abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146406483
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 november 2014 16:51 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Uit eten kan ook gezond he? Biefstuk met een paar frietjes, zonder saus of een lekkere salade, iets met gegrilde kip of vis...
Ja maar ik ben groot fan van toetjes :@
pi_146407293
Sinds 4 uur vannacht niets meer gegeten en dan bij de Lidl boodschappen doen :') (avondeten al wel netjes in huis: spruitjes met zalm). Ik heb dus ook een kaneelbroodje en een appelflap mee, want het rook zo lekker :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_146407337
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 17:28 schreef Isabeau het volgende:
Sinds 4 uur vannacht niets meer gegeten en dan bij de Lidl boodschappen doen :') (avondeten al wel netjes in huis: spruitjes met zalm). Ik heb dus ook een kaneelbroodje en een appelflap mee, want het rook zo lekker :X
Haha, die nieuwe bakkerijen bij de Lidl werken dus wel. :D
pi_146407352
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 november 2014 17:30 schreef Myraela het volgende:
Haha, die nieuwe bakkerijen bij de Lidl werken dus wel. :D
Marketingtechnisch wel. Heuptechnisch not so much.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 7 november 2014 @ 17:33:33 #30
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_146407435
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 17:28 schreef Isabeau het volgende:
Waarom had je niet gegeten?
Prrrrr
pi_146407462
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 november 2014 16:58 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ja maar ik ben groot fan van toetjes :@
toetje overslaan is toch echt het makkelijkste wat er is? :o Ik zou in ieder geval niet thuis blijven.
pi_146407476
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 17:33 schreef mrspoeZ het volgende:
Waarom had je niet gegeten?
Omdat ik om half 5 uit bed kwam en direct naar de apotheek & winkel ben gegaan.
  vrijdag 7 november 2014 @ 17:35:32 #33
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_146407497
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 17:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Omdat ik om half 5 uit bed kwam en direct naar de apotheek & winkel ben gegaan.
Oh nachtdienst? Sorry dat had ik dan gemist.
Prrrrr
pi_146407578
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 november 2014 17:34 schreef Myraela het volgende:

[..]

toetje overslaan is toch echt het makkelijkste wat er is? :o Ik zou in ieder geval niet thuis blijven.
Haha nee voor mij juist niet. Voor en hoofd kan me gestolen worden, maar toetjes -O-
pi_146407637
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 november 2014 17:39 schreef Fripsel het volgende:

Haha nee voor mij juist niet. Voor en hoofd kan me gestolen worden, maar toetjes -O-
Zelfde hier :') Ik kijk als ik de kaart krijg vaak eerder naar de verkrijgbare toetjes dan naar het hoofdgerecht :D (en ja, mrspoeZ, machtdienst :Y vannacht weer :O ) (nachtsdiensten zijn bijzonder slecht voor je, vergroot de kans op obesitas enorm omdat je echt koolhydraatcravings krijgt)
  vrijdag 7 november 2014 @ 17:46:54 #36
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_146407758
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 17:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zelfde hier :') Ik kijk als ik de kaart krijg vaak eerder naar de verkrijgbare toetjes dan naar het hoofdgerecht :D (en ja, mrspoeZ, machtdienst :Y vannacht weer :O ) (nachtsdiensten zijn bijzonder slecht voor je, vergroot de kans op obesitas enorm omdat je echt koolhydraatcravings krijgt)
Ja dat was iets met zonlicht enzo toch? Nou, sterkte dan!
Prrrrr
pi_146407781
Ik moet gewoon geen geld meebrengen en mijn eigen eten, dan is er niets aan de hand *O*
Maar ik zie regelmatig collega's naar de snoepautomaten lopen en candybars etc kopen.
pi_146407813
Ik zou het liefst allemaal voorgerechtjes/fingerfoodjes eten en toetjes
Hoofdgerechten zijn stom

Zo uit eten, eens kijken of daar iets in te regelen valt :P
Nee ik ga heel braaf doen. Ik hik de hele tijd tegen een nieuw tiental op de weegschaal aan (en zit bijna op de -20) dus dat wil ik heel graag zo snel mogelijk halen. Goede motivatie om braaf te doen vanavond
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  vrijdag 7 november 2014 @ 17:50:47 #39
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_146407867
Wauw, min 20!
Prrrrr
pi_146408015
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 17:50 schreef mrspoeZ het volgende:
Wauw, min 20!
Dat is pas de helft hoor :P Dus ik ben er nog lang niet. En ik heb er lang genoeg over gedaan (veel vallen en opstaan)

Mensen beginnen het ook echt nu pas te zien...
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  vrijdag 7 november 2014 @ 18:00:04 #41
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_146408115
Nou en toch een *jompel* voor jou. Ik vind het superknap.
Prrrrr
pi_146410114
-20 is ongeacht waar je vandaan komt en hoeveel je nog moet een heuze prestatie *O*
  Licht Ontvlambaar vrijdag 7 november 2014 @ 19:02:08 #43
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_146410116
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 november 2014 17:39 schreef Fripsel het volgende:

[..]

dan neem je geen voorgerecht of een voorgerecht als hoofdgerecht. Kwestie van keuzes maken... Vind je het lekker genoeg om te accepteren dat het rechstreeks op je heupen/buik terecht komt? Dan eet je het en anders eet je het niet.

Weekend!!! Of in mijn geval, wijn!!!

Lijstje
O: krentenbol, likje roomboter, half lapje kaas
T: gekookt ei
L: 3 volkoren, roomboter, corned beef
T: bakje volle yoghurt
D: gegratineerde zuurkoolstamp met hamblokjes
T: witte wijn en ?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 7 november 2014 @ 19:06:01 #44
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_146410254
Ow en wat betreft uit eten:
Vraag om sausjes apart, vraag bij salades en soep dan de spekjes / room / crouttons eruit te laten (vaak krijg je veel lekkerder soep want vaak specialer gemaakt)

Eet lekker gegrilde vis of gegrilde kip/bief.

Als toetje, vraag vers fruit als staat het niet op de kaart, kan bijna altijd

Als je vraagt kan je het meestal gewoon krijgen en vaak dus inderdaad lekkerder omdat ze het apart moeten bereiden.
In hotel restaurants hebben ze nog nooit moeilijk gedaan.
Bij een shoarmazaak is het natuurlijk anders.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_146427581
Zo, ik ben weer terug van een week cursus in Duitsland. Ik heb me nog niet durven wegen :X
Heel de dag door waren we omringd door koekjes, ze eten tijdens de lunch warm (geen brood of iets te bekennen) en dan elke avond uit eten... Ik heb een aantal keer bewust gekozen voor vegetarisch eten met veel groenten, ter compensatie van de vele vleesgerechten die worden aangeboden.
We hebben wel elke dag een uur gelopen (kwartier hotel-cursuslocatie en terug en kwartier hotel-eetgelegenheid en terug), misschien scheelt dat iets :')
Komende week maar weer verder gaan met normaal doen...
pi_146433099
Zo dat is een gek dagje vandaag. Helemaal knock out van gister, heb van 00:30 tot 12:30 aan een stuk geslapen. Dus mijn lijstje is ook een beetje raar.

L: Roerei van twee eieren, met melk peper zout en een crackertje. Kopje thee.
T: Klein beetje yoghurt met een half handje cruesli
D: Tacos met romige kip
T: Misschien een appeltje uit de oven met wat kaneel.

Recept van het avondeten (heb het nog niet eerder gemaakt:
http://chickslovefood.com/tacos-met-romige-kip/

En mijn weekplanning:

Zo: Bij mijn ouders eten (zal wel gezond zijn, want mijn moeder is gewichtsconsulente. Moet je nagaan hoe een faaldochter ik ben).
Ma: Aardappeltjes uit de oven, stukje vlees en groente (dadelijk in de winkel even kijken).
Di: Eet ik in Eindhoven, want Glow. Denk dat ik iets van julia's haal.
Wo: Spaghetti
Do: Mexicaans prutje
Vrij: Wokken met kip, prei, paprika en nog iets uit de winkel vissen dadelijk.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2014 16:04:15 ]
pi_146433238
Leuk recept Fripsel, die ga ik ook eens proberen. Zonder tauge, dat vind ik totaal niet bij het gerecht passen.
Spoilers!
pi_146433459
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 november 2014 15:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Leuk recept Fripsel, die ga ik ook eens proberen. Zonder tauge, dat vind ik totaal niet bij het gerecht passen.
Je zou i.p.v. taugé misschien wel een courgette of een paprika toe kunnen voegen.
pi_146433636
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 15:54 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Je zou i.p.v. taugé misschien wel een courgette of een paprika toe kunnen voegen.
Ja precies. Die gaat op de lijst voor volgende week denk ik. Voor komende week heb ik alles al in huis.
Spoilers!
  zaterdag 8 november 2014 @ 16:32:44 #50
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_146434361
Ik denk dat ik de groentjes (veldsla, taugé, mais, tomaten, avocado's en mais, plus wat je er zelf nog bijbedenkt) allemaal los zou doen in een schaaltje, de kip ook en dan pas als je gaat eten in je taco mikken wat je erin wil. Is de groente knapperigerder én koud. Lekker idee.
Prrrrr
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')