Nou ik allebei wél.. oké het is niet standaard goed geregeld maar het gebeurt welquote:Op vrijdag 7 november 2014 08:41 schreef P4tje het volgende:
Nog nooit meegemaakt dat ze na de claimperiode nog service bieden, de meeste proberen met smoesjes tijd te rekken.
We will lesend the ploduct.
Nog nooit via Ebay een opnieuw verstuurd product ontvangen, daarom voor mij eerst een refund en dan bestel ik het zelf wel opnieuw.
Waarom start je een inkoopactie niet via SamenKopen? Dan bereik je een groot publiek en je mag ongetwijfeld de actie in dit topic onder de aandacht brengen. Op samenkopen.net kan je alles gewoon netjes regelen. Heb er zelf ook weleens een actie gehouden met succes.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:45 schreef Andydewit het volgende:
Hallo.
Ik ben volledig nieuw op dit forum. Ik heb een tijd op Tweakers gezeten (zit er nog steeds) bij een soortgelijk topic over kopen in China. Aangezien de regels me daar veel te streng zijn, dacht ik eens een kijkje bij FOK! te gaan nemen.
Twee vragen die ik op dit moment heb:
- Is het toegestaan een 'samenkoop' op te zetten? Hiermee bedoel ik met zoveel mogelijk mensen een bepaald product te kopen waardoor je fikse kortingen in China krijgt. Ik heb namelijk een aardig netwerk in China waardoor ik menig persoon al een blij gezicht heb gebracht door de lage prijzen.
- Is het fabriceren van een Online Ordertracker voor de users van dit forum toegestaan? Op Tweakers werd dit namelijk gezien als 'reclame'.
En ja, ik heb zeker de zoekfunctie gebruikt en de FAQ doorgelezen.
Alvast bedankt voor het antwoorden!
Daar hoor ik ook wel eens negatieve berichten over afkeurde acties om vage redenen (bepaalde afspraken of belangen). Alle kritiek wordt uiteraard netjes verwijderd. Toch ben ik wel eens benieuwd hoe dat nu echt zit.quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:46 schreef Skiet het volgende:
[..]
Waarom start je een inkoopactie niet via SamenKopen? Dan bereik je een groot publiek en je mag ongetwijfeld de actie in dit topic onder de aandacht brengen. Op samenkopen.net kan je alles gewoon netjes regelen. Heb er zelf ook weleens een actie gehouden met succes.
Daar kan ik weinig over zeggen. Ik kijk af en toe of er een leuke actie is en heb nooit problemen gehad bij deelname en ook niet bij de organisatie (1 actie)quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:01 schreef P4tje het volgende:
[..]
Daar hoor ik ook wel eens negatieve berichten over afkeurde acties om vage redenen (bepaalde afspraken of belangen). Alle kritiek wordt uiteraard netjes verwijderd. Toch ben ik wel eens benieuwd hoe dat nu echt zit.
Ah! Nog een kwaliteitsusert.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:45 schreef Andydewit het volgende:
Hallo.
Ik ben volledig nieuw op dit forum. Ik heb een tijd op Tweakers gezeten (zit er nog steeds) bij een soortgelijk topic over kopen in China. Aangezien de regels me daar veel te streng zijn, dacht ik eens een kijkje bij FOK! te gaan nemen.
Twee vragen die ik op dit moment heb:
- Is het toegestaan een 'samenkoop' op te zetten? Hiermee bedoel ik met zoveel mogelijk mensen een bepaald product te kopen waardoor je fikse kortingen in China krijgt. Ik heb namelijk een aardig netwerk in China waardoor ik menig persoon al een blij gezicht heb gebracht door de lage prijzen.
- Is het fabriceren van een Online Ordertracker voor de users van dit forum toegestaan? Op Tweakers werd dit namelijk gezien als 'reclame'.
En ja, ik heb zeker de zoekfunctie gebruikt en de FAQ doorgelezen.
Alvast bedankt voor het antwoorden!
Same here.quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:08 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Nou ik allebei wél.. oké het is niet standaard goed geregeld maar het gebeurt wel
(dus na de service periode iets opnieuw opgestuurd gekregen en ook ontvangen echt)
Ik snap wat je zegt. Mijn doel met de Order tracker is ook om te kijken als je een substantieel aantal users hebt je bijvoorbeeld ook discount codes kunt afdwingen bij de diverse shops. Power of the people zeg maarquote:Op vrijdag 7 november 2014 14:50 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ah! Nog een kwaliteitsusert.![]()
Welkom welkom.
Order tracker had ik twee jaar geleden ook bedacht, ging ik het domein skulog.com (kort voor 'stock keeping unit logger') claimen (inmiddels geloof ik laten verlopen). Maar dat is wel praktisch ja. Lijkt me echter wel wat lastig qua integratie en coden, dus dat ging me de pet te boven. Maar als iemand zoiets weet te verwezenlijken, lijkt me puick om overal en op al je devices via een browser in te kunnen loggen en dan snel zien hoe lang iets onderweg is, wat de huidige status is, wanneer een claimperiode verloopt etc.
Misschien buiten een order tracker ook een eigen animo/groupsbuy site opzetten? A la het russische http://togetho.ru ? Op zich niks mis met zoiets. Hoofdzaak is dat de community erbij gebaat is en niet zozeer degene die het post (dus eerder echt groepskorting, dat iemand een leuk dealtje regelt en iedereen het vanuit China al individueel opgestuurd krijgt, dan iemand die importeurtje speelt de aan doorverkochte meuk wil verdienen, de Sjonnie-methode en dit topic is anti-Sjonnie). Dus als het om daadwerkelijk interessante zaken gaat (en verder ook geen fake spul als Kraaltjes bij Dr Hazes koptelefoons) en de community er voordeel mee doet, why not? Ik zie er het kwaad niet in, win-win, really.
[..]
Same here.![]()
Ligt geloof ik ook een beetje hoe je je opstelt.
Heb je misschien een preview?quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:20 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik snap wat je zegt. Mijn doel met de Order tracker is ook om te kijken als je een substantieel aantal users hebt je bijvoorbeeld ook discount codes kunt afdwingen bij de diverse shops. Power of the people zeg maar
EDIT: Als iemand trouwens nog een coole naam weet, dan hoor ik het graag!
Stinken ze niet onwijs? Ik heb ooit van die dingen gekocht, maar weg moeten gooien vanwege de verschrikkelijke stank (chemisch)quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:24 schreef Andydewit het volgende:
Ik heb net de 3x car mats (http://m.banggood.com/Tra(...)-phone-p-912482.html) binnen gekregen. Geweldig spul, plakt als de neten.
Prijs verandert wellicht nog, maar voor ¤30,72 hou ik 't wel bij m'n 10400mAh exemplarenquote:Notes:
This 16000mAh XIAOMI Power Bank is preordering now. The price and information are just for reference this moment. We will confirm it when it's on sell. Hope you can understand !
Heuh.quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:02 schreef Andydewit het volgende:
Ticket naar China is geboekt, deze man gaat in Januari 2 weken naar China
[..]
Mist een nulletje.quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:16 schreef dodge_911 het volgende:
De Xiaomi 1600Mah is "available for preorder" bij BangGood.
[..]
Prijs verandert wellicht nog, maar voor ¤30,72 hou ik 't wel bij m'n 10400mAh exemplaren
quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:52 schreef Ballsofsteel het volgende:
Kunnen jullie mij misschien helpen? Ik ben ooit een website tegengekomen waar je pakken op maat kan bestellen, volgensmij was dat hier.
Hebben mensen uberhaupt ervaring met maatpakken uit azië halen?
www.itailor.comquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |