Anaal bedoel je?quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:33 schreef Crip het volgende:
Ik vind het woord maagd zo te heilig klinken. Maagd klinkt zo vroom terwijl je maagd kan zijn maar toch super slutty.
Kom ASMRquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:36 schreef Landysh het volgende:
Ik ging vet stoer doen dat ik niet ging slapen enzo zodat ik weer in een normaal ritme zou komen. Val ik om 10 uur in slaap waardoor mijn ritme nu helemaal kapot is.
ik
Normaal voor wie? De meeste mensen of voor jouw nachtdienst? 10 uur 's morgens of 's avonds?quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:36 schreef Landysh het volgende:
Ik ging vet stoer doen dat ik niet ging slapen enzo zodat ik weer in een normaal ritme zou komen. Val ik om 10 uur in slaap waardoor mijn ritme nu helemaal kapot is.
ik
Normaal als in 's avonds gaan slapen en 's morgens opstaan. En ik ging om 10 uur 's morgens slapen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:37 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Normaal voor wie? De meeste mensen of voor jouw nachtdienst? 10 uur 's morgens of 's avonds?
So many questions!
Heb je geen nachtdiensten meer?quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:39 schreef Landysh het volgende:
[..]
Normaal als in 's avonds gaan slapen en 's morgens opstaan. En ik ging om 10 uur 's morgens slapen.
Nee? Nachtdienst duurt een week. Volgende week late gelukkig.quote:
Haha ASMR struggles!quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:41 schreef Crip het volgende:
Ik moet echt youtuben naar goede filmpjes waar ik me niet aan irriteer. Als je het goede asmr filmpje vind is het awesome
Je hebt niks geleerd van vorige week maandag hequote:Op vrijdag 7 november 2014 21:41 schreef TheMagnificent het volgende:
Chocomel was 4 maanden over datum, maar smaakte gewoon prima.
Wat voor ASMR luister jij?quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:41 schreef Crip het volgende:
Ik moet echt youtuben naar goede filmpjes waar ik me niet aan irriteer. Als je het goede asmr filmpje vind is het awesome
Haha ik dacht er wel even over na. Misschien dat ik mijn laptop meeneem en geluid aanzet in TC.quote:
Hoofdmassage of haren kammen. Hnnnnnnnnnnnnnnnnnnnngggggggggggggggggggggggquote:
quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je hebt niks geleerd van vorige week maandag he
quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:42 schreef Landysh het volgende:
Ik droomde vandaag weer dat ik iemand had vermoord btw. Word die moorddromen echt zat.
Laat gelijk zien hoe je kooktquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:43 schreef Landysh het volgende:
[..]
Haha ik dacht er wel even over na. Misschien dat ik mijn laptop meeneem en geluid aanzet in TC.
quote:
Thanks dat je een grotere freak bent. Ik verstop lijken alleen in kasten en onder mijn bed in mijn dromen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:46 schreef Crip het volgende:
Ik had eens gedroomd dat ik iemand had vermoord en toen zijn lichaam ging ontleden zoals bij een kikker. ( inclusief spijkers door handen en voeten om diegene vast te zetten)
Iemand fluisterde laatst in mn oor en kreeg er kriebels van. Is dat ASMR?quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:42 schreef Landysh het volgende:
[..]
Haha ASMR struggles!
Zelfde probleem hier.
quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:46 schreef Crip het volgende:
Ik had eens gedroomd dat ik iemand had vermoord en toen zijn lichaam ging ontleden zoals bij een kikker. ( inclusief spijkers door handen en voeten om diegene vast te zetten)
Ik ben bangquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:42 schreef Landysh het volgende:
Ik droomde vandaag weer dat ik iemand had vermoord btw. Word die moorddromen echt zat.
Als ik droom is het bijna altijd iets waarbij ik op m'n muil ga en wakker schrik.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:47 schreef Landysh het volgende:
[..]![]()
Ik word dan altijd met een ongelofelijk kut gevoel wakker. Ik droom ook niet dat ik iemand aan het vermoorden ben - of ik kan mij dat stuk gewoon niet herinneren, het is meer dat ik opeens besef dat ik iemand heb vermoord en met het lijk zit.
Het zijn ook altijd random mensen, niet mensen waarmee ik problemen heb. Vandaag ging het om een man die ik niet eens ken bv.
Gefluister is super irritant joh.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:43 schreef Crip het volgende:
[..]
Hoofdmassage of haren kammen. Hnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnggggggggggggggggggggggg
Fluisteren, en dat je het echt zo in je oor voelt kriebelen. hhhhhhhhng
Ik zag een keer 7MAR bij hoofdmassage filmpjequote:Op vrijdag 7 november 2014 21:43 schreef Crip het volgende:
[..]
Hoofdmassage of haren kammen. Hnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnggggggggggggggggggggggg
Fluisteren, en dat je het echt zo in je oor voelt kriebelen. hhhhhhhhng
Awh.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:51 schreef Stimorol- het volgende:
Ik had vorige x over Borte en TM gedroomd wallah.
Alleen vergeten wat.
Ik moest kokhalzen van het idee dat hij mijn hoofd zo masseert. ;cquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik zag een keer 7MAR bij hoofdmassage filmpje
Haha wat?quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:51 schreef Stimorol- het volgende:
Ik had vorige x over Borte en TM gedroomd wallah.
Alleen vergeten wat.
Als een meisje je het doet.....quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Gefluister is super irritant joh.
Had ik ook een keerquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:50 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Als ik droom is het bijna altijd iets waarbij is op m'n muil ga en wakker schrik.
Of dat al m'n tanden uitvallen, dat blijft eng.
Ik kreeg juist de kriebels ervan. Op een goede manier.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:52 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik moest kokhalzen van het idee dat hij mijn hoofd zo masseert. ;c
Niet specifiek een voetbal. Meestal struikel ik, of val ik van een gebouw af...quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Had ik ook een keer
Heb je ook gehad dat een voetbal naar je geschoten wordt en dat je dan wakker schrik (van de reflectie zeg maar)
Ik heb het wel eens als ik heel ff in slaap val en dan schiet m'n been in reflex uit (door wat er in droom gebeurt) en word ik wakkerquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:52 schreef mrstylo het volgende:
Heb je ook gehad dat een voetbal naar je geschoten wordt en dat je dan wakker schrik (van de reflectie zeg maar)
Zeer herkenbaar.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:54 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens als ik heel ff in slaap val en dan schiet m'n been in reflex uit (door wat er in droom gebeurt) en word ik wakker
quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:54 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens als ik heel ff in slaap val en dan schiet m'n been in reflex uit (door wat er in droom gebeurt) en word ik wakker
Heb beide ook gehad ja. Geeft wel een kick als je wakker wordt.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:54 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Niet specifiek een voetbal. Meestal struikel ik, of val ik van een gebouw af...
Hey ik had het niet over jou hé?...kijk dat filmpje, ik refereerde naar dat filmpje.quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:08 schreef Stimorol- het volgende:
Montelly, ik vind je een kk mongool. Rot op.
Ja.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Haha wat?
Heb je ze ooit gezien dan?
[..]
Als een meisje je het doet.....
[..]
Had ik ook een keer
quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:55 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hey ik had het niet over jou hé?...kijk dat filmpje, ik refereerde naar dat filmpje.
http://www.geenstijl.nl/ 6de post van boven.
O ja, zo'n gevoel dat je in een diepte valt. Of niet kunnen lopen in je droom of heel zwaar is ook zo irritant.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:55 schreef Crip het volgende:
Of dat je de trap af rent en de trede mist. Dan schrik je pas hard wakker.
Het rare is dat ik nooit droom over dagelijkse dingen. Mijn dromen zijn zo random? Yani ik kan iets heel ergs hebben meegemaakt overdag zonder dat ik er over droom. Ik snap dat nooit.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja.
Ik droom over wat ik het laatst doe. Had toen gefokt met ze.
Was leuk toen ik vorige x topic over ISIS las. Droomde over hun, had k vorige x nog verteld geloof ik. Scared me to hell.
Heb ik ook over gedroomd. Dat ze achter me aan zaten.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja.
Was leuk toen ik vorige x topic over ISIS las. Droomde over hun, had k vorige x nog verteld geloof ik. Scared me to hell.
Borte heeft een camera gekocht terwijl ze een camera heeft en gaat zo een foto maken van haar camera met haar camera om op Insta te zetten. Telt dat ook?quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:00 schreef Deuce92 het volgende:
Heeft iemand ooit een real life inception meegemaakt? Dat je dus droomt dat je aan het dromen bent. Een droom in een droom.
pussy. ik laat me elke avond uitwonen door verschillende soorten negers met grote piemels van ongeveer 30 cm in lengte en minstens 20 cm in omtrek.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:22 schreef TheMagnificent het volgende:
Saaie mensen hier. Niet al minimaal twee echtgenotes versleten hebben en bij ieder van hen 2 kinderen verwekt hebben...
Ik had gedroomd dat ik Gocu was en allemaal kamehameha op hun kop schootquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja.
quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Borte heeft een camera gekocht terwijl ze een camera heeft en gaat zo een foto maken van haar camera met haar camera om op Insta te zetten. Telt dat ook?
in alle gaatjes?quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:02 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
pussy. ik laat me elke avond uitwonen door verschillende soorten negers met grote piemels van ongeveer 30 cm in lengte en minstens 20 cm in omtrek.
quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Borte heeft een camera gekocht terwijl ze een camera heeft en gaat zo een foto maken van haar camera met haar camera om op Insta te zetten. Telt dat ook?
Zulke commentens zijn zo raar nuquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:02 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
pussy. ik laat me elke avond uitwonen door verschillende soorten negers met grote piemels van ongeveer 30 cm in lengte en minstens 20 cm in omtrek.
Thnx, deze doe ik als signature.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:02 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Je niet elke avond laten uitwonen door verschillende soorten negers met grote piemels van ongeveer 30 cm in lengte en minstens 20 cm in omtrek.quote:
Ik droomde dat ik een kind baarde. Mijn mooiste droom ooit. Dat gevoelquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:58 schreef Landysh het volgende:
[..]
Het rare is dat ik nooit droom over dagelijkse dingen. Mijn dromen zijn zo random? Yani ik kan iets heel ergs hebben meegemaakt overdag zonder dat ik er over droom. Ik snap dat nooit.
Het enige waar ik soms over droom is werk. Ook van die tyfusdromen. Dan droom ik gewoon dat ik aan het werken ben en het heel druk is enzo. Niet eens over irritante collega's ofzo.
Deze is echt te real.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:05 schreef Che_ het volgende:
Die dromen waarin je iets hebt gehaald, Kan van alles zijn: auto, eten, gadgets. En dan word je wakker
Dromen over kinderen en het krijgen van kinderen doe ik ook regelmatig.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik droomde dat ik een kind baarde. Mijn mooiste droom ooit. Dat gevoel![]()
Oh damn it. Dat wil ik oooook.quote:Heb al heel lang niet meer lucide gedroomd. Vroeger ging ik in mn hoofd naar een jukebox en koos ik waarover ik wilde dromen. Dat was fijn.
Ogen dicht doen en verder t verhaal in je hoofd laten doorspelen. Dan droomde ik door.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:05 schreef Che_ het volgende:
Die dromen waarin je iets hebt gehaald, Kan van alles zijn: auto, eten, gadgets. En dan word je wakker
Deze. Zoooo hatelijk. Echt ik haat mijn leven zo erg dan he.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:05 schreef Che_ het volgende:
wat is dit voor gay shit..quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:06 schreef Crip het volgende:
Dit liedje is kinda asmr voor mij op een vreemde manier. Moet hierdoor aan vroeger denken, krijg ik tingles van.
Deze is beterquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:06 schreef Crip het volgende:
Dit liedje is kinda asmr voor mij op een vreemde manier. Moet hierdoor aan vroeger denken, krijg ik tingles van.
Ik dacht 'laat ik dat eens even googelen.'quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:05 schreef Landysh het volgende:
Maar volgens mij kunnen alleen mensen die over karabasans dromen/zien dat krijgen of zo. Ter compensatie. Ik heb bv. ook nooit een karabasan op bezoek gehad maar lucidedromen, ik kan mij daar ook niks bij voorstellen.
Ik vind je nieuwe ava echt nixxxxxxxxxxx.quote:
moet helemaal naar youtube daarvoor..neequote:
Ik heb dat nu bij Braveheart. Gelijk jeugdsentiment.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:06 schreef Crip het volgende:
Omdat hij een neger is? Racistquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:08 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik vind je nieuwe ava echt nixxxxxxxxxxx.
Karabasan is BS in mn ogen ahhaha. Gewoon misconnectie van hersenen en spieren.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:05 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dromen over kinderen en het krijgen van kinderen doe ik ook regelmatig.![]()
Hormonen pushen mij echt niet normaal.
[..]
Oh damn it. Dat wil ik oooook.
Maar volgens mij kunnen alleen mensen die over karabasans dromen/zien dat krijgen of zo. Ter compensatie. Ik heb bv. ook nooit een karabasan op bezoek gehad maar lucidedromen, ik kan mij daar ook niks bij voorstellen.
Precies, uff. Ik herinner me gewoon hoe ik missions op GTA San Andreas deed met dit liedje op de radio.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik heb dat nu bij Braveheart. Gelijk jeugdsentiment.
ditquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:09 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Je vorige UI was nog negerder, dus dat lijkt me sterk.
quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:09 schreef Crip het volgende:
[..]
Precies, uff. Ik herinner me gewoon hoe ik missions op GTA San Andreas deed met dit liedje op de radio.
Of deze is ook tinglessssssssssssssssssssssssss themesong.
dayummmmmmmmmmmmmmmm
Yani of course. Maar dat geldt ook voor lucidedromen. Het is een soort connectie in de hersenen wat misgaat of wat anderen niet hebben. Daarom denk ik dat mensen die over karabasans dromen of slaapverlammingen meemaken, ook lucidedromen kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Karabasan is BS in mn ogen ahhaha. Gewoon misconnectie van hersenen en spieren.
Lucide was soms wel eng. Dan wist ik: hey ben aan t dromen. Kneep dan in mn arm om te checken.
En dan ging die droom maar door terwijl ik niet wilde
Yessss.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:09 schreef Crip het volgende:
[..]
Precies, uff. Ik herinner me gewoon hoe ik missions op GTA San Andreas deed met dit liedje op de radio.
dayummmmmmmmmmmmmmmm
Ja oke. Op de schaal van neger is Lebron wel wat donkerder.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:09 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Je vorige UI was nog negerder, dus dat lijkt me sterk.
Kan wel kloppen. Heb het al heeeeeel lang niet gehad.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:10 schreef Landysh het volgende:
[..]
Yani of course. Maar dat geldt ook voor lucidedromen. Het is een soort connectie in de hersenen wat misgaat of wat anderen niet hebben. Daarom denk ik dat mensen die over karabasans dromen of slaapverlammingen meemaken, ook lucidedromen kunnen krijgen.
Wat lach je serieus ik was echt obsessed. Ik was nog best jong en ik had gewoon de full map op mijn kamer hangen van San Andreas en ik had een groene bandana gekocht. Echt pfffpfppfpfpfpf zo leuke jeugd had ik. Met mijn broer hardcore gamen.. herinner me ook nog de dag dat we een playstation 1 kregen. Was nog zo jong he, maar I still know. Toen ondekte ik dat er iets veel vetters was dan een gameboy.quote:
quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:09 schreef Crip het volgende:
[..]
dayummmmmmmmmmmmmmmm
Representte jij Grove Street IRL?quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:12 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat lach je serieus ik was echt obsessed. Ik was nog best jong en ik had gewoon de full map op mijn kamer hangen van San Andreas en ik had een groene bandana gekocht. Echt pfffpfppfpfpfpf zo leuke jeugd had ik. Met mijn broer hardcore gamen.. herinner me ook nog de dag dat we een playstation 1 kregen. Was nog zo jong he, maar I still know. Toen ondekte ik dat er iets veel vetters was dan een gameboy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |