Improve your snatch.quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:30 schreef Weissman het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=1552843624856514
hey fanta
heerlijkquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Deze tho. Alleen jammer van het ijzerwaar..
Wat?quote:Op zaterdag 8 november 2014 00:23 schreef Montelly het volgende:
http://imgur.com/z1pV22E
http://imgur.com/jScZD0M
Jaquote:Op zaterdag 8 november 2014 00:24 schreef Deuce92 het volgende:
Heb je in de Bart Smit stiekem foto's gemaakt van de cassière?
Dubbel K? De K staat voor kin, neem ik aan?quote:Op zaterdag 8 november 2014 00:23 schreef Montelly het volgende:
Vandaag eentje gespot in de stad, ze had zowat dubbel K ofzo, natuurlisch exemplaar vastgelegd op de camera, ik deliver,
quote:Op zaterdag 8 november 2014 00:23 schreef Montelly het volgende:
Vandaag eentje gespot in de stad, ze had zowat dubbel K ofzo, natuurlisch exemplaar vastgelegd op de camera, ik deliver,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
tevens..quote:Op zaterdag 8 november 2014 00:26 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dubbel K? De K staat voor kin, neem ik aan?
Geen tiet te zien daaro.
ja jonge, echt kut man moest moeilijk doen alles...maar jetsers pfffff geloof me nou.quote:Op zaterdag 8 november 2014 00:26 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Geen tiet te zien daaro.
Geloof ik wel. Alleen jammer dat je niks kunt zien op die foto's. Ongelukkige hoek + haar kleding = niks.quote:Op zaterdag 8 november 2014 00:27 schreef Montelly het volgende:
[..]
ja jonge, echt kut man moest moeilijk doen alles...maar jetsers pfffff geloof me nou.
gast, je hebt geen mannen ogenquote:Op zaterdag 8 november 2014 00:26 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Geen tiet te zien daaro.
..en dan nog in de gym gaan postenquote:Op zaterdag 8 november 2014 00:29 schreef Sapstengel het volgende:
Welke Bart Smit is dat ga ik er morgen langs![]()
Baas trouwens zo undercover die foto's maken
Niks mis met mijn ogen:quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:44 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dat is waar.
Deze bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
Zou op sabbelen.
quote:
Verhoudingen vriend, verhoudingen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 00:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Big boobs on a fat chick don't count, jongens.
mannen spotten dat rack van 200 meter en jij ziet nog niks van een foto op 1 meter gemaakt, ze draagt wijd zwart, maar daar kijken we gewoon door heen, behalve jij dan!quote:Op zaterdag 8 november 2014 00:30 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Niks mis met mijn ogen:
[..]
[..]
[..]
[..]
post dan wat het wel moet zijn dan.quote:Op zaterdag 8 november 2014 00:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Big boobs on a fat chick don't count, jongens.
kenner...quote:Op zaterdag 8 november 2014 00:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
mannen spoten dat rack van 200 meter en jij ziet nog niks van een foto op 1 meter gemaakt, ze draagt wijd zwart, maar daar kijken we gewoon door heen, behalve jij dan!
fanta gestopt met liften?quote:Op zaterdag 8 november 2014 00:23 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Qua lichaam vinnik dit perfectie.quote:Op zaterdag 8 november 2014 00:32 schreef Montelly het volgende:
[..]
post dan wat het wel moet zijn dan.
Deze chick weetquote:Op zaterdag 8 november 2014 00:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Qua lichaam vinnik dit perfectie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |