Dagje ouder hčquote:
Chufi is de jongstequote:
[img]plaatje[/img]quote:Op donderdag 6 november 2014 22:48 schreef just me het volgende:
ik zat nog naar 'n plaatje te zoeken maar kreeg dat niet op 't forum
Hij is inderdaad de jongstequote:Op donderdag 6 november 2014 23:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou nu maar wachten tot Kingstown langs komt
Open en Blootquote:
Ik hoef me toch niet te schamenquote:Op donderdag 6 november 2014 23:08 schreef chufi het volgende:
Nu maar hopen dat Karina niet het schaaamrood op dr lippen krijgt ...
Nee maar je insinueerde (foutloos!!) dat Karina het schaamrood op haar kaken zou kunnen krijgen eventueelquote:
Op haar lippen , dubbelzinnig !!!quote:Op donderdag 6 november 2014 23:12 schreef just me het volgende:
[..]
Nee maar je insinueerde (foutloos!!) dat Karina het schaamrood op haar kaken zou kunnen krijgen eventueel
Ja ... Ik hou maar voor gezien .... Morgen een mail naar Ierland op mn werk ... Dat ik er ook klaar mee ben en dat ze het verder zelf uit mogen zoeken ..quote:
dat is duidelijke taal Chuuf... welterusten en morgen weer vrolijk opquote:Op donderdag 6 november 2014 23:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ... Ik hou maar voor gezien .... Morgen een mail naar Ierland op mn werk ... Dat ik er ook klaar mee ben en dat ze het verder zelf uit mogen zoeken ..
En ik meen het he !quote:Op donderdag 6 november 2014 23:31 schreef just me het volgende:
[..]
dat is duidelijke taal Chuuf... welterusten en morgen weer vrolijk op
dat vroeg ik toch ookquote:
Ach, Apple zit ook in Ierland en die hebben mij keurig en nuchter geholpen met een verzopen iPhonequote:
Die hebben ook gewoon het een en ander hier in Amsterdam staan hoorquote:Op donderdag 6 november 2014 23:40 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, Apple zit ook in Ierland en die hebben mij keurig en nuchter geholpen met een verzopen iPhone
Ja, maar de helpdesk gaat via Ierland en dat doen ze prima.quote:Op donderdag 6 november 2014 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Die hebben ook gewoon het een en ander hier in Amsterdam staan hoor
heb je gezwommen met je iPhone ?quote:Op donderdag 6 november 2014 23:40 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, Apple zit ook in Ierland en die hebben mij keurig en nuchter geholpen met een verzopen iPhone
Je zou toch denken dat die dingen inmiddels waterdicht zijn als de concurrentie dat ook isquote:Op donderdag 6 november 2014 23:44 schreef just me het volgende:
[..]
heb je gezwommen met je iPhone ?
Ook zo'n callcenter land idd /quote:Op donderdag 6 november 2014 23:44 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, maar de helpdesk gaat via Ierland en dat doen ze prima.
LOLquote:Op donderdag 6 november 2014 23:46 schreef APK het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat die dingen inmiddels waterdicht zijn als de concurrentie dat ook is
WTF is dat nou weer?quote:Op donderdag 6 november 2014 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ook zo'n callcenter land idd /
Bij mn vorige Amerikaanse werkgever heb ik nog het een en ander geregeld voor de iFruit suite...
Dat was de code naam from the Statesquote:Op donderdag 6 november 2014 23:48 schreef APK het volgende:
[..]
WTF is dat nou weer?
Moet je dan eerst je banaan online afmelden voor je dat ding aan een collega geeft?
ik hoef niet alles te wetenquote:Op donderdag 6 november 2014 23:51 schreef chufi het volgende:
Bij de eventuele volgende post lig onder dekens ...
ik kan tanden poetsen en posten tegelijk !!quote:
Wordt dat serieus als Sinterklaas verkocht of is dat een gare Kerstman uitvoering?quote:Op vrijdag 7 november 2014 06:48 schreef MadMaster het volgende:
In de USA hebben ze de nieuwe line-up al bedacht: Sinterklaasje, kom maar binnen met je kerstengel...
[ afbeelding ]
Playmobil dumpt hun Sinterklaas voorraad kennelijk op de Amerikaanse markt onder de noemer 'Saint'.quote:Op vrijdag 7 november 2014 07:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wordt dat serieus als Sinterklaas verkocht of is dat een gare Kerstman uitvoering?
ik vind m gaafquote:Op vrijdag 7 november 2014 06:48 schreef MadMaster het volgende:
In de USA hebben ze de nieuwe line-up al bedacht: Sinterklaasje, kom maar binnen met je kerstengel...
[ afbeelding ]
Zou er zeker 1 gaan kopen, want ik kan me niet voostellen dat zoiets (snel) op de Nederlandse markt verschijnt. Heb je toch een leuk collector's item.quote:Op vrijdag 7 november 2014 07:37 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga morgen toch maar zo'n setje kopen, voordat ze, net als de iPod Classic, hier allemaal uitverkocht zijn...
Het is hier nu ook vrijdag, dus na een paar uurtjes slapen inpakken en weer het Amerikaanse uitzwaai team op de luchthaven zoveel mogelijk proberen te negeren. Er zijn leukere dingen die ik me kan voorstellen...quote:Op vrijdag 7 november 2014 08:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zou er zeker 1 gaan kopen, want ik kan me niet voostellen dat zoiets (snel) op de Nederlandse markt verschijnt. Heb je toch een leuk collector's item.
Have fun verder op je laatste vakantiedag!
Dat klinkt allemaal erg gezellig idd.quote:Op vrijdag 7 november 2014 08:09 schreef MadMaster het volgende:
Het is hier nu ook vrijdag, dus na een paar uurtjes slapen inpakken en weer het Amerikaanse uitzwaai team op de luchthaven zoveel mogelijk proberen te negeren. Er zijn leukere dingen die ik me kan voorstellen...
quote:Op vrijdag 7 november 2014 08:10 schreef MadMaster het volgende:
O, Dees en Fann, we landen zaterdag om 7.45u, uitgang 3 op Schiphol.
Ik trakteer op croissantjes en koffie of thee...
Gewoon te koop in Nederland!quote:Op vrijdag 7 november 2014 08:16 schreef just me het volgende:
Playmobil 4887 Sinterklaas met engel Ī 7,50
http://speelkoning.nl/ind(...)t=p.price&order=DESC
Wel een mooi tijdstip voor jou. Kun je nog in het donker naar Schiphol toe. Wel heel sociaal van MM.quote:Op vrijdag 7 november 2014 08:12 schreef FANN het volgende:
![]()
Ik ga straks mijn jurkie effe strijken, goeie reis terug MM
Playmobil boycotten!quote:Op vrijdag 7 november 2014 08:16 schreef just me het volgende:
Playmobil 4887 Sinterklaas met engel Ī 7,50
http://speelkoning.nl/ind(...)t=p.price&order=DESC
Gooi die leuke Ian Dury clipjes nou in het algemene muziektopic ajb....nu mis ik ze, omdat ik niet al die afzonderlijke decenniatopics volg.quote:
Ja,speciaal zo geplandquote:Op vrijdag 7 november 2014 08:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wel een mooi tijdstip voor jou. Kun je nog in het donker naar Schiphol toe. Wel heel sociaal van MM.
ah... ja ik zat gisteren nog in een paar muziektopics tegelijk te posten dus ikquote:Op vrijdag 7 november 2014 08:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gooi die leuke Ian Dury clipjes nou in het algemene muziektopic ajb....nu mis ik ze, omdat ik niet al die afzonderlijke decenniatopics volg.
Wil je aub niet over mij gaan dromen dan?quote:Op vrijdag 7 november 2014 08:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja,speciaal zo gepland![]()
Ik had een héle rare droom trouwens over mijn schoonouders die er niet meer zijn
en nu mis ik ze![]()
;echt álle mensen die in die droom voorkwamen zijn overleden, behalve dan die Griek en ik natuurlijk,
maar daarom was het zo'n rare droom en we waren meubilair aan het verslepen, want
mijn schoonmoeder was zo'n type die de ene week het bankstel in die hoek wilde en de
andere week in die ander hoek, dus we hadden het nog druk ook, in die droom dan..
rare droom hoor, écht....
Nadat ik een jaartje weg ben geweest waren er opeens tig muziektopics ipv de ene die er altijd was. Niet te volgen op die manier, wat best jammer is, want zo mis je soms best leuke dingen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 08:23 schreef FANN het volgende:
ah... ja ik zat gisteren nog in een paar muziektopics tegelijk te posten dus ik
weet niet meer wat ik waar heb gepost
Ik zal er aan denken volgende keer, er was een muziektopic in MUZ waar jaren 70 muziekquote:Op vrijdag 7 november 2014 08:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wil je aub niet over mij gaan dromen dan?
[..]
Nadat ik een jaartje weg ben geweest waren er opeens tig muziektopics ipv de ene die er altijd was. Niet te volgen op die manier, wat best jammer is, want zo mis je soms best leuke dingen.
Kom maar heel weinig in MUZ. Eigenlijk alleen in het "top-5 van de dag topic" en als er weer eens een top zoveel lijst aller tijden wordt gemaakt, maar dat is maar een paar keer per jaar.quote:Op vrijdag 7 november 2014 08:28 schreef FANN het volgende:
Ik zal er aan denken volgende keer, er was een muziektopic in MUZ waar jaren 70 muziek
werd gevraagd, daar heb ik ook een zooi zitten posten![]()
en ik het (nog) nooit over jou gedroomd, dus geen zorg![]()
Vroeger droomde ik wel regelmatig over Fokkers, maar dat is al lang niet meer zo
Bestaat die dan?quote:Op vrijdag 7 november 2014 08:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ow ja....en de dode muziekanten lijst staat ook in MyAt.
hmmmm, maar ja wat moet je ermee?quote:Op vrijdag 7 november 2014 08:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
MUZ / Post hier pas overleden muzikanten #4
Dat topic komt af en toe eens bovendrijven in MyAt en dan staat daar in vermeld wie ons nu weer verlaten heeft. De hele bekende muziekanten krijg je natuurlijk toch wel mee, maar er gaan er ook veel die je wel kende, maar waarvan het overlijden niet uitgebreid in de media vermeld wordt.quote:
Ik zou bijna zeggen, ik ga eens kijken, maar het zijn 4 delen...quote:Op vrijdag 7 november 2014 12:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat topic komt af en toe eens bovendrijven in MyAt en dan staat daar in vermeld wie ons nu weer verlaten heeft. De hele bekende muziekanten krijg je natuurlijk toch wel mee, maar er gaan er ook veel die je wel kende, maar waarvan het overlijden niet uitgebreid in de media vermeld wordt.
Heb je deel 1, 2 en 3 al ?quote:Op vrijdag 7 november 2014 13:04 schreef Treehut362 het volgende:
HURRAH. Disney have confirmed that Toy Story 4 is happening
HURRAH. Disney heeft bevestigd dat Toy Story 4 gebeurt
http://www.cosmopolitan.c(...)tory-4-is-happening/
nee en nooit gezien ookquote:
Moet je echt eens kijken, die films zijn voor volwassenen ook heel leuk.quote:
geen tijd voorquote:Op vrijdag 7 november 2014 13:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moet je echt eens kijken, die films zijn voor volwassenen ook heel leuk.
Beter, anders krijgen we nog op ons flikker.quote:Op vrijdag 7 november 2014 12:48 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
denk ik ook hoor, jij was er ook niet zoveel de laatste dagen toch?
zullen we naar de SC gaan ?
Zelfs in de avond heb je geen tijd om een beetje tv te kijken?quote:
Dan gaat ie naar bed..quote:Op vrijdag 7 november 2014 13:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zelfs in de avond heb je geen tijd om een beetje tv te kijken?
Had ik deze toch bijna over het hoofd gezienquote:Op vrijdag 7 november 2014 08:10 schreef MadMaster het volgende:
O, Dees en Fann, we landen zaterdag om 7.45u, uitgang 3 op Schiphol.
Ik trakteer op croissantjes en koffie of thee...
Of las ik afgelopen week nou dat hij geen tv heeft?quote:
Ok dat klopt, maar DVD's bekijkt ie op de PCquote:Op vrijdag 7 november 2014 13:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of las ik afgelopen week nou dat hij geen tv heeft?
Yeah right....we krijgen hier in 40+ idd regelmatig op ons flikker. Al die mods en admins die hier continue zijn, daar word ik ook wat nerveus van.quote:Op vrijdag 7 november 2014 13:26 schreef Deisyy het volgende:
Beter, anders krijgen we nog op ons flikker.
Geen tv, waar vind je dat nog? Wat een rust.quote:Op vrijdag 7 november 2014 13:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok dat klopt, maar DVD's bekijkt ie op de PC
Ik was eerder bang dat we van jou op ons flikker zouden krijgen omdat we zaten te kletsen in je teltopic.quote:Op vrijdag 7 november 2014 13:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Yeah right....we krijgen hier in 40+ idd regelmatig op ons flikker. Al die mods en admins die hier continue zijn, daar word ik ook wat nerveus van.
Ow ja....ik was even vergeten dat ik de hele dag met de roe achter jullie aanzat.quote:Op vrijdag 7 november 2014 13:52 schreef Deisyy het volgende:
Ik was eerder bang dat we van jou op ons flikker zouden krijgen omdat we zaten te kletsen in je teltopic.
O nee, het was Madmaster die regelmatig de roe ter hand neemt.quote:Op vrijdag 7 november 2014 13:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ow ja....ik was even vergeten dat ik de hele dag met de roe achter jullie aanzat.![]()
Trouwens, uit interesse ivm een ander topic. Hoe zat het vroeger bij jou op je lagere/middelbare school mbt gymmen? Deden jullie dat apart of gemengd?
Ik heb geen enkel bezwaar tegen welke info dan ook die je post. Vroeg of laat kan het altijd interessant zijn.quote:Op vrijdag 7 november 2014 13:57 schreef Deisyy het volgende:
Van de basisschool weet ik het niet meer, maar op de middelbare school werd er apart gegymd, ik vond er geen zak aan en werd altijd als één van de laatsten gekozen. Maar dat wilde je waarschijnlijk helemaal niet weten.
Nah, daar was ik niet zo bang voor, ik weet eigenlijk niet waarom ik het zeiquote:Op vrijdag 7 november 2014 13:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beter, anders krijgen we nog op ons flikker.
Kan jij toch niks aan doen?quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb geen enkel bezwaar tegen welke info dan ook die je post. Vroeg of laat kan het altijd interessant zijn.![]()
Heb me vandaag weer eens op OUD gewaagd en blijkbaar is gemengd gymmen tegenwoordig de norm, dus ik voelde me al wat out of place en toen kwamen Leandra en FANN ook nog even vertellen dat zij vroeger ook gemengd gegymd hadden, dus toen voelde ik me helemaal een alien.
wat een rotzooi kan je toch kopen eigenlijkquote:Op vrijdag 7 november 2014 14:31 schreef MadMaster het volgende:
Het zat me toch niet lekker
[ afbeelding ]
http://www.amazon.de/PLAY(...)15F532TMZD885D2SZ369
Gofferdegoffer, Sinterklaas is gewoon de hoer van Playmobil...
Jij en Deisyy hebben "een plekje" ja? Geil.quote:Op vrijdag 7 november 2014 17:29 schreef FANN het volgende:
Nah, daar was ik niet zo bang voor, ik weet eigenlijk niet waarom ik het zei![]()
het voelde niet als ''de plek'' zeg maarofzoiets
Ja man..quote:Op vrijdag 7 november 2014 17:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij en Deisyy hebben "een plekje" ja? Geil.
kwootverneukerij ditquote:Op vrijdag 7 november 2014 17:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vind het wel mooi als mensen zo af en toe het thema van het topic in ere houden!
Ik neuk je de moeder.quote:
Mijn moeder is dood dus veel lol ga je niet hebbenquote:Op vrijdag 7 november 2014 17:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik neuk je de moeder.Ow, wacht....Klaagbak spelen was voorbij.
![]()
Pics van je nieuwe kapsel dan maar.
Bij jou gaat meestal het licht uit ...quote:Op vrijdag 7 november 2014 17:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja man..wij doen het niet open en bloot
Nee hoor we hebben led lichtquote:Op vrijdag 7 november 2014 17:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij jou gaat meestal het licht uit ...
Waarom nou weer gefeliciteerd?quote:Op vrijdag 7 november 2014 17:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Gefeliciteerd... Dat hadden ze bij ons in hal ook geprobeerd, maar dat bleef veel te donker
MM gaat voor de Imported versie ... Brengt vast meer opquote:Op vrijdag 7 november 2014 17:53 schreef just me het volgende:
Playmobil 5593 Sint met de kinderen met Lantaarn
Playmobil 5593 Sint met de kinderen met Lantaarn ( special )
Beschikbaarheid: In voorraad
Ī 9,99
Je bent gewoon in een pest bui...quote:Op vrijdag 7 november 2014 17:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Waarom nou weer gefeliciteerd?![]()
Het is het enige licht dat kennelijk geen kwaad kan, vraag me niet waarom...
OK...quote:
Heb je op die website gekeken? Die worden soms niet helemaal up to date gehouden,quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:00 schreef chufi het volgende:
[..]
OK...
Waarom kan Postnl niet gewoon laten weten of mijn pakket morgen komt... Tis al om 9;30 opgehaald en de code is ook al zolang bekend ...
Maar niet als collectors itemquote:Op vrijdag 7 november 2014 17:57 schreef chufi het volgende:
[..]
MM gaat voor de Imported versie ... Brengt vast meer op
Meestal ś avonds na 10 uur .... Maar stel je heet TH en dan wordt je de volgende ochtend verrast ...quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb je op die website gekeken? Die worden soms niet helemaal up to date gehouden,
is niet veel aan te doen vrees ik...
Aangezien je geen TH heet kan je na 10 uur gelukkig nog even checken...quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Meestal ś avonds na 10 uur .... Maar stel je heet TH en dan wordt je de volgende ochtend verrast ...
Maar PostNl levert gelukkig ook op zaterdag alleen wel vroeg helaas ... Maar goed ... Ik verwacht het dus morgen...
Ga ik doenquote:Op vrijdag 7 november 2014 18:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Aangezien je geen TH heet kan je na 10 uur gelukkig nog even checken...
doe es gek joh het is toch weekendquote:
Ja vooruit ik ga losquote:Op vrijdag 7 november 2014 18:11 schreef just me het volgende:
[..]
doe es gek joh het is toch weekend
doe je wel voorzichtig !quote:
Ja voorzichtig voor een gebroken man .... Wil morgen uitslapen ,maar zal wel om een uur of 9 wakker gebeld worden ... Maar ik wil de levering niet missen anders wordt het maandag en dan werk ik weer en ben niet thuis en mag ik het zelf ophalen bij de Appie ...quote:
als ik eenmaal uit mijn bed ben kan ik daarna toch niet meer slapenquote:Op vrijdag 7 november 2014 18:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach duik ik er daarna gewoon weer in
Hangt er van af hoe laat ik er induikquote:Op vrijdag 7 november 2014 18:35 schreef just me het volgende:
[..]
als ik eenmaal uit mijn bed ben kan ik daarna toch niet meer slapen
Vertel mij wat.quote:
Welke bank ING , Rabo of een vage Turkse regionale?quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:53 schreef Kingstown het volgende:
Ik heb trouwens vandaag een nieuwe bank gekocht.
Onder het motto: Laat ik ook eens wat dagelijkse dingetjes vertellen.
goh... je bent net een écht mens zo!quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:53 schreef Kingstown het volgende:
Kingeding betaalt alles casch, remember?quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Welke bank ING , Rabo of een vage Turkse regionale?
Oh ja net als PP ... Onze mafiosiquote:Op vrijdag 7 november 2014 19:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Kingeding betaalt alles casch, remember?
Ik heb je vandaag nog verteld waar ik vroeger op school gezeten heb en dat is iets wat jij dan weer niet wilt vertellen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:57 schreef FANN het volgende:
goh... je bent net een écht mens zo!![]()
Ik zat serieus net bij die samenvatting nog te denken dat we over jou écht héél weinig weten![]()
en dat wil je graag zo houden neem ik aan
Oh, ja, niet dat ik het onthouden heb, maar dat is inderdaad waarquote:Op vrijdag 7 november 2014 20:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb je vandaag nog verteld waar ik vroeger op school gezeten heb en dat is iets wat jij dan weer niet wilt vertellen.(krijgen we iets vaags te horen over kleine dorpjes en angst voor herkenning enzo.
)
ik heb maar een grand fouillard gekocht, was iets goedkoper dan een nieuwe bankquote:Op vrijdag 7 november 2014 19:53 schreef Kingstown het volgende:
Binnenkort naar Duitsland om merrie op te halen, kan ik hier pinnen?quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Yup, yup....alles netjes in envelopjes. Verkoper had er geen problemen mee.
zusje op de bankquote:Op vrijdag 7 november 2014 20:03 schreef FANN het volgende:
[..]
en van zijn zusje, want hij heeft ook een zusje
Zonder die dubbele punt wel, want die kennen ze daar volgens mij nietquote:Op vrijdag 7 november 2014 20:05 schreef FANN het volgende:
Ik heb er trouwens een Spaan achterneefje bij Chuf, het ettertje heet Joël,
dat is toch helemaal geen Spaanse naam of wel?
Dat heb ik ook met de mijne ...quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ben zuinig op mijn bank, doe er al 14 jaar mee en je gaat er aan hechten.
er staan wel 2 puntjes op die naam in de mail, dus zal wel mét puntjes zijn dan...quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Zonder die dubbele punt wel, want die kennen ze daar volgens mij niet
Ik heb geen fototoestel, maar ik kan vast wel een pic vinden op de website van de winkel. Even zoeken.quote:
Ik zal je op Facebook wel even bij haar introduceren, dan kun je haar in volle glorie te bewonderen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:03 schreef FANN het volgende:
en van zijn zusje, want hij heeft ook een zusje
Die vorige had ik ook een jaar of 15, maar die ging scheuren op de plekken waar de katten'haddenquote:Op vrijdag 7 november 2014 20:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ben zuinig op mijn bank, doe er al 14 jaar mee en je gaat er aan hechten.
Mijn bank is minstens 20 jaar oud en versleten en die kan verhalen vertellen....quote:
Ik en Facebook ...neh... niks voor mijquote:Op vrijdag 7 november 2014 20:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
Ik zal je op Facebook wel even bij haar introduceren, dan kun je haar in volle glorie te bewonderen.
Tijdloos design en dik leer, ideaal ook dat de kussen een rits hebben waardoor je kan bijvullen.quote:
doe 's een gooi...quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:11 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn bank is minstens 20 jaar oud en versleten en die kan verhalen vertellen....
Nu mogen alle namen volgens mij, maar vroeger moest je niet aankomen met dit bij de burgerlijke stand ... Dan kreeg je de het antwoord... Ah OK MariaJesus ... dus Maria Joel Jesus Joelquote:Op vrijdag 7 november 2014 20:09 schreef FANN het volgende:
[..]
er staan wel 2 puntjes op die naam in de mail, dus zal wel mét puntjes zijn dan...
ik had meer een Diëgo of zoiets verwacht, maar goed maakt verder ook niet uit
die bank heeft mijn hele scheiding meegemaaktquote:
oi.... da's wel minder dan... maar je kan nu goed met de beste man opschieten toch?quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:13 schreef just me het volgende:
[..]
die bank heeft mijn hele scheiding meegemaakt
Seks met de ex op de bank.quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:14 schreef FANN het volgende:
[..]
oi.... da's wel minder dan... maar je kan nu goed met de beste man opschieten toch?
ja hoor, gelukkig wel, hij komt volgende week zelfs helpen om de slaapkamer van het kleinkind in orde te maken, dingen ophangen enzo. en na het eten gaat hij weer netjes naar zijn eigen huis!quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:14 schreef FANN het volgende:
[..]
oi.... da's wel minder dan... maar je kan nu goed met de beste man opschieten toch?
Sex met je ex maakt maar kapot dan je lief is! Nee ik zou dat niet willen en hij vermoedelijk ook nietquote:
En daarvoor ? Had je die bank nog niet ?quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:13 schreef just me het volgende:
[..]
die bank heeft mijn hele scheiding meegemaakt
Dat is wel tofquote:Op vrijdag 7 november 2014 20:15 schreef just me het volgende:
[..]
ja hoor, gelukkig wel, hij komt volgende week zelfs helpen om de slaapkamer van het kleinkind in orde te maken, dingen ophangen enzo. en na het eten gaat hij weer netjes naar zijn eigen huis!
Ik heb er geen ervaring mee.quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:16 schreef just me het volgende:
[..]
Sex met je ex maakt maar kapot dan je lief is! Nee ik zou dat niet willen en hij vermoedelijk ook niet
Hij heeft het zelluf aangeboden dus neem ik dat aanbod van harte aan!quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is wel tofmaar ja, tis ook zijn kleinkind natuurlijk dus eigenlijk ook wel weer logisch...
Ik ook nietquote:
Ja tuurlijk, waarom niet?quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:18 schreef just me het volgende:
[..]
Hij heeft het zelluf aangeboden dus neem ik dat aanbod van harte aan!
Die lamp moet toch worden opgehangen en die planken ookquote:
Je hebt wel ervaring met sex mag ik hopen?quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:18 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ook niet
en ook niet met goedmaak sex
Nou ja, hij is toch de Opa, als ze niet gescheiden waren had ie dat ook wel gedaan, dusquote:Op vrijdag 7 november 2014 20:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Om er zelf niet mee opgescheept te hoeven zitten ... Oma heeft plaats ...
quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Je hebt wel ervaring met sex mag ik hopen?![]()
in de herberg ?quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Om er zelf niet mee opgescheept te hoeven zitten ... Oma heeft plaats ...
Nou dat zien we dan wel weer... Maar makkelijkeri is iemand van dr kennisen aldaar oipv van om mij in te laten vliegenquote:Op vrijdag 7 november 2014 20:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ja, hij is toch de Opa, als ze niet gescheiden waren had ie dat ook wel gedaan, dus
waarom zou hij het nu niet doen dan? Toch?![]()
Als jij Opa wordt ga je waarschijnlijk ook helpen...
Ik dacht dat je zo graag Opa wilde worden?quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou dat zien we dan wel weer... Maar makkelijkeri is iemand van dr kennisen aldaar oipv van om mij in te laten vliegen
jij zou deuren komen schilderen Chuufquote:Op vrijdag 7 november 2014 20:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou dat zien we dan wel weer... Maar makkelijkeri is iemand van dr kennisen aldaar oipv van om mij in te laten vliegen
Bij jou?quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:26 schreef just me het volgende:
[..]
jij zou deuren komen schilderen Chuuf
Ja dat had ik begrepen maar misschien heb ik het wel misquote:
ik ben 5 december jarigquote:
Als dat zo is, heb je het goed geregeldquote:Op vrijdag 7 november 2014 20:27 schreef just me het volgende:
[..]
Ja dat had ik begrepen maar misschien heb ik het wel mis
quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:28 schreef Treehut362 het volgende:
The chocolate brand name ISIS has cost the company millions in lost business. Report by Gabriella Darlington.
Eerst een vriendje die ik goedkeur ... Of hij heeft een vet betaalde baan OK , anders gaat ze eerst zelf maar eens wat doen voor de kost ... .. Ze is niet goedkoop ...quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zo graag Opa wilde worden?![]()
Dus ik denk, jij springt gelijk op het vliegtuig, maar nee dus
maar ja, toen flikkerde Chuuf van de fiets en is hij het daarna vergetenquote:Op vrijdag 7 november 2014 20:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Als dat zo is, heb je het goed geregeldik moet het zelf doen
Volgens mij zou je het uiteindelijk eerst zelf proberen,,...quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:27 schreef just me het volgende:
[..]
Ja dat had ik begrepen maar misschien heb ik het wel mis
Maar je hebt net zijn geheugen opgefrist, dus je weet maar nooit...quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:29 schreef just me het volgende:
[..]
maar ja, toen flikkerde Chuuf van de fiets en is hij het daarna vergeten
quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij zou je het uiteindelijk eerst zelf proberen,,...
Oh jaquote:Op vrijdag 7 november 2014 20:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij zou je het uiteindelijk eerst zelf proberen,,...
je bent toch zeker sinterklaas niet???quote:
nog nietquote:
LOLquote:Op vrijdag 7 november 2014 20:31 schreef FANN het volgende:
iK KIJK NU AL UIT NAAR DE SAMENVATTING VAN MORGEN
oh wist je dat alquote:Op vrijdag 7 november 2014 20:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat weten we al lang ... Ga je ons kadootjes geven?
ken ik niet? krijg je daar goede sex van ?quote:
Nee Hoofdlettersquote:Op vrijdag 7 november 2014 20:32 schreef just me het volgende:
[..]
ken ik niet? krijg je daar goede sex van ?
doe es niet zo sjagrijnigquote:Op vrijdag 7 november 2014 20:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar nu die ex van je toch langs komt .... Ik zou het proberen ...
quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:35 schreef chufi het volgende:
[..]
na .. Hoe dat nu weer? Ik voel me prima
quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben natuurlijk nog niet helemaal beter ...
quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:39 schreef chufi het volgende:
Lichamelijke arbeid vergaat me nog steeds met moeite
Doe je dat weleens dan?quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:39 schreef chufi het volgende:
Lichamelijke arbeid vergaat me nog steeds met moeite
dat is de leeftijd Fannquote:Op vrijdag 7 november 2014 20:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, hij ook met melden dat ie jarig is
Nou jah... die man heeft een paar gekneusde ribben en is bont en blauw, dus kan ik mequote:
en wie is Tardis?quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:42 schreef just me het volgende:
Ooh Fann, Tardis komt zondag kraamvisite bij Merel
ow wacht, die ken jij niet, dat is Sachaquote:
ik was alweer bang dat het aan mij lagquote:Op vrijdag 7 november 2014 20:43 schreef just me het volgende:
[..]
ow wacht, die ken jij niet, dat is Sacha
Jij bent toch nog geen oma...quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:43 schreef FANN het volgende:
[..]
ik was alweer bang dat het aan mij lag
Tardis is een oud-fokker, woont ook in Delft, die "kennen" we al 17 jaarquote:Op vrijdag 7 november 2014 20:44 schreef FANN het volgende:
Maar goed nu we het er toch over hebben...
Wie is Tardis?
Je trapt een beetje mee.quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee.. Nah ok ik fiets , maar daar ben ik ook al niet succesvol in ...
Ah.. en wat komt ie doen dan? Kan hij niet die deuren voor je schilderenquote:Op vrijdag 7 november 2014 20:45 schreef just me het volgende:
[..]
Tardis is een oud-fokker, woont ook in Delft, die "kennen" we al 17 jaar
die heeft net zelf een huis gekocht, moet met zijn vriendin aan het klussenquote:Op vrijdag 7 november 2014 20:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah.. en wat komt ie doen dan? Kan hij niet die deuren voor je schilderen
Hahahaquote:Op vrijdag 7 november 2014 20:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah.. en wat komt ie doen dan? Kan hij niet die deuren voor je schilderen
hij begonquote:
Da's nou jammerquote:Op vrijdag 7 november 2014 20:46 schreef just me het volgende:
[..]
die heeft net zelf een huis gekocht, moet met zijn vriendin aan het klussen
Dan wordt ie heel goed, dus doet ie de deuren in no time... Stel ik kom dan moeten we eerst kennismaken en dat zoort rituelen en om dan om 22 uur nog aan de deuren te gaan beginnen .. Dacht het niet Mis ik de laatste trien nog ..quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:46 schreef just me het volgende:
[..]
die heeft net zelf een huis gekocht, moet met zijn vriendin aan het klussen
Hij komt niet hier hoor, hij gaat de baby bewonderenquote:Op vrijdag 7 november 2014 20:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan wordt ie heel goed, dus doet ie de deuren in no time... Stel ik kom dan moeten we eerst kennismaken en dat zoort rituelen en om dan om 22 uur nog aan de deuren te gaan beginnen .. Dacht het niet Mis ik de laatste trien nog ..
Gezeik altijd hé Chufquote:Op vrijdag 7 november 2014 20:49 schreef chufi het volgende:
Stel ik kom dan moeten we eerst kennismaken en dat zoort rituelen
den twaalfdenquote:Op vrijdag 7 november 2014 20:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Kan er ook niets aan doen dat ik een week later geboren ben...
Gelukkig maar Fann, anders ging ik me zorgen maken ..quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Da's nou jammer![]()
Ik ben wel eens jaloers op mijn zussen die hebben allemaal, nou ja bijna allemaal![]()
van die '' handige Harry's ''![]()
Maar de mijnese is lief
Neh... dat hoeft nietquote:Op vrijdag 7 november 2014 20:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Gelukkig maar Fann, anders ging ik me zorgen maken ..
Lijkt mij wel een beetjequote:
Ja bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 7 november 2014 20:55 schreef just me het volgende:
Daten... ik ga liever gezellig een biertje drinken
Oh ja dat gingen we wel een keer doenquote:Op vrijdag 7 november 2014 20:55 schreef just me het volgende:
Daten... ik ga liever gezellig een biertje drinken
quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:56 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Oh ja dat gingen we wel een keer doen
Je moet die man ook niet meteen aan het klussen zetten...quote:
maar die planken moet wel recht worden gehangenquote:Op vrijdag 7 november 2014 20:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Je moet die man ook niet meteen aan het klussen zetten...
Eerst effe een biertje zou ik ook doen als ik een vent was
Oh nee dat komt mijn ex doen en dat is geen bierdrinkerquote:Op vrijdag 7 november 2014 20:58 schreef just me het volgende:
[..]
maar die planken moet wel recht worden gehangen
quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:58 schreef just me het volgende:
[..]
maar die planken moet wel recht worden gehangen
aH.. OPGELOST, KAN cHUF ACHTEROVER HANGEN MET ZIJN BIERTJEquote:Op vrijdag 7 november 2014 20:59 schreef just me het volgende:
[..]
Oh nee dat komt mijn ex doen en dat is geen bierdrinker
het is me té verwarrend allemaalquote:Op vrijdag 7 november 2014 20:59 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
Huur een klusjesmanof trek die ex aan zijn jasje..
Dat is juist héél overzichtelijk, kan zo in de samenvatting voor morgenquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:00 schreef just me het volgende:
[..]
het is me té verwarrend allemaal
Chuuf wil wel een biertje drinken maar geen deuren verven
mijn ex komt planken hangen maar die lust geen bier
alles toch ?quote:
Aha!quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Mij met een biertje op de bank gezet..
Zoiets zei ik in het engels ...quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Aha!![]()
Ja dan mag je me best dankbaar voor zijn
Ik regel wat wat Fannquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:07 schreef FANN het volgende:
Maar Just Me zit nog steeds met die klote deuren dat dan weer wel![]()
Die is vast niet blij met mij...
ik ga mezelf een glas wijn inschenkenquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:08 schreef FANN het volgende:
ik ga eindelijk mijn koffie eens zetten anders wordt het te laat voor koffie
Twas toch al een oud huis... Dan maakt een paar maanden ook niet uit ..quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:07 schreef FANN het volgende:
Maar Just Me zit nog steeds met die klote deuren dat dan weer wel![]()
Die is vast niet blij met mij...
eh... nee niet écht in klussen, hij kan het wel een beetje maar hij HAAT het echt ..quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:08 schreef just me het volgende:
[..]
Ik regel wat wat FannDie Griek van jou was niet handig toch
nou, zomaarquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:09 schreef FANN het volgende:
[..]
eh... nee niet écht in klussen, hij kan het wel een beetje maar hij HAAT het echt ..
Hoezo?
Love it.. recht voor zijn raapquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Twas toch al een oud huis... Dan maakt een paar maanden ook niet uit ..
wat ben je toch liefquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:11 schreef chufi het volgende:
Misschien dat we een 40+ schildermeet bij JM moeten doen
Drank en slaapzakken mee (ik ben de mijne kwijt helaas )... Jij zorgt voor de materialen en de mannen doen de rest ..quote:
laten we beginnen met waterverfquote:
Gewoon die ouderwetsche rol-verdeling.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Drank en slaapzakken mee (ik ben de mijne kwijt helaas )... Jij zorgt voor de materialen en de mannen doen de rest ..
quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:16 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Gewoon die ouderwetsche rol-verdeling.
Ik zat echt hardop te lachen hierquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:15 schreef chufi het volgende:
[..]
slaapzakken mee (ik ben de mijne kwijt helaas )...
Ik zat al op de bank ...quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:16 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Gewoon die ouderwetsche rol-verdeling.
Helemaal in de war nu ? We hebben vast nog wel een wijnvoordeel kortingscode tegen die tijd..quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:19 schreef just me het volgende:
Vergeet ik nog mijn wijntje te pakken, zit wel aan een toastje
is een topic overquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Helemaal in de war nu ? We hebben vast nog wel een wijnvoordeel kortingscode tegen die tijd..
nee 1x maar, was leuke aanbieding en lekkere wijn!quote:
quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:28 schreef just me het volgende:
[..]
nee 1x maar, was leuke aanbieding en lekkere wijn!
het is bij mij wel zo dat als ik een voorraadje heb....maar dat voorraadje is nu opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |