• Het laatste nieuwsquote:Het nieuwe seizoen van The Voice Of Holland kent een aantal veranderingen. Zo worden de rode stoelen niet meer omgedraaid als geen van de coaches tijdens een lied op de knop heeft gedrukt.
Deze kandidaten zullen dus niet meer op het podium te horen krijgen waarom zij niet door mogen naar de volgende ronde, meldt De Telegraaf.
Ook de ontvangst van de kandidaten in de hal van Studio 24 in Hilversum verdwijnt. In plaats daarvan interviewen presentatoren Jeroen Krabbé en Wendy van Dijk de talenten in aparte 'huiskamers', met een rocksfeer of een R&B-uitstraling. Dat zorgt voor persoonlijkere gesprekken.
Na de Battles worden de Clashes geïntroduceerd: ook in de eerste twee liveshows moeten kandidaten tegen elkaar zingen. Het gaat dan om een medley die de kandidaten die zelf mogen aandragen.
Een van de dingen die niet verandert, is de aanwezigheid van John de Mol. Hoe druk de televisietycoon het ook heeft, hij woont elke opname bij. The Voice is en blijft zijn kindje, weet de krant. De talentenjacht is vanaf 29 augustus weer te zien op RTL4.
Het was écht slecht hequote:Op vrijdag 7 november 2014 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het midi file bandje maakt het ook niet veel beter, de muziek is om te huilen
Die in het wit is volgens mij best een goeie zangeres, ik had haar wel een ander nummer willen doen, maar ala.quote:
Wt is dat ding in Ilse d''r haar dan?quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:49 schreef Stickertje het volgende:
moet na 3 weken nog steeds lachen om trijntjes haar
juweel om haar oorquote:Op vrijdag 7 november 2014 20:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wt is dat ding in Ilse d''r haar dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
duo krijs en gil?quote:
ze hebben er aandelen in dit seizoen, zodra iemand raptquote:
Aluhoedje.quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wt is dat ding in Ilse d''r haar dan?
quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:50 schreef iBenny het volgende:
"Jullie meoten echt wat samen doen"
Jaaaaaa... voeg ze samenJa, naar huis gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
quote:
quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:52 schreef Joooo-pi het volgende:
het haar groeit aan de verkeerde kant van het hoofd
Serieusquote:Op vrijdag 7 november 2014 20:52 schreef Cee het volgende:
Ariadne Grandeur is volgende week trouwens te gast in de liveshows. Ik plak alvast m'n tv-speakers af.
DANK JE.quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:53 schreef iBenny het volgende:
Die ene lijkt op Jayma Mays (Emma van Glee)
Niet vergeten een pak tissues te kopen volgende weekquote:Op vrijdag 7 november 2014 20:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Over dit soort ernstige calamiteiten maak ik geen grappen, vriend.
mwoa, die is wat ouder, denk ik (?)quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:53 schreef iBenny het volgende:
Die ene lijkt op Jayma Mays (Emma van Glee)
quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:54 schreef Burner82 het volgende:
Weet brownie iets van muziek eigenlijk?
hij zingt tegenwoordigquote:Op vrijdag 7 november 2014 20:54 schreef Burner82 het volgende:
meer dan ali in ieder geval..quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:54 schreef Burner82 het volgende:
Ja datquote:
Ferry doedel komt overtuigender over....en dat zegt watquote:Op vrijdag 7 november 2014 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
Net een gtst soapie ditik kan acteren hóór
Daar heb je gelijk in jaquote:Op vrijdag 7 november 2014 20:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ferry doedel komt overtuigender over....en dat zegt wat
Import-bruid uit Ruslandquote:Op vrijdag 7 november 2014 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
Net een gtst soapie ditik kan acteren hóór
Schutter kwam dag erna langs met een bloemetje... My bad...quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:56 schreef miss_dynastie het volgende:
Niet uit een criminele familie... Het was een oepsje?
Ik heb de afgelopen twee seizoenen niet gekeken maar de 4 daarvoor legden het er nog dubbeldik bovenop.quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
Krijgen deze jankverhalen bij The Voice USA ook zoveel tijd?
wordt hij nog steeds gebitchslapped in gtst?quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ferry doedel komt overtuigender over....en dat zegt wat
Neh, Halfbloedje uit een volksbuurtquote:
quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:56 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Schutter kwam dag erna langs met een bloemetje... My bad...
Oom was als een godfather voor haar.quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:56 schreef Burner82 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:57 schreef iBenny het volgende:
Zielig verhaal... Je wint het gouden ongeluk van deze aflevering
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:56 schreef Burner82 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:57 schreef iBenny het volgende:
Zielig verhaal... Je wint het gouden ongeluk van deze aflevering
[ afbeelding ]
Nee hij is ontvoerd en zit nu in expeditie robinson.quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:56 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wordt hij nog steeds gebitchslapped in gtst?
Fyne vrydag gr grquote:Op vrijdag 7 november 2014 20:57 schreef iBenny het volgende:
Zielig verhaal... Je wint het "Gouden Zielig verhaal" van deze aflevering
[ afbeelding ]
Jordy van Loonquote:
Kun je nagaan hoe gezellig het wordtquote:Op vrijdag 7 november 2014 20:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Oom was als een godfather voor haar.
(we gaan allemaal naar de hel)
had ik gehoord ja, jammer dat tyfoons op de verkeerde tijden over azie heen gaanquote:Op vrijdag 7 november 2014 20:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee hij is ontvoerd en zit nu in expeditie robinson.
Voordeel, als ze niet door is, kan hij geen verhaal meer komen halen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe gezellig het wordt
narcoticquote:Op vrijdag 7 november 2014 20:58 schreef Cee het volgende:
Hadden eigenlijk iets van Liquido moeten zingen.
so obviousquote:Op vrijdag 7 november 2014 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
En heeft een man van 41 nog kans boven een jong meisje?Wie zou er doorgaan?
Zo'n griet zou je in de hotelbar zien zitten, te wachten op klandiziequote:Op vrijdag 7 november 2014 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
En niet uit een slechte buurt, nee zou je ook niet zeggen als je dit outfitje en haarkransje ziet.
Gelukkig spreekt ze wel ABN
Haha jaquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:00 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Zo'n griet zou je in de hotelbar zien zitten, te wachten op klandizie
Verkeerde account, Babewatcher.quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
En heeft een man van 41 nog kans boven een jong meisje?
Jong?quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
En heeft een man van 41 nog kans boven een jong meisje?Wie zou er doorgaan?
Twintig ergens toch? Niet?quote:
En zo klinkt ze ook.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:00 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Zo'n griet zou je in de hotelbar zien zitten, te wachten op klandizie
Ik dacht het ookquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
Wtf ze heet Anita, hoeveel cliché dingen bestaan er
En Anita komt ook niet uit een slecht milieu. Kuchquote:
Of gewoon degene die het beste zingt, zou ook weleens leuk zijn.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
Misschien voor de mensen thuis ook eens leuk als er 1 ouder iemand door kan naar de live shows
Twijfelachtig milieu......quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En Anita komt ook niet uit een slecht milieu. Kuch
Dat is altijd iemand met adlibs.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Of gewoon degene die het beste zingt, zou ook weleens leuk zijn.
quote:
Verkapte reclame ook nog waarschijnlijk...quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:03 schreef iBenny het volgende:
Lig je eruit... krijg je dit als 'afgangsnummer'!
Oh ik dacht het stukje ervoor iets van Oh Happy Day. Ter compensatie van Anitaquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:03 schreef iBenny het volgende:
Lig je eruit... krijg je dit (Nick & Simon - Pak van m'n hart) als 'afgangsnummer'!
Met je ogen dicht luisteren battle.quote:
quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
Oh dat vreselijk sympathieke meisje Mell
Die was bij haar auditie echt zo lekker bijdehandquote:
En blijkbaar overleefd...quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:05 schreef Cee het volgende:
I Want You Back, die heb ik een paar uur geleden nog keihard in de auto meegezongen.
ah, moet kunnen. Doe's liefquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die was bij haar auditie echt zo lekker bijdehand
Jij was nu al beter.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:05 schreef Cee het volgende:
I Want You Back, die heb ik een paar uur geleden nog keihard in de auto meegezongen.
quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:06 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Mensen die zingen zijn best irritant eigenlijk.
quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Was dit die kleindochter van Veerman? Ze klinkt als een Volendammert.
andere automobilisten hebben het gelukkig niet gehoord, anders stond er nu nieuws over een kettingbotsing op FPquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:05 schreef Cee het volgende:
denk een graatje ingesliktquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Dat is goed te doen. Die heb je toch niet nodig.quote:
Ook qua uiterlijkquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:06 schreef miss_dynastie het volgende:
21quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb gemist hoe oud die blondine is
Lijkt inderdaad een soort Volendams uiterlijk te zijn. Ik denk aan Sita, Monique Smit... Daar lijkt ze op.quote:
Die ander lijkt op monique smitquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:08 schreef hunter2011 het volgende:
Is die met die stompe neus de dochter van Piet Veerman?
die met gitaar en tuinbroekquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:08 schreef hunter2011 het volgende:
Nee, ex-bokster die het nooit geworden is...quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:08 schreef hunter2011 het volgende:
Correctie kleindochter dus..quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:08 schreef hunter2011 het volgende:
surface proquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
Iemand nog een tip voor een tablet? Alleen geen Apple graag
waarom geen appel dan?quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
geen, haal een kleine laptopquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
Een iPad.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
Omdat ik een hekel aan apple software heb.quote:
Nexus 7quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
Thanks!quote:
Doen, da's sowieso mijn tip! Ik wilde nooit zo'n ding, moest er een kopen voor mijn werk en ben er zo blij meequote:Op vrijdag 7 november 2014 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
ok, de iPad is nog steeds een van de beste tablets. Maar er zijn ook genoeg leuke androidsquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Omdat ik een hekel aan apple software heb.
Tab pro 8,4. Niet duur, maar wel goede prestaties.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
Eens. Heb een tablet gehad en vond het vreselijk. Is gewoon hetzelfde als mijn telefoon, alleen groter, dat vond ik ervan. Ik gebruikte hem daarom niet. Doe mij maar een laptop, vind ik véél fijner werken en al helemaal met typen.quote:
qua beeld is de I pad geniaal, maar het is helaas Applequote:Op vrijdag 7 november 2014 21:13 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
ok, de iPad is nog steeds een van de beste tablets. Maar er zijn ook genoeg leuke androids
Ik zag er in eerste instantie ook totaal niet het nut van in en weigerde het te kopen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Doen, da's sowieso mijn tip! Ik wilde nooit zo'n ding, moest er een kopen voor mijn werk en ben er zo blij mee
http://tweakers.net/categorie/822/tablets/bestbuy/quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Omdat ik een hekel aan apple software heb.
Niet typen, daarom ook een tabletquote:
Drie psychologen een week fulltime mee bezig geweestquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
Volgens mij zijn ze allebei net even te zelfverzekerd. Ze zoeken ze wel uit steeds, die setjes
Doe ik niet veel, alleen zoals nu, op het forum en zo nu en dan commentaar bij stukken die ik aan het lezen ben. Maar geen hele lappen. Ik zou hem in elk geval niet meer willen missenquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zag er in eerste instantie ook totaal niet het nut van in en weigerde het te kopen.
Volgende maand al 2 jaar onafscheidelijk.
Je moet alleen niet denken dat het een fijn ding is om op te typen want je kan er alles mee, zelfs een ei op bakken en je hont mee uitlaten. Maar typen, nee, dat lukt niet.
of is het motoriek?quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:18 schreef hunter2011 het volgende:
Wat heeft die meid in die jurk een aparte mothoriek
We hebben m'n vader (argh, ik kan dit niet typen. ONS PAP) een tijd geleden een Ixus gegeven. Niet de allerbeste kwaliteit qua beeld maar prima, goedkoop ding, hij doet er z'n spelletjes mee, facebookt wat, loopt als een trein dat ding.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niet typen, daarom ook een tablet
Voor minimaal gebruik wat kleine programma's. Ik kom er wel uit heur, wilde alleen even wat merken horen hier.
Net zo apart als jou spellingquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:18 schreef hunter2011 het volgende:
Wat heeft die meid in die jurk een aparte mothoriek
quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:18 schreef Burner82 het volgende:
Doe maar gitaarmeisje... die andere beweegt als een klapjostitriangel....
Nog een volendammer in de muziek....quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:19 schreef iBenny het volgende:
Gitaarmeisje klinkt een beetje als KT Tunstall
Net 1 liedje te laatquote:
ja dat vroeg ik me ook al afquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:19 schreef Stickertje het volgende:
wat is de toevoeging van de gitaar om haar nek
Euhm, de gitaar?quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:19 schreef Stickertje het volgende:
wat is de toevoeging van de gitaar om haar nek
Mijn digibete moeder zweert bij haar ipad, mijn pa (werkt in IT) vindt het een drama en is dolgelukkig met zijn Samsung dinges.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:19 schreef Cee het volgende:
[..]
We hebben m'n vader (argh, ik kan dit niet typen. ONS PAP) een tijd geleden een Ixus gegeven. Niet de allerbeste kwaliteit qua beeld maar prima, goedkoop ding, hij doet er z'n spelletjes mee, facebookt wat, loopt als een trein dat ding.
Zal hier weinig gebruikt worden, maar ben toch wat huiverig wat betreft garantie bij een minder merk.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:19 schreef Cee het volgende:
[..]
We hebben m'n vader (argh, ik kan dit niet typen. ONS PAP) een tijd geleden een Ixus gegeven. Niet de allerbeste kwaliteit qua beeld maar prima, goedkoop ding, hij doet er z'n spelletjes mee, facebookt wat, loopt als een trein dat ding.
niksquote:
Mag zij mee dan?quote:
In mijn dialect betekent het mijl.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:22 schreef Stickertje het volgende:
mel betekend merel in mijn dialect
^nutteloos feitje van de dag
Deal!quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zou opa kunnen slaan met haar gitaar?
Ik hoop dat ik je snel kan quotenquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Lekker blij zijn, eerste liveshow naar huis.
Volgens mij zijn ze daar echt allemaal familie van elkaar.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:24 schreef hunter2011 het volgende:
Zij heeft ook zulke lippen als de zus van Jan Smit
Ik wilde niks zeggen over de blondjes in het publiek, echt allemaal dezelfde koppies.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze daar echt allemaal familie van elkaar.
quote:
maar dan kunnen we haar niet uitlachenquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
W00000000t De Trein met los haar, simpele scheiding in het midden. Nooit meer wat aan veranderen!
Die ogen rollen nog alle kanten op.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:26 schreef Stickertje het volgende:
[..]
maar dan kunnen we haar niet uitlachen
Swiffer....doet ie je vloer ookquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:26 schreef Cee het volgende:
Eigenlijk moet je de allernieuwste hippe swipende swiffert Galaxy Tab kopen, Pisc.
Toegegeven dacht ik als eerste aan de Samsung Galaxy Tab, door elke vrijdagquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:26 schreef Cee het volgende:
Eigenlijk moet je de allernieuwste hippe swipende swiffert Galaxy Tab kopen, Pisc.
Voor de wed woom met Winston!quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:26 schreef Cee het volgende:
Fixedquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Voor de wed woom met Winston Jamai!
En vergeet BMW niet.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:27 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat dit programma wordt gesponsord door T-Mobile, HTC en Snickers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |