abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 november 2014 @ 22:34:42 #251
181242 Gunny
Blijf es ff stilzitten ja.
pi_146385884
Dan is BG toch een heel stuk schappelijker. Gewoon een refund als het niet deugd. Tot nu toe was een foto of video altijd voldoende. En zelfs grotere bedragen tot een 150 Dollar meestal binnen een week na het eerste bericht retour.
  donderdag 6 november 2014 @ 23:08:56 #252
327191 RobertNL
For your gear.
pi_146387444
Bij BIC kom ik er ook altijd wel uit. Kost alleen vaak een aantal (5-6) berichtjes.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  donderdag 6 november 2014 @ 23:41:41 #253
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_146388532
Eigenlijk wil ik een nieuwe LED-strip, heb namelijk nog een controller liggen. :P

Ze komt nu met 6 coins en 5% korting coupon. Terwijl er op de website zelf al een 9% korting coupon staat. :')
pi_146389260
Zag 'm op Tweakers langskomen: mini monocular

Best wel geinig; hebben wel zo'n lompe ouderwetse verrekijker, maar zoiets erbij is ook wel grappig.
pi_146391585
Bij ebay heb je bij 1 mailtje je geld terug: 'sorry for inconvenience my friend refund has been made' en Bg heft ook topnotch service. Mijn stiefbroers dooge dg550 was na een paar dagen kapot, ruim na de claimperiode nog eens verzonden en gewoon een nieuwe opgestuurd
You can't be late if you don't show up.
pi_146392139
Die vent van ebay bij mij blijft maar zeggen wacht nog 7 dagen, het is normaal dat het langer dan 40 dagen duurt. Probeer je ebay erbij te betrekken krijg ik een technische fout op de site ofzo :')

Wachten is niet zo erg maar ik wil toch wel zeker zijn dat het goed komt :9
Hopelijk komt het gewoon.
Ajax Amsterdam
pi_146392406
Nog nooit meegemaakt dat ze na de claimperiode nog service bieden, de meeste proberen met smoesjes tijd te rekken.

We will lesend the ploduct.

Nog nooit via Ebay een opnieuw verstuurd product ontvangen, daarom voor mij eerst een refund en dan bestel ik het zelf wel opnieuw.
  vrijdag 7 november 2014 @ 09:08:59 #258
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_146392792
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 08:41 schreef P4tje het volgende:
Nog nooit meegemaakt dat ze na de claimperiode nog service bieden, de meeste proberen met smoesjes tijd te rekken.

We will lesend the ploduct.

Nog nooit via Ebay een opnieuw verstuurd product ontvangen, daarom voor mij eerst een refund en dan bestel ik het zelf wel opnieuw.
Nou ik allebei wél.. oké het is niet standaard goed geregeld maar het gebeurt wel ;)
(dus na de service periode iets opnieuw opgestuurd gekregen en ook ontvangen echt)
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_146393569
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 14:45 schreef Andydewit het volgende:
Hallo.

Ik ben volledig nieuw op dit forum. Ik heb een tijd op Tweakers gezeten (zit er nog steeds) bij een soortgelijk topic over kopen in China. Aangezien de regels me daar veel te streng zijn, dacht ik eens een kijkje bij FOK! te gaan nemen.
Twee vragen die ik op dit moment heb:
- Is het toegestaan een 'samenkoop' op te zetten? Hiermee bedoel ik met zoveel mogelijk mensen een bepaald product te kopen waardoor je fikse kortingen in China krijgt. Ik heb namelijk een aardig netwerk in China waardoor ik menig persoon al een blij gezicht heb gebracht door de lage prijzen.
- Is het fabriceren van een Online Ordertracker voor de users van dit forum toegestaan? Op Tweakers werd dit namelijk gezien als 'reclame'.

En ja, ik heb zeker de zoekfunctie gebruikt en de FAQ doorgelezen.
Alvast bedankt voor het antwoorden!
Waarom start je een inkoopactie niet via SamenKopen? Dan bereik je een groot publiek en je mag ongetwijfeld de actie in dit topic onder de aandacht brengen. Op samenkopen.net kan je alles gewoon netjes regelen. Heb er zelf ook weleens een actie gehouden met succes.

Overigens kan je op sk.net ook een animo check doen om te zien of er onder gebruikers van sk ook animo is.

Zelf heb ik in ieder geval interesse in de mi.light producten voor een nette prijs.

[ Bericht 6% gewijzigd door Skiet op 07-11-2014 09:57:59 ]
pi_146393887
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 09:46 schreef Skiet het volgende:

[..]

Waarom start je een inkoopactie niet via SamenKopen? Dan bereik je een groot publiek en je mag ongetwijfeld de actie in dit topic onder de aandacht brengen. Op samenkopen.net kan je alles gewoon netjes regelen. Heb er zelf ook weleens een actie gehouden met succes.
Daar hoor ik ook wel eens negatieve berichten over afkeurde acties om vage redenen (bepaalde afspraken of belangen). Alle kritiek wordt uiteraard netjes verwijderd. Toch ben ik wel eens benieuwd hoe dat nu echt zit.
pi_146394044
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 10:01 schreef P4tje het volgende:

[..]

Daar hoor ik ook wel eens negatieve berichten over afkeurde acties om vage redenen (bepaalde afspraken of belangen). Alle kritiek wordt uiteraard netjes verwijderd. Toch ben ik wel eens benieuwd hoe dat nu echt zit.
Daar kan ik weinig over zeggen. Ik kijk af en toe of er een leuke actie is en heb nooit problemen gehad bij deelname en ook niet bij de organisatie (1 actie)
pi_146401525
hm, nou is mn batterij lader intussen aangekomen.. alleen PostNL weet zelf nog steeds niet dat ze hem afgeleverd hebben..... :D
pi_146401773
Ik heb net de 3x car mats (http://m.banggood.com/Tra(...)-phone-p-912482.html) binnen gekregen. Geweldig spul, plakt als de neten.
Leef met vlag en wimpel, maar houdt het simpel.
  vrijdag 7 november 2014 @ 14:50:08 #264
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_146402556
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 14:45 schreef Andydewit het volgende:
Hallo.

Ik ben volledig nieuw op dit forum. Ik heb een tijd op Tweakers gezeten (zit er nog steeds) bij een soortgelijk topic over kopen in China. Aangezien de regels me daar veel te streng zijn, dacht ik eens een kijkje bij FOK! te gaan nemen.
Twee vragen die ik op dit moment heb:
- Is het toegestaan een 'samenkoop' op te zetten? Hiermee bedoel ik met zoveel mogelijk mensen een bepaald product te kopen waardoor je fikse kortingen in China krijgt. Ik heb namelijk een aardig netwerk in China waardoor ik menig persoon al een blij gezicht heb gebracht door de lage prijzen.
- Is het fabriceren van een Online Ordertracker voor de users van dit forum toegestaan? Op Tweakers werd dit namelijk gezien als 'reclame'.

En ja, ik heb zeker de zoekfunctie gebruikt en de FAQ doorgelezen.
Alvast bedankt voor het antwoorden!
Ah! Nog een kwaliteitsusert. :D ^O^ Welkom welkom.

Order tracker had ik twee jaar geleden ook bedacht, ging ik het domein skulog.com (kort voor 'stock keeping unit logger') claimen (inmiddels geloof ik laten verlopen). Maar dat is wel praktisch ja. Lijkt me echter wel wat lastig qua integratie en coden, dus dat ging me de pet te boven. Maar als iemand zoiets weet te verwezenlijken, lijkt me puick om overal en op al je devices via een browser in te kunnen loggen en dan snel zien hoe lang iets onderweg is, wat de huidige status is, wanneer een claimperiode verloopt etc. :Y

Misschien buiten een order tracker ook een eigen animo/groupsbuy site opzetten? A la het russische http://togetho.ru ? Op zich niks mis met zoiets. Hoofdzaak is dat de community erbij gebaat is en niet zozeer degene die het post (dus eerder echt groepskorting, dat iemand een leuk dealtje regelt en iedereen het vanuit China al individueel opgestuurd krijgt, dan iemand die importeurtje speelt de aan doorverkochte meuk wil verdienen, de Sjonnie-methode en dit topic is anti-Sjonnie). Dus als het om daadwerkelijk interessante zaken gaat (en verder ook geen fake spul als Kraaltjes bij Dr Hazes koptelefoons) en de community er voordeel mee doet, why not? Ik zie er het kwaad niet in, win-win, really.
quote:
16s.gif Op vrijdag 7 november 2014 09:08 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Nou ik allebei wél.. oké het is niet standaard goed geregeld maar het gebeurt wel ;)
(dus na de service periode iets opnieuw opgestuurd gekregen en ook ontvangen echt)
Same here. :Y ^O^ Ligt geloof ik ook een beetje hoe je je opstelt.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 7 november 2014 @ 15:20:00 #265
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_146403469
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 14:50 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ah! Nog een kwaliteitsusert. :D ^O^ Welkom welkom.

Order tracker had ik twee jaar geleden ook bedacht, ging ik het domein skulog.com (kort voor 'stock keeping unit logger') claimen (inmiddels geloof ik laten verlopen). Maar dat is wel praktisch ja. Lijkt me echter wel wat lastig qua integratie en coden, dus dat ging me de pet te boven. Maar als iemand zoiets weet te verwezenlijken, lijkt me puick om overal en op al je devices via een browser in te kunnen loggen en dan snel zien hoe lang iets onderweg is, wat de huidige status is, wanneer een claimperiode verloopt etc. :Y

Misschien buiten een order tracker ook een eigen animo/groupsbuy site opzetten? A la het russische http://togetho.ru ? Op zich niks mis met zoiets. Hoofdzaak is dat de community erbij gebaat is en niet zozeer degene die het post (dus eerder echt groepskorting, dat iemand een leuk dealtje regelt en iedereen het vanuit China al individueel opgestuurd krijgt, dan iemand die importeurtje speelt de aan doorverkochte meuk wil verdienen, de Sjonnie-methode en dit topic is anti-Sjonnie). Dus als het om daadwerkelijk interessante zaken gaat (en verder ook geen fake spul als Kraaltjes bij Dr Hazes koptelefoons) en de community er voordeel mee doet, why not? Ik zie er het kwaad niet in, win-win, really.

[..]

Same here. :Y ^O^ Ligt geloof ik ook een beetje hoe je je opstelt.
Ik snap wat je zegt. Mijn doel met de Order tracker is ook om te kijken als je een substantieel aantal users hebt je bijvoorbeeld ook discount codes kunt afdwingen bij de diverse shops. Power of the people zeg maar :)

EDIT: Als iemand trouwens nog een coole naam weet, dan hoor ik het graag!
pi_146404794
Ticket naar China is geboekt, deze man gaat in Januari 2 weken naar China ;)

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 15:20 schreef JortK het volgende:

[..]

Ik snap wat je zegt. Mijn doel met de Order tracker is ook om te kijken als je een substantieel aantal users hebt je bijvoorbeeld ook discount codes kunt afdwingen bij de diverse shops. Power of the people zeg maar :)

EDIT: Als iemand trouwens nog een coole naam weet, dan hoor ik het graag!
Heb je misschien een preview?
Leef met vlag en wimpel, maar houdt het simpel.
pi_146404980
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 14:24 schreef Andydewit het volgende:
Ik heb net de 3x car mats (http://m.banggood.com/Tra(...)-phone-p-912482.html) binnen gekregen. Geweldig spul, plakt als de neten.
Stinken ze niet onwijs? Ik heb ooit van die dingen gekocht, maar weg moeten gooien vanwege de verschrikkelijke stank (chemisch)
  vrijdag 7 november 2014 @ 16:16:58 #268
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_146405189
De Xiaomi 16000Mah is "available for preorder" bij BangGood.

quote:
Notes:
This 16000mAh XIAOMI Power Bank is preordering now. The price and information are just for reference this moment. We will confirm it when it's on sell. Hope you can understand !
Prijs verandert wellicht nog, maar voor ¤30,72 hou ik 't wel bij m'n 10400mAh exemplaren :)

[ Bericht 12% gewijzigd door dodge_911 op 07-11-2014 16:30:05 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  vrijdag 7 november 2014 @ 16:25:33 #269
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_146405456
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 november 2014 16:02 schreef Andydewit het volgende:
Ticket naar China is geboekt, deze man gaat in Januari 2 weken naar China ;)

[..]
Heuh. *O* ^O^ Enjoy, ik was er net. :P

Tipjun: http://www.olinorwell.com(...)visa-from-hong-kong/
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 16:16 schreef dodge_911 het volgende:
De Xiaomi 1600Mah is "available for preorder" bij BangGood.

[..]

Prijs verandert wellicht nog, maar voor ¤30,72 hou ik 't wel bij m'n 10400mAh exemplaren :)
Mist een nulletje. :D Ja, qua vormgeving geloof ik niet helemaal je-van-het en 10400 is genoeg zat.

Haal bij BG denk ik maar die 6CH heli...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_146405698
Activiteit bij mijn Minix zending; kreeg een push bericht van trackpack, tot vandaag toe heeft de code daar nooit gewerkt. Er staat nu in het zweeds (Heb het even vertaald): 'zending heeft internationale terminal van de directe link verliet voor het transport naar het buitenland'
betekent dit dat hij eindelijk in zweden is om vervolgens naar nl te komen of dat mijn eindeloze gewacht nog even door kan gaan?
  vrijdag 7 november 2014 @ 16:35:31 #271
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_146405789
Looks good I'd say. :Y Eindeloos zal het dan niet meer zijn, geef het een week ofzo?
pi_146405829
Mooizo :) Ik merk nu echter wel op dat bij BG als adres staat;
[naam],[straat+huisnr],[dorp],6 1234AB,Netherlands
Zal dat 6je veel uitmaken?
De tracking update schijnt trouwens te kloppen, bij de officiele tracking van SE post geeft hij deze status ook :) (Link: http://www.posten.se/trac(...)mentId=RE972617168SE)

[ Bericht 45% gewijzigd door l0lownkill op 07-11-2014 16:48:59 ]
pi_146409786
Kunnen jullie mij misschien helpen? Ik ben ooit een website tegengekomen waar je pakken op maat kan bestellen, volgensmij was dat hier.

Hebben mensen uberhaupt ervaring met maatpakken uit azië halen? :)
  vrijdag 7 november 2014 @ 18:57:58 #274
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_146409964
iTailor?
  vrijdag 7 november 2014 @ 19:01:54 #275
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_146410106
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 18:52 schreef Ballsofsteel het volgende:
Kunnen jullie mij misschien helpen? Ik ben ooit een website tegengekomen waar je pakken op maat kan bestellen, volgensmij was dat hier.

Hebben mensen uberhaupt ervaring met maatpakken uit azië halen? :)
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 18:57 schreef Goddelijker het volgende:
iTailor?
www.itailor.com

Niet met pakken, wel met overhemden (absolute aanrader) en spijkerbroeken (tegenvaller)
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')