Dagje ouder hčquote:
Chufi is de jongstequote:
[img]plaatje[/img]quote:Op donderdag 6 november 2014 22:48 schreef just me het volgende:
ik zat nog naar 'n plaatje te zoeken maar kreeg dat niet op 't forum
Hij is inderdaad de jongstequote:Op donderdag 6 november 2014 23:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou nu maar wachten tot Kingstown langs komt
Open en Blootquote:
Ik hoef me toch niet te schamenquote:Op donderdag 6 november 2014 23:08 schreef chufi het volgende:
Nu maar hopen dat Karina niet het schaaamrood op dr lippen krijgt ...
Nee maar je insinueerde (foutloos!!) dat Karina het schaamrood op haar kaken zou kunnen krijgen eventueelquote:
Op haar lippen , dubbelzinnig !!!quote:Op donderdag 6 november 2014 23:12 schreef just me het volgende:
[..]
Nee maar je insinueerde (foutloos!!) dat Karina het schaamrood op haar kaken zou kunnen krijgen eventueel
Ja ... Ik hou maar voor gezien .... Morgen een mail naar Ierland op mn werk ... Dat ik er ook klaar mee ben en dat ze het verder zelf uit mogen zoeken ..quote:
dat is duidelijke taal Chuuf... welterusten en morgen weer vrolijk opquote:Op donderdag 6 november 2014 23:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ... Ik hou maar voor gezien .... Morgen een mail naar Ierland op mn werk ... Dat ik er ook klaar mee ben en dat ze het verder zelf uit mogen zoeken ..
En ik meen het he !quote:Op donderdag 6 november 2014 23:31 schreef just me het volgende:
[..]
dat is duidelijke taal Chuuf... welterusten en morgen weer vrolijk op
dat vroeg ik toch ookquote:
Ach, Apple zit ook in Ierland en die hebben mij keurig en nuchter geholpen met een verzopen iPhonequote:
Die hebben ook gewoon het een en ander hier in Amsterdam staan hoorquote:Op donderdag 6 november 2014 23:40 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, Apple zit ook in Ierland en die hebben mij keurig en nuchter geholpen met een verzopen iPhone
Ja, maar de helpdesk gaat via Ierland en dat doen ze prima.quote:Op donderdag 6 november 2014 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Die hebben ook gewoon het een en ander hier in Amsterdam staan hoor
heb je gezwommen met je iPhone ?quote:Op donderdag 6 november 2014 23:40 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, Apple zit ook in Ierland en die hebben mij keurig en nuchter geholpen met een verzopen iPhone
Je zou toch denken dat die dingen inmiddels waterdicht zijn als de concurrentie dat ook isquote:Op donderdag 6 november 2014 23:44 schreef just me het volgende:
[..]
heb je gezwommen met je iPhone ?
Ook zo'n callcenter land idd /quote:Op donderdag 6 november 2014 23:44 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, maar de helpdesk gaat via Ierland en dat doen ze prima.
LOLquote:Op donderdag 6 november 2014 23:46 schreef APK het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat die dingen inmiddels waterdicht zijn als de concurrentie dat ook is
WTF is dat nou weer?quote:Op donderdag 6 november 2014 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ook zo'n callcenter land idd /
Bij mn vorige Amerikaanse werkgever heb ik nog het een en ander geregeld voor de iFruit suite...
Dat was de code naam from the Statesquote:Op donderdag 6 november 2014 23:48 schreef APK het volgende:
[..]
WTF is dat nou weer?
Moet je dan eerst je banaan online afmelden voor je dat ding aan een collega geeft?
ik hoef niet alles te wetenquote:Op donderdag 6 november 2014 23:51 schreef chufi het volgende:
Bij de eventuele volgende post lig onder dekens ...
ik kan tanden poetsen en posten tegelijk !!quote:
Wordt dat serieus als Sinterklaas verkocht of is dat een gare Kerstman uitvoering?quote:Op vrijdag 7 november 2014 06:48 schreef MadMaster het volgende:
In de USA hebben ze de nieuwe line-up al bedacht: Sinterklaasje, kom maar binnen met je kerstengel...
[ afbeelding ]
Playmobil dumpt hun Sinterklaas voorraad kennelijk op de Amerikaanse markt onder de noemer 'Saint'.quote:Op vrijdag 7 november 2014 07:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wordt dat serieus als Sinterklaas verkocht of is dat een gare Kerstman uitvoering?
ik vind m gaafquote:Op vrijdag 7 november 2014 06:48 schreef MadMaster het volgende:
In de USA hebben ze de nieuwe line-up al bedacht: Sinterklaasje, kom maar binnen met je kerstengel...
[ afbeelding ]
Zou er zeker 1 gaan kopen, want ik kan me niet voostellen dat zoiets (snel) op de Nederlandse markt verschijnt. Heb je toch een leuk collector's item.quote:Op vrijdag 7 november 2014 07:37 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga morgen toch maar zo'n setje kopen, voordat ze, net als de iPod Classic, hier allemaal uitverkocht zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |