Anaal bedoel je?quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:33 schreef Crip het volgende:
Ik vind het woord maagd zo te heilig klinken. Maagd klinkt zo vroom terwijl je maagd kan zijn maar toch super slutty.
Kom ASMRquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:36 schreef Landysh het volgende:
Ik ging vet stoer doen dat ik niet ging slapen enzo zodat ik weer in een normaal ritme zou komen. Val ik om 10 uur in slaap waardoor mijn ritme nu helemaal kapot is.
ik
Normaal voor wie? De meeste mensen of voor jouw nachtdienst? 10 uur 's morgens of 's avonds?quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:36 schreef Landysh het volgende:
Ik ging vet stoer doen dat ik niet ging slapen enzo zodat ik weer in een normaal ritme zou komen. Val ik om 10 uur in slaap waardoor mijn ritme nu helemaal kapot is.
ik
Normaal als in 's avonds gaan slapen en 's morgens opstaan. En ik ging om 10 uur 's morgens slapen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:37 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Normaal voor wie? De meeste mensen of voor jouw nachtdienst? 10 uur 's morgens of 's avonds?
So many questions!
Heb je geen nachtdiensten meer?quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:39 schreef Landysh het volgende:
[..]
Normaal als in 's avonds gaan slapen en 's morgens opstaan. En ik ging om 10 uur 's morgens slapen.
Nee? Nachtdienst duurt een week. Volgende week late gelukkig.quote:
Haha ASMR struggles!quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:41 schreef Crip het volgende:
Ik moet echt youtuben naar goede filmpjes waar ik me niet aan irriteer. Als je het goede asmr filmpje vind is het awesome
Je hebt niks geleerd van vorige week maandag hequote:Op vrijdag 7 november 2014 21:41 schreef TheMagnificent het volgende:
Chocomel was 4 maanden over datum, maar smaakte gewoon prima.
Wat voor ASMR luister jij?quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:41 schreef Crip het volgende:
Ik moet echt youtuben naar goede filmpjes waar ik me niet aan irriteer. Als je het goede asmr filmpje vind is het awesome
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |