Die heeft geen echtequote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:21 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Eeuwig zonde dat Ancilla er al uit ligt.
Idd, die heeft echt een probleemquote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:26 schreef Moira. het volgende:
Wow Krystl is idd echt ongezond mager..
Jullie zijn te dom om te poepenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:32 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
En Remy gaat zich zo genaaid voelen
Het is aan nuquote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:33 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Ik was heel ff weg, wat is er gebeurd?
Tsja, die zal het waarschijnlijk niets verbazen dat ze hem weg willen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:32 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
En Remy gaat zich zo genaaid voelen
Dit inderdaadquote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Haha mooi winnaars stemmen op Lobke de vrouwen op Remy en de losers op Kay.
Boeiend eilandraad gaat dit worden.
Klopt. Daarom ook de vorige TT van mijn handquote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:35 schreef opreis het volgende:
[..]
Freddy is de opperbaas
Freddy:'Kay, je moet je extra stem inzetten'
Kay: 'oke'
Krystl zei tegen Lobke en Sabrina dat Manuel en Freddy waarschijnlijk op Remy gaan stemmen (omdat ze hadden gezegd dat ze zo'n sterke speler er bij de samensmelting zo snel mogelijk uit wilden).quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:33 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Ik was heel ff weg, wat is er gebeurd?
Als de Remy stemmers geen extra stemmen inzetten, blijft hij er gewoon in en is Lobke exit.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, die zal het waarschijnlijk niets verbazen dat ze hem weg willen.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Krystl zei tegen Lobke en Sabrina dat Manuel en Freddy waarschijnlijk op Remy gaan stemmen (omdat ze hadden gezegd dat ze zo'n sterke speler er bij de samensmelting zo snel mogelijk uit wilden).
Dat veranderde de zaak voor Lobke waardoor die 3 chicks nu dus op Remy gaan stemmen, de mannen op het normale eiland op Kay gaan stemmen, maar de mannen op winnaarseiland op Lobke gaan stemmen. En waarschijnlijk oogt Lobke dan de meeste stemmen
Lobke eruit beste backfire complot ooit.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:37 schreef lars91 het volgende:
[..]
Als de Remy stemmers geen extra stemmen inzetten, blijft hij er gewoon in en is Lobke exit.
Laten we dat ook maar hopen
Dat is in dit geval gewoon terecht.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:51 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Remy je bent wel wat arrogant hoor.
Polska heeft nu wel een probleem jaquote:
Dan hoef je het nog niet bij elke handeling te verkondigen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is in dit geval gewoon terecht.
Neejoh die wordt nu door Freddy meegenomen:)quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Polska heeft nu wel een probleem ja
Dat is waar al is Remy ook niet erg robinson , Hij stond te roepen toen Rik en Kay die bananen uit de boom mepte.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:52 schreef Roguee het volgende:
Sneu. Zit zo'n krystl d'r nog in, nou nou wat een Robinson. Zelfde voor Sabrina. Meh.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:51 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Remy je bent wel wat arrogant hoor.
2 ja, maar zij hebben bijna niks gegeten, neem vb kristl met een broodje kaas en chocoladereepquote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mja die kuthoeren hebben nu wel lekker veel extra stemmen weggespeeld
Die kan zich nog wel bij de Freddy, Kay, Rick en Manuel aansluiten om Lobke te lozen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Polska heeft nu wel een probleem ja
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:54 schreef Tim86 het volgende:
Enige dat we van Remy zullen onthouden is die eetproef
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat Lobke het vooral als een mooie kans zag om Remy eruit te knikkerenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:59 schreef RensAjacied het volgende:
Ik irriteer mij al vanaf de eerste aflevering aan Lobke de biatch. Als ze slim was geweest waren ze met zijn alleen op kay blijven zitten dan waren zowel Remy als Lobke gebleven. Niet dat ik het erg vind dat Remy eruit is, zo erg beter dan de rest was hij ook weer niet.
Ik ben nog steeds #team Freddy.
Ik hoop dat ze er als eerste uitvliegt. Dat hoop ik al weken btw.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:52 schreef ulghh het volgende:
Lobke weet wel dat ze lekker gebackstabbed is
Ik hoop exit Lobke.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:00 schreef opreis het volgende:
[..]
Ik denk dat Lobke het vooral als een mooie kans zag om Remy eruit te knikkeren
kk, ik was gewoon vergeten dat hij er ook nog uit was gegaan vorige weekquote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:01 schreef RensAjacied het volgende:
Waarschijnlijk zit Loek te juichen voor de televisie.
Yes!!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:53 schreef DuvelDuvel het volgende:
Kameraadschap stelt niks voor![]()
Je steekt Rémy zelf een mes in z'n rug muts.
Polska is best een goede Robinson. Niet bijster intelligent met puzzels etc. maar een prima Robinson hoor.quote:
Nee joh, hij staat juist sterk, heeft geen kampje waar hij nu bijhoort, redelijk wat extra stemmen, onder de radar.quote:
Hij doet niks en lift volledig mee op de rest.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:04 schreef RensAjacied het volgende:
Dat die Ferry van GTST er nog in zit valt mij erg mee. Ik had verwacht dat hij het niet aan zou kunnen maar doet het prima.
Niet mee zou kunnen met een strandvakantietje?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:04 schreef RensAjacied het volgende:
Dat die Ferry van GTST er nog in zit valt mij erg mee. Ik had verwacht dat hij het niet aan zou kunnen maar doet het prima.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hij doet niks en lift volledig mee op de rest.
Ja dat klopt ook wel. Het is niet meer zo erg "overleven" als vroegahhh. Toch valt het nog wel mee dat hij niet elke avond huilend zijn hoofd tegen een bananenboom aanslaat uit onmacht.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Niet mee zou kunnen met een strandvakantietje?
Hij had niet voor niets ruzie met Freddy, zou je denken. Maar misschien gewoon een spelletje van de regie.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:04 schreef opreis het volgende:
[..]
Nee joh, hij staat juist sterk, heeft geen kampje waar hij nu bijhoort, redelijk wat extra stemmen, onder de radar.
Lobke en Sabrina staan juist zwak nu.
Klopt ik ben ook voor hem maar hij is wel alleen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Polska is best een goede Robinson. Niet bijster intelligent met puzzels etc. maar een prima Robinson hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. er uit isWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Trouwe kijker hé Oliver ouwe reus! Alles goed vriend?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:24 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Rensie, jij ook hier
En inderdaad,Polska
Ja hoe gaan ze dat nu oplossen?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:02 schreef opreis het volgende:
[..]
kk, ik was gewoon vergeten dat hij er ook nog uit was gegaan vorige week
nietszeggende personen
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:59 schreef opreis het volgende:
Remy is zn eigen grootste fan.
Lobke had 1 seconde nodig om tot de conclusie te komen dat alle mannen van winnaars eiland op haar hadden gestemd. Remy dacht tot het eind aan toe dat er mannen waren die op hem hadden gestemd omdat hij 'zo sterk zou zijn', alleen ferry heeft om hem gestemd en die kan je nauwelijks een man noemen.
En lekkere spoiler weer in de 'volgende week'Freddy gaat ook winnen gezien zn TwittergeschiedenisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:59 schreef opreis het volgende:
Remy is zn eigen grootste fan.
Lobke had 1 seconde nodig om tot de conclusie te komen dat alle mannen van winnaars eiland op haar hadden gestemd. Remy dacht tot het eind aan toe dat er mannen waren die op hem hadden gestemd omdat hij 'zo sterk zou zijn', alleen ferry heeft om hem gestemd en die kan je nauwelijks een man noemen.
En lekkere spoiler weer in de 'volgende week'Ze spoilen al dit hele programma door. Met de intro had ik al door dat Ancilla eruit zou liggen omdat er voor haar maar 1 seconde oninteressant beeld was. Daarnaast waren de beelden van Rick pas deze uitzending uitgezonden, weet je dat hij minimaal tot een proef met balletjes schieten meedoet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Faalhazen.The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
Volstrekt waardeloos zelfs.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:53 schreef Tim86 het volgende:
Zo goed heeft Remy het toch niet gedaan joh bij de proeven
Dacht dat jij een fan van hem was.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:40 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Volstrekt waardeloos zelfs.
Die gast is helemaal niet sterk. Hij heeft waarschijnlijk een goede coördinatie en een aardig uithoudingsvermogen en beide zijn na een paar dagen op zo'n eiland al aangetast.
Maar die bokslulletjes hebben helemaal geen kracht.
Daarbij is 'ie dom en kan hij niet samenwerken met anderen tijdens een proef.
Blij dat dit figuur er uit is, ik snap best dat ze bij ER moeten zoeken naar derderangs BN-ers die wel mee willen doen maar dit soort tokkies toelaten gaat gewoon een grens over.
Wat een walgelijk figuur.
Lekker man. Mag niet klagen. Druk bezig met wat veranderingen op SigaarSnorquote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Trouwe kijker hé Oliver ouwe reus! Alles goed vriend?
Contractonderhandelingen? Salarisverhoging?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:59 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Lekker man. Mag niet klagen. Druk bezig met wat veranderingen op SigaarSnor
Ik heb me daar echt om kapot gelachen.. kwam echt neit meer bijquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 07:57 schreef S15 het volgende:
http://www.rtlxl.nl/#!/ex(...)c4-8536-8ec2a282b0b4
Voor die twee dingen hebben we toch echt voorzitter Veerboot nodig. Maar die is nog steeds spoorloos .... .... .... Meer veranderingetjes in de templates, dan specefiek de afbeeldingenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 01:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Contractonderhandelingen? Salarisverhoging?
fixedquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:03 schreef JuBoy het volgende:
heel lastig om het imago te hebben van sterkste kandidaat terwijl ongegrond
De finalisten komen toch ongeveer tegelijk thuis, dus winnen kun je daarvan niet echt zeggen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Freddy gaat ook winnen gezien zn Twittergeschiedenis
Spoilersquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Freddy gaat ook winnen gezien zn Twittergeschiedenis
Waarom zou de winnaar later thuis zijn dan de andere finalisten?quote:
Zelden zo'n post gezien waar de jaloezie er vanaf druiptquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:40 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Die gast is helemaal niet sterk. Hij heeft waarschijnlijk een goede coördinatie en een aardig uithoudingsvermogen en beide zijn na een paar dagen op zo'n eiland al aangetast.
Blij dat dit figuur er uit is, ik snap best dat ze bij ER moeten zoeken naar derderangs BN-ers die wel mee willen doen maar dit soort tokkies toelaten gaat gewoon een grens over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar nog steeds Team Freddy, dat sowieso
Gek? kan je dat eten?
Inderdaadquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:25 schreef ntm het volgende:
[..]
Zelden zo'n post gezien waar de jaloezie er vanaf druipt
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:25 schreef ntm het volgende:
[..]
Zelden zo'n post gezien waar de jaloezie er vanaf druipt
Lol, Remy heeft het geweldig gedaan bij de proeven. Zijn team onder leiding van hem won bijna elke keer...quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:40 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Finalist is toch ook een spoiler?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom zou de winnaar later thuis zijn dan de andere finalisten?
Hij is gewoon niet zo'n actieve twitternarcist.
Dat is helemaal niet zeker.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Finalist is toch ook een spoiler?
Manuelquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:18 schreef GwaiLow het volgende:
Maar oke, dan kies ik maar een nieuwe favoriet uit. Gogo Manuel! Al zou ik Mr Polska ook super vinden
Manuel is echt te dom om dit goed te spelen, zijn maatjes Geza en die anderen waren wel een stukje slimmer en waren ook nog eens goed in de proeven.quote:
Geza was ook in zijn eigen web verstrikt geraakt.quote:Op zondag 2 november 2014 22:24 schreef danos het volgende:
[..]
Manuel is echt te dom om dit goed te spelen, zijn maatjes Geza en die anderen waren wel een stukje slimmer en waren ook nog eens goed in de proeven.
Ja, dat gevoel is niet echt wederzijdsquote:Op donderdag 6 november 2014 13:48 schreef Akilla het volgende:
Vast haar oude kampgenoten ofzo.. die hadden er nog wel redelijk moeite mee om op haar te stemmen
Dit is je te spannend?quote:Op donderdag 6 november 2014 20:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is er ooit in beeld geweest waar ze slapen?
Vroeger moesten ze buiten slapen.quote:
Ferry zal tijdens het onderhandelen wel voor elkaar gekregen hebben dat hij een beautycase mee mocht nemen naar het eiland. Andere mannen hebben daar schijt aan.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:39 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Mogen ze een scheermes meenemen? Zo nee: waarom is Ferry nog zo bloot in zijn gezicht? Alle andere mannen hebben baarden, behalve Ferry.
Ik dacht dat Manuel stylede, maar even Googlen leert me dat ie kennelijk die inhammen van zichzelf heeftquote:Op donderdag 6 november 2014 20:39 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Mogen ze een scheermes meenemen? Zo nee: waarom is Ferry nog zo bloot in zijn gezicht? Alle andere mannen hebben baarden, behalve Ferry.
Daar ben is sowieso voorquote:Op donderdag 6 november 2014 20:48 schreef Chai het volgende:
Maar Manuel eruit was wel een goede, is voor Rick en Kay ook slimmer dan Lobke.
Omdat je je graag ergert? Of gewoon serieus leuk?quote:Op donderdag 6 november 2014 20:54 schreef PeterPastoor het volgende:
Ik vind Manuel er juist wel leuk bij
Beide. Ja hij is ratterig maar is grappig. En de programma's waar hij in zit, zijn ook wel leuk.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:56 schreef D. het volgende:
[..]
Omdat je je graag ergert? Of gewoon serieus leuk?
Zijn instragram is ookquote:Op donderdag 6 november 2014 21:02 schreef Bells het volgende:
Polska is een eckte baas![]()
Houden jullie ook zijn twitter in de gaten?
Ik had 'm voor ER nog nooit gezienquote:Op donderdag 6 november 2014 21:02 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Beide. Ja hij is ratterig maar is grappig. En de programma's waar hij in zit, zijn ook wel leuk.
Twitter?quote:Op donderdag 6 november 2014 21:02 schreef Bells het volgende:
Polska is een eckte baas![]()
Houden jullie ook zijn twitter in de gaten?
Nopequote:Op donderdag 6 november 2014 21:03 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Spuiten en Slikken nooit gezien? Of Feuten?
Denk dat het vooral bescherming tegen de modder was? En hij hem toen tijdens het wachten al had afgedaan.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:11 schreef bombmannl het volgende:
Huh tijdens die proef had freddy dat blauwe ding nog om z'n voet en toen ie die ketting kreeg niet meer.
Preciesquote:Op donderdag 6 november 2014 21:11 schreef Byzantynixschii het volgende:
Een meisjesprijs. Wat een achterlijke, seksistische bullshit zeg.
Yup!quote:Op donderdag 6 november 2014 21:46 schreef Mandarijntjes het volgende:
Hoi, wat was het ideetje van ferry?
Met z'n 3en 3 stemmen inzetten op Manuelquote:Op donderdag 6 november 2014 21:46 schreef Mandarijntjes het volgende:
Hoi, wat was het ideetje van ferry?
Leuke? Nee, Manuelquote:Op donderdag 6 november 2014 21:47 schreef Mandarijntjes het volgende:
Oja ik zie het. Hoop niet dat het lukt. Weer een leuke eruit!
Heul nietquote:Op donderdag 6 november 2014 21:48 schreef Mandarijntjes het volgende:
[..]
Ja ik vind hem leuk.. Maar ik zie dat Lobke eruit gaat, yes!
Nee, de extra stemmen komen nogquote:Op donderdag 6 november 2014 21:48 schreef Mandarijntjes het volgende:
[..]
Ja ik vind hem leuk.. Maar ik zie dat Lobke eruit gaat, yes!
Ja? 3 van het pact op Manuel en de rest op Lobke.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:49 schreef ulghh het volgende:
6 voor lobke dan toch? Dan zijn ze er met 3 van ferry, 2 van sabrina en 2 van lobke
Als er geen extra stemmen op Lobke zijn ingezet nietquote:
Wat dom gespeeld zegquote:Op donderdag 6 november 2014 21:49 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Als er geen extra stemmen op Lobke zijn ingezet niet
Ditquote:Op donderdag 6 november 2014 21:51 schreef D. het volgende:
[..]
Echt niet
Dit is het leukste stukje van de maand
^quote:
quote:Op donderdag 6 november 2014 21:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Altijd mooi wanneer mensen die zich uit een bepaalde arrogantie compleet veilig wanen er -voor hen- totaal onverwacht uitvliegen
quote:Op donderdag 6 november 2014 21:51 schreef D. het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 november 2014 21:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Altijd mooi wanneer mensen die zich uit een bepaalde arrogantie compleet veilig wanen er -voor hen- totaal onverwacht uitvliegen
ongelofelijk dom gespeeld, vooral van Manuel met zijn 2465 extra stemmenquote:Op donderdag 6 november 2014 21:49 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Als er geen extra stemmen op Lobke zijn ingezet niet
Nee. Manuel is het knapste. Al hoewel ik nu ga kijken naar kay dan.. Als die er uit gaat volgende week ben ik er echt evht klaar mee.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:51 schreef D. het volgende:
[..]
Echt niet
Dat dusquote:Op donderdag 6 november 2014 21:51 schreef lars91 het volgende:
[..]
ongelofelijk dom gespeeld, vooral van Manuel met zijn 2465 extra stemmen
Had ie dan, terwijl ie dacht veilig te zijn, 5 extra stemmen op Lobke in moeten zetten?quote:Op donderdag 6 november 2014 21:51 schreef lars91 het volgende:
[..]
ongelofelijk dom gespeeld, vooral van Manuel met zijn 2465 extra stemmen
Bakvisquote:Op donderdag 6 november 2014 21:52 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nee. Manuel is het knapste. Al hoewel ik nu ga kijken naar kay dan.. Als die er uit gaat volgende week ben ik er echt evht klaar mee.
Je zou ook gewoon kunnen kijken voor het spelquote:Op donderdag 6 november 2014 21:52 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nee. Manuel is het knapste. Al hoewel ik nu ga kijken naar kay dan.. Als die er uit gaat volgende week ben ik er echt evht klaar mee.
Heel dom om te denken veilig te zijn nu.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:53 schreef D. het volgende:
[..]
Had ie dan, terwijl ie dacht veilig te zijn, 5 extra stemmen op Lobke in moeten zetten?
Nee het spel is nep. Alles is nep. Tv is nep..quote:Op donderdag 6 november 2014 21:53 schreef S15 het volgende:
[..]
Je zou ook gewoon kunnen kijken voor het spel
Nou een beetje rekenwerk had geen kwaad gekund. Je kunt op je vingers natellen dat er verbonden worden gesmeed op winnaarseiland. Als je doelwit daarheen gaat, is er grote kans dat zij 3 man mee krijgt. Als je dan meer zekerheid wilt hebben, moet je gewoon extra stemmen inzetten.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:53 schreef D. het volgende:
[..]
Had ie dan, terwijl ie dacht veilig te zijn, 5 extra stemmen op Lobke in moeten zetten?
Knappe mensen zijn nepquote:Op donderdag 6 november 2014 21:54 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nee het spel is nep. Alles is nep. Tv is nep..
Vooral Manuel was nepquote:Op donderdag 6 november 2014 21:54 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Gewoon erg goed gespeeldquote:Op donderdag 6 november 2014 21:55 schreef D. het volgende:
[..]
Hij was nooit voor, hij zag alleen de mogelijkheid Manuel uit te schakelen
Hij was samen met Remy en Kaj wel heel knap, maar vind het zo jammer dat hij eruit ligt omdat hij soms wel leuke opmerkingen had enz.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:52 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Moet je dan ook gelijk er vanuit gaan dat als en een verbond is dat jij het nieuwe doelwit bent?quote:Op donderdag 6 november 2014 21:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nou een beetje rekenwerk had geen kwaad gekund. Je kunt op je vingers natellen dat er verbonden worden gesmeed op winnaarseiland. Als je doelwit daarheen gaat, is er grote kans dat zij 3 man mee krijgt. Als je dan meer zekerheid wilt hebben, moet je gewoon extra stemmen inzetten.
De mannen zijn knap, de vrouwen niet leukquote:Op donderdag 6 november 2014 21:57 schreef Mandarijntjes het volgende:
[..]
Hij was samen met Remy en Kaj wel heel knap, maar vind het zo jammer dat hij eruit ligt omdat hij soms wel leuke opmerkingen had enz.Ik vind Lobke niet zo leuk, en ik vind Sabrina een meeloper.
Bron?quote:Op donderdag 6 november 2014 21:54 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nee, maar ipv van ALLEEN maar bowlen en kogelstoten, kun je misschien wel een tactiek-praatje met je eilandgenoten doen en besluiten dat IEDEREEN daar er vrij makkelijk uit kan gaan als het tij op het andere eiland ineens (niet onwaarschijnlijk) keert en dat je dus met z'n allen extra zekerheden in moet bouwen.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:57 schreef D. het volgende:
[..]
Moet je dan ook gelijk er vanuit gaan dat als en een verbond is dat jij het nieuwe doelwit bent?
Dit.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nou een beetje rekenwerk had geen kwaad gekund. Je kunt op je vingers natellen dat er verbonden worden gesmeed op winnaarseiland. Als je doelwit daarheen gaat, is er grote kans dat zij 3 man mee krijgt. Als je dan meer zekerheid wilt hebben, moet je gewoon extra stemmen inzetten.
Iedereen 1 extra stemmetje Lobke was voldoende geweestquote:Op donderdag 6 november 2014 22:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee, maar ipv van ALLEEN maar bowlen en kogelstoten, kun je misschien wel een tactiek-praatje met je eilandgenoten doen en besluiten dat IEDEREEN daar er vrij makkelijk uit kan gaan als het tij op het andere eiland ineens (niet onwaarschijnlijk) keert en dat je dus met z'n allen extra zekerheden in moet bouwen.
Dat is nou precies het verschil tussen Survivor en ER.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee, maar ipv van ALLEEN maar bowlen en kogelstoten, kun je misschien wel een tactiek-praatje met je eilandgenoten doen en besluiten dat IEDEREEN daar er vrij makkelijk uit kan gaan als het tij op het andere eiland ineens (niet onwaarschijnlijk) keert en dat je dus met z'n allen extra zekerheden in moet bouwen.
Nee, maar ik vind de vrouwen die zijn overgebleven echt niet leuk. Hebben geen leuke uitspraken en maken geen leuke televisie ofzo. En ja, de 3 mannen die ik opnoemde zijn wel heel knapquote:Op donderdag 6 november 2014 21:59 schreef D. het volgende:
[..]
De mannen zijn knap, de vrouwen niet leuk
Ben je 15 ofzo?
Ja precies. Tuurlijk gaat het niet alleen om de uiterlijk maar bij manuel was het mooi meegenomen. Wel goed gespeeld en helaas..quote:Op donderdag 6 november 2014 21:57 schreef Mandarijntjes het volgende:
[..]
Hij was samen met Remy en Kaj wel heel knap, maar vind het zo jammer dat hij eruit ligt omdat hij soms wel leuke opmerkingen had enz.Ik vind Lobke niet zo leuk, en ik vind Sabrina een meeloper.
Ik probeer me steeds weer te herinneren hoe die Yin-Plottwist ook weer precies in elkaar stak, maar het lukt me nietquote:Op donderdag 6 november 2014 22:02 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Dat is nou precies het verschil tussen Survivor en ER.
Gelukkig wordt het qua tactisch spelen wel langzamer beter de laatste jaren bij ER. Met dank aan trendsetter Yin in 2008.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |