Gahahah. Mijn reacties tegen buitenlanders zijn niet serieus..quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:57 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Huh? Nee dat je xenofobisch bent.
Jij quote mij.... Ik weet het niet meer.
Aldus een Gecertificeerd racist...quote:Op vrijdag 7 november 2014 17:39 schreef DeJori het volgende:
Waarom hebben mensen eigenlijk zo'n sterke behoefte anderen te verhinderen te doen wat zij niet tof vinden. Meh ik houd niet van oliebollen!So fucking what?
Ik wil zwarte piet ook niet verbieden, ondanks dat ik een hekel aan negers heb.quote:
Dat is het magniet virus der magnieters.quote:Op vrijdag 7 november 2014 17:39 schreef DeJori het volgende:
Waarom hebben mensen eigenlijk zo'n sterke behoefte anderen te verhinderen te doen wat zij niet tof vinden. Meh ik houd niet van oliebollen!So fucking what?
Waar halen ze het vandaanquote:De jaren vijftig? Dat lijkt me niet. Toen werd eten op straat beschouwd als een onbeschaafde bezigheid.
Ik snap niks van je post.quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:10 schreef paddy het volgende:
Denk dat de concurrentie qua snelle hap sommigen begint te irriteren. Mja, maak jij je handsnack toch goedkoper?
Een oliebol vult enorm en is heerlijk. Net als een turkse pizza, gewoon af en toe. Niets mis met die kramen.
Dat eten lekker Is en dat dit verbod door een ware mongool Is bedacht.quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:12 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Ik snap niks van je post.
Het is gewoon niet waar dat oliebollen bij een kraam eten in de jaren 50 een onbeschaafde bezigheid was. Kijk ook naar foto's van viskramen uit de jaren 50. Fantasie verhaaltjes dus.quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:12 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Ik snap niks van je post.
Dat zijn plebsquote:Op vrijdag 7 november 2014 19:21 schreef paddy het volgende:
[..]
Het is gewoon niet waar dat oliebollen bij een kraam eten in de jaren 50 een onbeschaafde bezigheid was. Kijk ook naar foto's van viskramen uit de jaren 50. Fantasie verhaaltjes dus.
Daarnaast wordt een groot deel van de oliebollen ook nog eens thuis geconsumeerd dus dat maakt het argument extra zwak. Een goed punt dat je aanhaalt!quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:21 schreef paddy het volgende:
[..]
Het is gewoon niet waar dat oliebollen bij een kraam eten in de jaren 50 een onbeschaafde bezigheid was. Kijk ook naar foto's van viskramen uit de jaren 50. Fantasie verhaaltjes dus.
De meeste oliebollenkramen in Amsterdam zijn waardeloos. Geen wonder ook, want de meeste klanten zijn toeristen en dagjesmensen die toch nooit een tweede keer komen. En zo is het met wel meer eten in Amsterdam. Maar van dat hipster-eten enzo, voor de locals, dat is natuurlijk wel van betere kwaliteit.quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:10 schreef paddy het volgende:
[..]
Waar halen ze het vandaan
[ afbeelding ]
Denk dat de concurrentie qua snelle hap sommigen begint te irriteren. Mja, maak jij je handsnack toch goedkoper?
Een oliebol vult enorm en is heerlijk. Net als een turkse pizza, gewoon af en toe. Niets mis met die kramen.
Dat is nogal iets om te zeggen in de eerste fucking zin van een oneindige mopper-monoloog.quote:verstokte mopperaars
Kun je de hele tweede kamer wel opdoeken. In het bijzonder Opstelten en Teeven.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:03 schreef Tocadisco het volgende:
Kunnen we niet een of andere wet maken die ervoor zorgt dat als je als politicus jouw persoonlijke smaak tot een wet probeert te maken je per direct je zetel kwijt bent. Dat je iets probeert te verbieden omdat het bijv. schadelijk voor de volksgezondheid is is nog tot daar aan toe, maar iets proberen te verbieden omdat je het niet hip vindt is wel een nieuw dieptepunt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |