Ik vind Sabrina wel leuk, maar is erg stilletjes.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:02 schreef Mandarijntjes het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind de vrouwen die zijn overgebleven echt niet leuk. Hebben geen leuke uitspraken en maken geen leuke televisie ofzo. En ja, de 3 mannen die ik opnoemde zijn wel heel knap
Ik zie het niet, maar ik ben ook 'maar' een manquote:Op donderdag 6 november 2014 22:02 schreef Mandarijntjes het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind de vrouwen die zijn overgebleven echt niet leuk. Hebben geen leuke uitspraken en maken geen leuke televisie ofzo. En ja, de 3 mannen die ik opnoemde zijn wel heel knap
Mee eens!quote:
Het was ook duidelijk dat hij NIET op Manuel gestemd had en hij was eerlijk tegen de mensen op winnaarseiland, waarbij hij sowieso al niet meer stuk kon... Wel played Freddy.... well played!quote:Op donderdag 6 november 2014 22:17 schreef Funzel het volgende:
Freddy zit nu wel echt enorm goed. Nog redelijk wat extra stemmen en ligt overal wel goed nu.
Familieleden die mee hebben gedaan aan zogenaamde "echte" tv programma's.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:10 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Wat zijn dat?
Bron geven of onzin.
Je familieleden hebben meegedaan aan ER? Wie zijn dat dan?quote:Op donderdag 6 november 2014 22:26 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Familieleden die mee hebben gedaan aan zogenaamde "echte" tv programma's.
de vrouwen vallen tegenquote:Op donderdag 6 november 2014 23:16 schreef Arident het volgende:
Lekker veel knappe mannen dit seizoenveel goeie lichamen
zelfs die rick wordt nog wat naarmate ie wat afslankt. Ferry is aandoenlijk
en goed gespeeld. samen met freddie mijn favo
Ja ben ik het mee eens. met als grootste dieptepunt lobke en nadia. sabrina vind ik sympathiek, maar niet echt boeiend ofzoquote:Op donderdag 6 november 2014 23:19 schreef blow... het volgende:
[..]
de vrouwen vallen tegen![]()
Anouk was wel leuk naar de rest is kut.
Op dezelfde manier gesneuveld als zijn buddy Geza vorig jaar.quote:Op donderdag 6 november 2014 23:29 schreef JedimindhaX het volgende:
Lobke is natuurlijk best wel vervelend maar aan de andere kant denk ik wel van ja.. ook niet echt slim van Manuelis hij natuurlijk ook niet echt, dusja.
Ja al was dit wel wat minder extreem wmb, want Manuel was wel wat minder stiekem bezigquote:Op vrijdag 7 november 2014 06:17 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Op dezelfde manier gesneuveld als zijn buddy Geza vorig jaar.
Rick mag ik gewoon ECHT niet. Komt zo simpel overquote:Op donderdag 6 november 2014 23:16 schreef Arident het volgende:
Lekker veel knappe mannen dit seizoenveel goeie lichamen
zelfs die rick wordt nog wat naarmate ie wat afslankt. Ferry is aandoenlijk
en goed gespeeld. samen met freddie mijn favo
Ja, Rick is simpel, maar Ferry en Polska niet.quote:Op vrijdag 7 november 2014 06:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Rick mag ik gewoon ECHT niet. Komt zo simpel over
Ferry vind ik echt aandoenlijk, die kan zo schattig oprecht enthousiast ergens op reageren. Had ik niet echt verwacht, kende hem niet echt
Om Polska moet ik wel vaak lachen "ik ga als een dikke pool rennen"
Gisteren bewees maar weer eens dat je je echt nooit veilig moet voelen. Gewoon nooit. Altijd met strategie bezig blijven, proberen te analyseren wat de (alle!!) anderen gaan doen en daar op anticiperen.
Heb ik dus niet gezien, wel eens iets over gelezen, een interview oid waarin hij ook zei dat hij zich dood schaamde toen hij die beelden terugging. Dat hij gewoon zo opging in zijn enthousiasme dat hij maar bleef ratelen ofzo? Weet niet meer precies.quote:Op vrijdag 7 november 2014 06:47 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Ja, Rick is simpel, maar Ferry en Polska niet.En ferry aandoenlijk? Stereotype bitchy relnicht, niks aandoenlijks aan. Hatelijk ijdel mannetje. If you don't believe me moet je ranking the stars maar eens terugkijken met hem erin. Verschrikkelijke gozer.
Hij is niet veranderd, hij verbergt t alleen beter, maar bij vlagen zie ik zn ware aard nog wel doorschijnenquote:Op vrijdag 7 november 2014 06:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Heb ik dus niet gezien, wel eens iets over gelezen, een interview oid waarin hij ook zei dat hij zich dood schaamde toen hij die beelden terugging. Dat hij gewoon zo opging in zijn enthousiasme dat hij maar bleef ratelen ofzo? Weet niet meer precies.
Ik mag relnichten wel
Ja ik vind Rick ook 3 x niksquote:Op vrijdag 7 november 2014 06:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Rick mag ik gewoon ECHT niet. Komt zo simpel over
Ferry vind ik echt aandoenlijk, die kan zo schattig oprecht enthousiast ergens op reageren. Had ik niet echt verwacht, kende hem niet echt
Om Polska moet ik wel vaak lachen "ik ga als een dikke pool rennen"
Gisteren bewees maar weer eens dat je je echt nooit veilig moet voelen. Gewoon nooit. Altijd met strategie bezig blijven, proberen te analyseren wat de (alle!!) anderen gaan doen en daar op anticiperen.
Klopt bedoelde meer 'simpelere figuren'. Maar vraag me wel af of ze een studie oid gedaan hebben want het analytisch vermogen vind ik beperkt.quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:12 schreef Mandarijntjes het volgende:
Simpel noem je die mensen toch niet? Volgens mij zijn ze gewoon heel normaal en daarom gewoon een beetje saai op tv.
Ja klopt.. Maar die kleurloze mensen blijven allemaal wel over zoals het nu lijktquote:Op vrijdag 7 november 2014 12:35 schreef Catatafish het volgende:
Man die Sabrina is ook een kleurloze (no pun intended) deelneemster. Beetje met iedereen mee gaan en extra stemmen te vroeg in zetten. Was pas mooi geweest als je Ferry en Lobke alle stemmen in laat zetten en dan zelf niets inzetten.
Nu zijn er nog acht man over en heeft de helft geen enkele stem meer.
Zou een mooie finale zijn, al denk ik dat het of polska of rick wordt aangezie nfreddy en kay samen dikke matties zijn.quote:Op vrijdag 7 november 2014 17:29 schreef Oliver23 het volgende:
Een mooie finale zou zijn:
- Freddy
- Rick
- Polska
Hoe sneu zou het zijn als de finale werd:
- Lobke
- Ferry
- Sabrina
wissel lobke voor krystle en ik ben het met je eensquote:Op vrijdag 7 november 2014 17:29 schreef Oliver23 het volgende:
Een mooie finale zou zijn:
- Freddy
- Rick
- Polska
Hoe sneu zou het zijn als de finale werd:
- Lobke
- Ferry
- Sabrina
Willy Wartaal vergeten?quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:03 schreef JuBoy het volgende:
wist allang dat die jongens van djvt hersens hadden maar nu laat freddy het ook mooi zien.
Juist, en daarnaast c-garnituur die ik na x afleveringen nog steeds niet uit elkaar kan houden. Doe dan gewoon volledig onbekende mensen, dan kan je tenmindste nog mensen als Klaar typecastenquote:Op zaterdag 8 november 2014 14:47 schreef Stefanovich het volgende:
Gezeur over achterbaksheid... dat is het spel toch? Dat kameraadschap gebeuren was juist zo walgelijk, met Rick voorop, walgelijk figuur.
Snap het gezeik op Lobke eigenlijk niet zo goed, ze (rick, kay etc.) wilden juist allemaal op haar stemmen, stemt zij ipv op kay op Remy, is ze de boeman(vrouw) (?)
Heerlijke zet ook o.a. van haar dat die kneus Manuel er nu uit is.
Freddy is de enige echte baas, de rest is of slap, dom, nietszeggend of onuitstaanbaar.
Verder is dit waarschijnlijk het slechtste robinson seizoen ooit. Niet alleen om de kandidaten. Lompe spelletjes, spelers worden veel te veel in de watten gelegd, het accent ligt op het sociale ipv overleven, continu spoileren enz.... Prutsers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door Mike op 09-11-2014 09:48:21 ]
quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:48 schreef Dipstaart het volgende:
Mag best in een spoiler lijkt meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler]Al maakt het mij persoonlijk niet zoveel uit, ergens best apart dat ze niks over het programma mogen los laten, maar als de opnames nog bezig zijn mogen ze wel op social media etc.
Tja, dat Manuel er uit ging is jammer, maar wel volledig eigen schuld. Zo met het spel bezig zijn, maar vergeten dat er extra stemmen zijnHelaas heeft deze "domheid" twee keer er voor gezorgd dat Lobke nog in het spel zit. Ik hoop voor als nog dat Lobke geen tweede hockeytrutje Fatima word, zou ik doodzonde vinden.
Zou top zijn als Kay en Freddy uiteindelijk samen in de finale komen, sowieso Freddy de eindbaas
[ Bericht 6% gewijzigd door Mike op 09-11-2014 09:48:32 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Mike op 09-11-2014 09:48:45 ]Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door Mike op 09-11-2014 09:49:02 ]
Ja dit geloof ik dus echt niet, sommige liggen er al lang en breed uit, maar twitteren wel pas vrij laat..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: Metal_Akilla
quote:Op zondag 9 november 2014 00:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.
Ach, ik vind het behoorlijk overtrokken hier. Enige waar ik het echt mee eens ben is de onbekende Nederlanders. Maar dat geldt ook voor Wie is de Mol bijvoorbeeld. Doe het gewoon weer met echte mensen.quote:Op maandag 10 november 2014 12:30 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Mooi toch? De programmamaker van ER horen echt wel alle kritiek en ze hebben er gewoon kak aan. Sterker nog, ze maken het alleen maar slechter. En wij blijven toch kijken.
Heb de naam van Yin nu al vaker voorbij zien komen, welk seizoen/jaar was dat? Dan ga ik die maar eens opzoekenquote:Op maandag 10 november 2014 12:48 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ach, ik vind het behoorlijk overtrokken hier. Enige waar ik het echt mee eens ben is de onbekende Nederlanders. Maar dat geldt ook voor Wie is de Mol bijvoorbeeld. Doe het gewoon weer met echte mensen.
Heb wel wat suggesties voor de programmamakers, doe eens een jaar met alle nummers 1 en 2 of met alle eerste afvallers. Of een verrassing zoals jaren terug met 100 man.
Vind bijvoorbeeld het winnaarseiland wel een hele goede zet na de samensmelting. Je ziet dat dat complotten breekt (zie Manuel) en het geeft wel wat spanning door de mensen die ze meenemen. Ik hoop dat Freddy en Kay dit nog verder kunnen uitdiepen dit jaar, ze kunnen bij uitstek een spel spelen waarbij ze allebei op een eiland zitten en vooraf een tactiek afspreken.
Dit jaar probeerden ze zoals ik al zei met hel - aarde - hemel. Is mij (en volgens mij de makers) niet echt goed bevallen. Het haalde een heel stuk Robinson weg. Ook het feit dat 1 team uitgedund werd ging ook niet zoals verwacht, vandaar ineens die herindeling. Maar dat werkt niet, een team is een groep en die zullen elkaar verdedigen.
Maar ach, zo leren we allen elk seizoen. Ik hoop alleen weer op een seizoen als met Yin en Hans. Wat was dat heerlijke televisie
Het jaar dat EP overleed als ik het goed heb. Zal ergens een jaar of 5 terug geweest zijn. Misschien even op de wiki kijken?quote:Op maandag 10 november 2014 15:11 schreef Catatafish het volgende:
[..]
Heb de naam van Yin nu al vaker voorbij zien komen, welk seizoen/jaar was dat? Dan ga ik die maar eens opzoeken..
Bij die finale hadden ze een memoriam voor hem inderdaad.quote:Op maandag 10 november 2014 15:15 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Het jaar dat EP overleed als ik het goed heb. Zal ergens een jaar of 5 terug geweest zijn. Misschien even op de wiki kijken?
Dan ben ik bang dat ik de winnaar zie..quote:Op maandag 10 november 2014 15:15 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Het jaar dat EP overleed als ik het goed heb. Zal ergens een jaar of 5 terug geweest zijn. Misschien even op de wiki kijken?
Terecht argument.quote:Op maandag 10 november 2014 16:03 schreef Catatafish het volgende:
[..]
Dan ben ik bang dat ik de winnaar zie..
Dankjewelquote:Op maandag 10 november 2014 16:09 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Terecht argument.
Opgezocht voor je, was seizoen 9.
Was gewoon een kamikaze actie, heeft nu geen stemmen meer, wint geen proeven en vliegt er dus binnen 3 afleveringen uit.quote:Op maandag 10 november 2014 15:50 schreef TheVulture het volgende:
Dat ik nog eens fan van Ferry Doedens zou worden
Toffe actie richting Manuel en cs.Hopelijk zet hij dit door
Ultieme voorbeeld van een mislukt experiment dat toch een tof seizoen werdquote:Op maandag 10 november 2014 16:09 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Terecht argument.
Opgezocht voor je, was seizoen 9.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
quote:Op maandag 10 november 2014 19:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Ultieme voorbeeld van een mislukt experiment dat toch een tof seizoen werd
NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was een jaar eerder
Oh toch wel he, ik was al aan 't twijfelenquote:
Haha ik ook, maar heb het opgezochtquote:Op maandag 10 november 2014 19:44 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh toch wel he, ik was al aan 't twijfelen
Hij bracht ons een van de leukste momenten van deze editie, dus van mij mag ie nog wel even blijvenquote:Op donderdag 13 november 2014 20:34 schreef tralalala het volgende:
Hopelijk wordt Ferry de hele aflevering gepest.
Nahhh, Mr. Polska vliegt eruit vanavond..quote:Op donderdag 13 november 2014 20:32 schreef Arident het volgende:
Zal Lobke er vanavond dan eindelijk uitvliegen?
Dit sowieso.quote:
Krystl gaat winnenquote:Op donderdag 13 november 2014 20:45 schreef zoem het volgende:
De vriendschap verklappen lijkt me een domme zet. Hij speelt z'n kaarten te vroeg uit.
Haha ja echt genieten, die reacties en dat hoofd van hemquote:Op donderdag 13 november 2014 20:47 schreef Moira. het volgende:
Ik vind het altijd leuk als Ferry iets niet leuk vindt
Ik snap er ook geen kut van. Polska is bovendien een stuk gezelliger en leuker dan stinkhoer Lobkequote:Op donderdag 13 november 2014 20:50 schreef Akilla het volgende:
Ik snap alleen de logica hier niet zo... 2 rondes lang die kut Lobke eruit proberen te stemmen en ineens gaan ze voor polska..:s
Ze proberen eerst de gevaarlijke mensen te lozen, Lobke kan altijd nog welquote:Op donderdag 13 november 2014 20:50 schreef Akilla het volgende:
Ik snap alleen de logica hier niet zo... 2 rondes lang die kut Lobke eruit proberen te stemmen en ineens gaan ze voor polska..:s
Ik wel hoorquote:Op donderdag 13 november 2014 20:55 schreef BillDauterive het volgende:
Toch wel knap dat Mr Polska als laatst overgebleven van zijn team is. Wie had verwacht dat hij er langer in zou blijven dan Remy, Nadia, Anouk, Leo en Lone.
Langer dan Nadia had ik wel verwacht.quote:Op donderdag 13 november 2014 20:55 schreef BillDauterive het volgende:
Toch wel knap dat Mr Polska als laatst overgebleven van zijn team is. Wie had verwacht dat hij er langer in zou blijven dan Remy, Nadia, Anouk, Leo en Lone.
Inderdaadquote:Op donderdag 13 november 2014 20:59 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Nou deze zou ik expres niet willen winnen.
Hoop dat 't werktquote:Op donderdag 13 november 2014 21:14 schreef Montagui het volgende:
De combi Freddy, Kay en Krystl heeft in principe wel alle troeven in handen als ze geen domme dingen doen.
Ja klopt. Hoop alleen wel dat er wat boeienders in de finale komt dan Kay en Krystl.quote:Op donderdag 13 november 2014 21:14 schreef Montagui het volgende:
De combi Freddy, Kay en Krystl heeft in principe wel alle troeven in handen als ze geen domme dingen doen.
''Ik was gewoon met het spel beeeezigg.''quote:Op donderdag 13 november 2014 21:21 schreef Arident het volgende:
Haahahahaha Freddy's Lobke imitatie![]()
Als dat zo is, zal je zien dat er ineens nieuwe extra stemmen te verdienen zijn.quote:Op donderdag 13 november 2014 21:14 schreef Montagui het volgende:
Niet zo zeiken joh.quote:Op donderdag 13 november 2014 21:28 schreef Shenti het volgende:
Ze besteden veel te veel tijd aan het winnaarseiland per aflevering terwijl dat juist niet het thema van ER hoort te zijn. Dat is het hele probleem.
quote:Op donderdag 13 november 2014 21:31 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ja leuk, je kan zingen, boeiend.
Tyft op zeg met dit soort meuk in ER.
Ga maden eten ofzo.
Waar is ze überhaupt 'bekend' van eigk?quote:Op donderdag 13 november 2014 21:31 schreef Shenti het volgende:
Die Krystl heeft echt niks BN'ers-achtigs aan haar. Ben ik de enige die dat vind?
ik vind haar vooral lelijk en irritant.quote:Op donderdag 13 november 2014 21:31 schreef Shenti het volgende:
Die Krystl heeft echt niks BN'ers-achtigs aan haar. Ben ik de enige die dat vind?
quote:Op donderdag 13 november 2014 21:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waar is ze überhaupt 'bekend' van eigk?
Neh Polska en Freddy en Kay in de finalequote:Op donderdag 13 november 2014 21:43 schreef Arident het volgende:
Ik wil niet dat Polska eruit gaat
Hij moet in de finale met de 2 enige andere interessante deelnemers; Ferry en Freddy!
Kay so boring. Maar wel knapquote:Op donderdag 13 november 2014 21:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Neh Polska en Freddy en Kay in de finale
Daar erger ik me al weken aanquote:Op donderdag 13 november 2014 21:46 schreef zoem het volgende:
Het is basiskamp en niet basis kamp RTL
Ik gun Freddy zijn vriendje zo lang mogelijk iigquote:Op donderdag 13 november 2014 21:46 schreef Arident het volgende:
[..]
Kay so boring. Maar wel knapDus zou ook prima zijn. Maar met Ferry kan je gewoon meer entertaining momentjes verwachten
Als je op geeft maak je wel kans om ooit Expeditie Robinson te presenteren...quote:Op donderdag 13 november 2014 21:53 schreef Byzantynixschii het volgende:
En ja hoor, weer een opgeefkut.
Waar halen ze die lui toch vandaan.![]()
Slechtste aflevering ooit.
quote:Op donderdag 13 november 2014 21:55 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Als je op geeft maak je wel de kans om ooit Expeditie Robinson te presenteren...
quote:Op donderdag 13 november 2014 21:55 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Als je op geeft maak je wel kans om ooit Expeditie Robinson te presenteren...
Hausa wausersquote:
Ja. Zou mooi zijn als dit Polska wordtquote:Op donderdag 13 november 2014 21:55 schreef Me_Wesley het volgende:
Volgende week dus twee mensen met immuniteit?
Ook echt. Sowieso zit ze er al weken mee en voegt ze al die weken ook 0,0 toe aan die hele 'expeditie'. Zonde van al die anderen die wél graag zo ver hadden willen komen maar niet konden omdat Sabrina hun plek bezet hield..quote:Op donderdag 13 november 2014 21:57 schreef Arident het volgende:
Als ze dat nou een dag eerder had bedacht zat Manuel er waarschijnlijk nog in.
Absoluut.quote:Op donderdag 13 november 2014 21:57 schreef lars91 het volgende:
[..]
Ja. Zou mooi zijn als dit Polska wordt
quote:Op donderdag 13 november 2014 22:14 schreef Oliver23 het volgende:
Leek op de ketting met microfoon volgens mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
?quote:Op donderdag 13 november 2014 22:18 schreef gimme.shelter het volgende:
Het programma was vanavond bij RTL Boulevard definitief kapotgemaakt. Dennis Weening die zijn beste vrienden Kay en Freddy heeft uitgenodigd om Robinson te spelen! Ze kennen elkander al 20 jaar....Moest geheim blijven. Exit programma!
Dat is toch allang bekend...?quote:Op donderdag 13 november 2014 22:18 schreef gimme.shelter het volgende:
Het programma was vanavond bij RTL Boulevard definitief kapotgemaakt. Dennis Weening die zijn beste vrienden Kay en Freddy heeft uitgenodigd om Robinson te spelen! Ze kennen elkander al 20 jaar....Moest geheim blijven. Exit programma!
Ik vind die Dennis sowieso maar een vervelend mannetjequote:Op donderdag 13 november 2014 22:18 schreef gimme.shelter het volgende:
Bij het gevloek van Ferry kon ik een gniffel toch niet onderdrukken.quote:Op vrijdag 14 november 2014 08:47 schreef S15 het volgende:
Sabrina
Godverdomme, er zijn er al een aantal uit (Manuel, Remy, zelfs Nadia) die dolgraag wilden blijven en dan ineens als het een beetje tegen zit, geef je op. De tyfus zeg
Wel fijn dat Polska er in blijft.
En Ferry die drie keer een bal op zijn kop krijgt![]()
Ik heb me kapot gelachen ja. Net als dat stukje dat hij al aan winnaarseiland dacht. Fantastischquote:Op vrijdag 14 november 2014 09:43 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Bij het gevloek van Ferry kon ik een gniffel toch niet onderdrukken.
om dat het een vrouw isquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:55 schreef Oliver23 het volgende:
Waarom heb ik zo een gevoel dat Krystel de vriendschap tussen Freddy & Kai gaat verraden ... ....
Omdat ze een verwende doos bleek te zijn.quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:34 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Wat was er met Sabrina? Waarom ging ze er vrijwillig uit?
Negers en negerinnen willen kip eten toch, laat dat juist hetgeen zijn dat daar niet is.quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:34 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Wat was er met Sabrina? Waarom ging ze er vrijwillig uit?
"Normaal" als iemand opgeeft gaat de stemming wel altijd gewoon door, maar dan krijgt degene die eruit zou moeten een zwarte stem. Maar als dat nu zo zou zijn kwam dat hele complot tegen Polska naar voren...quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is dit niet door Dennis/de productie ingezet ?
Dit verbaasde mij ook !quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:15 schreef easy-going het volgende:
[..]
"Normaal" als iemand opgeeft gaat de stemming wel altijd gewoon door, maar dan krijgt degene die eruit zou moeten een zwarte stem. Maar als dat nu zo zou zijn kwam dat hele complot tegen Polska naar voren...
Krystlquote:
Beetje hypocriet wel want Freddy wilde hem op dat moment er toch al uit stemmen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 10:42 schreef Akilla het volgende:
Ik denk dat ze polska erbij betrekken, Dan hebben ze sowieso een meerderheid en kunnen ze met die extra stemmen op het laatst polska er nog uit werken.
Ik snap ook wle dat freddy polska niet vertrouwd btw. Vraag je aan hem hoeveel die er nog heeft, zegt die 2, terwijl freddy blijkbaar erg goed oplet en weet dat die er 4 had.. ohwnee sorry man heb me vergist :S onbetrouwbare pool
Lijkt me niet. Een complot met Freddy en Kay is voor Kristel de manier om de finale te bereiken. Ik denk ook dat ze Polska er bij gaan betrekken de volgende keer. Lobke vorm een groter gevaar voor Freddy dan Polska. Die kan er met de extra stemmen van Freddy en Kristel altijd nog een keer uitgewerkt worden.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:55 schreef Oliver23 het volgende:
Waarom heb ik zo een gevoel dat Krystel de vriendschap tussen Freddy & Kai gaat verraden ... ....
Die ligt dus bij elke speler goed... die heb ik met zekerheid voor de finale opgeschreven.quote:Op vrijdag 14 november 2014 11:06 schreef Scheringa het volgende:
Van mij mogen ze die Kay eruit werken hoor, wat een irritante saaie vent is dat...
quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:15 schreef easy-going het volgende:
[..]
"Normaal" als iemand opgeeft gaat de stemming wel altijd gewoon door, maar dan krijgt degene die eruit zou moeten een zwarte stem. Maar als dat nu zo zou zijn kwam dat hele complot tegen Polska naar voren...
Jullie snappen toch wel dat Polska een grote aanwinst voor het programma is. Hij is 1 vd weinige die het nog een beetje leuk maakt. De programma-makers pakken uiteraard iedere kans om hem er in te houden, zodat wellicht niet de vrienden-groep samen overblijven. Dat zou vrij saai zijn al zit dat er wel aan te komen.quote:
Maar dan zouden ze juist wel een stemming hebben moeten doen, en dan zou Polska dus blijven met een zwarte stem én weten wat er speelt. Nu helpen de programma-makers de vriendengroep.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:55 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
[..]
Jullie snappen toch wel dat Polska een grote aanwinst voor het programma is. Hij is 1 vd weinig die het nog een beetje leuk maakt. De programma-makers pakken uiteraard iedere kans om hem er in te houden, zodat wellicht niet de vrienden-groep samen overblijven. Dat zou vrij saai zijn al zit dat er wel aan te komen.
True, dat zou natuurlijkquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:57 schreef easy-going het volgende:
[..]
Maar dan zouden ze juist wel een stemming hebben moeten doen, en dan zou Polska dus blijven met een zwarte stem én weten wat er speelt. Nu helpen de programma-makers de vriendengroep.
True, dat zou natuurlijk heel leuk geweest zijn. Het is al eens eerder voorgekomen op deze manier idd. Maar denk toch dat de programma-makers hebben ingezien dat dat wel heel erg ver gaat, en ze daarmee toch wel erg veel invloed hebben.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:57 schreef easy-going het volgende:
[..]
Maar dan zouden ze juist wel een stemming hebben moeten doen, en dan zou Polska dus blijven met een zwarte stem én weten wat er speelt. Nu helpen de programma-makers de vriendengroep.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die ligt dus bij elke speler goed... die heb ik met zekerheid voor de finale opgeschreven.
En toch lag hij er een keer bijna uit, die keer dat remy er uit ging geloof ik?quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die ligt dus bij elke speler goed... die heb ik met zekerheid voor de finale opgeschreven.
Mja, toen wilden Remy en Polska via hem team geel verkleinen, maar dat lukte niet. De 'masterminds' daarachter zijn er grotendeels uitquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:45 schreef opreis het volgende:
[..]
[..]
En toch lag hij er een keer bijna uit, die keer dat remy er uit ging geloof ik?
quote:
Alleen van naam eigenlijkquote:Op zondag 16 november 2014 10:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zijn er echt mensen in dit topic die Polska al kenden voor ER?
Ja, want ik vind zijn muziek leuk!quote:Op zondag 16 november 2014 10:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
iedereen die weleens uitgaat kent hem welquote:Op zondag 16 november 2014 10:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja, heeft best wat toffe nummertjes.quote:Op zondag 16 november 2014 10:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja, bazenmuziek.quote:Op zondag 16 november 2014 10:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
quote:Op zondag 16 november 2014 10:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Eerlijk gezegd niet, maar ik kende die beste vriend van Freddy ook niet.quote:Op zondag 16 november 2014 10:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |