Dat zeg ikquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:17 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik had met drie anderen een pact gemaakt.
ditquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:19 schreef Chai het volgende:
Als het nou een beetje proef was met verschillende onderdelen waren de deelnemers niet zo vlak na elkaar gearriveerd.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:20 schreef friekin_ het volgende:
Valsspelen? Het is gvd ieder voor zichzelf.
Komt gewoon door die Hollandse poldermentaliteit.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:19 schreef Chai het volgende:
Als het nou een beetje proef was met verschillende onderdelen waren de deelnemers niet zo vlak na elkaar gearriveerd.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:20 schreef friekin_ het volgende:
Valsspelen? Het is gvd ieder voor zichzelf.
Ligt aan naar wie de stemmen gaanquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:21 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Als iedereen extra stemmen heeft, heeft niemand extra stemmen.
Nou ja eerder niet slaapproef, steen in de hand en gewoon niet laten vallen terwijl je moe en bezopen bent.quote:
Meer een wakker-proef dusquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:29 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Zo lang mogelijk wakker blijven.
Daar krijg je zelfs extra stemmen voorquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:29 schreef 44rdbei het volgende:
Hoeveel stemmen kost een nachtje met nicolet?
He, gatver, ...quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:29 schreef 44rdbei het volgende:
Ik wist wel dat deze reactie zou komenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:30 schreef tralalala het volgende:
[..]
Daar krijg je zelfs extra stemmen voor
Jij bent vast hondenliefhebberquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:32 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik wist wel dat deze reactie zou komen![]()
Ik zou er 9 stemmenroof inleveren, maar dat ben ik.
1 op eten, 2 meenemen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:33 schreef Ferdii het volgende:
Beste eetkeuze voor 3 stemmen:
3 zakken chips
www.thuisbezorgd.nlquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:37 schreef 44rdbei het volgende:
Ik krijg honger van deze aflevering
Heb ik alleen maar nootjes in kast liggen
Ik alleen crackers.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:37 schreef 44rdbei het volgende:
Ik krijg honger van deze aflevering
Heb ik alleen maar nootjes in kast liggen
Het is pas 21:40quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:40 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Bezorgen die zo laat nog dan....
Ik vind haar wel knap, Miss morgen evenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:38 schreef D. het volgende:
[..]
Slim
Hoef je niet tegen die kop aan te kijken
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:41 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik vind haar wel knap, Miss morgen even
Langs de brillenwinkel.....
Of juist niet, want dan moet de lat hogerquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:41 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik vind haar wel knap, Miss morgen even
Langs de brillenwinkel.....
Als je gewoon het klim onderdeel snel had gedaan en niet als een van de laatsten was aangekomen niet.quote:
En dan een klok neerzetten die 4 keer zo snel loopt (zonder secondewijzer). Beetje mindfuck.quote:
of eerder gaan rennenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:44 schreef Chai het volgende:
Gaan ze deze aflevering nog
[..]
Als je gewoon het klim onderdeel snel had gedaan en niet als een van de laatsten was aangekomen niet.
Nee, ik wens geen mindfuckquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:45 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
En dan een klok neerzetten die 4 keer zo snel loopt (zonder secondewijzer). Beetje mindfuck.
Stem van die andere is onaangenamerquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat irritante slisje van die Krystel
Ik had alle 8 stemmen gewoon op lobke gedaanquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:49 schreef Mandarijntjes het volgende:
Die Krystl gaat echt geen wraak nemen, die blijft gewoon heel aardig en beleefd.
Boeien. Wij hadden viezige Manuelquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:53 schreef friekin_ het volgende:
Jullie hebben Memphis depay zonder shirt gemist.
Ojee, als ik nu maar kan slapen vannachtquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:53 schreef friekin_ het volgende:
Zeker weer geel gepakt? Idiootquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:53 schreef friekin_ het volgende:
Met zijn reptielenogen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Boeien. Wij hadden viezige Manuel
Balen zeg. Heeft ie gescoord?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:53 schreef friekin_ het volgende:
En hoequote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Balen zeg. Heeft ie gescoord?
Ditquote:
kan anouk ook? of moet ik in zakken chips betalenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:29 schreef 44rdbei het volgende:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 03:16 schreef blow... het volgende:
zouden die kandidaten trouwens lezen wat er over ze gezegd wordt?
zo ja, lobke, je bent een kutwijf.
En hoe groot is Mr. Polska dan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 07:17 schreef S15 het volgende:
Jammer dat Anouk en Nadia eruit zijn. Ook een vrij stomme proef trouwens, Anouk en Krystl zijn gewoon te klein om echt een eerlijke kans te hebben. Hadden ze wel wat beter over na kunnen denken vind ik.
Die liep tot mijn grote verbazing helemaal vooropquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 07:58 schreef Montagui het volgende:
[..]
En hoe groot is Mr. Polska dan?
Het is ieder voor zich, moet je maar wat egoistischer of gehaaider zijn.
Ze hadden op Remy moeten klimmen uit de put, en dan zorgen dat ze er als eerste zouden zijn.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 07:17 schreef S15 het volgende:
Krystl die al graadje mager is en die maar twee stemmen in zet om te eten
Ziet er echt niet meer uit bij haar, zo vermagerd is ze al.
Jammer dat Anouk en Nadia eruit zijn. Ook een vrij stomme proef trouwens, Anouk en Krystl zijn gewoon te klein om echt een eerlijke kans te hebben. Hadden ze wel wat beter over na kunnen denken vind ik.
Was vorig jaar met Geza en Geraldien.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 05:07 schreef klabbakus het volgende:
waarom is er nooit geile seks in Robinson?
is toch de ultieme ervaring?
ff op een onbewoond eiland even weg van iedereen tijdens kokosnotenjacht, ff lekker langs je zwembroekje prikken tegen een boom op?
volgens mij kan zelfs een vrouw dat spannend vinden
is niet als plat of banaal bedoeld, ik meen dit serieus
(ik denk dat het misschien wel eens gebeurd is, alleen niet op beeld aangezien het programma daar absoluut niet over gaat of op uit is)
idd. Sowieso lijkt een chocoladereep mij niet echt de slimste keus.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 07:17 schreef S15 het volgende:
Krystl die al graadje mager is en die maar twee stemmen in zet om te eten
Ziet er echt niet meer uit bij haar, zo vermagerd is ze al.
Broodje kaas voor 1 stem vond ik wel een goede deal. Was een vrij groot pistoletjequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:05 schreef blow... het volgende:
[..]
idd. Sowieso lijkt een chocoladereep mij niet echt de slimste keus.
Is 1 seizoen heel duidelijk gebeurd tussen ik weet even zijn naam niet meer en Olga. Je zag het niet want "het is geen Big Brother" aldus EPH, maar het was heel duidelijk dat die 2 hadden liggen poepen. (Vlaams voor neuken om even in de sfeer te blijven van hoe Robinson was).quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 05:07 schreef klabbakus het volgende:
ff op een onbewoond eiland even weg van iedereen tijdens kokosnotenjacht, ff lekker langs je zwembroekje prikken tegen een boom op?
(ik denk dat het misschien wel eens gebeurd is, alleen niet op beeld aangezien het programma daar absoluut niet over gaat of op uit is)
Maar Ferry had nog vier stemmen, dat weet verder niemand. Dus die heeft nog vijf stemmen nu. Juist wel slim dat hij wel veel opmaakte, denk ik. Dat wekt geen achterdocht.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:05 schreef Akilla het volgende:
Dat eten vond ik zo geniaal, je ziet er zo van af welke mensen er echt dom zijn (zon ferry... ik krijg echt moordneigingen van hem met zn hysterische gedoe over mayo e.d)
Je ziet iig wie er "voorbereid" naar robinson gekomen zijn en wie niet... Je kan toch niet zoveel gaan eten man, dan heb je de dag erna alleen maar meer honger... ik mag hopen dat manuel, polska, freddy of remy deze editie wint, de rest denkt dat ze op vakantie zijn geloof ik...
Inderdaad. Manuel, Freddy en Polska vind ik ook wel de meest waardige Robinson's eigenlijk. Spelen slim, vreten alles wat los en vast zit (bij die eetproef gingen hun erg lekker) en hebben ook nog wel regelmatig zelf eten gevangen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:05 schreef Akilla het volgende:
Dat eten vond ik zo geniaal, je ziet er zo van af welke mensen er echt dom zijn (zon ferry... ik krijg echt moordneigingen van hem met zn hysterische gedoe over mayo e.d)
Je ziet iig wie er "voorbereid" naar robinson gekomen zijn en wie niet... Je kan toch niet zoveel gaan eten man, dan heb je de dag erna alleen maar meer honger... ik mag hopen dat manuel, polska, freddy of remy deze editie wint, de rest denkt dat ze op vakantie zijn geloof ik...
Maakt toch niet uit.. je hebt sowieso meer stemmen dan de rest denkt.. maar dan ook alles nog op zitten vreten is gewoon dom..quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:11 schreef S15 het volgende:
[..]
Maar Ferry had nog vier stemmen, dat weet verder niemand. Dus die heeft nog vijf stemmen nu. Juist wel slim dat hij wel veel opmaakte, denk ik. Dat wekt geen achterdocht.
Drank was gratis he, maar ik had inderdaad niet zoveel drank genomenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:23 schreef Akilla het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit.. je hebt sowieso meer stemmen dan de rest denkt.. maar dan ook alles nog op zitten vreten is gewoon dom..
Als ik het zo zag had ik lekker een broodje kaas en iets van vlees voor samen 2 stemmen gedaan(misschien chocola als je voelt dat je niet meer helder nadenkt) en sowieso geen drank.. maargoed..
Ohwjah, verkeerd gezienquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:25 schreef S15 het volgende:
[..]
Drank was gratis he, maar ik had inderdaad niet zoveel drank genomen
Verder eens hoor, niet slim hoe ze met de stemmen om gingen
http://www.marketingfacts(...)&utm_medium=wallpostquote:Afvallers Expeditie Robinson juist voorspeld op basis van Twittergedrag #nospoilers
Geen socialmediatraining voor deelnemers
Afvallers Expeditie Robinson juist voorspeld op basis van Twittergedrag #nospoilers
18 deelnemers reisden voor een nieuwe serie van het populaire programma Expeditie Robinson af naar een verlaten eiland. Op dat eiland kunnen de deelnemers geen gebruikmaken van hun smartphone of social media. Net als eerder dit jaar bij Wie is de Mol? maakte ik een analyse om te kijken wanneer de opnamen waren en welke BN’ers zich als eerste weer meldden op social media. Na zes afleveringen blijkt de analyse volledig juist te zijn.
Uitslag lekken kost 100.000 euro
Alle deelnemers tekenen vooraf een contract waarin zij vastleggen geen informatie over het spel naar buiten te brengen. Maxim Hartman bekende dat de boete honderdduizend euro bedraagt voor het lekken van informatie bij Expeditie Robinson, bij Wie is de Mol zou dit bedrag zelfs 250.000 euro bedragen. Omdat er (blijkbaar) zoveel belang aan het geheimhouden van de informatie wordt gehecht, vind ik het leuk om als socialmedia-analist de code te kraken. Met als enige gereedschap de tool Buzzcapture.
Vlak voor de eerste aflevering speurde ik een avond naar ‘sporen’ en schreef een blog waarin ik 5 afvallers dacht te hebben gevonden. Inmiddels zijn er zes afleveringen uitgezonden en blijkt de voorspelling volledig juist te zijn: alle voorspelde afvallers zijn inmiddels uit het spel. Daarom kun je als trouwe kijker van Robinson met een gerust hart lezen, want er worden geen nieuwe afvallers in voorspeld - kortom: geen (verdere) spoilers!
Opsporen opnameperiode
Om sporen te kunnen vinden via social media, is het belangrijk te weten wanneer de opnamen hebben plaatsgevonden. 15 van de 18 deelnemers blijken een Twitteraccount te hebben en ook de 2 presentatoren (Nicolette Kluijver en Dennis Weening) zijn actief op Twitter. Als ik een volumegrafiek maak van het aantal tweets van dat deze groep gedurende het afgelopen jaar, is vrij eenvoudig te zien wanneer de opnamen hebben plaatsgevonden:
Een duidelijke daling in het Twittervolume van de deelnemers is te vinden in de tweede week van mei 2014 en deze periode duurt circa 4 weken (op de horizontale as zijn de weeknummers te zien). In dit overzicht is Ferry Doedens weggelaten, hij gaf vooraf in een interview aan dat zijn manager zijn account had beheerd en Twitterde als enige deelnemer dan ook actief in de opnameperiode. De meerderheid van de deelnemers plaatsten op 8 mei de laatste tweet, voldoende bewijs om aan te nemen dat de opnamen toen ook zijn gestart.
Vervolgens is het interessant wie van de groep zich als eerste weer op social media (en dan vooral Twitter) heeft gemeld. Uit de socialmedia-analyse blijken vijf deelnemers kort na de start van de opnamen weer actief te zijn op Twitter. Uiteraard kan dit account door iemand anders worden beheerd, maar in alle vijf de gevallen plaatsen de deelnemers een foto van zichzelf op Twitter, zoals deze drie:
Geen socialmediatraining voor deelnemers
Na zes afleveringen blijken de vijf afvallers inderdaad weer actief te zijn geweest op Twitter. De grootste tv-producties van Nederland (Wie is de Mol en Expeditie Robinson) houden anno 2014 geen rekening met de sporen die social media achterlaten. Toen alle deelnemers voorafgaand aan het programma bij elkaar zaten, was er blijkbaar niemand die een training heeft gegeven over social media. Het verbaast me dat na de Wie is de Mol-analyses in januari er bij de redactie van Expeditie Robinson niemand is geweest die op dit scenario gewezen is.
Volgend jaar ga ik natuurlijk opnieuw op zoek naar online sporen, maar het lijkt onvoorstelbaar dat deelnemers opnieuw in de 'val' zullen trappen. Tijdens Online Tuesday in september gaf RTL aan het Robinson-blog gelezen te hebben en zij gaven toen aan dat het Twittergedrag wellicht in scène gezet was om de socialmedia-analisten op het verkeerde spoor te zetten.
Nu, enkele weken later, blijkt dat verhaal onjuist. Een enorm grote tv-productie vergeet een socialmediatraining te geven en hun deelnemers te monitoren tijdens de opnameperiode.
Het geeft aan welke status socialmediamonitoring anno 2014 voor veel bedrijven nog steeds heeft. Sommige bedrijven hebben de strategie goed op poten gezet en hebben alle medewerkers goed geïnformeerd, andere zien het nut er niet van in en moeten eerst op de mogelijkheden van monitoring worden gewezen. Hopelijk is het belang van goede monitoring van deelnemers door deze cases aangetoond in tv-land.
Zo ken ik er ook nog wel een paarquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:41 schreef JedimindhaX het volgende:
Vergeet niet dat als je chocolade eet er endorfine in je hoofd vrijkomt. Gezien hoe weinig ze daar allemaal eten en met alle mindgames zal t mentaal best eens zwaar zijn, dus kan chocolade misschien juist wel heel fijn zijn om je even wat minder gestresst te voelen
Ja? Oh, vertelquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:02 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Zo ken ik er ook nog wel een paar
Die is hier al maand(en) geleden ook gepostquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:37 schreef friekin_ het volgende:
[..]
http://www.marketingfacts(...)&utm_medium=wallpost
Ik zou Zimra echt uit elkaar hebben getrokken als ik daarmee op een eiland zat. Geraldine ook trouwensquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 05:07 schreef klabbakus het volgende:
Die hadden alleen gezoend tochquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 08:53 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Was vorig jaar met Geza en Geraldien.
Was een gerucht maar waarschijnlijk wel waar.
Met wie dan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
De officiële noot was toen dat je helemaal geen zin hebt in seks omdat je in die surival mode zit. Mik heeft in titanen strijd ook seks gehad geloof ik.
Met Lydia de jonge studente uit Hasselt.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:13 schreef Meke het volgende:
[..]
Met wie dan?![]()
Ik kan me dat van Olga nog wel herinneren, die zaten toen met z'n tweeën op een eiland toch?
Dat denk je alleen maar. Van het weinige voedsel gaat je libido ook drastisch omlaag namelijk. Je hebt daar echt totaal geen energie voor.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:30 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ik zou Zimra echt uit elkaar hebben getrokken als ik daarmee op een eiland zat. Geraldine ook trouwens
Zo zwak vind ik haar helemaal nietquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:02 schreef Zocalo het volgende:
Kristl zit nu wel in een goede positie. Niemand weet dat ze gegeten heeft of stemmen heeft, dus daar kan ze ook makkelijk over liegen (als ze slim is). Bovendien zullen ze haar nu niet snel als eerste eruit stemmen omdat ze toch zwak is.
Maar winnen zal ze door die zwakte toch nooit doen.
Dat is des FOK!s, hier vinden ze alles onder maatje 42 een gratenpakhuis en pas vanaf 46 begint het lekker te wordenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:45 schreef CapnIzzy het volgende:
[..]
Zo zwak vind ik haar helemaal niet
Polka is ook ondermaatsquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is des FOK!s, hier vinden ze alles onder maatje 42 een gratenpakhuis en pas vanaf 46 begint het lekker te worden
Als je haar vergelijkt met hoe ze normaliter eruit ziet (niet EPR bouw dus) dan is dat inderdaad een groot verschil.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:43 schreef djkoelkast het volgende:
Krystl als winnares graag, de enige die de titel Robinson verdient. En het enige lichaam was het kijken nog waard is.
Neuk jij altijd skeletten? Dat wijf kan ik met 1 hand optillen. Echt een graatjequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:43 schreef djkoelkast het volgende:
Krystl als winnares graag, de enige die de titel Robinson verdient. En het enige lichaam was het kijken nog waard is.
quote:Op maandag 27 oktober 2014 11:10 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Neuk jij altijd skeletten? Dat wijf kan ik met 1 hand optillen. Echt een graatje
Even mijn uitspraak hierbij bevestigen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is des FOK!s, hier vinden ze alles onder maatje 42 een gratenpakhuis en pas vanaf 46 begint het lekker te worden
Niet alleen op fok hoor, over het algemeen vinden mannen een goeie bill toch het mooist bij een vrouw. Dus jij houd meer van bot op bot?quote:Op maandag 27 oktober 2014 11:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
[..]
Even mijn uitspraak hierbij bevestigen.
Houdt.quote:Op maandag 27 oktober 2014 11:50 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Niet alleen op fok hoor, over het algemeen vinden mannen een goeie bill toch het mooist bij een vrouw. Dus jij houd meer van bot op bot?
quote:Op maandag 27 oktober 2014 11:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
[..]
Even mijn uitspraak hierbij bevestigen.
Er is een verschil tussen dik en onzeker zijn of gewoon een beetje vel op je lichaam hebben.quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:52 schreef JedimindhaX het volgende:
T moet ook niet doorslaan. Slanke vrouwen kunnen ook heel mooi zijn. En die horen hun hele leven dat echte mannen op vrouwen met curves vallen etc. Ben wel een beetje klaar met al dat soort teksten bedacht door onzekere dikke wijven die zich beter willen voelen. Ik heb persoonlijk geen voorkeur overigens; slank, chubby, elke vrouw kan iets moois hebben. Karakter is uiteindelijk toch doorslaggevend.
Er is ook verschil tussen een beetje vel en een dikke hol hebben.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:16 schreef Funzel het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen dik en onzeker zijn of gewoon een beetje vel op je lichaam hebben.
Ze is zeker niet te dik nu, maar dat waren we al eens tochquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:18 schreef Funzel het volgende:
Klopt. Maar het is niet dat Krystyl nu in ER nog een beetje vel over heeft. Niet erg, dat zal er na de show vast wel weer zijn aangekomen.
Die mag er van mij ook wel uit, maar ik vrees dat zij het een heel eind gaat schoppen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:08 schreef lars91 het volgende:
Mag toch hopen dat Lobke er morgen uit gestemd wordt. Wat is die irritant zeg
Ow dat zou wel goed komen hoorquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:36 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dat denk je alleen maar. Van het weinige voedsel gaat je libido ook drastisch omlaag namelijk. Je hebt daar echt totaal geen energie voor.
Waarschijnlijk Krystl.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:10 schreef Akilla het volgende:
Wel voor het eerst dit seizoen dat ik me afvraag wie er nou uit gaat, de rest lag toch redelijk voor de hand..(misschien de volgorde van leo en nadia niet, maaargoed)
quote:
Dan stopt zeker de helft van de mensen met kijken, inclusief ik.quote:
Waarom? Waardeloze kutlul.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dan stopt zeker de helft van de mensen met kijken, inclusief ik.
Ferry is gewoon een god, heb je dat lichaam gezien? En hij is grappig.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom? Waardeloze kutlul.
Vieze is de enige baas, als die eruit gaat stop ik met kijken.
Ga weg.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ferry is gewoon een god, heb je dat lichaam gezien? En hij is grappig.
Ze hebben wel van te voren mogen shoppen bij de IKEA, het blijft ER voor BN'ers hè.quote:
Ferry Doedel heeft de gehele FOK!gemeenschap op de man af beledigd, dude..quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
link?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ferry Doedel heeft de gehele FOK!gemeenschap op de man af beledigd, dude..![]()
Dat vond ik dan wel weer grappig.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hij had daar natuurlijk gewoon gelijk in, en dat weet je.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Er staat Ferry he niet Freddy.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
GTST-acteur: FOK!kers dragen marktkledingquote:
Leugensquote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij had daar natuurlijk gewoon gelijk in, en dat weet je.
Ik voelde me niet aangesproken hoorquote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
quote:
Dat moet je Freddy ook gunnen danquote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:42 schreef Moira. het volgende:
En ik hoop dat die Lobke er vanavond uit gaat
Ik gun Freddy dat Lobke eruit gaatquote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:44 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
Dat moet je Freddy ook gunnen dan
Leg day forever skipped zo te zien.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:47 schreef Mani89 het volgende:
Vermaak voor tijdens de reclame, een foto van Ferry.
[ afbeelding ]
TRquote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:47 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit 'vermaak' noemenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:47 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
opreisquote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:53 schreef opreis het volgende:
lobke zou haar moeder nog voor de trein gooien als ze daardoor een ronde verder komt, die gaat echt over lijken.
Tevens, Freddy
volgens mij welquote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:55 schreef Nober het volgende:
Manuel moet toch gewoon meedoen om zijn immuniteit te verdedigen/behouden!?
oooh wacht dat is bij de volgende proef dan pas? geen ideequote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:55 schreef Nober het volgende:
Manuel moet toch gewoon meedoen om zijn immuniteit te verdedigen/behouden!?
Ja wist het weer. We hebben anouk en kristel toch helemaal niet meer gezien met die puzzel?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:57 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Hij had al immuniteit van de blokjes proef.
Er was geen puzzel voor hun, ze moesten zo'n mes omhoog houden met hun hand.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:58 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja wist het weer. We hebben anouk en kristel toch helemaal niet meer gezien met die puzzel?
Oh jaquote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Er was geen puzzel voor hun, ze moesten zo'n mes omhoog houden met hun hand.
Ja vroeger kreeg je een handje vol rijst en een koude douche nu staat er een heel winkelcentrum.quote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:08 schreef D. het volgende:
Mogen de gasten van de 2 mensen met immuniteit niet nog een introducee meenemen?
En nog betaald krijgen ook.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:10 schreef Tim86 het volgende:
Volgende week weer lekker het eiland verkennen. Proefje doen. Chillen op winnaarseiland. Niks mis mee.
Dat hoop ik ook ja. Hoop dat Kay nog wat langer blijft, omdat het leuk is voor Freddyquote:
Moiraquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is een complot van de illuminatiequote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:15 schreef BillDauterive het volgende:
Die Manuel is ook dom. Vlak voor de proef staat er een bord met alle deelnemers en Krystl's naam staat er gewoon tussen. Zegt hij: "Ik hoop dat Krystl terugkomt"
Lobke.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:15 schreef opreis het volgende:
trouwens, lobke heeft echt geen tieten
Eeuwig zonde dat Ancilla er al uit ligt.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:15 schreef opreis het volgende:
trouwens, lobke heeft echt geen tieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |