abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146393936
Het voorlopige overzicht (in volgorde van de constructeursstand van vorig jaar):

Red Bull Racing
Chassis: Red Bull RB11
Motor: Renault Sport Energy F1-2015
Coureurs:
#3 Daniel Ricciardo (contract t/m 2016)
#26 Daniil Kvyat (contract t/m 2015)
Gerucht:

Mercedes AMG Petronas F1 Team
Chassis: Mercedes W06
Motor: Mercedes-Benz PU106A Hybrid
Coureurs:
#6 Nico Rosberg (contract t/m 2016)
#44 Lewis Hamilton (contract t/m 2015)
Gerucht:

Scuderia Ferrari
Chassis: Ferrari F15 T
Motor: Ferrari 059/3
Coureurs:
#7 Kimi Raikkonen (contract t/m 2015)
#14 Fernando Alonso (contract t/m 2016)
Gerucht: Sebastian Vettel

Lotus F1 Team
Chassis: Lotus E23
Coureurs:
#8 Romain Grosjean
#13 Pastor Maldonado (contact t/m 2015)
Gerucht: Adrian Sutil, Max Chilton, Esteban Gutierrez, Charles Pic, Esteban Ocon

McLaren
Chassis: McLaren MP4/30
Motor: Honda V6 turbo
Coureurs:
#20 Kevin Magnussen
#22 Jenson Button
Gerucht: Fernando Alonso, Romain Grosjean, Stoffel Vandoorne

Sahara Force India F1 Team
Chassis: Force India VJM08
Coureurs:
#11 Sergio Pérez Mendoza
#27 Nico Hulkenberg (contract t/m 2015)
Gerucht: Daniel Juncadella, Jean-Eric Vergne

Sauber F1 Team
Chassis: Sauber C34
Coureurs:
#9 Marcus Ericsson (contract t/m 2015)
#?? Felipe Nasr (contract t/m 2015)
Gerucht:

Scuderia Toro Rosso
Chassis: STR STR10
Coureurs:
#25 Jean-Eric Vergne
#?? Max Verstappen (contract t/m 2018?)
Gerucht: Carlos Sainz jr., Pierre Gasly, Alex Lynn

Williams F1 Team
Chassis: Williams FW37
Coureurs:
#19 Felipe Massa (contract t/m 2015)
#77 Valtteri Bottas (contract t/m 2015)
Gerucht:

Marussia F1 Team
Chassis: Marussia MR04
Coureurs:
#4 Max Chilton
#17 Jules Bianchi
Gerucht: Alexander Rossi, Rafaelle Marciello, Jolyon Palmer, Will Stevens

Caterham F1 Team
Chassis: Caterham CT06
Coureurs:
#10 Kamui Kobayashi
Gerucht: Carlos Sainz jr., Roberto Merhi, Robin Frijns, Jolyon Palmer, Nathanael Berthon, Julian Leal, Giedo van der Garde

bold = bevestigd
pi_146393944
Heb de TT ook maar aangepast naar 2015. En het overzicht van het vorige topic in de OP gezet.
pi_146393976
^O^
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  vrijdag 7 november 2014 @ 11:10:14 #4
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_146395455
Vind het wel erg vervelend worden dat Alonso zo lang wacht met iets duidelijk te maken. Beetje flauw.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_146396214
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 november 2014 11:10 schreef RingBewoner het volgende:
Vind het wel erg vervelend worden dat Alonso zo lang wacht met iets duidelijk te maken. Beetje flauw.
Gerucht gaat dat hij en Ferrari aan het steggelen zijn over een afkoopsom. Alonso wil dat Ferrari hem afkoopt omdat ze Vettel hebben gecontracteerd, terwijl hij nog een contract heeft en Ferrari wil dat hij het contract afkoopt omdat hij het team gaat verlaten.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_146398297
Klinkt erg logisch, dat Alonso kans maakt op 30M van Ferrari. Maar dan moet hij nog niet bij McLaren getekend hebben, dat maakt zijn taak zaak slechter natuurlijk.
.
  vrijdag 7 november 2014 @ 13:15:15 #7
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_146399160
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 11:35 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Gerucht gaat dat hij en Ferrari aan het steggelen zijn over een afkoopsom. Alonso wil dat Ferrari hem afkoopt omdat ze Vettel hebben gecontracteerd, terwijl hij nog een contract heeft en Ferrari wil dat hij het contract afkoopt omdat hij het team gaat verlaten.
Ongetwijfeld dat het meespeelt maar hij gaat, als hij gaat, zeer waarschijnlijk naar McLaren ten kostte van Button en ik gun Button een mooi afscheid en niet na Abu Dhabi nog eens kleurloos aan de kant geschoven worden, hij verdient meer.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_146400521
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 12:52 schreef Fer het volgende:
Klinkt erg logisch, dat Alonso kans maakt op 30M van Ferrari. Maar dan moet hij nog niet bij McLaren getekend hebben, dat maakt zijn taak zaak slechter natuurlijk.
Als hij die 30m van Ferrari ook nog krijgt heeft hij volgend jaar wel een leuk jaarsalaris van circa 80 miljoen, komt hij de winter wel mee door.
  vrijdag 7 november 2014 @ 13:51:08 #9
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_146400527
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 12:52 schreef Fer het volgende:
Hij heeft nog niet getekend bij McLaren, Boullier geeft hem nog tot de race van Abu Dhabi

http://formule1.nl/nieuws(...)moet-snel-beslissen/
Please sir. When moon? When Mustang?
  vrijdag 7 november 2014 @ 16:01:06 #10
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_146404758
* I intend to live forever, so far so good! *
pi_146405390
quote:
3s.gif Op vrijdag 7 november 2014 13:51 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Hij heeft nog niet getekend bij McLaren, Boullier geeft hem nog tot de race van Abu Dhabi

http://formule1.nl/nieuws(...)moet-snel-beslissen/
Terwijl Alonso zegt dat hij geen weet heeft van een deadline, onze bebaarde politicus-coureur.
pi_146423450
quote:
Force India have exercised option on Perez - Mallya

Nov 7 (Reuters) - Force India have exercised an option on Mexican driver Sergio Perez for next year and are negotiating a contract extension for 2016, the Formula One team's co-owner Vijay Mallya said on Friday.

"I have a two-year contract with Sergio Perez," the principal told reporters at the Brazilian Grand Prix.

"There is nothing to hide. The possibility came of extending Checo's contract into 2016 as well. That is what is under negotiation.

"We are talking about one additional year. We had an option that was signed as part of his original contract, we have exercised the option."

Perez, who joined from McLaren before the start of the season, has said for several races that he expects to stay at Force India but a contract had yet to be signed.

While that may have misled some, Mallya said the Mexican was not wrong in talking about a new contract because it would effectively be a different deal if 2016 was added in.

Perez told reporters on Thursday that he hoped to finalise everything very soon but "nothing is confirmed yet".

"I am really surprised it has taken this long but it's just a process," he added. "The negotiations have gone slowly. I really hope we can sort things out by the next race."

Asked what the hold up was, Perez said he remained fully committed to the team but there were some changes he wanted made.

"I know (the team's) prospects and think we can do a strong year and improve what we have done this year into the second year," he said.

"I obviously want to establish myself a little bit in the team in the second year. That is my target. I cannot give you too many details. All I am asking for is a couple of changes and I hope I can get them."

Mexico is returning to the Formula One calendar next year for the first time since 1992 with Perez looking likely to be the country's only driver after Sauber decided not to renew Esteban Gutierrez's deal.

Mercedes-powered Force India are sixth in the championship and challenging McLaren for fifth.
pi_146430242
Spaanse krant meld nu dat er een deal is tussen Alons en Macca.

http://as.com/diarioas/2014/11/08/english/1415435759_394884.html
.
  zaterdag 8 november 2014 @ 15:47:08 #14
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_146433312
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 13:46 schreef Fer het volgende:
Spaanse krant meld nu dat er een deal is tussen Alons en Macca.

http://as.com/diarioas/2014/11/08/english/1415435759_394884.html
Wie en wie?
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_146440224
Alonso en McLaren.
pi_146442832
Is het een gek scenario dat Button naar Lotus kan gaan ten koste van Grosjean? Maldonado is een snelle jongen, vaak onbezonnen, maar wel met veel poen achter zich. Button zal een goede leermeester voor hem zijn.

Renault verdwijnt, dus hoogstwaarschijnlijk Total ook en dus steun aan Grosjean.
Mobil1, blijft die bij McLaren ? Zo ja, kunnen zij hun diensten uitbreiden naar Lotus toe? Button kent de Mercedes krachtbron beter dan Romain en dus eerder gegevens om progressie te boeken. Heeft dan ook een wagen om races mee te winnen. Want de Lotus is tot nu toe vooral op motorisch gebied een ramp. Button zal niet naar een achterhoede team willen gaan, maar bij Lotus kan hij nog wel eens voor een stunt zorgen ?

Helaas ten kostte van Romain. Ik gun hem ook zeker een zitje boven dat van Maldonado. Echter niet realistisch. Button word waarschijnlijk betaald vanuit zijn sponsor, niet vanuit het team, dus finacieel niet onaantrekkelijk voor Lotus Mercedes.
pi_146443652
Vanmiddag in de voorbeschouwing vertelde Jos dat hij met VDG gepraat had en dat die hem verteld had dat hij een contract voor volgend jaar had.

Volgens mij is dat nog nergens echt bevestigd geweest in de media. Als VGD het tegen Jos verteld en Jos tegen Olav dan geloof ik wel dat het zo is. VDG heeft er niks aan om erover te liegen tegen Jos en Jos heeft er geen enkel gewin bij om zo een verhaal te verzinnen.

Benieuwd hoe dat af gaat lopen. Waarschijnlijk met een rechtzaak of schikking lijkt me. Ook voor Sutil. Maarja, die centen zit je niet op te wachten als je wilt racen natuurlijk.

Ik vind het nog altijd erg jammer dat zo een team zover afgezakt is dat dergelijke keuzes klaarblijkelijk noodzakelijk zijn ;(
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_146446199
Volgens mij heeft Jos al eens een contract gehad en dan toch Frentzen in zijn auto reed. En nooit geld gezien van het team.

Maar misschien kunnen Sirotkin, VDG en Sutil samen een goede advocaat huren.
.
pi_146446285
HHF GODVERDOMME DE LUL }:| :(!!!!!!
  zondag 9 november 2014 @ 01:06:58 #20
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_146451920
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 november 2014 21:18 schreef Geralt het volgende:
Vanmiddag in de voorbeschouwing vertelde Jos dat hij met VDG gepraat had en dat die hem verteld had dat hij een contract voor volgend jaar had.

Volgens mij is dat nog nergens echt bevestigd geweest in de media. Als VGD het tegen Jos verteld en Jos tegen Olav dan geloof ik wel dat het zo is. VDG heeft er niks aan om erover te liegen tegen Jos en Jos heeft er geen enkel gewin bij om zo een verhaal te verzinnen.

Benieuwd hoe dat af gaat lopen. Waarschijnlijk met een rechtzaak of schikking lijkt me. Ook voor Sutil. Maarja, die centen zit je niet op te wachten als je wilt racen natuurlijk.

Ik vind het nog altijd erg jammer dat zo een team zover afgezakt is dat dergelijke keuzes klaarblijkelijk noodzakelijk zijn ;(
Sutil en VdG zouden prima zijn geweest.

We vergeten overigens met zn allen nog wel Gitaarles die ook buiten de boot valt..
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_146455375
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 01:06 schreef nils7 het volgende:

[..]

Sutil en VdG zouden prima zijn geweest.

We vergeten overigens met zn allen nog wel Gitaarles die ook buiten de boot valt..
Maar die had nog geen contract voor zover wij weten.
  zondag 9 november 2014 @ 09:31:38 #22
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_146455444
quote:
8s.gif Op zaterdag 8 november 2014 22:24 schreef Geralt het volgende:
HHF GODVERDOMME DE LUL }:| :(!!!!!!
huh?!
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_146455466
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2014 09:31 schreef Toekito het volgende:

[..]

huh?!
Dat ik HHF nog steeds een lul vind omdat ie Jos zn stoeltje inpikte toen :(
  zondag 9 november 2014 @ 09:34:21 #24
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_146455475
quote:
12s.gif Op zondag 9 november 2014 09:33 schreef Geralt het volgende:

[..]

dat neem ik Arrows kwalijk. Niet Heinz. Is menselijk wat hij deed.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  zondag 9 november 2014 @ 09:41:45 #25
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_146455559
quote:
12s.gif Op zondag 9 november 2014 09:33 schreef Geralt het volgende:

[..]

Zeg je dat nu ook over Nasr dan?
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')