quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:11 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik vind die hartstikke lekker.![]()
Komt omdat je nooit ekte cheesekcake hebt gehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En huh waarom hipster? Mij hipster noemen om dit klopt echt niet.
Op welke plek sta ikquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:11 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja nu ik weet dat je vers bent ben je weer paar punten gestegen.
Tuurlijk wel. Dr.Oetker is te mainstream voor jou.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:12 schreef Landysh het volgende:
[..]
Komt omdat je nooit ekte cheesekcake hebt gehad.
En huh waarom hipster? Mij hipster noemen om dit klopt echt niet.
Hipsters zijn mainstream.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:14 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Dr.Oetker is te mainstream voor jou.
Jij gebruikt voor jouw kwarktaart zeker ingrediënten waar ik waarschijnlijk nog nooit van heb gehoord.
deze smiley hhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
Verkapte TC uitnodiging [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
Verkapte TC uitnodiging [ afbeelding ]
Ik heb net chocomel dark gehaald.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:19 schreef TheMagnificent het volgende:
Kiek die Che goan de laatste dagen.
Warme chocolademelk maken...
quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:19 schreef TheMagnificent het volgende:
Kiek die Che goan de laatste dagen.
Warme chocolademelk maken...
Is Van Damme homo?quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:26 schreef Landysh het volgende:
Die homo was toch wel een topickill che.
quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:26 schreef Landysh het volgende:
Die homo was toch wel een topickill che.
Pas je op? Maagden staan bekend zich te vergissen in het juiste plekje.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:11 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja nu ik weet dat je vers bent ben je weer paar punten gestegen.
Ze haat op haar landgenoot.quote:
Waarom noem je mij? I don't get it.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Pas je op? Maagden staan bekend zich te vergissen in het juiste plekje.
Inb4: TM.
Ik vind het woord maagd zo vies klinken he.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Pas je op? Maagden staan bekend zich te vergissen in het juiste plekje.
Inb4: TM.
Ontmaagd danquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:30 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik vind het woord maagd zo vies klinken he.
Heilige maagd Maria... de slet.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:33 schreef Crip het volgende:
Ik vind het woord maagd zo te heilig klinken. Maagd klinkt zo vroom terwijl je maagd kan zijn maar toch super slutty.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |