• Het laatste nieuwsquote:Het nieuwe seizoen van The Voice Of Holland kent een aantal veranderingen. Zo worden de rode stoelen niet meer omgedraaid als geen van de coaches tijdens een lied op de knop heeft gedrukt.
Deze kandidaten zullen dus niet meer op het podium te horen krijgen waarom zij niet door mogen naar de volgende ronde, meldt De Telegraaf.
Ook de ontvangst van de kandidaten in de hal van Studio 24 in Hilversum verdwijnt. In plaats daarvan interviewen presentatoren Jeroen Krabbé en Wendy van Dijk de talenten in aparte 'huiskamers', met een rocksfeer of een R&B-uitstraling. Dat zorgt voor persoonlijkere gesprekken.
Na de Battles worden de Clashes geïntroduceerd: ook in de eerste twee liveshows moeten kandidaten tegen elkaar zingen. Het gaat dan om een medley die de kandidaten die zelf mogen aandragen.
Een van de dingen die niet verandert, is de aanwezigheid van John de Mol. Hoe druk de televisietycoon het ook heeft, hij woont elke opname bij. The Voice is en blijft zijn kindje, weet de krant. De talentenjacht is vanaf 29 augustus weer te zien op RTL4.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wel een schatje hoorquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
Die kleine is net een Teckel, die maakt zich ook groter om te compenseren
quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:30 schreef iBenny het volgende:
Nee, dat is Lee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
heitieh
Godver.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat vindt hij zelf in elk geval wel.quote:
woef...quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:32 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Die willen we wel als schoothondje toch?
graagquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:32 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Die willen we wel als schoothondje toch?
quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
Die kleine lijkt snel gezien ook op een mini mini mini Badr qua ogen
Oh als het dan toch 1.40m mag zijn, doe voor mij maar dan maar DAN.quote:
Rustig maar... het is maar op tv.. ze doen je niks...quote:
quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh als het dan toch 1.40m mag zijn, doe voor mij maar dan maar DAN.
er zitten koekkruimels onder de toetsen van mijn toetsenbordquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:33 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Rustig maar... het is maar op tv.. ze doen je niks...
quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:34 schreef MissJ het volgende:
hmm, bij nader inzien vind ik die kleine helemaal niks van dichtbij
Je hebt nog gelijk ookquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:35 schreef Cee het volgende:
Je ziet aan de manier waarop gesaboteerd is in styling al wie er afvalt.
Bijna dit ja.quote:
Ik zie net dat hij 19 is. 16 had ik ook geloofd, maar hij is dan ook zó klein.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:36 schreef MissJ het volgende:
die kleine mag over 20 jaar terugkomen (ervan uitgaande dat hij een jaar of 20 is nu?), denk dat hij dan echt heel![]()
is
Nee johquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:36 schreef Uccie het volgende:
Die gaat nog ver komen ook...alle meisjes van 14-17 gaan daar natuurlijk op stemmen.
Is hij 20, dan groeit hij niet meer natuurlijk?quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:36 schreef MissJ het volgende:
die kleine mag over 20 jaar terugkomen (ervan uitgaande dat hij een jaar of 20 is nu?), denk dat hij dan echt heel![]()
is
echt he, hij lijkt jongerquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie net dat hij 19 is. 16 had ik ook geloofd, maar hij is dan ook zó klein.
Ik kan ze ook niet uit elkaar halen hoorquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee joh
Lijken ze op elkaar ja? Oh
ik gok hem niet groter dan 1.65quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:38 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Is hij 20, dan groeit hij niet meer natuurlijk?
Hoe groot is hij eigenlijk?
Ik welquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:39 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Hij is dus echt heel klein, als je met zo;n jongen uit gaat kan je nooit hakken dragen.
ik begin blij te worden dat ze echt goede nummers zingen hier, alleen poprotzooi zodat de echte muziek onaangetast blijftquote:
Hozier.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Welk liedje zijn ze aan het verkrachten?
dus dat. Daarom wil ik het liefste een man van minimaal 1.85quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:39 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Hij is dus echt heel klein, als je met zo;n jongen uit gaat kan je nooit hakken dragen.
Dit ja.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
Prachtig nummer, tot de indo gaat zingen en we weer hoog geknijp gaan horen
Die videoclipquote:
Post boven je vraag stond de youtube link ernaar...quote:
Dat is de enige optie. Ze gaan het nog spannend proberen te maken door te "twijfelen" maar kom op, Bril gaat toch echt door.quote:
Oh, die had ik niet gezien voor ik op invoeren drukte....quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:41 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Post boven je vraag stond de youtube link ernaar...
Dat ja.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:42 schreef Stickertje het volgende:
de niet-zo-sublieme boodschappen werken, ik heb zin in twix
Ik een kitkat...gewoon om tegendraads te zijn.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:42 schreef Stickertje het volgende:
de niet-zo-sublieme boodschappen werken, ik heb zin in twix
ranjaquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
Heeft iemand hier die Haagse blondine geadopteerd toevallig?
Ahquote:
quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:45 schreef Uccie het volgende:
OMFG....Trijntje gaat naar ESF met nummer geschreven door Anouk, aldus breaking news nu.nl
verrassendquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:45 schreef iBenny het volgende:
Breaking: Trijntje gaat naar het songfestival met een nummer van Anouk
Jezus, Dotan en Alain laten liggen voor Little Trainquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:45 schreef iBenny het volgende:
Breaking: Trijntje gaat naar het songfestival met een nummer van Anouk
Ik hoop dat ze op dieet gaat...quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:45 schreef Uccie het volgende:
OMFG....Trijntje gaat naar ESF met nummer geschreven door Anouk, aldus breaking news nu.nl
Les Pay-Bas....zero pointsquote:
Blij of kwaad?quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:47 schreef Cee het volgende:
Godverdomme, Trijn gaat naar het Songfestival lees ik net.
daarna allerlei smoezen dat het geluid niet goed was, slechte regisseur, complot theorieën.. maar het zal niet aan haar hebben gelegenquote:
Nee tuurlijk niet, kijk nu al uit naar een goed nummer dat ze dan verkracht met 10mln adlibsquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:49 schreef Stickertje het volgende:
[..]
daarna allerlei smoezen dat het geluid niet goed was, slechte regisseur, complot theorieën.. maar het zal niet aan haar hebben gelegen
12 points als eindtotaal?quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:49 schreef iBenny het volgende:
Twelve points for Little Train Easternhouse
quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:50 schreef iBenny het volgende:
Voor iedere stem op Trijntje doneert ze een euro aan een Oostblok-land
Ik kreeg een pushbericht binnen van nu.nlquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:50 schreef Stickertje het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)Songfestival___.html
![]()
hier staat dat ze niet gaat
quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:50 schreef iBenny het volgende:
Voor iedere stem op Trijntje doneert ze een euro aan een Oostblok-land
quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:50 schreef Stickertje het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)Songfestival___.html
![]()
hier staat dat ze niet gaat
aldus Nu.nlquote:Anouk liet dat vrijdagavond tijdens het tv-programma College Tour behoorlijk nadrukkelijk doorschemeren en een anonieme bron bevestigde de deelname aan het ANP.
Ik ook en RTL inmiddels ook.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kreeg een pushbericht binnen van nu.nl
Ik schakel net in op CNN en Wolf Blitzer komt ook met Breaking News. Anderson Cooper is ter plaatse in Amsterdam.quote:
ja, dat valt nog wel mee. Die andere is niks.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een volwassen stem heeft Brillemans, leuk wel.
Ladies of soul, zo'n faal vind ik datquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:52 schreef iBenny het volgende:
ESF / [2015] Nederland: Ladies of Soul of misschien wel Mr. Probz?
Ik denk dan dat er minstens iemand overleden is.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:51 schreef Cee het volgende:
[..]
mr properquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:54 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ladies of soul, zo'n faal vind ik dat![]()
Mr. Probz daarentegen
Ze moeten die kont van Trijntje dadelijk flink pushen ja, om op het podium te gerakenquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Mr Probz scoort alleen al (mits petje op) dikke punten voor zijn uiterlijk, laat staan zijn stemquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:54 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ladies of soul, zo'n faal vind ik dat![]()
Mr. Probz daarentegen
Ik schrik dan ook altijd even.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik denk dan dat er minstens iemand overleden is.
quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mr Probz scoort alleen al (mits petje op) dikke punten voor zijn uiterlijk, laat staan zijn stem
quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:56 schreef miss_dynastie het volgende:
Stel je voor dat ze met dat kapsel op het podium van Eurovisie staat.... Ze denken dat BA Baracus in haar is gevaren
Amen. Aaaaaamen. Amen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:58 schreef Max23 het volgende:
Sietske was trouwens wel 100x minder dan tijdens haar auditie
Groot moet lukken. En beeldvullendquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:58 schreef Stickertje het volgende:
trijntje verwacht natuurlijk dat ze net zo'n groot internationale sensatie gaat worden als common linnets
edit, verkeerde topic![]()
En ook haar rode lippenstift is net 1 ovaalquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:59 schreef miss_dynastie het volgende:
God, die mascara. Alsof ze spinnen op de ogen heeft geplakt.
echt zo fokking lelijk hequote:Op vrijdag 7 november 2014 21:59 schreef miss_dynastie het volgende:
God, die mascara. Alsof ze spinnen op de ogen heeft geplakt.
quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:59 schreef Cee het volgende:
CHRISTUS, wat was dit. You'll never walk alone?
Die Anouk met auditie deed. Voorstukje van de battle stond me ook wel aanquote:
Iemand met geen gevoel voor make-up denk ikquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:01 schreef hunter2011 het volgende:
Waarom heeft die meid haar lippen zo raar gedaan?
Team harentrekkend over de gangquote:
Ik denk ik houd mijn mondquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:03 schreef MissJ het volgende:
die spinnepoot komt op zeker uit Den Haag
en dringend een kapper nodig die Haagsequote:
quote:
Met geen?quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Iemand met geen gevoel voor make-up denk ik
Dat hoort....da's Haagsquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:07 schreef Stickertje het volgende:
spinnenpoot meisje zit het niet mee, zit haar mascara eindelijk goed, heeft ze dezelfde kleur als een mandarijntje
het hele kamp?quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:08 schreef Pisces29 het volgende:
Nog niet eerder zulke grote hoeveelheden familie-vrienden gezien
wel meerdere denk ikquote:
ik heb mijn 'quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:09 schreef Cee het volgende:
Tuurlijk kiest Trijn voor die schreeuwert.
Oh jongens ik heb zo'n zin in het ESF.
quote:
we zijn allemaal verbaasd.quote:
Zou haar vader de oom van...quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:10 schreef hunter2011 het volgende:
Kamp-meisje gaat door, Ali is natuurlijk bang
Nu durven de 'grote sterren' ineens wel.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:10 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik heb mijn '' uitdrukking weer op mijn gezicht staan door het ESF nieuws
Wat zeg je...ik ben tijdelijk even doof.quote:
quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:13 schreef hunter2011 het volgende:
Dit is die meid die een man gewoon opvreet na een avondje sex.
Ja, die andere bijt hooguit z'n eikel eraf. Wel in één hap.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:13 schreef hunter2011 het volgende:
Dit is die meid die een man gewoon opvreet na een avondje sex.
Zij kijkt idd wel vaak verveeld.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:13 schreef Stickertje het volgende:
de brunette heeft net zo'n dode blik in haar ogen als die trut uit de twilight series
Steeds als Trijntje die stukjes zingt, valt ze vies tegen, inderdaad.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:13 schreef Stickertje het volgende:
godver trijntje.. en dat moet ESF winnen
Jaaa, daar lijkt ze op!quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:13 schreef Stickertje het volgende:
de brunette heeft net zo'n dode blik in haar ogen als die trut uit de twilight series
Ah kak zeg, dit is de enige die ik echt door wil, pretty pleasequote:
Hoho, Emmaly zit al in mijn teamquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah kak zeg, dit is de enige die ik echt door wil, pretty please![]()
Emmaly
Huh?quote:
Nu heeft die altijd een kutkop gehad, vind ik.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:15 schreef Pisces29 het volgende:
Die oude kop van DaanMannen worden mooi oud, say whut?
Ja, maar nu grijs en ingevallen, damn hey.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nu heeft die altijd een kutkop gehad, vind ik.
Hij is niet lelijk toch? Mij alleen wat te grijs...quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:15 schreef Pisces29 het volgende:
Die oude kop van DaanMannen worden mooi oud, say whut?
Ik wil haar door omdat ik haar graag wil volgen, ik weet niet wat jij nou bedoelt over 'jouw' team.quote:
quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wil haar door omdat ik haar graag wil volgen, ik weet niet wat jij nou bedoelt over 'jouw' team.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 11:52 schreef Max23 het volgende:
Mijn laatste teamlid wordt: Emmaly Brown
Opvallend dat ze nog niet gekozen was
quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wil haar door omdat ik haar graag wil volgen, ik weet niet wat jij nou bedoelt over 'jouw' team.
TAL / The Voice 5 - Adoptiespel / Adopteer een kandidaatquote:![]()
[quote][b]Op vrijdag 31 oktober 2014 20:34 schreef Joooo-pi het volgende:
tussenstandje:
Max23
• Ferry de Ruiter
• Duncan de Moor
• Emmaly Brown
Ja joh, maar dit roepen anderen toch ook niet over kandidaten in dit topic?quote:
Bleef het maar bij m'n portemonnee.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:18 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik heb al jaren crisis in mijn portemonnee
ja ik weet wat je bedoeltquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Bleef het maar bij m'n portemonnee.
Je mag haar wel aanmoedigen hoorquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja joh, maar dit roepen anderen toch ook niet over kandidaten in dit topic?
Ah ja dat was ik ook gewoon aan het doenquote:
moet je het boek kopen, want dat is goed omgaan met je geldquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:18 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik heb al jaren crisis in mijn portemonnee
Waar in staat dat je niet je geld moet verspillen aan boeken over omgaan met geld.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:21 schreef Stickertje het volgende:
[..]
moet je het boek kopen, want dat is goed omgaan met je geld
Das goequote:Op vrijdag 7 november 2014 22:21 schreef Cee het volgende:
Dan is Pisc de suikertante van Max' adoptiekindje.
ik kan goed omgaan met geld alleen ik heb niet genoegquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:21 schreef Stickertje het volgende:
[..]
moet je het boek kopen, want dat is goed omgaan met je geld
En dat je al je tijd moet steken in het vinden van een topbaan ipv lezen in een nutteloos boek.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Waar in staat dat je niet je geld moet verspillen aan boeken over omgaan met geld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |