Gerucht gaat dat hij en Ferrari aan het steggelen zijn over een afkoopsom. Alonso wil dat Ferrari hem afkoopt omdat ze Vettel hebben gecontracteerd, terwijl hij nog een contract heeft en Ferrari wil dat hij het contract afkoopt omdat hij het team gaat verlaten.quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:10 schreef RingBewoner het volgende:
Vind het wel erg vervelend worden dat Alonso zo lang wacht met iets duidelijk te maken. Beetje flauw.
Ongetwijfeld dat het meespeelt maar hij gaat, als hij gaat, zeer waarschijnlijk naar McLaren ten kostte van Button en ik gun Button een mooi afscheid en niet na Abu Dhabi nog eens kleurloos aan de kant geschoven worden, hij verdient meer.quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:35 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Gerucht gaat dat hij en Ferrari aan het steggelen zijn over een afkoopsom. Alonso wil dat Ferrari hem afkoopt omdat ze Vettel hebben gecontracteerd, terwijl hij nog een contract heeft en Ferrari wil dat hij het contract afkoopt omdat hij het team gaat verlaten.
Als hij die 30m van Ferrari ook nog krijgt heeft hij volgend jaar wel een leuk jaarsalaris van circa 80 miljoen, komt hij de winter wel mee door.quote:Op vrijdag 7 november 2014 12:52 schreef Fer het volgende:
Klinkt erg logisch, dat Alonso kans maakt op 30M van Ferrari. Maar dan moet hij nog niet bij McLaren getekend hebben, dat maakt zijn taak zaak slechter natuurlijk.
Hij heeft nog niet getekend bij McLaren, Boullier geeft hem nog tot de race van Abu Dhabiquote:Op vrijdag 7 november 2014 12:52 schreef Fer het volgende:
Klinkt erg logisch, dat Alonso kans maakt op 30M van Ferrari. Maar dan moet hij nog niet bij McLaren getekend hebben, dat maakt zijn taak zaak slechter natuurlijk.
Terwijl Alonso zegt dat hij geen weet heeft van een deadline, onze bebaarde politicus-coureur.quote:Op vrijdag 7 november 2014 13:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hij heeft nog niet getekend bij McLaren, Boullier geeft hem nog tot de race van Abu Dhabi
http://formule1.nl/nieuws(...)moet-snel-beslissen/
quote:Force India have exercised option on Perez - Mallya
Nov 7 (Reuters) - Force India have exercised an option on Mexican driver Sergio Perez for next year and are negotiating a contract extension for 2016, the Formula One team's co-owner Vijay Mallya said on Friday.
"I have a two-year contract with Sergio Perez," the principal told reporters at the Brazilian Grand Prix.
"There is nothing to hide. The possibility came of extending Checo's contract into 2016 as well. That is what is under negotiation.
"We are talking about one additional year. We had an option that was signed as part of his original contract, we have exercised the option."
Perez, who joined from McLaren before the start of the season, has said for several races that he expects to stay at Force India but a contract had yet to be signed.
While that may have misled some, Mallya said the Mexican was not wrong in talking about a new contract because it would effectively be a different deal if 2016 was added in.
Perez told reporters on Thursday that he hoped to finalise everything very soon but "nothing is confirmed yet".
"I am really surprised it has taken this long but it's just a process," he added. "The negotiations have gone slowly. I really hope we can sort things out by the next race."
Asked what the hold up was, Perez said he remained fully committed to the team but there were some changes he wanted made.
"I know (the team's) prospects and think we can do a strong year and improve what we have done this year into the second year," he said.
"I obviously want to establish myself a little bit in the team in the second year. That is my target. I cannot give you too many details. All I am asking for is a couple of changes and I hope I can get them."
Mexico is returning to the Formula One calendar next year for the first time since 1992 with Perez looking likely to be the country's only driver after Sauber decided not to renew Esteban Gutierrez's deal.
Mercedes-powered Force India are sixth in the championship and challenging McLaren for fifth.
Wie en wie?quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:46 schreef Fer het volgende:
Spaanse krant meld nu dat er een deal is tussen Alons en Macca.
http://as.com/diarioas/2014/11/08/english/1415435759_394884.html
Sutil en VdG zouden prima zijn geweest.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:18 schreef Geralt het volgende:
Vanmiddag in de voorbeschouwing vertelde Jos dat hij met VDG gepraat had en dat die hem verteld had dat hij een contract voor volgend jaar had.
Volgens mij is dat nog nergens echt bevestigd geweest in de media. Als VGD het tegen Jos verteld en Jos tegen Olav dan geloof ik wel dat het zo is. VDG heeft er niks aan om erover te liegen tegen Jos en Jos heeft er geen enkel gewin bij om zo een verhaal te verzinnen.
Benieuwd hoe dat af gaat lopen. Waarschijnlijk met een rechtzaak of schikking lijkt me. Ook voor Sutil. Maarja, die centen zit je niet op te wachten als je wilt racen natuurlijk.
Ik vind het nog altijd erg jammer dat zo een team zover afgezakt is dat dergelijke keuzes klaarblijkelijk noodzakelijk zijn
Maar die had nog geen contract voor zover wij weten.quote:Op zondag 9 november 2014 01:06 schreef nils7 het volgende:
[..]
Sutil en VdG zouden prima zijn geweest.
We vergeten overigens met zn allen nog wel Gitaarles die ook buiten de boot valt..
Dat ik HHF nog steeds een lul vind omdat ie Jos zn stoeltje inpikte toenquote:
dat neem ik Arrows kwalijk. Niet Heinz. Is menselijk wat hij deed.quote:Op zondag 9 november 2014 09:33 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat ik HHF nog steeds een lul vind omdat ie Jos zn stoeltje inpikte toen
Zeg je dat nu ook over Nasr dan?quote:Op zondag 9 november 2014 09:33 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat ik HHF nog steeds een lul vind omdat ie Jos zn stoeltje inpikte toen
Uiteraardquote:Op zondag 9 november 2014 09:41 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Zeg je dat nu ook over Nasr dan?
Zeg het dan ook!quote:
Dank Uquote:
Hij had het ook al tegen Hulkenberg verteld vorige week. Die was ool verbaasd dat Nasr bekend gemaakt werd.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:18 schreef Geralt het volgende:
Vanmiddag in de voorbeschouwing vertelde Jos dat hij met VDG gepraat had en dat die hem verteld had dat hij een contract voor volgend jaar had.
Volgens mij is dat nog nergens echt bevestigd geweest in de media. Als VGD het tegen Jos verteld en Jos tegen Olav dan geloof ik wel dat het zo is. VDG heeft er niks aan om erover te liegen tegen Jos en Jos heeft er geen enkel gewin bij om zo een verhaal te verzinnen.
Benieuwd hoe dat af gaat lopen. Waarschijnlijk met een rechtzaak of schikking lijkt me. Ook voor Sutil. Maarja, die centen zit je niet op te wachten als je wilt racen natuurlijk.
Ik vind het nog altijd erg jammer dat zo een team zover afgezakt is dat dergelijke keuzes klaarblijkelijk noodzakelijk zijn
Ik weet nog wel dat ik hem via zn site toen een boos bericht stuurde.quote:
Omdat wijlen Tom Walkinshaw wel zo'n aardige zakenman/teamleider was?quote:Op zondag 9 november 2014 11:55 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat ik hem via zn site toen een boos bericht stuurde.
Dat heb ik ook gedaanquote:Op zondag 9 november 2014 11:55 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat ik hem via zn site toen een boos bericht stuurde.
Van der Garde bij Porsche LMP1. Zou wel tof zijn.quote:Op zondag 9 november 2014 13:51 schreef Meike26 het volgende:
DTM zou mooi zijn, ik denk eerlijk gezegd dat hij snel richting Doornbos zijn carrière gaat ; uit de autosport
Het is wel zo'n carrière ventje die voor Boekhoorn presentaties kan leiden. Ik hoop dat hij richting LeMans gaat. Wel een rijder die goed in het endurance racen past denk ik.
Gaat niet gebeuren. Alle Porsche rijders hebben al bijgetekend voor volgend jaar, en als ze al nieuwe rijders zoeken (Voor een eventuele derde auto op Le Mans) gaan ze eerst bij hun eigen GT rijders kijken, hebben ze al aangegeven.quote:Op zondag 9 november 2014 13:55 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Van der Garde bij Porsche LMP1. Zou wel tof zijn.
Geen idee, maar 55 teams om uit te kiezen voor Le Mans toch?quote:
Zolang die allemaal blijven en de nieuwe aanwas uit de jeugd van die drie merken komt blijft er weinig plek over. Bovendien zijn er weinig ex-F1 coureurs die het echt goed doen in het DTM.quote:Op zondag 9 november 2014 14:27 schreef Funzel het volgende:
Oude rotten valt toch wel mee? Gewoon mannen die daar al jaren voorin mee doen, zoals Paffet, Ekström en Scheider.
quote:“Fernando is one of the best drivers,” he said. “With Hamilton and Vettel, he is on the let’s say ‘A-list’ of drivers. We have talked to all three and I would like to have Fernando or Lewis because Vettel is already in Ferrari.”
Over Honda:quote:Fascinatingly, he also hinted that Spanish sponsors could accompany Alonso to Woking.
Asked specifically about Santander or Movistar, Boullier laughed: “Santander, Madrilena … there are no serious negotiations, but if they want to come, there is no problem!”
http://www.gptoday.com/fu(...)_Honda_in_Abu_Dhabi/quote:And the first growl of Honda V6 power could be heard later this month, as McLaren has been hard at work mating the Japanese manufacturer’s 2015 engine to an interim car.
It could run at the post-Abu Dhabi test.
“For logistical reasons we have until 15 or 16 November (to decide),” said Boullier, “but we are getting ready to test and monitor the systems and it could be in Abu Dhabi.”
Yamaha als Rossi met pensioen gaat.quote:Op zondag 9 november 2014 13:49 schreef Jigzoz het volgende:
By the way: waar zien jullie Van der Garde volgend jaar rijden? WTCC? WEC? Indy? DTM?
Die zie ik eerder terecht komen in 'n G-drive of OAK LMP2, of dat in het WEC is of de ELMS laat ik even in het midden dan. Maar de LMP1 is gesloten voor hem, die zijn allemaal al voorzien voor de toekomst, tenzij er een gerespecteerd oud-F1 rijder (lees Button) op de deur klopt. WTCC zie ik niet snel gebeuren, daar is Coronel al vertegenwoordigt met McGregor en ik zie Boekhoorn niet snel 2 coureurs in 1 klasse sponsoren. DTM is zoals aangehaald ook vastgeroest qua stoelendans. En ik denk persoonlijk dat GvdG geen interesse heeft in Indy.quote:Op zondag 9 november 2014 13:49 schreef Jigzoz het volgende:
By the way: waar zien jullie Van der Garde volgend jaar rijden? WTCC? WEC? Indy? DTM?
In de spits bij NEC dan..?quote:Op zondag 9 november 2014 16:22 schreef Sinister-D- het volgende:
ik zie Boekhoorn niet snel 2 coureurs in 1 klasse sponsoren.
Hm. Klinkt wel redelijk ja...quote:Op zondag 9 november 2014 16:22 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Die zie ik eerder terecht komen in 'n G-drive of OAK LMP2, of dat in het WEC is of de ELMS laat ik even in het midden dan. Maar de LMP1 is gesloten voor hem, die zijn allemaal al voorzien voor de toekomst, tenzij er een gerespecteerd oud-F1 rijder (lees Button) op de deur klopt. WTCC zie ik niet snel gebeuren, daar is Coronel al vertegenwoordigt met McGregor en ik zie Boekhoorn niet snel 2 coureurs in 1 klasse sponsoren. DTM is zoals aangehaald ook vastgeroest qua stoelendans. En ik denk persoonlijk dat GvdG geen interesse heeft in Indy.
Ooooofff, waar ik nu ineens aan denk, maar dan moet Giedo snel gaan schakelen: Nissan maakt ook hun LMP1 debuut in 2015. Maar dat is eerder ijdele hoop dan iets wat daadwerkelijk gaat gebeuren. Die gaan eerder rijders uit het LMP2 programma halen, en dan blijft er uiteindelijk weer maar een plaatsje open voor Giedo in de P2 klasse.....quote:Op zondag 9 november 2014 16:28 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hm. Klinkt wel redelijk ja...
Da's wel even slikken dan, van F1 naar de LMP2.
Hm. Voor een net-niet F1-coureur... Zou kunnen. Ik zou het wel een mooie stap vinden.quote:Op zondag 9 november 2014 16:39 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ooooofff, waar ik nu ineens aan denk, maar dan moet Giedo snel gaan schakelen: Nissan maakt ook hun LMP1 debuut in 2015. Maar dat is eerder ijdele hoop dan iets wat daadwerkelijk gaat gebeuren. Die gaan eerder rijders uit het LMP2 programma halen, en dan blijft er uiteindelijk weer maar een plaatsje open voor Giedo in de P2 klasse.....
Nogmaals, das meer hoop dan dat het werkelijkheid gaat worden.quote:Op zondag 9 november 2014 16:41 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hm. Voor een net-niet F1-coureur... Zou kunnen. Ik zou het wel een mooie stap vinden.
O, ik snap wel dat het wishful thinking is. Ik droom gewoon graag mee.quote:Op zondag 9 november 2014 16:53 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Nogmaals, das meer hoop dan dat het werkelijkheid gaat worden.
Nissan levert een x-aantal teams motoren in de LMP2, daar zullen die wel een keuze uit kunnen maken. Ze hebben hun eigen GT-academy, waar Jann Mardenbrough toch wel de bekendste en succesvolste van is. Die gaat vast en zeker een zitje krijgen, juist omdat ie Le Mans al kent vanuit het LMP2 en close racing niet onbekend is door GP3. En dan hebben ze nog rijders gehad die in het Deltawing-programma hebben meegereden, daar zal ook wel de een of andere rijder van mogen instappen. En als Button geen zitje meer heeft in de F1 zal die hier wel terecht kunnen, want (volgens Meike26 logica) die is enorm populair in Japan. Uiteraard gaat er nog een voor ons onbekende Japanner mogen instappen.
Samengevat: ik denk dat er voor Giedo ook al geen plaats gaat zijn.
Ik typ gewoon graagquote:Op zondag 9 november 2014 16:55 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
O, ik snap wel dat het wishful thinking is. Ik droom gewoon graag mee.
voor zover ik begrijp moeten ze er wel bij zijn want als ze voor het eind van het seizoen uitvallen lopen ze ook hun prijzengeld mis.. en da's minstens 50 miljoen.quote:Op zondag 9 november 2014 18:50 schreef Ferry_76 het volgende:
Marussia denkt dat ze er in Abu Dhabi 'gewoon' weer bij kunnen zijn: http://www.gpupdate.net/n(...)dhabi-weer-bij-zijn/
Daarom wil Caterham er ook graag bij zijn, om de tiende plek van Marussia over te kunnen nemen (Mits Marussia het niet haalt natuurlijk.)quote:Op zondag 9 november 2014 21:02 schreef SiGNe het volgende:
[..]
voor zover ik begrijp moeten ze er wel bij zijn want als ze voor het eind van het seizoen uitvallen lopen ze ook hun prijzengeld mis.. en da's minstens 50 miljoen.
quote:Op zondag 9 november 2014 16:53 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Nogmaals, das meer hoop dan dat het werkelijkheid gaat worden.
Nissan levert een x-aantal teams motoren in de LMP2, daar zullen die wel een keuze uit kunnen maken. Ze hebben hun eigen GT-academy, waar Jann Mardenbrough toch wel de bekendste en succesvolste van is. Die gaat vast en zeker een zitje krijgen, juist omdat ie Le Mans al kent vanuit het LMP2 en close racing niet onbekend is door GP3. En dan hebben ze nog rijders gehad die in het Deltawing-programma hebben meegereden, daar zal ook wel de een of andere rijder van mogen instappen. En als Button geen zitje meer heeft in de F1 zal die hier wel terecht kunnen, want (volgens Meike26 logica) die is enorm populair in Japan. Uiteraard gaat er nog een voor ons onbekende Japanner mogen instappen.
Samengevat: ik denk dat er voor Giedo ook al geen plaats gaat zijn.
haphaphap, precies de logica waar ik het over hebquote:Op zondag 9 november 2014 22:13 schreef Meike26 het volgende:
[..]![]()
Beetje flauw om het op mij alleen af te schuiven. Ik ben niet de enige die dit denkt. Zelfs de BBC haalt het meerdere keren per jaar aan. Als Jessica weer eens in beeld is, als het de GP is vóór het gp weekeinde in Japan, tijdens GP van Japan zelf en zo is het al jaren een bekend riedeltje.
En ja dan zijn er heel wat fans op Suzuka verkleed als de helm van Button, de auto van Button of als Button zelf.
Die geen punten kunnen halen voor iniedergeval het constructeurskampioenschap. Coureur weet ik niet.quote:Op zondag 9 november 2014 23:00 schreef Ferry_76 het volgende:
EJ meldt net bij de BBC dat Bernie een deal heeft met Ferrari en Red Bull om drie auto's in te zetten om zo volgend jaar tot 20 auto's te komen.
Jups en geef ze eens ongelijk.quote:Op zondag 9 november 2014 21:27 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Daarom wil Caterham er ook graag bij zijn, om de tiende plek van Marussia over te kunnen nemen (Mits Marussia het niet haalt natuurlijk.)
Vreemd idd. Als ze dat toepassen in 1970 is niet Jochen Rindt WDC, maar Jacky Ickx. Rindt eindigde het seizoen immers niet...quote:Op maandag 10 november 2014 06:58 schreef Toekito het volgende:
Wat is dat nou weer dat Caterham de negende plek krijgt als Marussia niet rijdt..haalt Caterham ineens punten door aanwezig te zijn? Als dat zo was hadden Super Augurk en HRT ook punten voor meedoen moeten krijgen.
Kromme regels. Punten hoor je op zondag te krijgen op moment dat dat zwart witgeblokt valt. Of in geval van ernstig gevaarlijk rijden van je concurrent een paar uur daarna achter de tafel. Maar liever niet.
Niets vreemd aan. Het team behoudt de behaalde punten en blijft 9de, maar het te verdelen geld gaat naar de eerstvolgende teams op de lijst. Dus Sauber krijgt het prijzengeld voor de 9de plek en Caterham voor de 10de plek (sowieso wordt het gebaseerd op de beste twee resultaten van de laatste drie jaar). En dat omdat Marussia aan het eind van het seizoen niet meer bestaat.quote:Op maandag 10 november 2014 07:25 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Vreemd idd. Als ze dat toepassen in 1970 is niet Jochen Rindt WDC, maar Jacky Ickx. Rindt eindigde het seizoen immers niet...
Of Lauda in 1977, want die reed de laatste twee races niet, dus is Andretti alsnog tweevoudig kampioen...
Waardoor het voor de kleinere teams zoals Force India, Lotus en Sauber volgend jaar nog moeilijker wordt om punten te halen en de kans groter wordt dat ze Marussia en Caterham achterna gaan.quote:Op zondag 9 november 2014 23:40 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Die geen punten kunnen halen voor iniedergeval het constructeurskampioenschap. Coureur weet ik niet.
Na het ongeluk van Rindt is ingesteld dat de winnende coureur zelf de prijs moet komen ophalen op het gala om zich wereldkampioen te mogen noemen, daarom zal Jochen altijd de enige postume WK blijven..quote:Op maandag 10 november 2014 07:25 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Vreemd idd. Als ze dat toepassen in 1970 is niet Jochen Rindt WDC, maar Jacky Ickx. Rindt eindigde het seizoen immers niet...
Of Lauda in 1977, want die reed de laatste twee races niet, dus is Andretti alsnog tweevoudig kampioen...
quote:Fernando Alonso's switch to the McLaren Formula 1 team is set to be confirmed before the Abu Dhabi Grand Prix, once the team knows who his team-mate will be.
Sources close to the Woking-based outfit have revealed that Alonso has now finalised a big-money move from Ferrari to McLaren next year, renewing a partnership that ended prematurely in 2007 after a tumultuous campaign.
His decision to accept McLaren's overtures has, however, forced the team into making a difficult decision between Jenson Button and Kevin Magnussen for the seat alongside him.
The closeness of their performances this year has left the team unable to come to a swift conclusion about who should line up alongside Alonso.
For while Magnussen has impressed with his pace this season, it is Button's higher scoring rate and experience, which would help development of the new Honda engine, that has left some senior figures believing it should go with him.
It is suggested that Alonso would prefer for Button to remain on board next year because it would help accelerate the team's push towards the front of the grid.
However, financial factors could also play a role in the decision, with Magnussen being a much cheaper option for the team.
BRAZIL PERFORMANCE A BOOST FOR BUTTON
Button did his chances of earning a new contract no harm in the Brazilian Grand Prix, coming home fourth behind the two Mercedes drivers and Felipe Massa's Williams.
It is understood that meetings will take place at Woking this week to finally settle whether it is Button or Magnussen who stays on board in 2015.
Button said at the weekend he is keeping focused on his driving, hoping it is enough to win over McLaren's bosses.
"I'm here to race [and] do the best job I can which is what I try and do every weekend," he said.
"Sometimes it doesn't work out but most of the time it does.
"All you've got to do is drive the car as fast as you can and carry yourself as well as you can. The rest isn't in your hands."
Confirmation of Alonso's 2015 plans will clear the way for Ferrari to finally go public that his replacement next year will be Sebastian Vettel.
As part of its settlement with Alonso to end his contract early, Ferrari agreed that it would not announce its 2015 line-up until the Spaniard had settled his future.
However, Red Bull's decision to go public at the Japanese Grand Prix that Vettel was leaving for Ferrari has meant his switch to Maranello became an open secret.
quote:Graeme Lowdon says Marussia can be on the grid in 2015 and says the team is even hopeful a rescue deal can be sorted out by the Abu Dhabi finale.
Lowdon, the president of the defunct Banbury outfit, says there are "very few things which need to be solved" in order to make the grid for the Yas Marina race, despite administrators winding the team up on November 7.
"I don't think I feel there's no way back," Lowdon told Sky Sports F1. "We are very competitive people and we will keep fighting until there is absolutely no chance at all. At the moment there's still very much a chance we can compete in 2015 and beyond, and indeed in Abu Dhabi. It's been a very busy weekend, we've worked very closely with Geoff Rowley, our administrator.
"We owe it to all of the guys who helped get us here, the fans, our drivers, to Jules [Bianchi], we owe it to everyone to ensure we do everything that we can to ensure that this team continues. It's a really great team, I think we have something to offer Formula One and we intend to keep pushing all the way.
"It's a very complex situation as these things tend to be. We've had to solve an awful lot of problems we were presented with and I think we've solved virtually all of those now, we're down to one or two pivotal things which need to happen and they could happen very, very quickly. There is a lot of interest from potential investors and if we can ensure we have a solid footing to move forward then we'll do so."
With an entry provisionally submitted for next season under the name Manor F1, Lowdon says the 2015 chassis was on schedule right up until the day the team ceased trading.
"[The focus is] not really about racing in Abu Dhabi, it's about ensuring our 2015 car is on schedule. Right up until Friday the design and manufacturer of that is on schedule and that's really, really important, perhaps more important than racing in Abu Dhabi. The commercial conditions that we all adhere to our quite rightly confidential but I think it's fairly widely reported that teams can miss three races and still continue. That said our focus would very much be on Abu Dhabi, we're a racing team and that's what we do, we race."
Wordt ontkend door Red Bull.quote:Op zondag 9 november 2014 23:00 schreef Ferry_76 het volgende:
EJ meldt net bij de BBC dat Bernie een deal heeft met Ferrari en Red Bull om drie auto's in te zetten om zo volgend jaar tot 20 auto's te komen.
quote:...
Meanwhile, Christian Horner denied any agenda was at work and stated that Red Bull presently had no plans to field a third car.
When asked about the possibility of 3-car teams in 2015, F1 Commercial Rights Holder Bernie Ecclestone said that nothing had been agreed yet for next seaso
“No, not at all,” he said. “Certainly Red Bull’s position is that we want to see a full grid of two-car teams. We have an obligation, as do a couple of other teams, that if the numbers drop below a certain number then we will be required by the promoter to field a third car.
“The numbers haven’t dropped significantly low enough, and we haven’t been requested by the promoter to run a third car.
“It’s not something we’re planning; it’s not something that we’re pushing for. If we’re requested to do it then obviously we’ll have to look at it at that point.”
He added: “Personally, I’m not a big fan of three-car teams. It’s moving away from what Formula 1 should be.
“But if there’s no option, no alternative, then Red Bull have a commitment then, yes, we would have to field a third car.”
Wat een maffe regel.quote:Op maandag 10 november 2014 11:56 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Na het ongeluk van Rindt is ingesteld dat de winnende coureur zelf de prijs moet komen ophalen op het gala om zich wereldkampioen te mogen noemen, daarom zal Jochen altijd de enige postume WK blijven..
Ik hoop het. Na alles dit jaar gun ik het ze wel.quote:Op maandag 10 november 2014 12:19 schreef sasquatsch het volgende:
Marussia hoopt nog op redding.
[..]
Het nadeel is dat je nu al weet dat er een paar magere "Silly Seasons" zullen volgen omdat de meesten weer vastliggen met langdurige contracten.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:08 schreef Twieki het volgende:
Het is sowieso een erg mooi silly season.
Dat dachten we van dit silly season ook, want zowel Vettel als Alonso hadden nog een doorlopend contract, maar er een clausule is dat ze er vanaf konden als hun wagen te weinig presteerde.quote:Op zaterdag 15 november 2014 03:24 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het nadeel is dat je nu al weet dat er een paar magere "Silly Seasons" zullen volgen omdat de meesten weer vastliggen met langdurige contracten.
mwah, ik zie de boel bij Merc nog best ontploffen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 03:24 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het nadeel is dat je nu al weet dat er een paar magere "Silly Seasons" zullen volgen omdat de meesten weer vastliggen met langdurige contracten.
https://twitter.com/PorscheRaces/status/533546668797755392quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:42 schreef nils7 het volgende:
Alonso is vandaag bij de WEC wedstrijd in Bahrein....
Te gast bij het Ferrari team. Wederom een hint dat Ferrari volgend jaar met 3 auto's gaat rijden.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:42 schreef nils7 het volgende:
Alonso is vandaag bij de WEC wedstrijd in Bahrein....
Want hij gaat Fisichella terughalen of zo..?quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:51 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Te gast bij het Ferrari team. Wederom een hint dat Ferrari volgend jaar met 3 auto's gaat rijden.
Vettel, Raikonnen en Alonso die gewoon aanblijft (naar aanleiding van een bezoek aan AF Corsa blijkbaar).quote:Op zondag 16 november 2014 21:23 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Want hij gaat Fisichella terughalen of zo..?
quote:
het laatste dusquote:Op zondag 16 november 2014 22:40 schreef Meike26 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Bestaat dit ding echt, word het gemaakt of is het weer zo'n studie-render die nooit levenslicht gaat zien ?
*Hoopt op alles behalve het laatste
En dat 'ie dan Vettel ontslaatquote:Op maandag 17 november 2014 09:18 schreef nils7 het volgende:
Kan ook zijn dat Alonso heel ambitieus is en gewoon Ferrari koopt (staat in de etalage)
Gezien de moeite die Vettel heeft met Ricciardo denk ik eerder het omgekeerde.quote:Op maandag 17 november 2014 18:43 schreef opreis het volgende:
[..]
Ja, anders kan hij hem niet verslaan
xd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |