Eerst omlaag, maar begin wel alvast met squatten/deadliften etc. onder de knie te krijgen (techniek) zodat je straks meteen goed kan beginnen.quote:Op maandag 17 november 2014 16:05 schreef Jaeger85 het volgende:
Een vraag. Ik ben nu 1.89, ik weeg 85 en heb een vetpercentage van 17%. Ik wil beginnen met Strong Lifts of Starting Strenght. Kan ik dat met mijn huidige vetpercentage wel doen of is het beter dan eerst omlaag te brengen? Zo ja, wat is de beste manier om dat te doen?
Waarom zou je dat eerst omlaag willen brengen? Het heeft niks met het starten met SL of SS te maken. Gewoon beginnen.quote:Op maandag 17 november 2014 16:05 schreef Jaeger85 het volgende:
Een vraag. Ik ben nu 1.89, ik weeg 85 en heb een vetpercentage van 17%. Ik wil beginnen met Strong Lifts of Starting Strenght. Kan ik dat met mijn huidige vetpercentage wel doen of is het beter dan eerst omlaag te brengen? Zo ja, wat is de beste manier om dat te doen?
Het is toch zo dat je vet niet kunt veranderen in spieren? Bouw je dan wel zichtbare spiermassa als je vetpercentage te hoog is? Daarom dacht ik eerst het vetpercentage omlaag en daarna beginnen met een beginnersprogramma een eet schema dat daarbij past.quote:Op maandag 17 november 2014 16:14 schreef Snakey het volgende:
[..]
Waarom zou je dat eerst omlaag willen brengen? Het heeft niks met het starten met SL of SS te maken. Gewoon beginnen.
Als je net begint, kun je enorme gains maken, de zogenaamde noobgains. Maar daarvoor moet je wel de benodigde voedingsstoffen binnenkrijgen. Als je tegelijk probeert af te vallen, is de kans groot dat je niet de benodigde voedingsstoffen binnenkrijgt. Je berooft jezelf dus van easy gains.quote:Op maandag 17 november 2014 16:05 schreef Jaeger85 het volgende:
Ja. Met 17% is je spiermassa heel aardig zichtbaar. Je hebt geen blokjesbuik, maar je zult het verschil ongetwijfeld zien.quote:Op maandag 17 november 2014 16:59 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Het is toch zo dat je vet niet kunt veranderen in spieren? Bouw je dan wel zichtbare spiermassa als je vetpercentage te hoog is?
Onthoud trouwens ook: als je absolute vetmassa hetzelfde blijft en je zet een kilo spiermassa aan, dan gaat je vetpercentage ook omlaag.quote:
Netjes brah! Op naar de volgende mijlpaal!quote:Op maandag 17 november 2014 17:12 schreef Verbodsbord het volgende:
Eerste 'Mijlpaal' bereikt, bodyweight (85 kg) gedeadlift.
ben zo ongeveer altijd de enige man bij yoga en valt me wel op niemand vd vrouwtjes trekt meer korte shirts aanquote:Op dinsdag 18 november 2014 11:09 schreef RaymondK het volgende:
http://www.vlietlijn.nl/broga/#waarom
haha.quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:14 schreef Beach het volgende:
[..]
ben zo ongeveer altijd de enige man bij yoga en valt me wel op niemand vd vrouwtjes trekt meer korte shirts aananders dan toen ik begon
zeker bang dat ze me afleiden ofzo
haha ja er zijn wel wat poses die ik niet verkeerd vindquote:Op dinsdag 18 november 2014 11:15 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha.
met de Cobra bijv. kun je wel eens aardig uitzicht hebben opeens
Zo eindigt "buikspierkwartier" altijd. Driemaal raden wie er dan op de treadmill te vinden isquote:Op dinsdag 18 november 2014 11:15 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha.
[ afbeelding ]
Fuck yeah, dat waren twee chick zojuist aan het doen in de gym. Good timesquote:Op dinsdag 18 november 2014 11:15 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha.
[ afbeelding ]
Ghehehehehe ouwe snoeperdddquote:Op dinsdag 18 november 2014 12:10 schreef stinkie het volgende:
[..]
Zo eindigt "buikspierkwartier" altijd. Driemaal raden wie er dan op de treadmill te vinden is
gast, even serieus.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:16 schreef Snorrenbaard het volgende:
Welke activiteitenlevel zouden jullie 5x per week fitness(niet kapot trainen), en iedere dag ongeveer 10 km fietsen onder schalen?
If you are lightly active (light exercise/sports 1-3 days/week) : Calorie-Calculation = BMR x 1.375
of
If you are moderatetely active (moderate exercise/sports 3-5 days/week) : Calorie-Calculation = BMR x 1.55
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |