Pak chocomel handje pinda'squote:Op maandag 10 november 2014 00:37 schreef Quotidien het volgende:
Is er iets dat ik dagelijks in de supermarkt kan halen dat goed is voor >1000 kc? Een grote zak pinda's oid voor bovenop het standaard eten. Zou alles wel makkelijker maken.
Zak m&m's, noga met pinda's.quote:Op maandag 10 november 2014 00:37 schreef Quotidien het volgende:
Is er iets dat ik dagelijks in de supermarkt kan halen dat goed is voor >1000 kc? Een grote zak pinda's oid voor bovenop het standaard eten. Zou alles wel makkelijker maken.
| 1 2 3 | 100 x5 112.5 x3 125 x10 |
| 1 2 | 135 x5 142,5 x3 |
Je hebt een grotere kans dat de schijven vervormen bij de lichtere gewichten. Veel gyms waar je wel je gewichten mag laten denderen staan het alleen toe bij meerdere schijven zodat het oppervlak groter is. 1 schijf zou namelijk sneller krom trekken.quote:Op maandag 10 november 2014 00:12 schreef Opblaaspop077 het volgende:
Goed recept zoals in de TT. Morgen maar weer eens lasagne eten.
Wels schijt dat ik niet kan trainen, had dus zo'n maand abbo genomen en ben de eerste 2 weken gegaan en daarna niet meer. Ik vind die gym een prehistorische ramp vergeleken met mijn vorige gym. En ik ben nog niet klaar met herstellen om te trainen merk ik. In het voorjaar maar weer eens proberen.
Voor nu houd ik het wel bij opdrukken en sit-ups![]()
![]()
![]()
.
@ hierboven,
Platen worden voornamelijk gegoten, en gietijzer is heel bros. Kans dat als je het laat vallen dat het breekt is reeel als de ondergrond niet dempend is.
Meestal zijn ze in rubber gecoat, moet genoeg zijn. Maarja als je barbbell van 1,20 omlaag kankerd naar de grond met 200Kg er aan...
Good one Verbo.quote:Op maandag 10 november 2014 23:12 schreef Verbosity het volgende:
Net weer een goeie squat sessie achter de rug.![]()
Eerst 5/3/1+ met:
[ code verwijderd ]
Om te eindigen met joker sets van:
[ code verwijderd ]
Thanksquote:
Heeft dus goed uitgepakt. Met 5kg meer en slechts 1 rep minder is een betere prestatie.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:30 schreef star_gazer het volgende:
Lekker liggen benchen met 85 ipv 80kg. Niet zo raar dat ik het moeilijk had, 5kg extra op de bench merk je vrij goed. Jammer dat ik de sets niet kon voltooien op 3x8, had een leuke motivator geweest.
trial & error.quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:24 schreef yozd het volgende:
Ik ben met mijn voedingsschema bezig en daarvoor heb ik mijn kcal behoefte nodig. Ik heb daarvoor in het verleden altijd http://www.runinfo.nl/caloriebehoefte-harris-benedict.htm gebruikt. Nu zie ik op andere forums ook regelmatig http://iifym.com/iifym-calculator/ voorbij komen.
BMR bij mijn stats op 1e site: 1723 kcal
BMR bij mijn stats op 2e site: 1666 kcal
Op zich niet een heel groot verschil.
Nu moet ik het nog corrigeren voor mijn activiteiten p/dag.
3-5x in de week sporten 1e site: 2670 kcal
5x in de week sporten 2e site: 2436 kcal
Op die 1e site (van runinfo) rekenen ze als je gaat sporten veel meer extra kcals. Komt dat omdat ze daar uitgaan van hardlopen en dat je bij krachttraining minder verbrand? Welke komt meer in de richting?
Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 11 november 2014 01:34 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Thanks
Eens kijken waar ik eindig met de deadlift en bench van de week. Daarna heb ik een rustweek om nog even te pieken voor het nieuwe jaar.
Trial & error, mijn favoriete methode.quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:41 schreef fathank het volgende:
trial & error.
Paar weken netjes alles bijhouden en dan evt bijsturen.
Precies dit.quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:41 schreef fathank het volgende:
[..]
trial & error.
Paar weken netjes alles bijhouden en dan evt bijsturen.
6+3 of 9quote:Op woensdag 12 november 2014 11:28 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Vraagje: vandaag tijdens het benchen had ik 6 reps gedaan, toen werd het een beetje zwart voor m'n ogen. Ik heb de baar gerackt, een paar keer diep ademgehaald, en nog 3 reps gedaan. Voor hoeveel moet ik dat dan tellen?
Voordat ik je gaan aanraken hoeveel kg is het onderste pinnentje?quote:Op woensdag 12 november 2014 12:12 schreef star_gazer het volgende:
Bijna onderste pinnetje op de leg press. Je mag me aanraken.
Ik wil je ook wel aanraken zonder te weten hoeveel het onderste pinnetje is hoor.quote:Op woensdag 12 november 2014 12:12 schreef star_gazer het volgende:
Bijna onderste pinnetje op de leg press. Je mag me aanraken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |