Wellicht is mevrouw Van der Arend een arts die een hogere besmetting met tering bij de moslimse bevolking heeft geconstateerd.quote:
quote:xandra van gelder @GelderX · 4 sep. 2013
Ben al 50 jaar Amsterdammer en draag graag bont. Ook in de toekomst
quote:xandra van gelder @GelderX · 30 aug. 2013
Bij de tegelwinkel verkopen ze tegels die hout lijken. Bij de houtwinkel? Hout als tegel. Waarom?
Vuile bontdraagsterquote:Op vrijdag 7 november 2014 17:46 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
https://twitter.com/GelderX
Die Xandra toch.
Mwaaa lijkt mij niet ......quote:Op vrijdag 7 november 2014 17:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wellicht is mevrouw Van der Arend een arts die een hogere besmetting met tering bij de moslimse bevolking heeft geconstateerd.
De vele uitroeptekens wijzen erop dat het Esther ernst is.quote:
Maar dan mogen we nog wel buitenlands snoepgoed !quote:Op vrijdag 7 november 2014 17:48 schreef Momo... het volgende:
Straks mag je geen kroket meer uit de muur halen omdat sommige mensen geen varken/koe eten.
Je mag ook geen koningsdag meer vieren, veel te nationalistisch met al dat oranje.
En ook geen Hollands snoepgoed meer eten, want andere mensen vinden het te ongezond.
Ja tenminste nog iemand die opkomt voor dit land.quote:Op vrijdag 7 november 2014 17:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De vele uitroeptekens wijzen erop dat het Esther ernst is.
Het Nederlandse snoepgoed is wereldberoemd. Vele Duitsers zijn er verslaafd aan.quote:Op vrijdag 7 november 2014 17:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar dan mogen we nog wel buitenlands snoepgoed !
Minority candyquote:Op vrijdag 7 november 2014 17:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar dan mogen we nog wel buitenlands snoepgoed !
Zelfs de zon komt al op in Duitsland, waar gaat het heen...quote:Op vrijdag 7 november 2014 17:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja tenminste nog iemand die opkomt voor dit land.
Geen idee wat churros zijn.quote:Op vrijdag 7 november 2014 17:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het Nederlandse snoepgoed is wereldberoemd. Vele Duitsers zijn er verslaafd aan.
Mogen churrosnog wel van deze lelijke oliebol? Of worden alleen inheemse lekkernijen verboten als het aan deze treurige aandachtshoer ligt?
Ben je de verovering van Zuid-Amerika door Spanje vergeten? Al die zielige Indianen. Geen Spaanse prducten meer!quote:
Yasmin houdt eens op met reacties plaatsen met nepaccounts daarzoquote:Op vrijdag 7 november 2014 17:53 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar het voortbestaan van beschuit met muisjes is ook onzeker![]()
Marlinda Bakelaar wat is het volgende beschuit met muisjes?? dit slaat echt GVD NERGENS OP!!!! dank je wel pvda en al die andere partijen die in de reet blijven kruipen van die geitenneukers
Gahahahaah volgens mij zijn dit echte accountsquote:Op vrijdag 7 november 2014 17:54 schreef DeJori het volgende:
[..]
Yasmin houdt eens op met reacties plaatsen met nepaccounts daarzo
http://www.pvvdenhaag.nl/(...)op-in-den-haag-.htmlquote:PVV: MEER RUIMTE VOOR OLIEBOLLENVERKOOP IN DEN HAAG
De fractie van de Partij voor de Vrijheid in de Haagse gemeenteraad heeft geïrriteerd kennis genomen van het zoveelste geval van ondernemertje pesten in Den Haag.
PVV-Raadslid en woordvoerder economie Richard de Mos: "Het houdt maar niet op in Den Haag! Eerder waren diverse IJsverkopers al de pineut van het rigide vergunningenbeleid van de gemeente, nu moeten de oliebollenverkopers het weer ontgelden. Het is werkelijk onbegrijpelijk dat in deze tijden van crisis en dalende omzetten hardwerkende ondernemers tegengewerkt worden door ambtelijk geneuzel. Ik heb hierover al eerder aan de bel getrokken en ga het college nogmaals vragen om het beleid aan te passen zodat er eerder oliebollen verkocht kunnen worden in Den Haag. Doe mij maar wat oliebollen met lekker veel krentjes!"
quote:Op vrijdag 7 november 2014 17:57 schreef LXIV het volgende:
[..]
http://www.pvvdenhaag.nl/(...)op-in-den-haag-.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
Op het Extreem-Linkse weblog Joop wordt al beweerd "Uw oliebollen kosten ons miljoenen!".quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:00 schreef Nober het volgende:
Wat is het volgende? Een ban op alle bruine en zwarte chocola!? Flikker die buitenlanders toch eens ons land uit als ze zich nie aan wulle passe!!
Heerlijk ontbijtje.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:04 schreef Pietverdriet het volgende:
churros met chocoladesaus! Jum! Das beter dan oliebollen.
Inderdaad ! Wij geen oliebollen ? Dan ook geen plek voor asielzoekers !!quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
Op het Extreem-Linkse weblog Joop wordt al beweerd "Uw oliebollen kosten ons miljoenen!".
Ja. Wellicht. En hoeveel kosten hun Afrikaanse asielzoekers ons? Miljarden toch zeker.
Nee sinds ik op Fok! zit niet meer.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heerlijk ontbijtje.
En Yasmina, dat je dat niet kent is toch een lichte schande. Die moet je in Den Haag ook kunnen vinden. Kom jij nooit buiten?
Ja, wat zit er toch in die camembert dat die lui zo gek doen? VERBIETEN!!!!!!!quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:05 schreef Pietverdriet het volgende:
Joop is der Sturmer der politiek correcten
Al die zwarte Piet columns op die sitequote:Op vrijdag 7 november 2014 18:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
Op het Extreem-Linkse weblog Joop wordt al beweerd "Uw oliebollen kosten ons miljoenen!".
Ja. Wellicht. En hoeveel kosten hun Afrikaanse asielzoekers ons? Miljarden toch zeker.
Zo is dat, oog om oog tand om tand maar die Fred Rutte doet er helemaal niks aan alleen als Brussel het zegt.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Inderdaad ! Wij geen oliebollen ? Dan ook geen plek voor asielzoekers !!
Afschaffen dat Suikerfeest !quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Zo is dat, oog om oog tand om tand maar die Fred Rutte doet er helemaal niks aan alleen als Brussel het zegt.
Moge ze allemaal suikerziekte krijgen, die zandhazen.quote:
Wij hebben dat nooit aangeschaft dus weg ermee, ook een EU verbod op de verkoop van schapen voor vijf weken tijdens ramadan tot een week na het eind van dat suikerfeest. Zulle we is kijke wie hier de baas is!quote:
Beter gewoon woestijnratten.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Moge ze allemaal suikerziekte krijgen, die zandhazen.
Een tortilla met spinazie trouwens ook, maar dit terzijde.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heerlijk ontbijtje.
En Yasmina, dat je dat niet kent is toch een lichte schande. Die moet je in Den Haag ook kunnen vinden. Kom jij nooit buiten?
Idd! Maar Geert gaat daar voor zorgen. Let maar op!quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Wij hebben dat nooit aangeschaft dus weg ermee, ook een EU verbod op de verkoop van schapen voor vijf weken tijdens ramadan tot een week na het eind van dat suikerfeest. Zulle we is kijke wie hier de baas is!
Laten ze die theedoek op hun kop es gebruiken om hangop te maken, lui tyfusvolk.quote:
Gelukkig niet, die moeten ze voor de helft terugsturen naar Indonesië aangezien hij een halve Indo is.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Idd! Maar Geert gaat daar voor zorgen. Let maar op!
Die vegamuts die wel een kat heeft.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:18 schreef raptorix het volgende:
Van haar Facebook, wie is nou kitsch met haar gipsen maria beeldje![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |