Ja maar ik ben groot fan van toetjesquote:Op vrijdag 7 november 2014 16:51 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Uit eten kan ook gezond he? Biefstuk met een paar frietjes, zonder saus of een lekkere salade, iets met gegrilde kip of vis...
Haha, die nieuwe bakkerijen bij de Lidl werken dus wel.quote:Op vrijdag 7 november 2014 17:28 schreef Isabeau het volgende:
Sinds 4 uur vannacht niets meer gegeten en dan bij de Lidl boodschappen doen(avondeten al wel netjes in huis: spruitjes met zalm). Ik heb dus ook een kaneelbroodje en een appelflap mee, want het rook zo lekker
Marketingtechnisch wel. Heuptechnisch not so much.quote:Op vrijdag 7 november 2014 17:30 schreef Myraela het volgende:
Haha, die nieuwe bakkerijen bij de Lidl werken dus wel.
Waarom had je niet gegeten?quote:Op vrijdag 7 november 2014 17:28 schreef Isabeau het volgende:
Sinds 4 uur vannacht niets meer gegeten en dan bij de Lidl boodschappen doen(avondeten al wel netjes in huis: spruitjes met zalm). Ik heb dus ook een kaneelbroodje en een appelflap mee, want het rook zo lekker
toetje overslaan is toch echt het makkelijkste wat er is?quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:58 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja maar ik ben groot fan van toetjes
Omdat ik om half 5 uit bed kwam en direct naar de apotheek & winkel ben gegaan.quote:
Oh nachtdienst? Sorry dat had ik dan gemist.quote:Op vrijdag 7 november 2014 17:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Omdat ik om half 5 uit bed kwam en direct naar de apotheek & winkel ben gegaan.
Haha nee voor mij juist niet. Voor en hoofd kan me gestolen worden, maar toetjesquote:Op vrijdag 7 november 2014 17:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
toetje overslaan is toch echt het makkelijkste wat er is?Ik zou in ieder geval niet thuis blijven.
Zelfde hierquote:Op vrijdag 7 november 2014 17:39 schreef Fripsel het volgende:
Haha nee voor mij juist niet. Voor en hoofd kan me gestolen worden, maar toetjes
Ja dat was iets met zonlicht enzo toch? Nou, sterkte dan!quote:Op vrijdag 7 november 2014 17:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zelfde hierIk kijk als ik de kaart krijg vaak eerder naar de verkrijgbare toetjes dan naar het hoofdgerecht
(en ja, mrspoeZ, machtdienst
vannacht weer
) (nachtsdiensten zijn bijzonder slecht voor je, vergroot de kans op obesitas enorm omdat je echt koolhydraatcravings krijgt)
Dat is pas de helft hoorquote:
dan neem je geen voorgerecht of een voorgerecht als hoofdgerecht. Kwestie van keuzes maken... Vind je het lekker genoeg om te accepteren dat het rechstreeks op je heupen/buik terecht komt? Dan eet je het en anders eet je het niet.quote:Op vrijdag 7 november 2014 17:39 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Haha nee voor mij juist niet. Voor en hoofd kan me gestolen worden, maar toetjes
Je zou i.p.v. taugé misschien wel een courgette of een paprika toe kunnen voegen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 15:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Leuk recept Fripsel, die ga ik ook eens proberen. Zonder tauge, dat vind ik totaal niet bij het gerecht passen.
Ja precies. Die gaat op de lijst voor volgende week denk ik. Voor komende week heb ik alles al in huis.quote:Op zaterdag 8 november 2014 15:54 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Je zou i.p.v. taugé misschien wel een courgette of een paprika toe kunnen voegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |