abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146455567
quote:
12s.gif Op zondag 9 november 2014 09:41 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Zeg je dat nu ook over Nasr dan?
Uiteraard :7
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zondag 9 november 2014 @ 09:42:40 #27
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_146455570
quote:
8s.gif Op zondag 9 november 2014 09:42 schreef Geralt het volgende:

[..]

Uiteraard :7
Zeg het dan ook! :(
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_146455586
NASR VUILE LUL GODVERDOMME!!!!! :r :( :r
  zondag 9 november 2014 @ 09:45:07 #29
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_146455595
quote:
14s.gif Op zondag 9 november 2014 09:44 schreef Geralt het volgende:
NASR VUILE LUL GODVERDOMME!!!!! :r :( :r
Dank U :s)
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_146455995
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 november 2014 21:18 schreef Geralt het volgende:
Vanmiddag in de voorbeschouwing vertelde Jos dat hij met VDG gepraat had en dat die hem verteld had dat hij een contract voor volgend jaar had.

Volgens mij is dat nog nergens echt bevestigd geweest in de media. Als VGD het tegen Jos verteld en Jos tegen Olav dan geloof ik wel dat het zo is. VDG heeft er niks aan om erover te liegen tegen Jos en Jos heeft er geen enkel gewin bij om zo een verhaal te verzinnen.

Benieuwd hoe dat af gaat lopen. Waarschijnlijk met een rechtzaak of schikking lijkt me. Ook voor Sutil. Maarja, die centen zit je niet op te wachten als je wilt racen natuurlijk.

Ik vind het nog altijd erg jammer dat zo een team zover afgezakt is dat dergelijke keuzes klaarblijkelijk noodzakelijk zijn ;(
Hij had het ook al tegen Hulkenberg verteld vorige week. Die was ool verbaasd dat Nasr bekend gemaakt werd.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_146456080
Ow okay; dat had ik ff gemist dan. Jammer evengoed ;(
pi_146456263
Ik kan er niet echt rouwig om zijn eerlijk gezegd.
pi_146457745
quote:
8s.gif Op zaterdag 8 november 2014 22:24 schreef Geralt het volgende:
HHF GODVERDOMME DE LUL }:| :(!!!!!!
Ik weet nog wel dat ik hem via zn site toen een boos bericht stuurde.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zondag 9 november 2014 @ 13:41:05 #34
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_146461298
quote:
9s.gif Op zondag 9 november 2014 11:55 schreef Beach het volgende:

[..]

Omdat wijlen Tom Walkinshaw wel zo'n aardige zakenman/teamleider was?
pi_146461523
quote:
9s.gif Op zondag 9 november 2014 11:55 schreef Beach het volgende:

[..]

Dat heb ik ook gedaan :D 2 keer zelfs, ook t.o.v. Tom Coronel. Ik zag een Nederlandse line-up wel zitten :7
pi_146461588
By the way: waar zien jullie Van der Garde volgend jaar rijden? WTCC? WEC? Indy? DTM?
pi_146461667
DTM zou mooi zijn, ik denk eerlijk gezegd dat hij snel richting Doornbos zijn carrière gaat ; uit de autosport -O-

Het is wel zo'n carrière ventje die voor Boekhoorn presentaties kan leiden. Ik hoop dat hij richting LeMans gaat. Wel een rijder die goed in het endurance racen past denk ik.
pi_146461795
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2014 13:51 schreef Meike26 het volgende:
DTM zou mooi zijn, ik denk eerlijk gezegd dat hij snel richting Doornbos zijn carrière gaat ; uit de autosport -O-

Het is wel zo'n carrière ventje die voor Boekhoorn presentaties kan leiden. Ik hoop dat hij richting LeMans gaat. Wel een rijder die goed in het endurance racen past denk ik.
Van der Garde bij Porsche LMP1. Zou wel tof zijn.
pi_146462361
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 13:55 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Van der Garde bij Porsche LMP1. Zou wel tof zijn.
Gaat niet gebeuren. Alle Porsche rijders hebben al bijgetekend voor volgend jaar, en als ze al nieuwe rijders zoeken (Voor een eventuele derde auto op Le Mans) gaan ze eerst bij hun eigen GT rijders kijken, hebben ze al aangegeven.
pi_146462588
Over het algemeen kunnen ex F1-coureurs wel relatief eenvoudig in de Le Mans series terecht.
pi_146462659
Als ie in de DTM terechtkomt, dan hebben we in ieder geval weer iemand om voor te juichen op Zandvoort.
pi_146462951
DTM is tegenwoordig ook alleen maar oude rotten en jonge talenten die al een connectie hebben met BMW, Mercedes of Audi.

WEC lijkt mij de beste optie.
pi_146462993
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 14:25 schreef Ferry_76 het volgende:

WEC lijkt mij de beste optie.
Maar waar dan?
pi_146463001
Oude rotten valt toch wel mee? Gewoon mannen die daar al jaren voorin mee doen, zoals Paffet, Ekström en Scheider.
pi_146463969
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 14:27 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Maar waar dan?
Geen idee, maar 55 teams om uit te kiezen voor Le Mans toch?

Of gewoon lekker in de AC Cobra van David Hart blijven rijden, was echt een genot om Giedo richting het scheivlak te zien bulderen in dat ding, glijdend van bocht naar bocht. _O_
pi_146463999
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 14:27 schreef Funzel het volgende:
Oude rotten valt toch wel mee? Gewoon mannen die daar al jaren voorin mee doen, zoals Paffet, Ekström en Scheider.
Zolang die allemaal blijven en de nieuwe aanwas uit de jeugd van die drie merken komt blijft er weinig plek over. Bovendien zijn er weinig ex-F1 coureurs die het echt goed doen in het DTM.
pi_146464045
Eric Boullier over Alonso:

quote:
“Fernando is one of the best drivers,” he said. “With Hamilton and Vettel, he is on the let’s say ‘A-list’ of drivers. We have talked to all three and I would like to have Fernando or Lewis because Vettel is already in Ferrari.”
quote:
Fascinatingly, he also hinted that Spanish sponsors could accompany Alonso to Woking.

Asked specifically about Santander or Movistar, Boullier laughed: “Santander, Madrilena … there are no serious negotiations, but if they want to come, there is no problem!”
Over Honda:

quote:
And the first growl of Honda V6 power could be heard later this month, as McLaren has been hard at work mating the Japanese manufacturer’s 2015 engine to an interim car.

It could run at the post-Abu Dhabi test.

“For logistical reasons we have until 15 or 16 November (to decide),” said Boullier, “but we are getting ready to test and monitor the systems and it could be in Abu Dhabi.”
http://www.gptoday.com/fu(...)_Honda_in_Abu_Dhabi/
pi_146464336
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 13:49 schreef Jigzoz het volgende:
By the way: waar zien jullie Van der Garde volgend jaar rijden? WTCC? WEC? Indy? DTM?
Yamaha als Rossi met pensioen gaat.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zondag 9 november 2014 @ 16:22:19 #49
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_146466489
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 13:49 schreef Jigzoz het volgende:
Die zie ik eerder terecht komen in 'n G-drive of OAK LMP2, of dat in het WEC is of de ELMS laat ik even in het midden dan. Maar de LMP1 is gesloten voor hem, die zijn allemaal al voorzien voor de toekomst, tenzij er een gerespecteerd oud-F1 rijder (lees Button) op de deur klopt. WTCC zie ik niet snel gebeuren, daar is Coronel al vertegenwoordigt met McGregor en ik zie Boekhoorn niet snel 2 coureurs in 1 klasse sponsoren. DTM is zoals aangehaald ook vastgeroest qua stoelendans. En ik denk persoonlijk dat GvdG geen interesse heeft in Indy.
pi_146466621
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 16:22 schreef Sinister-D- het volgende:

ik zie Boekhoorn niet snel 2 coureurs in 1 klasse sponsoren.
In de spits bij NEC dan..? :P

Of achter de counter bij Bakker Bart..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')