Net wakker?quote:
Zoiets. Plus dat ik niet thuis heb geslapenquote:
Ik ben een rustig en zachtaardig mens. Al haalt Fok! wel eens het slechtste in me naar boven. Maar daar is Weiss nooit slachtoffer van, hij is duidelijk de sterkste in onze relatie.quote:Op zaterdag 8 november 2014 11:34 schreef Deuce92 het volgende:
Niet door MsMessy? Zij lijkt me wel zo'n pittige tante die haar man onder de duim kan houden.
Haal eens wat situaties aan waar FOK! het slechtste in je naar boven heeft gehaald.quote:Op zaterdag 8 november 2014 11:45 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik ben een rustig en zachtaardig mens. Al haalt Fok! wel eens het slechtste in me naar boven. Maar daar is Weiss nooit slachtoffer van, hij is duidelijk de sterkste in onze relatie.
Er zijn genoeg posts in mijn PoHi die duidelijk laten blijken wanneer ik weer eens heel makkelijk het bloed onder mijn nagels vandaan laat halen (vaak die tijd van de maand) En het is niet voor niets denk ik dat ik al bijna twee jaar mijn KPD rechten kwijt ben doordat ik mijn mond weer eens niet kon houden. Soms is die kast echt maar een lade hoog bij mij en dan reageer ik hier nog veel feller dan ik irl zou doen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 11:47 schreef Klokov het volgende:
[..]
Haal eens wat situaties aan waar FOK! het slechtste in je naar boven heeft gehaald.
Heb je picca's vriend?quote:
quote:Op zaterdag 8 november 2014 12:21 schreef Klokov het volgende:
[..]
Heb je picca's vriend?
edit: snel een edit gezet he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |