quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:11 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik vind die hartstikke lekker.![]()
Komt omdat je nooit ekte cheesekcake hebt gehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En huh waarom hipster? Mij hipster noemen om dit klopt echt niet.
Op welke plek sta ikquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:11 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja nu ik weet dat je vers bent ben je weer paar punten gestegen.
Tuurlijk wel. Dr.Oetker is te mainstream voor jou.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:12 schreef Landysh het volgende:
[..]
Komt omdat je nooit ekte cheesekcake hebt gehad.
En huh waarom hipster? Mij hipster noemen om dit klopt echt niet.
Hipsters zijn mainstream.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:14 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Dr.Oetker is te mainstream voor jou.
Jij gebruikt voor jouw kwarktaart zeker ingrediënten waar ik waarschijnlijk nog nooit van heb gehoord.
deze smiley hhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
Verkapte TC uitnodiging [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
Verkapte TC uitnodiging [ afbeelding ]
Ik heb net chocomel dark gehaald.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:19 schreef TheMagnificent het volgende:
Kiek die Che goan de laatste dagen.
Warme chocolademelk maken...
quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:19 schreef TheMagnificent het volgende:
Kiek die Che goan de laatste dagen.
Warme chocolademelk maken...
Is Van Damme homo?quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:26 schreef Landysh het volgende:
Die homo was toch wel een topickill che.
quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:26 schreef Landysh het volgende:
Die homo was toch wel een topickill che.
Pas je op? Maagden staan bekend zich te vergissen in het juiste plekje.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:11 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja nu ik weet dat je vers bent ben je weer paar punten gestegen.
Ze haat op haar landgenoot.quote:
Waarom noem je mij? I don't get it.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Pas je op? Maagden staan bekend zich te vergissen in het juiste plekje.
Inb4: TM.
Ik vind het woord maagd zo vies klinken he.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Pas je op? Maagden staan bekend zich te vergissen in het juiste plekje.
Inb4: TM.
Ontmaagd danquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:30 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik vind het woord maagd zo vies klinken he.
Heilige maagd Maria... de slet.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:33 schreef Crip het volgende:
Ik vind het woord maagd zo te heilig klinken. Maagd klinkt zo vroom terwijl je maagd kan zijn maar toch super slutty.
Anaal bedoel je?quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:33 schreef Crip het volgende:
Ik vind het woord maagd zo te heilig klinken. Maagd klinkt zo vroom terwijl je maagd kan zijn maar toch super slutty.
Kom ASMRquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:36 schreef Landysh het volgende:
Ik ging vet stoer doen dat ik niet ging slapen enzo zodat ik weer in een normaal ritme zou komen. Val ik om 10 uur in slaap waardoor mijn ritme nu helemaal kapot is.
ik
Normaal voor wie? De meeste mensen of voor jouw nachtdienst? 10 uur 's morgens of 's avonds?quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:36 schreef Landysh het volgende:
Ik ging vet stoer doen dat ik niet ging slapen enzo zodat ik weer in een normaal ritme zou komen. Val ik om 10 uur in slaap waardoor mijn ritme nu helemaal kapot is.
ik
Normaal als in 's avonds gaan slapen en 's morgens opstaan. En ik ging om 10 uur 's morgens slapen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:37 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Normaal voor wie? De meeste mensen of voor jouw nachtdienst? 10 uur 's morgens of 's avonds?
So many questions!
Heb je geen nachtdiensten meer?quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:39 schreef Landysh het volgende:
[..]
Normaal als in 's avonds gaan slapen en 's morgens opstaan. En ik ging om 10 uur 's morgens slapen.
Nee? Nachtdienst duurt een week. Volgende week late gelukkig.quote:
Haha ASMR struggles!quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:41 schreef Crip het volgende:
Ik moet echt youtuben naar goede filmpjes waar ik me niet aan irriteer. Als je het goede asmr filmpje vind is het awesome
Je hebt niks geleerd van vorige week maandag hequote:Op vrijdag 7 november 2014 21:41 schreef TheMagnificent het volgende:
Chocomel was 4 maanden over datum, maar smaakte gewoon prima.
Wat voor ASMR luister jij?quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:41 schreef Crip het volgende:
Ik moet echt youtuben naar goede filmpjes waar ik me niet aan irriteer. Als je het goede asmr filmpje vind is het awesome
Haha ik dacht er wel even over na. Misschien dat ik mijn laptop meeneem en geluid aanzet in TC.quote:
Hoofdmassage of haren kammen. Hnnnnnnnnnnnnnnnnnnnngggggggggggggggggggggggquote:
quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je hebt niks geleerd van vorige week maandag he
quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:42 schreef Landysh het volgende:
Ik droomde vandaag weer dat ik iemand had vermoord btw. Word die moorddromen echt zat.
Laat gelijk zien hoe je kooktquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:43 schreef Landysh het volgende:
[..]
Haha ik dacht er wel even over na. Misschien dat ik mijn laptop meeneem en geluid aanzet in TC.
quote:
Thanks dat je een grotere freak bent. Ik verstop lijken alleen in kasten en onder mijn bed in mijn dromen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:46 schreef Crip het volgende:
Ik had eens gedroomd dat ik iemand had vermoord en toen zijn lichaam ging ontleden zoals bij een kikker. ( inclusief spijkers door handen en voeten om diegene vast te zetten)
Iemand fluisterde laatst in mn oor en kreeg er kriebels van. Is dat ASMR?quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:42 schreef Landysh het volgende:
[..]
Haha ASMR struggles!
Zelfde probleem hier.
quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:46 schreef Crip het volgende:
Ik had eens gedroomd dat ik iemand had vermoord en toen zijn lichaam ging ontleden zoals bij een kikker. ( inclusief spijkers door handen en voeten om diegene vast te zetten)
Ik ben bangquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:42 schreef Landysh het volgende:
Ik droomde vandaag weer dat ik iemand had vermoord btw. Word die moorddromen echt zat.
Als ik droom is het bijna altijd iets waarbij ik op m'n muil ga en wakker schrik.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:47 schreef Landysh het volgende:
[..]![]()
Ik word dan altijd met een ongelofelijk kut gevoel wakker. Ik droom ook niet dat ik iemand aan het vermoorden ben - of ik kan mij dat stuk gewoon niet herinneren, het is meer dat ik opeens besef dat ik iemand heb vermoord en met het lijk zit.
Het zijn ook altijd random mensen, niet mensen waarmee ik problemen heb. Vandaag ging het om een man die ik niet eens ken bv.
Gefluister is super irritant joh.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:43 schreef Crip het volgende:
[..]
Hoofdmassage of haren kammen. Hnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnggggggggggggggggggggggg
Fluisteren, en dat je het echt zo in je oor voelt kriebelen. hhhhhhhhng
Ik zag een keer 7MAR bij hoofdmassage filmpjequote:Op vrijdag 7 november 2014 21:43 schreef Crip het volgende:
[..]
Hoofdmassage of haren kammen. Hnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnggggggggggggggggggggggg
Fluisteren, en dat je het echt zo in je oor voelt kriebelen. hhhhhhhhng
Awh.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:51 schreef Stimorol- het volgende:
Ik had vorige x over Borte en TM gedroomd wallah.
Alleen vergeten wat.
Ik moest kokhalzen van het idee dat hij mijn hoofd zo masseert. ;cquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik zag een keer 7MAR bij hoofdmassage filmpje
Haha wat?quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:51 schreef Stimorol- het volgende:
Ik had vorige x over Borte en TM gedroomd wallah.
Alleen vergeten wat.
Als een meisje je het doet.....quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Gefluister is super irritant joh.
Had ik ook een keerquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:50 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Als ik droom is het bijna altijd iets waarbij is op m'n muil ga en wakker schrik.
Of dat al m'n tanden uitvallen, dat blijft eng.
Ik kreeg juist de kriebels ervan. Op een goede manier.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:52 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik moest kokhalzen van het idee dat hij mijn hoofd zo masseert. ;c
Niet specifiek een voetbal. Meestal struikel ik, of val ik van een gebouw af...quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Had ik ook een keer
Heb je ook gehad dat een voetbal naar je geschoten wordt en dat je dan wakker schrik (van de reflectie zeg maar)
Ik heb het wel eens als ik heel ff in slaap val en dan schiet m'n been in reflex uit (door wat er in droom gebeurt) en word ik wakkerquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:52 schreef mrstylo het volgende:
Heb je ook gehad dat een voetbal naar je geschoten wordt en dat je dan wakker schrik (van de reflectie zeg maar)
Zeer herkenbaar.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:54 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens als ik heel ff in slaap val en dan schiet m'n been in reflex uit (door wat er in droom gebeurt) en word ik wakker
quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:54 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens als ik heel ff in slaap val en dan schiet m'n been in reflex uit (door wat er in droom gebeurt) en word ik wakker
Heb beide ook gehad ja. Geeft wel een kick als je wakker wordt.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:54 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Niet specifiek een voetbal. Meestal struikel ik, of val ik van een gebouw af...
Hey ik had het niet over jou hé?...kijk dat filmpje, ik refereerde naar dat filmpje.quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:08 schreef Stimorol- het volgende:
Montelly, ik vind je een kk mongool. Rot op.
Ja.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Haha wat?
Heb je ze ooit gezien dan?
[..]
Als een meisje je het doet.....
[..]
Had ik ook een keer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |