Ja.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Haha wat?
Heb je ze ooit gezien dan?
[..]
Als een meisje je het doet.....
[..]
Had ik ook een keer
Heb je ook gehad dat een voetbal naar je geschoten wordt en dat je dan wakker schrik (van de reflectie zeg maar)
quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:55 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hey ik had het niet over jou hé?...kijk dat filmpje, ik refereerde naar dat filmpje.
http://www.geenstijl.nl/ 6de post van boven.
O ja, zo'n gevoel dat je in een diepte valt. Of niet kunnen lopen in je droom of heel zwaar is ook zo irritant.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:55 schreef Crip het volgende:
Of dat je de trap af rent en de trede mist. Dan schrik je pas hard wakker.
Het rare is dat ik nooit droom over dagelijkse dingen. Mijn dromen zijn zo random? Yani ik kan iets heel ergs hebben meegemaakt overdag zonder dat ik er over droom. Ik snap dat nooit.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja.
Ik droom over wat ik het laatst doe. Had toen gefokt met ze.
Was leuk toen ik vorige x topic over ISIS las. Droomde over hun, had k vorige x nog verteld geloof ik. Scared me to hell.
Heb ik ook over gedroomd. Dat ze achter me aan zaten.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja.
Was leuk toen ik vorige x topic over ISIS las. Droomde over hun, had k vorige x nog verteld geloof ik. Scared me to hell.
Borte heeft een camera gekocht terwijl ze een camera heeft en gaat zo een foto maken van haar camera met haar camera om op Insta te zetten. Telt dat ook?quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:00 schreef Deuce92 het volgende:
Heeft iemand ooit een real life inception meegemaakt? Dat je dus droomt dat je aan het dromen bent. Een droom in een droom.
pussy. ik laat me elke avond uitwonen door verschillende soorten negers met grote piemels van ongeveer 30 cm in lengte en minstens 20 cm in omtrek.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:22 schreef TheMagnificent het volgende:
Saaie mensen hier. Niet al minimaal twee echtgenotes versleten hebben en bij ieder van hen 2 kinderen verwekt hebben...
Ik had gedroomd dat ik Gocu was en allemaal kamehameha op hun kop schootquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja.
quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Borte heeft een camera gekocht terwijl ze een camera heeft en gaat zo een foto maken van haar camera met haar camera om op Insta te zetten. Telt dat ook?
in alle gaatjes?quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:02 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
pussy. ik laat me elke avond uitwonen door verschillende soorten negers met grote piemels van ongeveer 30 cm in lengte en minstens 20 cm in omtrek.
quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Borte heeft een camera gekocht terwijl ze een camera heeft en gaat zo een foto maken van haar camera met haar camera om op Insta te zetten. Telt dat ook?
Zulke commentens zijn zo raar nuquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:02 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
pussy. ik laat me elke avond uitwonen door verschillende soorten negers met grote piemels van ongeveer 30 cm in lengte en minstens 20 cm in omtrek.
Thnx, deze doe ik als signature.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:02 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Je niet elke avond laten uitwonen door verschillende soorten negers met grote piemels van ongeveer 30 cm in lengte en minstens 20 cm in omtrek.quote:
Ik droomde dat ik een kind baarde. Mijn mooiste droom ooit. Dat gevoelquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:58 schreef Landysh het volgende:
[..]
Het rare is dat ik nooit droom over dagelijkse dingen. Mijn dromen zijn zo random? Yani ik kan iets heel ergs hebben meegemaakt overdag zonder dat ik er over droom. Ik snap dat nooit.
Het enige waar ik soms over droom is werk. Ook van die tyfusdromen. Dan droom ik gewoon dat ik aan het werken ben en het heel druk is enzo. Niet eens over irritante collega's ofzo.
Deze is echt te real.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:05 schreef Che_ het volgende:
Die dromen waarin je iets hebt gehaald, Kan van alles zijn: auto, eten, gadgets. En dan word je wakker
Dromen over kinderen en het krijgen van kinderen doe ik ook regelmatig.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik droomde dat ik een kind baarde. Mijn mooiste droom ooit. Dat gevoel![]()
Oh damn it. Dat wil ik oooook.quote:Heb al heel lang niet meer lucide gedroomd. Vroeger ging ik in mn hoofd naar een jukebox en koos ik waarover ik wilde dromen. Dat was fijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |