Ben dat plaatje zo vaak tegengekomen op tumblr. Altijd lekker.quote:Op zaterdag 8 november 2014 00:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Qua lichaam vinnik dit perfectie.
Oneens. Ik vind dat ze een mooi gezicht heeft.quote:Op zaterdag 8 november 2014 00:42 schreef clumsy_clown het volgende:
D'r hoofd is meh, though. Niet slecht, maar meh.
London Andrews is perfectiequote:Op zaterdag 8 november 2014 00:42 schreef clumsy_clown het volgende:
D'r hoofd is meh, though. Niet slecht, maar meh.
Hnnnnnng.quote:Op zaterdag 8 november 2014 01:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat een dertien in een dozijn kop montelly.
Hier, billen om tegenaan te gaan liggen.
[ afbeelding ]
gewoon een goede kopquote:Op zaterdag 8 november 2014 01:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Lichaam ok, maar zo'n kutkop.
Suuupermooie strakke lijnen heeft ze wel. Als het geen photoshop is.quote:Op zaterdag 8 november 2014 01:10 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gewoon een goede kop
[ afbeelding ]
sowieso aziatische vrouwen:$quote:Op zaterdag 8 november 2014 01:24 schreef seto het volgende:
smerige wijven hier
gelukkig heb ik wel goede smaak
gebeurde dat maarquote:Op zaterdag 8 november 2014 01:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Deze lijf? De koorts eet m'n hersenen op.
Heb je ook pics van haar voorkant?quote:Op zaterdag 8 november 2014 01:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zou m'n linkernier en een stukje lever opgeven voor dit lijf.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 november 2014 01:24 schreef seto het volgende:
smerige wijven hier
quote:Op zaterdag 8 november 2014 01:24 schreef seto het volgende:
smerige wijven hier
We kunnen niet allemaal een fapje leggen op stiekem genomen foto's van dikke Bart Smit cassières vriend.quote:
Aw yeahhhh.quote:Op zaterdag 8 november 2014 01:36 schreef MsMessy het volgende:
[ afbeelding ]
Tiffany Cappotelli is wel dichtbij mijn idee van perfectie
lol, dafuq gast, strong creepquote:Op zaterdag 8 november 2014 00:23 schreef Montelly het volgende:
Vandaag eentje gespot in de stad, ze had zowat dubbel K ofzo, natuurlisch exemplaar vastgelegd op de camera, ik deliver,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mmm lekker hoorquote:Op zaterdag 8 november 2014 01:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zou m'n linkernier en een stukje lever opgeven voor dit lijf.
[ afbeelding ]
Wie of wat is dit?quote:
quote:
Als je het topic een beetje bijgehouden had wist je dat dat onmogelijk het geval kan zijn.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:17 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Zit je nu op GRS dr tieten te geilen?
quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Die tetten aan het eind van het vorige topic. Niiiice.
En al zou dat zo zijn: wat dan nog?quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:17 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Zit je nu op GRS dr tieten te geilen?
quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:24 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Flinke stevige ass minimaal 100 kg squatten die vrouwen!
quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Tieten.
Niets is een ergere klap in het gezicht van god dan een slecht gekozen BH.
Waarom zit er eigenlijk zo veel verschil tussen vrouwenborsten?quote:
quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Deze tho. Alleen jammer van het ijzerwaar..
quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:52 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Lekker, -piercing. Liever naturel.
Prachtwijkanita die goedkope roze plasticmeuk koopt voor haar dochter genaamd Elayniah.quote:Op zaterdag 8 november 2014 00:23 schreef Montelly het volgende:
Vandaag eentje gespot in de stad, ze had zowat dubbel K ofzo, natuurlisch exemplaar vastgelegd op de camera, ik deliver,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nice.quote:
Dit ja. Dima alert.quote:Op zaterdag 8 november 2014 00:24 schreef Deuce92 het volgende:
Heb je in de Bart Smit stiekem foto's gemaakt van de cassière?
Waar?quote:Op zaterdag 8 november 2014 00:31 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Wat is dit voor amateuristisch gedoe, echt 9 van de 10 chicks @ mn gym zijn beter.
We hebben sowieso goeie gym wbt vrouwen1
En ook dat schijnt normaal te zijn, al doen de vele fotosoep pics je wellicht anders denken.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Die gaat mij te verBij de vulva's zag ik niets geks, behalve misschien wat aanwezige lipjes.
Enlighten us.quote:Op zaterdag 8 november 2014 01:24 schreef seto het volgende:
smerige wijven hier
Vieze dikke oude spek varkenquote:Op zaterdag 8 november 2014 00:23 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 november 2014 08:09 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Als je het topic een beetje bijgehouden had wist je dat dat onmogelijk het geval kan zijn.
Hey: ik geef geen waarde-oordeel over grote of kleine borsten.quote:
Oftewel: wil je met me scharen?quote:
Veel beter dan dit wordt het niet.quote:Op zaterdag 8 november 2014 09:12 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Het gaat toch over deze:
[ afbeelding ]
69quote:Op zaterdag 8 november 2014 10:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Scharen lijkt me echt te veel gedoe. Benen overal. Neh.
is kaasquote:Op zaterdag 8 november 2014 11:00 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Haaai![]()
![]()
![]()
![]()
Zit die nou gewoon een hele cake uit het vuistje te doen? Of een kg kaas?
LOL
Nou ja... Iig. wel weer goeie macros dan, slow proteins enzoquote:Op zaterdag 8 november 2014 11:00 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Haaai![]()
![]()
![]()
![]()
Zit die nou gewoon een hele cake uit het vuistje te doen? Of een kg kaas?
LOL
quote:Op zaterdag 8 november 2014 11:08 schreef Awesome_ het volgende:
MAAR WE WETEN ALLEMAAL DONDERSGOED DAT ZE DAAR NIET ZON KANKERDIKKEMAMMOETTANKER VAN GEWORDEN ZIJN OF NIET JONGENS??? HAHAHAHAHAH
Net wakker?quote:
Zoiets. Plus dat ik niet thuis heb geslapenquote:
Ik ben een rustig en zachtaardig mens. Al haalt Fok! wel eens het slechtste in me naar boven. Maar daar is Weiss nooit slachtoffer van, hij is duidelijk de sterkste in onze relatie.quote:Op zaterdag 8 november 2014 11:34 schreef Deuce92 het volgende:
Niet door MsMessy? Zij lijkt me wel zo'n pittige tante die haar man onder de duim kan houden.
Haal eens wat situaties aan waar FOK! het slechtste in je naar boven heeft gehaald.quote:Op zaterdag 8 november 2014 11:45 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik ben een rustig en zachtaardig mens. Al haalt Fok! wel eens het slechtste in me naar boven. Maar daar is Weiss nooit slachtoffer van, hij is duidelijk de sterkste in onze relatie.
Er zijn genoeg posts in mijn PoHi die duidelijk laten blijken wanneer ik weer eens heel makkelijk het bloed onder mijn nagels vandaan laat halen (vaak die tijd van de maand) En het is niet voor niets denk ik dat ik al bijna twee jaar mijn KPD rechten kwijt ben doordat ik mijn mond weer eens niet kon houden. Soms is die kast echt maar een lade hoog bij mij en dan reageer ik hier nog veel feller dan ik irl zou doen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 11:47 schreef Klokov het volgende:
[..]
Haal eens wat situaties aan waar FOK! het slechtste in je naar boven heeft gehaald.
Heb je picca's vriend?quote:
quote:Op zaterdag 8 november 2014 12:21 schreef Klokov het volgende:
[..]
Heb je picca's vriend?
edit: snel een edit gezet he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |