Nope. Jammer dat ik daar drie jaar over na moest denken.quote:Op donderdag 6 november 2014 01:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niet heel raar dat het nu je ex is dan...
Ach, zolang je het uiteindelijk maar goed hebt tochquote:Op donderdag 6 november 2014 01:11 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nope. Jammer dat ik daar drie jaar over na moest denken.
quote:Op donderdag 6 november 2014 01:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ach, zolang je het uiteindelijk maar goed hebt toch
Die kan ik nu gewoon ongegeneerd dragen ook al laten ze je 10 kilo zwaarder lijken.quote:Op donderdag 6 november 2014 01:13 schreef Yvie_lu het volgende:
En tot die tijd gewoon lekkere warme dekbedden en pyjama's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 9 juli 2015 14:53 schreef Yvie_lu: Gelukkig. Paniek om niks :)
Op donderdag 9 juli 2015 14:57 schreef HeatWave: Deze post is universeel toepasbaar bij haar B-).
Op woensdag 8 juli 2015 15:09 schreef El_Thijs:"Inolvidable. Staat voor duidelijkheid en directheid."
ach, ik begin toch een beetje op een zombie te lijken, dus ik ga proberen te slapen.quote:
quote:Op donderdag 6 november 2014 01:14 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Die kan ik nu gewoon ongegeneerd dragen ook al laten ze je 10 kilo zwaarder lijken.Niks mis met pyamas..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
quote:
Goed plan, ik doe mee, nogsteeds last vam duizelingen, en nu ook hoofdpijn erbij gelregen.. Yay me..quote:Op donderdag 6 november 2014 01:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
ach, ik begin toch een beetje op een zombie te lijken, dus ik ga proberen te slapen.
Welterusten iedereen en werkse voor Fax nog!
![]()
Trustequote:Op donderdag 6 november 2014 01:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
ach, ik begin toch een beetje op een zombie te lijken, dus ik ga proberen te slapen.
Welterusten iedereen en werkse voor Fax nog!
![]()
Wijsheid komt met de jarenquote:Op donderdag 6 november 2014 01:11 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nope. Jammer dat ik daar drie jaar over na moest denken.
Gelukkig ben ik een kacheltje van mezelf, dus dat heb ik niet nodig.quote:Op donderdag 6 november 2014 01:13 schreef Yvie_lu het volgende:
En tot die tijd gewoon lekkere warme dekbedden en pyjama's
Dat komt me bekend voor. Te fanatiek gesport?quote:
U wint een koelkast! 30km op de hometrainer. Was 6 maand geleden dat ik nog deftig had gesport.quote:Op donderdag 6 november 2014 09:46 schreef yats het volgende:
[..]
Dat komt me bekend voor. Te fanatiek gesport?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |