abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146385352
Voor wie is de Afvallen tot we eens ons wegen bedoeld?
Dit topic is bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 29 of hoger.

Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Topicreeks: Gezond Slank.

Mensen met een BMI van boven de 27, die graag aan krachttraining doen, cutten, supplementen gebruiken en op een verantwoorde manier willen afvallen zijn van harte welkom in Topicreeks: Dieetclub .

Tevens is er LIF / [DE GYM voedingsclub #1] voor de meer fanatieke sporter die op een verantwoorde manier met zijn of haar lichaam bezig wil zijn.

Post je eetlijstjes, je beweging van vandaag, en alles wat je verder kwijt wil
Dit is geen kusjekroeltopic.

tickers

Karstman
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_146385564
Uit eten vanavond was een rilette van kabeljauw met een gamba gevolgd door een kogelbiefstuk, ik gok een ons of 2. Paar patatjes en koffie toe met een klein blokje boterkoek. Op zich redelijk netjes.
Whiskyplankje
pi_146385633
Mijn plan voor morgen:

O: twee crackers met filet americain
L: 2 boterhammen met kipgrillworst
T: appel of een kopje soep uit de kantine als ik tijd heb.
D: aardappeltjes uit de oven met wortel en een stukje vlees
T: misschien nog een pakje chocomel light :)
pi_146385682
quote:
2s.gif Op donderdag 6 november 2014 22:27 schreef Karstman het volgende:
Uit eten vanavond was een rilette van kabeljauw met een gamba gevolgd door een kogelbiefstuk, ik gok een ons of 2. Paar patatjes en koffie toe met een klein blokje boterkoek. Op zich redelijk netjes.
Klinkt lekker allemaal! Ik was net op de verjaardag van mijn oma en de hele tafel was volgeladen. Gelukkig stond er een schaaltje komkommer voor m'n neus :)
pi_146385760
quote:
1s.gif Op donderdag 6 november 2014 22:30 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Klinkt lekker allemaal! Ik was net op de verjaardag van mijn oma en de hele tafel was volgeladen. Gelukkig stond er een schaaltje komkommer voor m'n neus :)
^O^
Whiskyplankje
  Licht Ontvlambaar donderdag 6 november 2014 @ 22:58:22 #6
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_146387008
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 21:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zoiets is voor mij dus echt rampzalig. Zonder plan de supermarkt doorlopen op zoek naar een maaltijd. Je hebt zo te zien nog wel wat gezonds gekocht ^O^ ik kan dan maar zo met iets slechts thuis komen.
Ik ook... Daarom heb ik het krijtbord in de keuken omgedoopt tot weekschema. We bedenken in het weekend wat we willen eten. En gebaseerd daarop doe ik boodschappen. Om vervolgens wel allerlei wisselingen te doen, dus aan het einde van de week staat het bord vol pijlen :P
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_146387506
Ik heb me ook echt voorgenomen om niet meer in de winkel te bedenken wat ik ga eten. Ik vond dat doelloos rondlopen ook zo'n tijdverspilling. Ik had beter van te voren thuis even na kunnen denken.

Gelukkig komt het nauwelijks voor dat ik geen volledig weekmenu heb. Ik kon alleen zaterdag de laatste dag niet bedenken en ging er vanuit dat het wel een keer patat ofzo zou worden vanwege extreem laat thuis zijn. Maar dat was niet nodig en dat doen we dus vanaf nu ook helemaal niet meer.
Spoilers!
pi_146387790
Een weekmenu, ik moet er niet aan denken... Ik koop op zaterdag op de markt een berg groenten en dan bedenk ik de rest van de week dagelijks (of voor 2 a 3 dagen) wat ik ga eten. Wel maak ik voor ik uit mijn werk naar de Appie ga wel even een lijstje want inderdaad zonder plan de winkel in is een risico.
Whiskyplankje
pi_146388641
quote:
2s.gif Op donderdag 6 november 2014 23:18 schreef Karstman het volgende:
Een weekmenu, ik moet er niet aan denken... Ik koop op zaterdag op de markt een berg groenten en dan bedenk ik de rest van de week dagelijks (of voor 2 a 3 dagen) wat ik ga eten. Wel maak ik voor ik uit mijn werk naar de Appie ga wel even een lijstje want inderdaad zonder plan de winkel in is een risico.
Maar dat is ook een soort weekmenu maken :Y Alleen heb je de groente al in huis waar je je planning omheen doet.

Als ik weekmenu's maak is het meestal voor 5 dagen, want vaak komt er toch van alles tussen of heb ik plots zin in iets anders. Momenteel dus HelloFresh en dan hoef ik al helemaal niets te plannen, alleen te koken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Licht Ontvlambaar donderdag 6 november 2014 @ 23:57:48 #10
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_146388903
quote:
2s.gif Op donderdag 6 november 2014 23:18 schreef Karstman het volgende:
ik vind het vooral ook fijn dat er onderaan het bord wensen gezet worden. Dat maakt het wel makkelijker om de afwisseling erin te houden.

Ow ik kwam vanavond tot de conclusie dat ik best twee wraps met chili had kunnen eten, want zo vreselijk lekker. En normaal doe ik dat dus ook, maar nu bedacht ik na eentje dat ik eigenlijk genoeg gegeten had... En dat was ook echt zo :o :)
pi_146390168
Ik bedenk me meestal in de supermarkt pas wat ik ga eten. Of niet meestal, maar wel vaak. Maar het gebeurt ook minstens 1x per week dat er spontaan iemand komt eten, of dat ik spontaan ergens blijf eten. Ik wil graag boodschappen doen voor meerdere dagen, maar ik heb echt een klein koelkastje (en deel het met een huisgenoot waarmee ik vaak maar lang niet altijd eet) dus dubbel bezet ook nog. Hij is vaak vol. Bijvoorbeeld als je bedenkt stamppot of spinazie te eten, dan is de hele groente la al vol met een zak spinazie of andijvie (met nog 2 biertjes erbij want bier hoort in de groentes natuurlijk ;)).

Ik kan er trouwens best goed mee omgaan, want ik heb wel een aantal 'nood' maaltijden altijd in mijn hoofd. Als ik het echt niet weet, echt geen zin heb in koken, dan zijn er wel een paar maaltijden die ik echt in 5 minuten in elkaar heb. En anders haal ik een zak soep met een bruin pistoletje.
pi_146392624
Goeiemorgen!

Hier ook een weekplanning hoor.. Anders doe ik teveel onnodige boodschappen en eet ik lang niet zo goed als wanneer ik een planning heb.
Wel schuif ik eens met de dagen maar goed. In principe doe ik vrijdag de boodschappen voor vrijdag tot en met donderdag.
Behalve vandaag want ik moet vanaf 11.30 werken, dus nu doe ik morgen boodschappen... Zag de markt voorbij komen hier, misschien morgenvroeg maar eens naar Arnhem voor de groentes...

Hier mijn lijstje voor vandaag, beetje lastig omdat ik om een buttijd moet gaan werken en geen pauze heb van 11.30 tot 18.30..

O: Manderijntje, 3 speltboterhammen met pindakaas en 30+ kaas.
T: niets
L (11.30 met de kinderen erbij): 3 volkoren boterhammen met philadelphia of kipfilet.
T: Een hele paprika
T: Bakje kwark met diepvriesfruit en wat honing om het zoeter te maken.
D: Boerenkoolstamp
T: Paar olijfjes
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_146392658
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 23:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Maar dat is ook een soort weekmenu maken :Y Alleen heb je de groente al in huis waar je je planning omheen doet.

Eigenlijk heb je wel gelijk en het zijn ook vaak dezelfde groenten :') afijn...

quote:
1s.gif Op donderdag 6 november 2014 23:57 schreef Sjeen het volgende:

[..]

ik vind het vooral ook fijn dat er onderaan het bord wensen gezet worden. Dat maakt het wel makkelijker om de afwisseling erin te houden.

Als je met meerdere mensen bent is dat inderdaad wel handig ja.
Whiskyplankje
pi_146392812
Hier ook een weekplanning maar dat is vooral omdat er geen supermarkt in het dorp is dus ik doe in het weekend in een keer alle boodschappen. Heb ook altijd wat dingen in de vriezer liggen dus als we insneeuwen kan ik nog een week vooruit volgens mij. :+

Mijn grootste valkuil is 'lekker' eten. Niet op een specifiek moment ofzo. En nog gewend zijn aan heel veel kunnen eten want iedere dag sporten maar dat is al lang niet meer.
  vrijdag 7 november 2014 @ 09:32:11 #15
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_146393261
Ik bedenk pas op de dag zelf waar ik trek in heb. Vaak pas 30 min voor het eten.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_146396340
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 09:32 schreef Qwea het volgende:
Ik bedenk pas op de dag zelf waar ik trek in heb. Vaak pas 30 min voor het eten.
Ik kom even uit de lurkstand hoor...

Sorry, maar wat is in hemelsnaam de toegevoegde waarde van deze opmerking? Volgens mij zijn al deze users in een ander topic gaan posten omdat ze genoeg hadden van jou, daarom zijn er nu allemaal andere topics.
Doe ons een lol en blijf dan lekker daar tenzij je iets toe te voegen hebt waar iedereen wat aan heeft!
Don't go breaking my heart
pi_146396754
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 november 2014 11:41 schreef KikiD het volgende:

[..]

Sorry, maar wat is in hemelsnaam de toegevoegde waarde van deze opmerking? Volgens mij zijn al deze users in een ander topic gaan posten omdat ze genoeg hadden van jou, daarom zijn er nu allemaal andere topics.
Doe ons een lol en blijf dan lekker daar tenzij je iets toe te voegen hebt waar iedereen wat aan heeft!
Nou ja, de opmerking op zich is wel op zijn plaats in de discussie. Of de user op haar plaats is in het topic is wel een ander verhaal. Maar goed, ze is vrij om te posten waar ze wil. Ze vindt het blijkbaar prettig om steeds aangesproken te worden op haar gedrag. Niemand kan iets aan dat gedrag doen, behalve het negeren.
Spoilers!
pi_146396869
Lijstje:
O: havermout met banaan
T: 2 mandarijn
L: 2 boterham rookvlees, 1 boterham milner 30+ komijn
T: appel en mandarijen
D: uit eten en film
Whiskyplankje
  vrijdag 7 november 2014 @ 13:14:13 #19
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_146399122
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 november 2014 11:41 schreef KikiD het volgende:

[..]

Lol, en dat kom jij bepalen? Grapjas ben je ook :D
pi_146401156
Zie je mij iets bepalen? Nee hoor :)
Ik gaf slechts mijn mening. Dat mag hier geloof ik. :D
Don't go breaking my heart
  vrijdag 7 november 2014 @ 14:21:06 #21
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_146401642
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 14:06 schreef KikiD het volgende:
Zie je mij iets bepalen? Nee hoor :)
Ik gaf slechts mijn mening. Dat mag hier geloof ik. :D
Fijn, dan blijf ik die ook gewoon geven!
pi_146403135
Oh joy, ik hoor net dat we vanavond patat eten. Gelukkig zit ik braaf met een zak worteltjes en komkommer in de trein op weg naar mijn logeerpartij. Het is wel eem heel goede patatzaak, dat scheelt iets. Wel jammer, mijn vriendin kan best goed koken.
Spoilers!
pi_146406124
Mijn vriend wil graag uiteten vanavond maar ik twijfel heel erg. Ik heb wel super goed gegeten de hele week, op een klein taartje na gisteravond. Maar ik ben bang dat ik er toch niet van kan genieten omdat er dan de heletijd zo'n duiveltje in m'n hoofd zit. Maar we kunnen wel even iets leuks samen gebruiken..
  vrijdag 7 november 2014 @ 16:49:48 #24
319308 Tink89
To live is to dance
pi_146406221
Ik eet agv... Inspiratieloos, maar goed. Soms toch wel lekker. Daarna fijn sporten. Heb ook vanmiddag de boodschappen voor de hele week gedaan:

Vrij: agv
Zat: paprikasoep met chorizo bij vrienden
Zo: Zuurkoolstamp
Ma: Leftover zuurkool, vriend eet iets anders.
Di: Nasi van zilvervliestrijst. Zonder vlees en saus, met 30 cassavekroepoek.
Woe: Aardappelpartjes met een hamburger en worteltjes.
Do: Griekse aardappelschotel met extra courgette en paprika.
Vrij: Taco's met paprika, maïs en kidneybonen.
Zat: Gebakken aardappeltjes met komkommer en een visje.

Conclusie: te veel boodschappen gedaan voor een week...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  vrijdag 7 november 2014 @ 16:51:04 #25
319308 Tink89
To live is to dance
pi_146406258
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 16:46 schreef Fripsel het volgende:
Mijn vriend wil graag uiteten vanavond maar ik twijfel heel erg. Ik heb wel super goed gegeten de hele week, op een klein taartje na gisteravond. Maar ik ben bang dat ik er toch niet van kan genieten omdat er dan de heletijd zo'n duiveltje in m'n hoofd zit. Maar we kunnen wel even iets leuks samen gebruiken..
Uit eten kan ook gezond he? Biefstuk met een paar frietjes, zonder saus of een lekkere salade, iets met gegrilde kip of vis...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_146406483
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 november 2014 16:51 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Uit eten kan ook gezond he? Biefstuk met een paar frietjes, zonder saus of een lekkere salade, iets met gegrilde kip of vis...
Ja maar ik ben groot fan van toetjes :@
pi_146407293
Sinds 4 uur vannacht niets meer gegeten en dan bij de Lidl boodschappen doen :') (avondeten al wel netjes in huis: spruitjes met zalm). Ik heb dus ook een kaneelbroodje en een appelflap mee, want het rook zo lekker :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_146407337
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 17:28 schreef Isabeau het volgende:
Sinds 4 uur vannacht niets meer gegeten en dan bij de Lidl boodschappen doen :') (avondeten al wel netjes in huis: spruitjes met zalm). Ik heb dus ook een kaneelbroodje en een appelflap mee, want het rook zo lekker :X
Haha, die nieuwe bakkerijen bij de Lidl werken dus wel. :D
pi_146407352
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 november 2014 17:30 schreef Myraela het volgende:
Haha, die nieuwe bakkerijen bij de Lidl werken dus wel. :D
Marketingtechnisch wel. Heuptechnisch not so much.
  vrijdag 7 november 2014 @ 17:33:33 #30
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_146407435
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 17:28 schreef Isabeau het volgende:
Waarom had je niet gegeten?
Prrrrr
pi_146407462
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 november 2014 16:58 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ja maar ik ben groot fan van toetjes :@
toetje overslaan is toch echt het makkelijkste wat er is? :o Ik zou in ieder geval niet thuis blijven.
pi_146407476
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 17:33 schreef mrspoeZ het volgende:
Waarom had je niet gegeten?
Omdat ik om half 5 uit bed kwam en direct naar de apotheek & winkel ben gegaan.
  vrijdag 7 november 2014 @ 17:35:32 #33
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_146407497
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 17:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Omdat ik om half 5 uit bed kwam en direct naar de apotheek & winkel ben gegaan.
Oh nachtdienst? Sorry dat had ik dan gemist.
Prrrrr
pi_146407578
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 november 2014 17:34 schreef Myraela het volgende:

[..]

toetje overslaan is toch echt het makkelijkste wat er is? :o Ik zou in ieder geval niet thuis blijven.
Haha nee voor mij juist niet. Voor en hoofd kan me gestolen worden, maar toetjes -O-
pi_146407637
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 november 2014 17:39 schreef Fripsel het volgende:

Haha nee voor mij juist niet. Voor en hoofd kan me gestolen worden, maar toetjes -O-
Zelfde hier :') Ik kijk als ik de kaart krijg vaak eerder naar de verkrijgbare toetjes dan naar het hoofdgerecht :D (en ja, mrspoeZ, machtdienst :Y vannacht weer :O ) (nachtsdiensten zijn bijzonder slecht voor je, vergroot de kans op obesitas enorm omdat je echt koolhydraatcravings krijgt)
  vrijdag 7 november 2014 @ 17:46:54 #36
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_146407758
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 17:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zelfde hier :') Ik kijk als ik de kaart krijg vaak eerder naar de verkrijgbare toetjes dan naar het hoofdgerecht :D (en ja, mrspoeZ, machtdienst :Y vannacht weer :O ) (nachtsdiensten zijn bijzonder slecht voor je, vergroot de kans op obesitas enorm omdat je echt koolhydraatcravings krijgt)
Ja dat was iets met zonlicht enzo toch? Nou, sterkte dan!
Prrrrr
pi_146407781
Ik moet gewoon geen geld meebrengen en mijn eigen eten, dan is er niets aan de hand *O*
Maar ik zie regelmatig collega's naar de snoepautomaten lopen en candybars etc kopen.
pi_146407813
Ik zou het liefst allemaal voorgerechtjes/fingerfoodjes eten en toetjes
Hoofdgerechten zijn stom

Zo uit eten, eens kijken of daar iets in te regelen valt :P
Nee ik ga heel braaf doen. Ik hik de hele tijd tegen een nieuw tiental op de weegschaal aan (en zit bijna op de -20) dus dat wil ik heel graag zo snel mogelijk halen. Goede motivatie om braaf te doen vanavond
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  vrijdag 7 november 2014 @ 17:50:47 #39
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_146407867
Wauw, min 20!
Prrrrr
pi_146408015
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 17:50 schreef mrspoeZ het volgende:
Wauw, min 20!
Dat is pas de helft hoor :P Dus ik ben er nog lang niet. En ik heb er lang genoeg over gedaan (veel vallen en opstaan)

Mensen beginnen het ook echt nu pas te zien...
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  vrijdag 7 november 2014 @ 18:00:04 #41
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_146408115
Nou en toch een *jompel* voor jou. Ik vind het superknap.
Prrrrr
pi_146410114
-20 is ongeacht waar je vandaan komt en hoeveel je nog moet een heuze prestatie *O*
  Licht Ontvlambaar vrijdag 7 november 2014 @ 19:02:08 #43
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_146410116
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 november 2014 17:39 schreef Fripsel het volgende:

[..]

dan neem je geen voorgerecht of een voorgerecht als hoofdgerecht. Kwestie van keuzes maken... Vind je het lekker genoeg om te accepteren dat het rechstreeks op je heupen/buik terecht komt? Dan eet je het en anders eet je het niet.

Weekend!!! Of in mijn geval, wijn!!!

Lijstje
O: krentenbol, likje roomboter, half lapje kaas
T: gekookt ei
L: 3 volkoren, roomboter, corned beef
T: bakje volle yoghurt
D: gegratineerde zuurkoolstamp met hamblokjes
T: witte wijn en ?
  vrijdag 7 november 2014 @ 19:06:01 #44
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_146410254
Ow en wat betreft uit eten:
Vraag om sausjes apart, vraag bij salades en soep dan de spekjes / room / crouttons eruit te laten (vaak krijg je veel lekkerder soep want vaak specialer gemaakt)

Eet lekker gegrilde vis of gegrilde kip/bief.

Als toetje, vraag vers fruit als staat het niet op de kaart, kan bijna altijd

Als je vraagt kan je het meestal gewoon krijgen en vaak dus inderdaad lekkerder omdat ze het apart moeten bereiden.
In hotel restaurants hebben ze nog nooit moeilijk gedaan.
Bij een shoarmazaak is het natuurlijk anders.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_146427581
Zo, ik ben weer terug van een week cursus in Duitsland. Ik heb me nog niet durven wegen :X
Heel de dag door waren we omringd door koekjes, ze eten tijdens de lunch warm (geen brood of iets te bekennen) en dan elke avond uit eten... Ik heb een aantal keer bewust gekozen voor vegetarisch eten met veel groenten, ter compensatie van de vele vleesgerechten die worden aangeboden.
We hebben wel elke dag een uur gelopen (kwartier hotel-cursuslocatie en terug en kwartier hotel-eetgelegenheid en terug), misschien scheelt dat iets :')
Komende week maar weer verder gaan met normaal doen...
pi_146433099
Zo dat is een gek dagje vandaag. Helemaal knock out van gister, heb van 00:30 tot 12:30 aan een stuk geslapen. Dus mijn lijstje is ook een beetje raar.

L: Roerei van twee eieren, met melk peper zout en een crackertje. Kopje thee.
T: Klein beetje yoghurt met een half handje cruesli
D: Tacos met romige kip
T: Misschien een appeltje uit de oven met wat kaneel.

Recept van het avondeten (heb het nog niet eerder gemaakt:
http://chickslovefood.com/tacos-met-romige-kip/

En mijn weekplanning:

Zo: Bij mijn ouders eten (zal wel gezond zijn, want mijn moeder is gewichtsconsulente. Moet je nagaan hoe een faaldochter ik ben).
Ma: Aardappeltjes uit de oven, stukje vlees en groente (dadelijk in de winkel even kijken).
Di: Eet ik in Eindhoven, want Glow. Denk dat ik iets van julia's haal.
Wo: Spaghetti
Do: Mexicaans prutje
Vrij: Wokken met kip, prei, paprika en nog iets uit de winkel vissen dadelijk.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2014 16:04:15 ]
pi_146433238
Leuk recept Fripsel, die ga ik ook eens proberen. Zonder tauge, dat vind ik totaal niet bij het gerecht passen.
Spoilers!
pi_146433459
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 november 2014 15:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Leuk recept Fripsel, die ga ik ook eens proberen. Zonder tauge, dat vind ik totaal niet bij het gerecht passen.
Je zou i.p.v. taugé misschien wel een courgette of een paprika toe kunnen voegen.
pi_146433636
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 15:54 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Je zou i.p.v. taugé misschien wel een courgette of een paprika toe kunnen voegen.
Ja precies. Die gaat op de lijst voor volgende week denk ik. Voor komende week heb ik alles al in huis.
Spoilers!
  zaterdag 8 november 2014 @ 16:32:44 #50
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_146434361
Ik denk dat ik de groentjes (veldsla, taugé, mais, tomaten, avocado's en mais, plus wat je er zelf nog bijbedenkt) allemaal los zou doen in een schaaltje, de kip ook en dan pas als je gaat eten in je taco mikken wat je erin wil. Is de groente knapperigerder én koud. Lekker idee.
Prrrrr
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')