Wel een hoge toren. Overleef je gegarandeerd niet.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:52 schreef 16meter het volgende:
Hoe ver heen ben je als je uitgerekend daar zelfmoord pleegt.
QFTquote:Op zaterdag 8 november 2014 11:40 schreef Ouder1 het volgende:
Is dat zo? Ik was anders juist onder de indruk dat het vooral gaat om mensen die al heel lang diep ongelukkig zijn. Chronische depressie, chronische problematiek, langdurige eenzaamheid.. en dat een incident dan vaak de druppel is. Heel vaak zijn het ook hoog intelligente mensen die moeilijk hun plaats in de maatschappij kunnen vinden.
Van de mensen die ik ken die zelfmoord hebben gepleegd verbaast het mij niet al zag ik het nooit aankomen.
Wie weet hebben die mensen die dat zeggen zich nooit echt verdiept in hun naaste. Gezellig, vrolijk of 'gewoon' doen op verjaardagen en tijdens spaarzame contacten is niet zo moeilijk en mensen lopen gillend weg als iemand zegt het leven een hel te vinden dus snijdt iemand die dat vindt dat onderwerp gewoon niet aan.
Om een bekend voorbeeld te noemen: Anthonie Kamerling. Zag ook niemand behalve zijn vrouw aankomen. Hij was altijd zo vrolijk, deed altijd zo gezellig, zo sociaal.. Maar achter die façade was hij al jaren diep depressief.
Ik vind dit maar een rare zin. Er is niets vreemd aan iemand te hulp schieten, of er nou een dooie naast ligt of niet.quote:Omstanders schieten haar te hulp terwijl pal daarnaast de dode springster op de grond ligt.
Dat is ook zo.quote:Op zondag 9 november 2014 00:58 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Wel een hoge toren. Overleef je gegarandeerd niet.
Verschrikkelijk zeg, en probeer je dan eens voor te stellen hoe de persoon die sprong zich moet hebben gevoeld.quote:Op zaterdag 8 november 2014 12:51 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Ik krijg nog flashbacks van zo'n idioot die perse voor de trein moest springen.
De zwaartekracht zal er wel een grote invloed op hebben gehad.quote:Op zondag 9 november 2014 10:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Verschrikkelijk zeg, en probeer je dan eens voor te stellen hoe de persoon die sprong zich moet hebben gevoeld.
Op hoe diegene zich voelde?quote:Op zondag 9 november 2014 11:06 schreef Speculant. het volgende:
[..]
De zwaartekracht zal er wel een grote invloed op hebben gehad.
Je mist een paar punten.quote:Op zondag 9 november 2014 11:03 schreef Pietverdriet het volgende:
De ellende is dat dit soort berichtgeving mensen op ideeen brengt.
8 jaar geleden maakte ik er een foto van.quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:39 schreef El_Matador het volgende:
Vorige maand stond ik nog boven op de Dom.
Het komt nu wel erg dichtbij.
Mijn neef is van PostNL gebouw gesprongen en die was gewoon netjes toonbaar, was echt niets aan te zien.quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:14 schreef Deetch het volgende:
Valt me trouwens mee dat er niet overal bloedspetters en stukjes hersenen liggen zoals je altijd in de film ziet. Eigenlijk is het maar weinig spectaculair zo'n "springertje"
Vroeger was er soort van mediacode dat de kranten hier terughoudend mee omgingen, welkom in de internetwereld....quote:Op zondag 9 november 2014 11:03 schreef Pietverdriet het volgende:
De ellende is dat dit soort berichtgeving mensen op ideeen brengt.
Tja dan moet je ook maar geen zwangere vrouwen in het water duwenquote:Op zondag 9 november 2014 22:55 schreef raptorix het volgende:
[..]
Vroeger was er soort van mediacode dat de kranten hier terughoudend mee omgingen, welkom in de internetwereld....
Beetje van zelfde, ik had zaterdag een aanrijding op de fiets, was vrij heftig, voordat ik kon vragen hoe het met die persoon ging stonden er al 2 mensen te filmen.
Ik krijg alleen maar Mazdareclame op die link ...quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:43 schreef hottentot het volgende:
[..]
En wegens gebrek aan bewijs vrijgesproken trouwens. De meningen blijven verdeeld, zelf vind ik het allemaal net te toevallig.
http://212.123.232.145/do(...)d/dossierdossier.htm
Ik krijg een link naar het dossier van Peter R de Vriesquote:Op maandag 10 november 2014 17:34 schreef maily het volgende:
[..]
Ik krijg alleen maar Mazdareclame op die link ...
Dankje.quote:Op maandag 10 november 2014 17:41 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ik krijg een link naar het dossier van Peter R de Vries
Maar er zijn er genoeg hierover, hier even snel een krantenbericht http://www.nd.nl/artikele(...)tij-van-martinitoren
quote:Op maandag 10 november 2014 22:18 schreef hottentot het volgende:
[..]
FB / Mazda reclame
(ik snapte er al niets van)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |