Niks xenodinges. Gewoon een hekel aan buitenlanders.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:19 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Xenofobie uurtje is er al weer?hoe komt dit weer bij buitenlanders
Lang niet allemaal zien ze er zo kitsch uit, er zijn er genoeg met een redelijk neutrale uitstraling, daarnaast mogen we blij zijn dat ondernemers hun nek uitsteken want ga er maar aan staan om de hele dag in zo een vetput te staan.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:18 schreef happinessfordogs het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de uitstraling van oliebollenkramen ook erg ouderwets en kitscherig/ordinair vind overkomen. Op de een of andere manier roept het een associatie op met kermissen, iets wat mij betreft tot een rudimentair verleden mag behoren omdat er toch alleen kampvolk op af komt. Wat dat betreft ben ik het eens met de columnist dat oliebolkarren erg lelijk zijn en niet passen in de tijdsgeest van nu. Wel vind ik dat deze discussie volledig los moet staan van de oliebollen zelf omdat met de versnapering op zich helemaal niets mis is. Gewoon blijven verkopen die dingen met extra poedersuiker als het kan. Ik eet het toch maar een keer per jaar.
Dus ook aan mij?quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niks xenodinges. Gewoon een hekel aan buitenlanders.
Jij hebt geen recht van spreken, jij gaat je maar druk maken over racisme jegens buitenlanders in Colombia. Wellicht bereik je er wat mee en kan je daar de titel Quinsy Gario bemachtigen. Vamos!quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die vegamuts die wel een kat heeft.
Dat is een roofdier, mevrouw. En die eet VLEESCH (althans, waar die Whiskaszooi dan voor moet doorgaan).
Uggs, Zwarte Piet en oliebollen. Daar krijg je de Nederlander de barricades mee op.quote:
Allemaal!! Gewoon oprotten naar hun eigen land. Watzullewenoukrijge.quote:
Niet aardig hoor.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Allemaal!! Gewoon oprotten naar hun eigen land. Watzullewenoukrijge.
Al die knipogen en verlekkerde blikken naar een blonde lange gozer. Ja, daar maak ik me reuze druk om.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:22 schreef Nober het volgende:
jij gaat je maar druk maken over racisme jegens buitenlanders in Colombia.
Ze verpesten het voor de rest. En pakken onze banen af, zelfs als ze een uitkering hebben. Tuig van de richel, oliebollenhaters en appelflappenbesmetters.quote:
Maar ik eet dat ook. :dquote:Op vrijdag 7 november 2014 18:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ze verpesten het voor de rest. En pakken onze banen af, zelfs als ze een uitkering hebben. Tuig van de richel, oliebollenhaters en appelflappenbesmetters.
D'r uit!!
Ja en wij maar werken voor hen, terwijl de hoge heren het voor het zeggen hebben in hun ivoren toren met een kaasstolp er om heen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ze verpesten het voor de rest. En pakken onze banen af, zelfs als ze een uitkering hebben. Tuig van de richel, oliebollenhaters en appelflappenbesmetters.
D'r uit!!
Medicatie vergeten vandaag?quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Uggs, Zwarte Piet en oliebollen. Daar krijg je de Nederlander de barricades mee op.
De EU lacht in haar vuistje.
642 miljoen moet je nog ophoesten jongen. Nou ja, jij dan niet, maar die andere Nederlanders hier.quote:
En dan met je mond vol op JOOP posten, ja, ik ken het soort.quote:Ik ga lekker een schijf camembert achterover drukken
quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:28 schreef El_Matador het volgende:
En dan met je mond vol op JOOP posten, ja, ik ken het soort.
D'r uit! Ook, allemaal.
quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:26 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja en wij maar werken voor hen, terwijl de hoge heren het voor het zeggen hebben in hun ivoren toren met een kaasstolp er om heen.
Heheh zo werd k vroeger nog wel eens genoemd :pquote:Op vrijdag 7 november 2014 18:19 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Xenofobie uurtje is er al weer?hoe komt dit weer bij buitenlanders
Dit dus.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niks xenodinges. Gewoon een hekel aan buitenlanders.
Anoniem achter je pctje iemand persoonlijk aanvallenquote:Op vrijdag 7 november 2014 18:18 schreef raptorix het volgende:
Van haar Facebook, wie is nou kitsch met haar gipsen maria beeldje![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hoezo anoniem?quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:48 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Anoniem achter je pctje iemand persoonlijk aanvallen
Royal Sadness
Dit.quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:58 schreef Midnight_snack het volgende:
De enige echte klacht is dat die kar daar al 3-4 maanden voor oud&nieuw staat te meuren.
Ja, maar dan klopt het toch ook?quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heheh zo werd k vroeger nog wel eens genoemd :p
Dat ik een woestijnrat ben ?quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:55 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ja, maar dan klopt het toch ook?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |