Dagje ouder hèquote:
Chufi is de jongstequote:
[img]plaatje[/img]quote:Op donderdag 6 november 2014 22:48 schreef just me het volgende:
ik zat nog naar 'n plaatje te zoeken maar kreeg dat niet op 't forum
Hij is inderdaad de jongstequote:Op donderdag 6 november 2014 23:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou nu maar wachten tot Kingstown langs komt
Open en Blootquote:
Ik hoef me toch niet te schamenquote:Op donderdag 6 november 2014 23:08 schreef chufi het volgende:
Nu maar hopen dat Karina niet het schaaamrood op dr lippen krijgt ...
Nee maar je insinueerde (foutloos!!) dat Karina het schaamrood op haar kaken zou kunnen krijgen eventueelquote:
Op haar lippen , dubbelzinnig !!!quote:Op donderdag 6 november 2014 23:12 schreef just me het volgende:
[..]
Nee maar je insinueerde (foutloos!!) dat Karina het schaamrood op haar kaken zou kunnen krijgen eventueel
Ja ... Ik hou maar voor gezien .... Morgen een mail naar Ierland op mn werk ... Dat ik er ook klaar mee ben en dat ze het verder zelf uit mogen zoeken ..quote:
dat is duidelijke taal Chuuf... welterusten en morgen weer vrolijk opquote:Op donderdag 6 november 2014 23:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ... Ik hou maar voor gezien .... Morgen een mail naar Ierland op mn werk ... Dat ik er ook klaar mee ben en dat ze het verder zelf uit mogen zoeken ..
En ik meen het he !quote:Op donderdag 6 november 2014 23:31 schreef just me het volgende:
[..]
dat is duidelijke taal Chuuf... welterusten en morgen weer vrolijk op
dat vroeg ik toch ookquote:
Ach, Apple zit ook in Ierland en die hebben mij keurig en nuchter geholpen met een verzopen iPhonequote:
Die hebben ook gewoon het een en ander hier in Amsterdam staan hoorquote:Op donderdag 6 november 2014 23:40 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, Apple zit ook in Ierland en die hebben mij keurig en nuchter geholpen met een verzopen iPhone
Ja, maar de helpdesk gaat via Ierland en dat doen ze prima.quote:Op donderdag 6 november 2014 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Die hebben ook gewoon het een en ander hier in Amsterdam staan hoor
heb je gezwommen met je iPhone ?quote:Op donderdag 6 november 2014 23:40 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, Apple zit ook in Ierland en die hebben mij keurig en nuchter geholpen met een verzopen iPhone
Je zou toch denken dat die dingen inmiddels waterdicht zijn als de concurrentie dat ook isquote:Op donderdag 6 november 2014 23:44 schreef just me het volgende:
[..]
heb je gezwommen met je iPhone ?
Ook zo'n callcenter land idd /quote:Op donderdag 6 november 2014 23:44 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, maar de helpdesk gaat via Ierland en dat doen ze prima.
LOLquote:Op donderdag 6 november 2014 23:46 schreef APK het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat die dingen inmiddels waterdicht zijn als de concurrentie dat ook is
WTF is dat nou weer?quote:Op donderdag 6 november 2014 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ook zo'n callcenter land idd /
Bij mn vorige Amerikaanse werkgever heb ik nog het een en ander geregeld voor de iFruit suite...
Dat was de code naam from the Statesquote:Op donderdag 6 november 2014 23:48 schreef APK het volgende:
[..]
WTF is dat nou weer?
Moet je dan eerst je banaan online afmelden voor je dat ding aan een collega geeft?
ik hoef niet alles te wetenquote:Op donderdag 6 november 2014 23:51 schreef chufi het volgende:
Bij de eventuele volgende post lig onder dekens ...
ik kan tanden poetsen en posten tegelijk !!quote:
Wordt dat serieus als Sinterklaas verkocht of is dat een gare Kerstman uitvoering?quote:Op vrijdag 7 november 2014 06:48 schreef MadMaster het volgende:
In de USA hebben ze de nieuwe line-up al bedacht: Sinterklaasje, kom maar binnen met je kerstengel...
[ afbeelding ]
Playmobil dumpt hun Sinterklaas voorraad kennelijk op de Amerikaanse markt onder de noemer 'Saint'.quote:Op vrijdag 7 november 2014 07:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wordt dat serieus als Sinterklaas verkocht of is dat een gare Kerstman uitvoering?
ik vind m gaafquote:Op vrijdag 7 november 2014 06:48 schreef MadMaster het volgende:
In de USA hebben ze de nieuwe line-up al bedacht: Sinterklaasje, kom maar binnen met je kerstengel...
[ afbeelding ]
Zou er zeker 1 gaan kopen, want ik kan me niet voostellen dat zoiets (snel) op de Nederlandse markt verschijnt. Heb je toch een leuk collector's item.quote:Op vrijdag 7 november 2014 07:37 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga morgen toch maar zo'n setje kopen, voordat ze, net als de iPod Classic, hier allemaal uitverkocht zijn...
Het is hier nu ook vrijdag, dus na een paar uurtjes slapen inpakken en weer het Amerikaanse uitzwaai team op de luchthaven zoveel mogelijk proberen te negeren. Er zijn leukere dingen die ik me kan voorstellen...quote:Op vrijdag 7 november 2014 08:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zou er zeker 1 gaan kopen, want ik kan me niet voostellen dat zoiets (snel) op de Nederlandse markt verschijnt. Heb je toch een leuk collector's item.
Have fun verder op je laatste vakantiedag!
Dat klinkt allemaal erg gezellig idd.quote:Op vrijdag 7 november 2014 08:09 schreef MadMaster het volgende:
Het is hier nu ook vrijdag, dus na een paar uurtjes slapen inpakken en weer het Amerikaanse uitzwaai team op de luchthaven zoveel mogelijk proberen te negeren. Er zijn leukere dingen die ik me kan voorstellen...
quote:Op vrijdag 7 november 2014 08:10 schreef MadMaster het volgende:
O, Dees en Fann, we landen zaterdag om 7.45u, uitgang 3 op Schiphol.
Ik trakteer op croissantjes en koffie of thee...
Gewoon te koop in Nederland!quote:Op vrijdag 7 november 2014 08:16 schreef just me het volgende:
Playmobil 4887 Sinterklaas met engel ¤ 7,50
http://speelkoning.nl/ind(...)t=p.price&order=DESC
Wel een mooi tijdstip voor jou. Kun je nog in het donker naar Schiphol toe. Wel heel sociaal van MM.quote:Op vrijdag 7 november 2014 08:12 schreef FANN het volgende:
![]()
Ik ga straks mijn jurkie effe strijken, goeie reis terug MM
Playmobil boycotten!quote:Op vrijdag 7 november 2014 08:16 schreef just me het volgende:
Playmobil 4887 Sinterklaas met engel ¤ 7,50
http://speelkoning.nl/ind(...)t=p.price&order=DESC
Gooi die leuke Ian Dury clipjes nou in het algemene muziektopic ajb....nu mis ik ze, omdat ik niet al die afzonderlijke decenniatopics volg.quote:
Ja,speciaal zo geplandquote:Op vrijdag 7 november 2014 08:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wel een mooi tijdstip voor jou. Kun je nog in het donker naar Schiphol toe. Wel heel sociaal van MM.
ah... ja ik zat gisteren nog in een paar muziektopics tegelijk te posten dus ikquote:Op vrijdag 7 november 2014 08:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gooi die leuke Ian Dury clipjes nou in het algemene muziektopic ajb....nu mis ik ze, omdat ik niet al die afzonderlijke decenniatopics volg.
Wil je aub niet over mij gaan dromen dan?quote:Op vrijdag 7 november 2014 08:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja,speciaal zo gepland![]()
Ik had een héle rare droom trouwens over mijn schoonouders die er niet meer zijn
en nu mis ik ze![]()
;echt álle mensen die in die droom voorkwamen zijn overleden, behalve dan die Griek en ik natuurlijk,
maar daarom was het zo'n rare droom en we waren meubilair aan het verslepen, want
mijn schoonmoeder was zo'n type die de ene week het bankstel in die hoek wilde en de
andere week in die ander hoek, dus we hadden het nog druk ook, in die droom dan..
rare droom hoor, écht....
Nadat ik een jaartje weg ben geweest waren er opeens tig muziektopics ipv de ene die er altijd was. Niet te volgen op die manier, wat best jammer is, want zo mis je soms best leuke dingen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 08:23 schreef FANN het volgende:
ah... ja ik zat gisteren nog in een paar muziektopics tegelijk te posten dus ik
weet niet meer wat ik waar heb gepost
Ik zal er aan denken volgende keer, er was een muziektopic in MUZ waar jaren 70 muziekquote:Op vrijdag 7 november 2014 08:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wil je aub niet over mij gaan dromen dan?
[..]
Nadat ik een jaartje weg ben geweest waren er opeens tig muziektopics ipv de ene die er altijd was. Niet te volgen op die manier, wat best jammer is, want zo mis je soms best leuke dingen.
Kom maar heel weinig in MUZ. Eigenlijk alleen in het "top-5 van de dag topic" en als er weer eens een top zoveel lijst aller tijden wordt gemaakt, maar dat is maar een paar keer per jaar.quote:Op vrijdag 7 november 2014 08:28 schreef FANN het volgende:
Ik zal er aan denken volgende keer, er was een muziektopic in MUZ waar jaren 70 muziek
werd gevraagd, daar heb ik ook een zooi zitten posten![]()
en ik het (nog) nooit over jou gedroomd, dus geen zorg![]()
Vroeger droomde ik wel regelmatig over Fokkers, maar dat is al lang niet meer zo
Bestaat die dan?quote:Op vrijdag 7 november 2014 08:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ow ja....en de dode muziekanten lijst staat ook in MyAt.
hmmmm, maar ja wat moet je ermee?quote:Op vrijdag 7 november 2014 08:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
MUZ / Post hier pas overleden muzikanten #4
Dat topic komt af en toe eens bovendrijven in MyAt en dan staat daar in vermeld wie ons nu weer verlaten heeft. De hele bekende muziekanten krijg je natuurlijk toch wel mee, maar er gaan er ook veel die je wel kende, maar waarvan het overlijden niet uitgebreid in de media vermeld wordt.quote:
Ik zou bijna zeggen, ik ga eens kijken, maar het zijn 4 delen...quote:Op vrijdag 7 november 2014 12:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat topic komt af en toe eens bovendrijven in MyAt en dan staat daar in vermeld wie ons nu weer verlaten heeft. De hele bekende muziekanten krijg je natuurlijk toch wel mee, maar er gaan er ook veel die je wel kende, maar waarvan het overlijden niet uitgebreid in de media vermeld wordt.
Heb je deel 1, 2 en 3 al ?quote:Op vrijdag 7 november 2014 13:04 schreef Treehut362 het volgende:
HURRAH. Disney have confirmed that Toy Story 4 is happening
HURRAH. Disney heeft bevestigd dat Toy Story 4 gebeurt
http://www.cosmopolitan.c(...)tory-4-is-happening/
nee en nooit gezien ookquote:
Moet je echt eens kijken, die films zijn voor volwassenen ook heel leuk.quote:
geen tijd voorquote:Op vrijdag 7 november 2014 13:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moet je echt eens kijken, die films zijn voor volwassenen ook heel leuk.
Beter, anders krijgen we nog op ons flikker.quote:Op vrijdag 7 november 2014 12:48 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
denk ik ook hoor, jij was er ook niet zoveel de laatste dagen toch?
zullen we naar de SC gaan ?
Zelfs in de avond heb je geen tijd om een beetje tv te kijken?quote:
Dan gaat ie naar bed..quote:Op vrijdag 7 november 2014 13:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zelfs in de avond heb je geen tijd om een beetje tv te kijken?
Had ik deze toch bijna over het hoofd gezienquote:Op vrijdag 7 november 2014 08:10 schreef MadMaster het volgende:
O, Dees en Fann, we landen zaterdag om 7.45u, uitgang 3 op Schiphol.
Ik trakteer op croissantjes en koffie of thee...
Of las ik afgelopen week nou dat hij geen tv heeft?quote:
Ok dat klopt, maar DVD's bekijkt ie op de PCquote:Op vrijdag 7 november 2014 13:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of las ik afgelopen week nou dat hij geen tv heeft?
Yeah right....we krijgen hier in 40+ idd regelmatig op ons flikker. Al die mods en admins die hier continue zijn, daar word ik ook wat nerveus van.quote:Op vrijdag 7 november 2014 13:26 schreef Deisyy het volgende:
Beter, anders krijgen we nog op ons flikker.
Geen tv, waar vind je dat nog? Wat een rust.quote:Op vrijdag 7 november 2014 13:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok dat klopt, maar DVD's bekijkt ie op de PC
Ik was eerder bang dat we van jou op ons flikker zouden krijgen omdat we zaten te kletsen in je teltopic.quote:Op vrijdag 7 november 2014 13:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Yeah right....we krijgen hier in 40+ idd regelmatig op ons flikker. Al die mods en admins die hier continue zijn, daar word ik ook wat nerveus van.
Ow ja....ik was even vergeten dat ik de hele dag met de roe achter jullie aanzat.quote:Op vrijdag 7 november 2014 13:52 schreef Deisyy het volgende:
Ik was eerder bang dat we van jou op ons flikker zouden krijgen omdat we zaten te kletsen in je teltopic.
O nee, het was Madmaster die regelmatig de roe ter hand neemt.quote:Op vrijdag 7 november 2014 13:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ow ja....ik was even vergeten dat ik de hele dag met de roe achter jullie aanzat.![]()
Trouwens, uit interesse ivm een ander topic. Hoe zat het vroeger bij jou op je lagere/middelbare school mbt gymmen? Deden jullie dat apart of gemengd?
Ik heb geen enkel bezwaar tegen welke info dan ook die je post. Vroeg of laat kan het altijd interessant zijn.quote:Op vrijdag 7 november 2014 13:57 schreef Deisyy het volgende:
Van de basisschool weet ik het niet meer, maar op de middelbare school werd er apart gegymd, ik vond er geen zak aan en werd altijd als één van de laatsten gekozen. Maar dat wilde je waarschijnlijk helemaal niet weten.
Nah, daar was ik niet zo bang voor, ik weet eigenlijk niet waarom ik het zeiquote:Op vrijdag 7 november 2014 13:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beter, anders krijgen we nog op ons flikker.
Kan jij toch niks aan doen?quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb geen enkel bezwaar tegen welke info dan ook die je post. Vroeg of laat kan het altijd interessant zijn.![]()
Heb me vandaag weer eens op OUD gewaagd en blijkbaar is gemengd gymmen tegenwoordig de norm, dus ik voelde me al wat out of place en toen kwamen Leandra en FANN ook nog even vertellen dat zij vroeger ook gemengd gegymd hadden, dus toen voelde ik me helemaal een alien.
wat een rotzooi kan je toch kopen eigenlijkquote:Op vrijdag 7 november 2014 14:31 schreef MadMaster het volgende:
Het zat me toch niet lekker
[ afbeelding ]
http://www.amazon.de/PLAY(...)15F532TMZD885D2SZ369
Gofferdegoffer, Sinterklaas is gewoon de hoer van Playmobil...
Jij en Deisyy hebben "een plekje" ja? Geil.quote:Op vrijdag 7 november 2014 17:29 schreef FANN het volgende:
Nah, daar was ik niet zo bang voor, ik weet eigenlijk niet waarom ik het zei![]()
het voelde niet als ''de plek'' zeg maarofzoiets
Ja man..quote:Op vrijdag 7 november 2014 17:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij en Deisyy hebben "een plekje" ja? Geil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |