Nope. Jammer dat ik daar drie jaar over na moest denken.quote:Op donderdag 6 november 2014 01:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niet heel raar dat het nu je ex is dan...
Ach, zolang je het uiteindelijk maar goed hebt tochquote:Op donderdag 6 november 2014 01:11 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nope. Jammer dat ik daar drie jaar over na moest denken.
quote:Op donderdag 6 november 2014 01:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ach, zolang je het uiteindelijk maar goed hebt toch
Die kan ik nu gewoon ongegeneerd dragen ook al laten ze je 10 kilo zwaarder lijken.quote:Op donderdag 6 november 2014 01:13 schreef Yvie_lu het volgende:
En tot die tijd gewoon lekkere warme dekbedden en pyjama's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 9 juli 2015 14:53 schreef Yvie_lu: Gelukkig. Paniek om niks :)
Op donderdag 9 juli 2015 14:57 schreef HeatWave: Deze post is universeel toepasbaar bij haar B-).
Op woensdag 8 juli 2015 15:09 schreef El_Thijs:"Inolvidable. Staat voor duidelijkheid en directheid."
ach, ik begin toch een beetje op een zombie te lijken, dus ik ga proberen te slapen.quote:
quote:Op donderdag 6 november 2014 01:14 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Die kan ik nu gewoon ongegeneerd dragen ook al laten ze je 10 kilo zwaarder lijken.Niks mis met pyamas..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
quote:
Goed plan, ik doe mee, nogsteeds last vam duizelingen, en nu ook hoofdpijn erbij gelregen.. Yay me..quote:Op donderdag 6 november 2014 01:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
ach, ik begin toch een beetje op een zombie te lijken, dus ik ga proberen te slapen.
Welterusten iedereen en werkse voor Fax nog!
![]()
Trustequote:Op donderdag 6 november 2014 01:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
ach, ik begin toch een beetje op een zombie te lijken, dus ik ga proberen te slapen.
Welterusten iedereen en werkse voor Fax nog!
![]()
Wijsheid komt met de jarenquote:Op donderdag 6 november 2014 01:11 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nope. Jammer dat ik daar drie jaar over na moest denken.
Gelukkig ben ik een kacheltje van mezelf, dus dat heb ik niet nodig.quote:Op donderdag 6 november 2014 01:13 schreef Yvie_lu het volgende:
En tot die tijd gewoon lekkere warme dekbedden en pyjama's
Dat komt me bekend voor. Te fanatiek gesport?quote:
U wint een koelkast! 30km op de hometrainer. Was 6 maand geleden dat ik nog deftig had gesport.quote:Op donderdag 6 november 2014 09:46 schreef yats het volgende:
[..]
Dat komt me bekend voor. Te fanatiek gesport?
Mag ik met een vervolgvraag ook door voor een tv? Ik heb al een goede koelkastquote:Op donderdag 6 november 2014 09:49 schreef Subpoena het volgende:
[..]
U wint een koelkast! 30km op de hometrainer. Was 6 maand geleden dat ik nog deftig had gesport.Iedereen vond het wel cool hoor.
Ja, leuk tochquote:Op donderdag 6 november 2014 10:05 schreef Samzz het volgende:
To Zoo, or not to Zoo... That's the question.
Zeker. Maar het is zo koud buiten... En grijs. Zo eens de voorspelling bekijken.quote:
Ach zolang het maar niet gaat regenenquote:Op donderdag 6 november 2014 10:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeker. Maar het is zo koud buiten... En grijs. Zo eens de voorspelling bekijken.
Mijn beide benen. Zwakke gewrichten. Maar nu is de pijn nog dragelijk, gisteren wist ik niet waar kruipen.quote:Op donderdag 6 november 2014 09:52 schreef sandertjuh het volgende:
Overal spierpijn? Of alleen bepaalde spiergroepen?
Maar er is helemaal geen vervolgvraag en de tv's zijn uit stock.quote:Op donderdag 6 november 2014 10:02 schreef yats het volgende:
[..]
Mag ik met een vervolgvraag ook door voor een tv? Ik heb al een goede koelkast
Overigens wel netjes! 30 kilometer is een flink stuk. Ik heb nog spierpijn van het boksen dinsdag.
Ja, klopt. Daarom even checken of het zou gaan regenenquote:Op donderdag 6 november 2014 10:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ach zolang het maar niet gaat regenen
Op de kou kan je je kleden.
Antwerpen Zoo of een ander?quote:Op donderdag 6 november 2014 10:05 schreef Samzz het volgende:
To Zoo, or not to Zoo... That's the question.
Ik niet, Firefoxquote:Op donderdag 6 november 2014 10:19 schreef Samzz het volgende:
Oké, ik krijg een Chrome user survey. Iemand dat al eens gehad?
Nu heb ik spontaan dat ene smurfenhouse nummer in m'n hoofd... "Hij gaat lekker hij gaat goed.."quote:
Eens in de zoveel tijd krijg je die, ik klik m meestal gewoon wegquote:Op donderdag 6 november 2014 10:19 schreef Samzz het volgende:
Wel gehad, gelijk uitgezetquote:Op donderdag 6 november 2014 10:19 schreef Samzz het volgende:
Die hebben ze niet in Antwerpen zelf? Faalquote:Op donderdag 6 november 2014 10:24 schreef Samzz het volgende:
Oh my, koala's. Ik ga naar Planckendael
.
Nee, die hebben ze niet in Antwerpen. Net als dat Planckendael geen nijlpaarden heeft. Waarom zou een dierentuin van dezelfde instelling hetzelfde bestand hebben? Dat is niet logisch.quote:Op donderdag 6 november 2014 10:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die hebben ze niet in Antwerpen zelf? Faal
Waarom niet gewoon alles in 1 dierentuin? Al zal het in antwerpen wel met de ruimte te maken hebben..quote:Op donderdag 6 november 2014 10:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, die hebben ze niet in Antwerpen. Net als dat Planckendael geen nijlpaarden heeft. Waarom zou een dierentuin van dezelfde instelling hetzelfde bestand hebben? Dat is niet logisch.
Waarom wel? En je geeft ook al antwoord op je eerste vraag.quote:Op donderdag 6 november 2014 10:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon alles in 1 dierentuin? Al zal het in antwerpen wel met de ruimte te maken hebben..
Omdat zij niet altijd dichterbij kunnen misschien? Wij kunnen nog op bankjes of stenen gaan staan om beter zicht te hebben, maar iemand in een rolstoel kan dat niet..quote:Op donderdag 6 november 2014 10:30 schreef Samzz het volgende:
Wat ik me wel afvraag... Waarom zouden gehandicapten en invaliden in een dierentuin een gunstiger tarief moeten hebben? Ik een pretpark kan ik me daar nog wat bij indenken omdat ze niet in alle attracties kunnen. Maar voor een dierentuin geldt dat niet.
In een rolstoel kun je net zo goed dichterbij. Daarnaast zitten niet alle gehandicapten of mindervaliden altijd in een rolstoel.quote:Op donderdag 6 november 2014 10:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Omdat zij niet altijd dichterbij kunnen misschien? Wij kunnen nog op bankjes of stenen gaan staan om beter zicht te hebben, maar iemand in een rolstoel kan dat niet..
Misschien zouden wij als ukkies ook een gunstiger tarief moeten krijgen..
Het is maar net waar je je druk over wilt maken.quote:Op donderdag 6 november 2014 10:30 schreef Samzz het volgende:
Wat ik me wel afvraag... Waarom zouden gehandicapten en invaliden in een dierentuin een gunstiger tarief moeten hebben? Ik een pretpark kan ik me daar nog wat bij indenken omdat ze niet in alle attracties kunnen. Maar voor een dierentuin geldt dat niet.
Irritant dat ja.. Ga eens opzij mensen ik wil ook diertjes ziehien!quote:Op donderdag 6 november 2014 10:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
In een rolstoel kun je net zo goed dichterbij. Daarnaast zitten niet alle gehandicapten of mindervaliden altijd in een rolstoel.
En inderdaad, als het stervensdruk is zie ik ook geen flikker.
Oh, is je iets afvragen hetzelfde als je ergens druk over maken... Learned something here.quote:Op donderdag 6 november 2014 10:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Het is maar net waar je je druk over wilt maken.
quote:Op donderdag 6 november 2014 10:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Irritant dat ja.. Ga eens opzij mensen ik wil ook diertjes ziehien!
Slim! Ik heb nog een kortingskaart voor Amersfoort maar twijfel erover omdat het alleen op zaterdag en zondag isquote:Op donderdag 6 november 2014 10:46 schreef Samzz het volgende:
[..]herkenbaar
. Maar ik ga tegenwoordig alleen nog op dagen dat ik weet dat het niet zo druk is, veel fijner.
quote:Op donderdag 6 november 2014 10:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, is je iets afvragen hetzelfde als je ergens druk over maken... Learned something here.
Hoe noem ik m'n uhmm voormalige fuckbuddy met gevoelens (wederzijds}) dan ?quote:
De drukste dagenquote:Op donderdag 6 november 2014 10:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Slim! Ik heb nog een kortingskaart voor Amersfoort maar twijfel erover omdat het alleen op zaterdag en zondag is
Die noem je gewoon niet. Jaloersmakerij..quote:Op donderdag 6 november 2014 10:57 schreef K44S het volgende:
[..]
Hoe noem ik m'n uhmm voormalige fuckbuddy met gevoelens (wederzijds}) dan ?
He zonde, ik kon wel een tv gebruiken (ik heb nu echt zo'n mini-tv)quote:Op donderdag 6 november 2014 10:17 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Maar er is helemaal geen vervolgvraag en de tv's zijn uit stock.
Dankje. Heb wel pijn van het zadel.Woow boksen. Jij gaat ook wel lekker.
Waar kan ik voor dat soort spierpijn tekenenquote:Op donderdag 6 november 2014 10:04 schreef artelligence het volgende:
Ik van alle seks van afgelopen week
Precies zoals je het zegt.quote:Op donderdag 6 november 2014 10:57 schreef K44S het volgende:
[..]
Hoe noem ik m'n uhmm voormalige fuckbuddy met gevoelens (wederzijds}) dan ?
Yv, kom die zolder eens afquote:Op donderdag 6 november 2014 10:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Die noem je gewoon niet. Jaloersmakerij..
Zou gemeen zijn naar alle mensen die nooit van de zolderkamer afkomen en geen seks hebben
Ik ben zelf meer Blijdorp-fan, maar was alweer even geleden dat ik in A'foort geweest ben dus ben het nog aan het overwegen.quote:Op donderdag 6 november 2014 10:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
De drukste dagen. Amersfoort is wel de moeite waard, though.
Heb je gelijk in.quote:Op donderdag 6 november 2014 10:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Die noem je gewoon niet. Jaloersmakerij..
Zou gemeen zijn naar alle mensen die nooit van de zolderkamer afkomen en geen seks hebben
Heel goed!quote:Op donderdag 6 november 2014 10:59 schreef K44S het volgende:
[..]
Heb je gelijk in.
Al moet ik zeggen dat ik mezelf toch wel een waardige fokker mag noemen.
Ben al 3 dagen niet buiten geweest........ ik krijg allemaal bultjes en zo van sociale gelegenheden.
Wat moet je eigenlijk doen om een prominent fokker te worden?quote:
Genoeg tijd op zolder doorbrengen en het forum onveilig makenquote:Op donderdag 6 november 2014 11:02 schreef K44S het volgende:
[..]
Wat moet je eigenlijk doen om een prominent fokker te worden?
Een abo nemenquote:Op donderdag 6 november 2014 11:02 schreef K44S het volgende:
[..]
Wat moet je eigenlijk doen om een prominent fokker te worden?
Hoe kan ik dat nemen zonder geld ?quote:
Iemand overhalen er één voor je te kopenquote:
Mooi, zal ik nooit een prominent wordenquote:
Lieve Samzz......quote:Op donderdag 6 november 2014 11:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iemand overhalen er één voor je te kopen.
Veel plezierquote:
En wat heb jij aan je knie?quote:Op donderdag 6 november 2014 10:59 schreef yats het volgende:
[..]
He zonde, ik kon wel een tv gebruiken (ik heb nu echt zo'n mini-tv)
En thxs! Aangezien ik nu niet kan hardlopen of rugby'en door mijn knie heb ik voor boksen gekozen. Ik had immers toch zo'n bokszak en handschoenen.
Daar over gesproken heb ik last van een bepaalde spiergroep in mn enkel en mn rechter dijbeenquote:Op donderdag 6 november 2014 11:11 schreef Subpoena het volgende:
[..]
En wat heb jij aan je knie?![]()
Woow laatste 4 dagen praat ik steeds over knieën. Iedereen legt mij zijn blessures uit en ik mijn problemen.
Hoezo tijdelijk?quote:Op donderdag 6 november 2014 11:15 schreef Yvie_lu het volgende:
Deze SC maar tijdelijk hernomen naar kneuzen SC zo lijkt het
Je bent zelf een kneusquote:Op donderdag 6 november 2014 11:15 schreef Yvie_lu het volgende:
Eens.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:15 schreef Yvie_lu het volgende:
Hoe komt dat?quote:Op donderdag 6 november 2014 11:14 schreef K44S het volgende:
[..]
Daar over gesproken heb ik last van een bepaalde spiergroep in mn enkel en mn rechter dijbeen
Blijdorpquote:Op donderdag 6 november 2014 10:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ben zelf meer Blijdorp-fan, maar was alweer even geleden dat ik in A'foort geweest ben dus ben het nog aan het overwegen.
Ik bevestig het toch?quote:
Voetbal, ik zit in een bier team....quote:
Ik mis er niks aanquote:Op donderdag 6 november 2014 11:27 schreef K44S het volgende:
Ik mis m'n "studenten"tijd........waarschijnlijk pas weer in februari de kans...
Kom je ontbijt brengen dan?quote:Op donderdag 6 november 2014 11:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Tip v.d. dag voor je: De nieuwe South Park is de moeite waard, kan je goed mee ontbijten.
Gezien de banen kans en dat met mijn niveau en leeftijd, had ik nu liever in een klas gezeten.quote:
Goed planquote:Op donderdag 6 november 2014 11:15 schreef Yvie_lu het volgende:
Maken we er een lunch vanquote:Op donderdag 6 november 2014 11:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, tegen de tijd dat ik bij jou ben is het geen ontbijt meer.
Brrr.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:21 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik bevestig het toch?
[..]
Voetbal, ik zit in een bier team.......... 2 keer flink door de bewuste enkel heen gegaan en 1 keer dubbel geklapt .... ( bijna gescheurd ). En mn rechter dijbeen door een verkeerde beweging...
quote:Op donderdag 6 november 2014 11:15 schreef Yvie_lu het volgende:
quote:
Oh vast wel, maar altijd goed als iemand anders voor je eten maakt natuurlijk.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]Ik heb net de nieuwe South Park al gezien en kan niet. Maar verwacht dat jij je ook prima alleen kan vermaken!
Nice, thanks!quote:Op donderdag 6 november 2014 11:30 schreef Royco1 het volgende:
Oh en in het kader van B&J ijs.
In beneden-leeuwen is gister een grote Jumbo XL open gegaan en ook daar hebben ze die smaak.
Dus je kan ook een punaise zetten bij Leeuwen.
Waar zit 'ie?quote:Op donderdag 6 november 2014 11:30 schreef Royco1 het volgende:
Oh en in het kader van B&J ijs.
In beneden-leeuwen is gister een grote Jumbo XL open gegaan en ook daar hebben ze die smaak.
Dus je kan ook een punaise zetten bij Leeuwen.
Ik sta in het veld op diverse plekken, door m'n lengte heb ik snelheid (al heb ik dan weer een gemiddelde conditie....) dus ik word óf rechts/links achter of juist rechts/'links voor geplaatst (heb nooit gekeept dus dat zit er niet in).quote:Op donderdag 6 november 2014 11:29 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Brrr.Ik ben gelukkig gespaard gebleven van die ernstige dingen, mijn lichaam is gewoon mismaakt waardoor ik steeds last heb.
![]()
Maar je kan nog spelen ook al blijf je er last van hebben?
Mijn rechterknie is ooit met een hockeystick bewerkt en sindsdien geeft hij af en toe klachten.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:11 schreef Subpoena het volgende:
[..]
En wat heb jij aan je knie?![]()
Woow laatste 4 dagen praat ik steeds over knieën. Iedereen legt mij zijn blessures uit en ik mijn problemen.
Proud to be onequote:Op donderdag 6 november 2014 11:15 schreef Yvie_lu het volgende:
Deze SC maar tijdelijk hernoemen naar kneuzen SC zo lijkt het
want wat is er aankomende zaterdag?quote:Op donderdag 6 november 2014 11:34 schreef K44S het volgende:
Ohja, de afspraak met die ene dame waar ik hier zo'n lange post over heb gemaakt, is gemaakt.
Volgende week Woensdag ( onder voorbehoud van aankomende zaterdag )....
Dubbel gevoel :/
en denk ik.
Please dont!quote:Op donderdag 6 november 2014 11:15 schreef Yvie_lu het volgende:
Deze SC maar tijdelijk hernoemen naar kneuzen SC zo lijkt het
Je ex her-daten? Oh my..quote:Op donderdag 6 november 2014 11:34 schreef K44S het volgende:
Ohja, de afspraak met die ene dame waar ik hier zo'n lange post over heb gemaakt, is gemaakt.
Volgende week Woensdag ( onder voorbehoud van aankomende zaterdag )....
Dubbel gevoel :/
en denk ik.
quote:Op donderdag 6 november 2014 11:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
C1000 is Jumbo geworden.
Van Leeuwen heeft de tent verkocht.
Ik doe met je mee!quote:Op donderdag 6 november 2014 11:30 schreef Royco1 het volgende:
Ik ben lichamelijk in top conditie.
Neus alleen een beetje gehavend door de klappen.
Kan goed uitpakken. Maar meestal als er meer dan een jaar verschil tussen zit.quote:
Ben wel nieuwsgierig. Maar heb verder geen reden om daar te zijn.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
I know.
Je kent de winkel nu niet meer terug, helemaal verbouwd.
Geen idee.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
want wat is er aankomende zaterdag?
Nooit een ex geweest, wel een ex-scharrel.quote:
Heb je toen iets tegen kunnen doen?quote:Op donderdag 6 november 2014 11:32 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik sta in het veld op diverse plekken, door m'n lengte heb ik snelheid (al heb ik dan weer een gemiddelde conditie....) dus ik word óf rechts/links achter of juist rechts/'links voor geplaatst (heb nooit gekeept dus dat zit er niet in).
Heb toen met een bepaalde training een verkeerde stap gezet en ging ik er door heen, die blessure is altijd nog lichtjes aanwezig.
Awwwtch.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:34 schreef yats het volgende:
[..]
Mijn rechterknie is ooit met een hockeystick bewerkt en sindsdien geeft hij af en toe klachten.
[..]
Proud to be one
Ik wil het best even proberen, maar wat als het nou echt niet gaat?quote:Op donderdag 6 november 2014 11:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ach het is maar tijdelijk, dus dat kan jij best aan
Voor mijn gevoel draait de jumbo veel minder dan de c1000, maar blijkbaar niet. Hier gaan de c1000's ook allemaal weg.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
C1000 is Jumbo geworden.
Van Leeuwen heeft de tent verkocht.
Dan gewoon lekker op z'n Fok!s erover klagen lijkt mij?quote:Op donderdag 6 november 2014 11:39 schreef rival het volgende:
[..]
Ik wil het best even proberen, maar wat als het nou echt niet gaat?
Mijn vorige ex is inmiddels getrouwd, en de Latina van de afgelopen 10 maanden zou ik als ik er straks weer bovenop ben, denk ik toch niet snel een 2e keer voor gaan..quote:Op donderdag 6 november 2014 11:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan goed uitpakken. Maar meestal als er meer dan een jaar verschil tussen zit.
Ja, ik persoonlijk vind de C1000 dan ook fijner. Mja.. zal niet lang meer duren voor de laatste ook sluit helaas.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel draait de jumbo veel minder dan de c1000, maar blijkbaar niet.
Ja, koud houden en rust nemen, niet te intensief trainen.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:39 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Heb je toen iets tegen kunnen doen?
[..]
Awwwtch.
Ach, het went dat het af en toe opspeelt.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:39 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Heb je toen iets tegen kunnen doen?
[..]
Awwwtch.
Dit laatste zou mij al niet de moeite waard zijn om te proberen te investeren in meer..quote:Op donderdag 6 november 2014 11:38 schreef K44S het volgende:
[..]
Geen idee.
Ik heb d'r gezegd dat ik niets hoef te weten van Fbuddy's of scharrels.
Maar ergens ben ik ook wel benieuwd ....want dan weet ik waar ik aan toe ben.
Daarbij vraag ik mij af wat te doen, OF vol er voor gaan (dus het gaan gooien op een relatie/date) of het een tijd op vriendschap laten gaan.
[..]
Nooit een ex geweest, wel een ex-scharrel.
Maar een ex-scharrel die mij te veel hints geeft opdat ze alleen "vrienden"wil blijven ( en dan heb ik het niet eens over fbuddy's )
Want je bent heel erg lang of heel erg klein?quote:Op donderdag 6 november 2014 11:42 schreef K44S het volgende:
[..]
Ja, koud houden en rust nemen, niet te intensief trainen.
Maar door m'n lengte, kan ik lomp zijn .... en m'n team noemt me niets voor niets de dirk kuyt van het elftal.
Herkenbaar, leuk dat hockey.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:42 schreef yats het volgende:
[..]
Ach, het went dat het af en toe opspeelt.
Ja de formule c1000 gaat helemaal weg he.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel draait de jumbo veel minder dan de c1000, maar blijkbaar niet. Hier gaan de c1000's ook allemaal weg.
Dan noem je er ook twee.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mijn vorige ex is inmiddels getrouwd, en de Latina van de afgelopen 10 maanden zou ik als ik er straks weer bovenop ben, denk ik toch niet snel een 2e keer voor gaan..
Dat is zoooo niet mijn dingquote:Op donderdag 6 november 2014 11:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dan gewoon lekker op z'n Fok!s erover klagen lijkt mij?
Oh, nou ja dan gewoon extra lief tegen iedereen nu zijn zodat niemand zich meer een kneus voelt en dan kunnen we de tijdelijke hernoeming opheffen?quote:
Oke, who's in need of some loving?quote:Op donderdag 6 november 2014 11:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, nou ja dan gewoon extra lief tegen iedereen nu zijn zodat niemand zich meer een kneus voelt en dan kunnen we de tijdelijke hernoeming opheffen?
Ik heb juist het gevoel dat er meer uit te halen valt.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dit laatste zou mij al niet de moeite waard zijn om te proberen te investeren in meer..
Heel lang (2 meter)quote:Op donderdag 6 november 2014 11:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Want je bent heel erg lang of heel erg klein?
Afstand, in hindsight, was niet handig nee, maar goed, liefde doet gekke dingen met jequote:Op donderdag 6 november 2014 11:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan noem je er ook twee.Sowieso de laatste vanwege de afstand. Dan moet het wel een fucking geweldig persoon zijn. Een tweede keer zou ik dan ook niet zien zitten, nee.
Vooral goed voor je knieën, gebit en hoofd (ik was de 'doorloper' bij corners). Al ben ik gek genoeg nooit echt geraakt buiten een keer twee gebroken vingers en dus die knie.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Herkenbaar, leuk dat hockey.
Al moet ik zeggen dat ik mijn ergste blessure heb opgelopen met voetbal
Ik had het meer over de hockeystick tegen je knie scenario. Kreeg dat beeld even voor mij.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:42 schreef yats het volgende:
[..]
Ach, het went dat het af en toe opspeelt.
1e uitloop is nog wel te doen, daar ben ik nog wel snel genoeg voor, alleen die 2e uitloper zijn is wel echt naar soms ja. Nja hoort erbijquote:Op donderdag 6 november 2014 11:46 schreef yats het volgende:
[..]
Vooral goed voor je knieën, gebit en hoofd (ik was de 'doorloper' bij corners). Al ben ik gek genoeg nooit echt geraakt buiten een keer twee gebroken vingers en dus die knie.
Als een vrouw zo veel hint op just friends, dan kom je echt niet verder, en ga je het wel proberen dan faal je des te harder en ben je met kans zelfs de vriendschap die het had kunnen zijn kwijt..quote:Op donderdag 6 november 2014 11:46 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik heb juist het gevoel dat er meer uit te halen valt.
Andere kant is het ook een kans dat ik weer de zelfde fout ga maken en dus het een keuzen wordt ipv een fout.
Ah, ik heb nu de afspraak gemaakt en ze trakteert op een lunch.... dus dat heb ik tenminste te pakken![]()
Ik ben gewoon extreem onzeker over deze zaak..... maar dat is te merken.
[..]
Heel lang (2 meter)
Dat klopt.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Afstand, in hindsight, was niet handig nee, maar goed, liefde doet gekke dingen met je
Dan ben ik liever die vriendschap kwijt.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als een vrouw zo veel hint op just friends, dan kom je echt niet verder, en ga je het wel proberen dan faal je des te harder en ben je met kans zelfs de vriendschap die het had kunnen zijn kwijt..
Een vriendschap waarbij er 1 gevoelens heeft gaat meestal ook niet werken.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als een vrouw zo veel hint op just friends, dan kom je echt niet verder, en ga je het wel proberen dan faal je des te harder en ben je met kans zelfs de vriendschap die het had kunnen zijn kwijt..
Ik zal altijd een kneus blijvenquote:Op donderdag 6 november 2014 11:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, nou ja dan gewoon extra lief tegen iedereen nu zijn zodat niemand zich meer een kneus voelt en dan kunnen we de tijdelijke hernoeming opheffen?
Maar eerst die gratis lunch natuurlijkquote:Op donderdag 6 november 2014 11:48 schreef K44S het volgende:
[..]
Dan ben ik liever die vriendschap kwijt.
True, en ik ga kijken of er meer te halen valt.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een vriendschap waarbij er 1 gevoelens heeft gaat meestal ook niet werken.
Ben lichamelijk al afgeschreven door de doktoren dus lastig om er van af te komenquote:Op donderdag 6 november 2014 11:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dan doe je dat by choise. Dat is wat anders.
En ik blijf erbij dat dat niet zo heel erg raar is.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:50 schreef K44S het volgende:
[..]
True, en ik ga kijken of er meer te halen valt.
Maar wie weet ..... wie weet blijft het bij vriendschap..
Ik blijf er bij da ze me niet " zomaar" gaat appen , om te kijken hoe het met me gaat.
Stiekem doe ik het enkel daar voor natuurlijkquote:Op donderdag 6 november 2014 11:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar eerst die gratis lunch natuurlijk
Dat maakt je toch niet per se een kneus, gewoon kapot.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:50 schreef Solique het volgende:
[..]
Ben lichamelijk al afgeschreven door de doktoren dus lastig om er van af te komen
Komt natuurlijk omdat ik wanhopig benquote:Op donderdag 6 november 2014 11:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En ik blijf erbij dat dat niet zo heel erg raar is.
Mannen die overal wat achterzoeken...
Zo lang zijn en dan nog zo onzeker over vrouwenquote:
quote:Op donderdag 6 november 2014 11:51 schreef K44S het volgende:
[..]
Stiekem doe ik het enkel daar voor natuurlijk.
Meteen de beste zalm en oesters laten serveren, dan 1 hap nemen en vervolgens niet verder opeten .... en dan na de afspraak, meteen door hobbelen naar de snackbar terwijl ze kijkt
Gewoon niets verwachten en er een leuke dag van maken. Dat is het beste, echt. En als er dan wel wat uit komt is dat alleen maar mooi meegenomen toch?quote:Op donderdag 6 november 2014 11:46 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik heb juist het gevoel dat er meer uit te halen valt.
Andere kant is het ook een kans dat ik weer de zelfde fout ga maken en dus het een keuzen wordt ipv een fout.
Ah, ik heb nu de afspraak gemaakt en ze trakteert op een lunch.... dus dat heb ik tenminste te pakken![]()
Ik ben gewoon extreem onzeker over deze zaak..... maar dat is te merken.
[..]
Heel lang (2 meter)
Ah, dat kan ik niemand aanraden nee. Heb jij daar nooit last mee gehad?quote:Op donderdag 6 november 2014 11:47 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Ik had het meer over de hockeystick tegen je knie scenario. Kreeg dat beeld even voor mij.
Ik was de 1e uitloop (want de snelste verdediger). Achteraf gezien best gek dat dat zonder beschermer gebeurde.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
1e uitloop is nog wel te doen, daar ben ik nog wel snel genoeg voor, alleen die 2e uitloper zijn is wel echt naar soms ja. Nja hoort erbij
Dat dus...Die moet je dan eerst kwijt zien te raken.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een vriendschap waarbij er 1 gevoelens heeft gaat meestal ook niet werken.
quote:Op donderdag 6 november 2014 11:53 schreef Godshand het volgende:
[..]
Zo lang zijn en dan nog zo onzeker over vrouwen
Vrouwen drijven weg bij zo'n lengte. Je doet iets niet goed...
quote:Op donderdag 6 november 2014 11:52 schreef K44S het volgende:
[..]
Komt natuurlijk omdat ik wanhopig ben
Moet je niet zo'n slungel zijn, lijkt me.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:53 schreef Godshand het volgende:
[..]
Vrouwen vallen vaak wel op langer, maar niet per se zo lang toch?!quote:Op donderdag 6 november 2014 11:53 schreef Godshand het volgende:
[..]
Om vervolgens hardop te zeggen: "WAT had IK een HONGER zeg !!!quote:
Met jou kan ik praten.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:53 schreef yats het volgende:
[..]
Gewoon niets verwachten en er een leuke dag van maken. Dat is het beste, echt. En als er dan wel wat uit komt is dat alleen maar mooi meegenomen toch?
[..]
Ah, dat kan ik niemand aanraden nee. Heb jij daar nooit last mee gehad?
[..]
Ik was de 1e uitloop (want de snelste verdediger). Achteraf gezien best gek dat dat zonder beschermer gebeurde.
[..]
Dat dus...Die moet je dan eerst kwijt zien te raken.
Ik niet hoor.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:53 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik zou dat ook te lang vinden. Grote kans dat hij slungelig is en het is onpraktisch.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Vrouwen vallen vaak wel op langer, maar niet per se zo lang toch?!
Zo kan je het ook verwoordenquote:Op donderdag 6 november 2014 11:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat maakt je toch niet per se een kneus, gewoon kapot.
quote:
Blijkbaar m'n onzekerheidquote:Op donderdag 6 november 2014 11:53 schreef Godshand het volgende:
[..]
Een hoop wel hoor. Op het belachelijke af, zie je zo'n stelletje: hij 2m, zij 1,55m. Ziet er niet uit...quote:Op donderdag 6 november 2014 11:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Vrouwen vallen vaak wel op langer, maar niet per se zo lang toch?!
Ach, ik heb het ook moeten leren.quote:
Ik haat iedereen, dus dat is juist.quote:
Het is natuurlijk niet omdat hij lief is. Of grappig. Of intelligent.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:56 schreef Godshand het volgende:
[..]
Een hoop wel hoor. Op het belachelijke af, zie je zo'n stelletje: hij 2m, zij 1,55m. Ziet er niet uit...
Oh zal er eens op letten. Kan in mijn directe omgeving er geen voorbeeld van vinden namelijk.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:56 schreef Godshand het volgende:
[..]
Een hoop wel hoor. Op het belachelijke af, zie je zo'n stelletje: hij 2m, zij 1,55m. Ziet er niet uit...
En jij weet natuurlijk dat ze voor elkaar gevallen zijn vanwege dat lengteverschil.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:56 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jij valt op de dwergen uit de Efteling?quote:
leugens!quote:Op donderdag 6 november 2014 11:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik haat iedereen, dus dat is juist.
Lange mensen zijn toch helemaal niet grappigquote:Op donderdag 6 november 2014 11:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet omdat hij lief is. Of grappig. Of intelligent.
Mijn langste ex was inderdaad humorloos.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lange mensen zijn toch helemaal niet grappig
Nee hoor.quote:
U riep?quote:
Ja, dat is wat ik impliceer.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:57 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jij valt op de dwergen uit de Efteling?
quote:
Natuurlijk speelt er meer een rol maar het is wel onderdeel van de seksuele aantrekkingskracht die zij naar hem heeft.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En jij weet natuurlijk dat ze voor elkaar gevallen zijn vanwege dat lengteverschil.
Waarom zou je iets willen hebben met iemand die humorloos is?quote:Op donderdag 6 november 2014 11:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn langste ex was inderdaad humorloos.
Point provenquote:Op donderdag 6 november 2014 11:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn langste ex was inderdaad humorloos.
Hoe weet je dat? Misschien maakt het haar geen zak uit of hij twee meter of 1,75 is.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:58 schreef Godshand het volgende:
[..]
Natuurlijk speelt er meer een rol maar het is wel onderdeel van de seksuele aantrekkingskracht die zij naar hem heeft.
Heb je ook laven in huis?quote:Op donderdag 6 november 2014 11:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, dat is wat ik impliceer.
Daar kom je dan pas na de verliefdheidsroes achter, he.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Waarom zou je iets willen hebben met iemand die humorloos is?
Was ook wel een groot struikelpunt.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Waarom zou je iets willen hebben met iemand die humorloos is?
Dat weet jij helemaal niet als je zo'n stelletje ziet lopen. Misschien beschouwt ze het wel als zijn enige minpunt. Totaal onpraktisch, een enorm lengteverschil.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:58 schreef Godshand het volgende:
[..]
Natuurlijk speelt er meer een rol maar het is wel onderdeel van de seksuele aantrekkingskracht die zij naar hem heeft.
Dat was een paar jaar terug een enorme hype.quote:
Zo fout.quote:
Wel handig dat hij bij de hoge dingen kan.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat weet jij helemaal niet als je zo'n stelletje ziet lopen. Misschien beschouwt ze het wel als zijn enige minpunt. Totaal onpraktisch, een enorm lengteverschil.
Ja schijnbaar....quote:Op donderdag 6 november 2014 11:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Daar kom je dan pas na de verliefdheidsroes achter, he.
Val je nu ook op kleinere vrouwen of geen voorkeur?quote:Op donderdag 6 november 2014 12:00 schreef Fascination het volgende:
Vroegahh op de basisschool, toen ik nog hetero was omdat ik niet beter wist, vond ik jongens altijd leuk die klein waren.
Mij maakt het weinig uit hoe lang iemand is. Maar ik vind klein wel fijn. Of in ieder geval ongeveer even groot als ikzelf.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:00 schreef Fascination het volgende:
Vroegahh op de basisschool, toen ik nog hetero was omdat ik niet beter wist, vond ik jongens altijd leuk die klein waren.
Ja, is volgens mij ook een soort oerinstinct. Dat hij haar kan beschermen en zo. Al hoeft iemand die lang is niet per se sterk te zijn, maar toch.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:00 schreef Godshand het volgende:
Overigens ook een topic op fok over geweest. Hoe lang is jouw ideale partner
Een hoop dames die de reactie: "Lange mannen" gaven en vaak zelf niet de langste waren...
Ja, liefst wel kleiner.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Val je nu ook op kleinere vrouwen of geen voorkeur?
zoenenquote:Op donderdag 6 november 2014 12:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Mij maakt het weinig uit hoe lang iemand is. Maar ik vind klein wel fijn. Of in ieder geval ongeveer even groot als ikzelf.Fijne zoenhoogte.
Ook niet. En nee, ik zag het niet echt over het hoofd.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja schijnbaar....
Al moet hij dan wel verdomd good-looking zijn geweest om zo'n cruciaal punt over het hoofd te zien.
Ik ben er van overtuigd dat het gaat om hoe je jezelf voor doet.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:00 schreef Godshand het volgende:
Overigens ook een topic op fok over geweest. Hoe lang is jouw ideale partner
Een hoop dames die de reactie: "Lange mannen" gaven en vaak zelf niet de langste waren...
Ga jij maar met je moeders laven spelen.quote:
Ik heb 1 vriend die echt groot en gespierd is.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, is volgens mij ook een soort oerinstinct. Dat hij haar kan beschermen en zo. Al hoeft iemand die lang is niet per se sterk te zijn, maar toch.
[..]
Ja, liefst wel kleiner.
Best vreemd toch....quote:Op donderdag 6 november 2014 12:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb 1 vriend die echt groot en gespierd is.
Grootste angsthaas die ik ken.
Die heeft ze niet meer.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Ga jij maar met je moeders laven spelen.
Zit niet zo te zeuren. Het feit blijft dat (veel) vrouwen op langer vallen. Uiteraard is dat maar een onderdeel, ik heb ook kleinere mannen gezien als partner van een vrouw. Maar veel minder.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Misschien maakt het haar geen zak uit of hij twee meter of 1,75 is.
's Ochtends zoenen met ochtendgeurtje.quote:
Ohaiquote:Op donderdag 6 november 2014 12:00 schreef Fascination het volgende:
Klopt hoor,quote:Op donderdag 6 november 2014 12:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Groot en sterk maakt je nog geen vechter he.
Ja, zo romantisch als op tv is dat helemaal niet.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
's Ochtends zoenen met ochtendgeurtje.
Ik ben een klein opdondertje maar op dat vlak aardig zeker van mezelf ja.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:05 schreef K44S het volgende:
[..]
Klopt hoor,
Zoals ik al zeg: Het heeft vrijwel 80% te maken met je persoonlijk,zelfverzekerdheid
Ik heb indd wel iets anders om me druk over te maken....quote:Op donderdag 6 november 2014 12:04 schreef Godshand het volgende:
[..]
Zit niet zo te zeuren. Het feit blijft dat (veel) vrouwen op langer vallen. Uiteraard is dat maar een onderdeel, ik heb ook kleinere mannen gezien als partner van een vrouw. Maar veel minder.
Kortom K44S, voel je op dit punt gezegend, nu de rest bij jezelf op orde krijgen en het komt helemaal goed
Je bent nog in de groei.quote:
Hoezo niet? buschauffeur kapot ?quote:
Ik vind ze echt creepy.quote:
Valt wel mee toch? Hoe groot ben je?quote:Op donderdag 6 november 2014 12:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben een klein opdondertje maar op dat vlak aardig zeker van mezelf ja.
O stop it youquote:Op donderdag 6 november 2014 12:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Hoe groot ben je?
Smurfquote:Op donderdag 6 november 2014 12:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben een klein opdondertje maar op dat vlak aardig zeker van mezelf ja.
Of van die porseleinen poppen.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:07 schreef Fascination het volgende:
Je zal toch maar een date hebben en bij diegene thuis eindigen waar honderden laven je aanstaren.
Net zo groot als Hep.quote:
Sorry, Roy, maar dat is niet klein.quote:
quote:Op donderdag 6 november 2014 12:07 schreef Fascination het volgende:
Je zal toch maar een date hebben en bij diegene thuis eindigen waar honderden laven je aanstaren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
Of van die porseleinen poppen.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:07 schreef Fascination het volgende:
Ik heb nergens heen te gaanquote:
Ik dacht serieus dat ik groter was dan jij. Maar kennelijk niet.quote:
Ok, dan ben ik groot.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Sorry, Roy, maar dat is niet klein.
quote:Op donderdag 6 november 2014 12:07 schreef Fascination het volgende:
Je penis misschienquote:Op donderdag 6 november 2014 12:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat ik groter was dan jij. Maar kennelijk niet.
Kleiner dan het landelijk gemiddelde.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Sorry, Roy, maar dat is niet klein.
Wil jij je er even niet mee bemoeien ja.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Kleiner dan het landelijk gemiddelde.
quote:Op donderdag 6 november 2014 12:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wil jij je er even niet mee bemoeien ja.
Nee ik ook niet.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoef dat niet zo nodig uit te vinden.
Ik vanavond pas, maar dit is meer een post breakup-blijf-in-bed-balen-momentje..quote:
Bro, high five!quote:
Ik bekijk het ook vooral vanuit mijn eigen lengte.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoe lang ben jij eigenlijk? We verschillen niet veel, toch?quote:Op donderdag 6 november 2014 12:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik bekijk het ook vooral vanuit mijn eigen lengte.
Jij bent toch ook niet zo heel klein?quote:Op donderdag 6 november 2014 12:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik bekijk het ook vooral vanuit mijn eigen lengte.
Wil je er over praten?quote:Op donderdag 6 november 2014 12:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vanavond pas, maar dit is meer een post breakup-blijf-in-bed-balen-momentje..
Ik dacht dat jij kleiner was dan ik (niet de omvang dan he).quote:
Hoe laat spreken we af ?quote:Op donderdag 6 november 2014 12:11 schreef Samzz het volgende:
Overigens val ik over het algemeen ook op lange mannen. Toch op z'n minst langer dan ik ben
. Al is dat niet moeilijk.
Lekker dan als je niet in het bezit bent van een auto.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jup. Al heet het hier manifestatie.
1.70. Nee, volgens mij ben je een paar cm groter.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoe lang ben jij eigenlijk? We verschillen niet veel, toch?
IK ben Smurf hier ja, niemand anders gvd!quote:Op donderdag 6 november 2014 12:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als verticaal gehandicapte mag ik dat zeggen.
Wat is het landelijk gemiddelde voor mannen?quote:Op donderdag 6 november 2014 12:09 schreef Fera het volgende:
[..]
1 cm maar dus.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
1.70. Nee, volgens mij ben je een paar cm groter.
Ik buk altijd een beetje zodat jullie niet al te overschaduwt worden door mijn awesomeness.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij kleiner was dan ik (niet de omvang dan he).
1.80,8 dacht ik.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:12 schreef yats het volgende:
[..]
Wat is het landelijk gemiddelde voor mannen?
Precies. Fijn dat we op dezelfde pagina zitten.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee ik ook niet.
Jouw penis is een groot mysterie voor me, en sommige mysteries moet je niet willen oplossen.
Held,quote:Op donderdag 6 november 2014 12:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik buk altijd een beetje zodat jullie niet al te overschaduwt worden door mijn awesomeness.
Taylor Swift?quote:
Dat redde ik net niet he?quote:Op donderdag 6 november 2014 12:11 schreef Samzz het volgende:
Overigens val ik over het algemeen ook op lange mannen. Toch op z'n minst langer dan ik ben
. Al is dat niet moeilijk.
Inb4 Fax met zijn pics van je zusjes in badjas.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:13 schreef Fascination het volgende:
M'n zusjes zijn volgens mij iets van 1.73, maar doordat ze zo slank zijn, vind ik ze altijd enorm groot lijken, vooral met badjas.
Pics van je zusjesquote:Op donderdag 6 november 2014 12:13 schreef Fascination het volgende:
M'n zusjes zijn volgens mij iets van 1.73, maar doordat ze zo slank zijn, vind ik ze altijd enorm groot lijken, vooral met badjas.
Ik vind mezelf juist altijd groter omdat ik ook vrij breed ben.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:13 schreef Fascination het volgende:
Ik ben zowel niet werk als studie loosquote:Op donderdag 6 november 2014 12:14 schreef K44S het volgende:
Ik bedenk me net, ben ik de enige werk/studieloze hier ? .....
http://www.buzzfeed.com/j(...)-sick-of-being-asked
Nee. Stikt hier van de paupers.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:14 schreef K44S het volgende:
Ik bedenk me net, ben ik de enige werk/studieloze hier ? .....
http://www.buzzfeed.com/j(...)-sick-of-being-asked
Zwak dit.quote:
Ik heb dan toevallig wel een auto. Maar inderdaad, het is wel zwaar kut dan.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Lekker dan als je niet in het bezit bent van een auto.
Geen wintervet hebben.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn verwarming slaat aan. Het is onder de 16 graden
Stiekem wil je er wel over praten...quote:
Ik verzamel allies over die internetz....quote:Op donderdag 6 november 2014 12:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben zowel niet werk als studie loos
Of nou ja geen studie, maar een cursus.
Dit wel ?quote:
Mannen willen niet praten over die shit.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:16 schreef K44S het volgende:
[..]
Stiekem wil je er wel over praten...
[..]
Ik verzamel allies over die internetz....
[..]
Dit wel ?
Ik vind haar in dit gifje ook leuker dan hoe ze normaal is. Maar ja, voor je het weet heeft ze een zeiknummer over je geschreven.quote:
Ik heb nog meer dan voldoende vet om te blijven drijven.quote:
Doesn't matter, had sexquote:Op donderdag 6 november 2014 12:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind haar in dit gifje ook leuker dan hoe ze normaal is. Maar ja, voor je het weet heeft ze een zeiknummer over je geschreven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |