Nope. Jammer dat ik daar drie jaar over na moest denken.quote:Op donderdag 6 november 2014 01:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niet heel raar dat het nu je ex is dan...
Ach, zolang je het uiteindelijk maar goed hebt tochquote:Op donderdag 6 november 2014 01:11 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nope. Jammer dat ik daar drie jaar over na moest denken.
quote:Op donderdag 6 november 2014 01:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ach, zolang je het uiteindelijk maar goed hebt toch
Die kan ik nu gewoon ongegeneerd dragen ook al laten ze je 10 kilo zwaarder lijken.quote:Op donderdag 6 november 2014 01:13 schreef Yvie_lu het volgende:
En tot die tijd gewoon lekkere warme dekbedden en pyjama's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 9 juli 2015 14:53 schreef Yvie_lu: Gelukkig. Paniek om niks :)
Op donderdag 9 juli 2015 14:57 schreef HeatWave: Deze post is universeel toepasbaar bij haar B-).
Op woensdag 8 juli 2015 15:09 schreef El_Thijs:"Inolvidable. Staat voor duidelijkheid en directheid."
ach, ik begin toch een beetje op een zombie te lijken, dus ik ga proberen te slapen.quote:
quote:Op donderdag 6 november 2014 01:14 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Die kan ik nu gewoon ongegeneerd dragen ook al laten ze je 10 kilo zwaarder lijken.Niks mis met pyamas..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
quote:
Goed plan, ik doe mee, nogsteeds last vam duizelingen, en nu ook hoofdpijn erbij gelregen.. Yay me..quote:Op donderdag 6 november 2014 01:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
ach, ik begin toch een beetje op een zombie te lijken, dus ik ga proberen te slapen.
Welterusten iedereen en werkse voor Fax nog!
![]()
Trustequote:Op donderdag 6 november 2014 01:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
ach, ik begin toch een beetje op een zombie te lijken, dus ik ga proberen te slapen.
Welterusten iedereen en werkse voor Fax nog!
![]()
Wijsheid komt met de jarenquote:Op donderdag 6 november 2014 01:11 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nope. Jammer dat ik daar drie jaar over na moest denken.
Gelukkig ben ik een kacheltje van mezelf, dus dat heb ik niet nodig.quote:Op donderdag 6 november 2014 01:13 schreef Yvie_lu het volgende:
En tot die tijd gewoon lekkere warme dekbedden en pyjama's
Dat komt me bekend voor. Te fanatiek gesport?quote:
U wint een koelkast! 30km op de hometrainer. Was 6 maand geleden dat ik nog deftig had gesport.quote:Op donderdag 6 november 2014 09:46 schreef yats het volgende:
[..]
Dat komt me bekend voor. Te fanatiek gesport?
Mag ik met een vervolgvraag ook door voor een tv? Ik heb al een goede koelkastquote:Op donderdag 6 november 2014 09:49 schreef Subpoena het volgende:
[..]
U wint een koelkast! 30km op de hometrainer. Was 6 maand geleden dat ik nog deftig had gesport.Iedereen vond het wel cool hoor.
Ja, leuk tochquote:Op donderdag 6 november 2014 10:05 schreef Samzz het volgende:
To Zoo, or not to Zoo... That's the question.
Zeker. Maar het is zo koud buiten... En grijs. Zo eens de voorspelling bekijken.quote:
Ach zolang het maar niet gaat regenenquote:Op donderdag 6 november 2014 10:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeker. Maar het is zo koud buiten... En grijs. Zo eens de voorspelling bekijken.
Mijn beide benen. Zwakke gewrichten. Maar nu is de pijn nog dragelijk, gisteren wist ik niet waar kruipen.quote:Op donderdag 6 november 2014 09:52 schreef sandertjuh het volgende:
Overal spierpijn? Of alleen bepaalde spiergroepen?
Maar er is helemaal geen vervolgvraag en de tv's zijn uit stock.quote:Op donderdag 6 november 2014 10:02 schreef yats het volgende:
[..]
Mag ik met een vervolgvraag ook door voor een tv? Ik heb al een goede koelkast
Overigens wel netjes! 30 kilometer is een flink stuk. Ik heb nog spierpijn van het boksen dinsdag.
Ja, klopt. Daarom even checken of het zou gaan regenenquote:Op donderdag 6 november 2014 10:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ach zolang het maar niet gaat regenen
Op de kou kan je je kleden.
Antwerpen Zoo of een ander?quote:Op donderdag 6 november 2014 10:05 schreef Samzz het volgende:
To Zoo, or not to Zoo... That's the question.
Ik niet, Firefoxquote:Op donderdag 6 november 2014 10:19 schreef Samzz het volgende:
Oké, ik krijg een Chrome user survey. Iemand dat al eens gehad?
Nu heb ik spontaan dat ene smurfenhouse nummer in m'n hoofd... "Hij gaat lekker hij gaat goed.."quote:
Eens in de zoveel tijd krijg je die, ik klik m meestal gewoon wegquote:Op donderdag 6 november 2014 10:19 schreef Samzz het volgende:
Wel gehad, gelijk uitgezetquote:Op donderdag 6 november 2014 10:19 schreef Samzz het volgende:
Die hebben ze niet in Antwerpen zelf? Faalquote:Op donderdag 6 november 2014 10:24 schreef Samzz het volgende:
Oh my, koala's. Ik ga naar Planckendael
.
Nee, die hebben ze niet in Antwerpen. Net als dat Planckendael geen nijlpaarden heeft. Waarom zou een dierentuin van dezelfde instelling hetzelfde bestand hebben? Dat is niet logisch.quote:Op donderdag 6 november 2014 10:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die hebben ze niet in Antwerpen zelf? Faal
Waarom niet gewoon alles in 1 dierentuin? Al zal het in antwerpen wel met de ruimte te maken hebben..quote:Op donderdag 6 november 2014 10:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, die hebben ze niet in Antwerpen. Net als dat Planckendael geen nijlpaarden heeft. Waarom zou een dierentuin van dezelfde instelling hetzelfde bestand hebben? Dat is niet logisch.
Waarom wel? En je geeft ook al antwoord op je eerste vraag.quote:Op donderdag 6 november 2014 10:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon alles in 1 dierentuin? Al zal het in antwerpen wel met de ruimte te maken hebben..
Omdat zij niet altijd dichterbij kunnen misschien? Wij kunnen nog op bankjes of stenen gaan staan om beter zicht te hebben, maar iemand in een rolstoel kan dat niet..quote:Op donderdag 6 november 2014 10:30 schreef Samzz het volgende:
Wat ik me wel afvraag... Waarom zouden gehandicapten en invaliden in een dierentuin een gunstiger tarief moeten hebben? Ik een pretpark kan ik me daar nog wat bij indenken omdat ze niet in alle attracties kunnen. Maar voor een dierentuin geldt dat niet.
In een rolstoel kun je net zo goed dichterbij. Daarnaast zitten niet alle gehandicapten of mindervaliden altijd in een rolstoel.quote:Op donderdag 6 november 2014 10:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Omdat zij niet altijd dichterbij kunnen misschien? Wij kunnen nog op bankjes of stenen gaan staan om beter zicht te hebben, maar iemand in een rolstoel kan dat niet..
Misschien zouden wij als ukkies ook een gunstiger tarief moeten krijgen..
Het is maar net waar je je druk over wilt maken.quote:Op donderdag 6 november 2014 10:30 schreef Samzz het volgende:
Wat ik me wel afvraag... Waarom zouden gehandicapten en invaliden in een dierentuin een gunstiger tarief moeten hebben? Ik een pretpark kan ik me daar nog wat bij indenken omdat ze niet in alle attracties kunnen. Maar voor een dierentuin geldt dat niet.
Irritant dat ja.. Ga eens opzij mensen ik wil ook diertjes ziehien!quote:Op donderdag 6 november 2014 10:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
In een rolstoel kun je net zo goed dichterbij. Daarnaast zitten niet alle gehandicapten of mindervaliden altijd in een rolstoel.
En inderdaad, als het stervensdruk is zie ik ook geen flikker.
Oh, is je iets afvragen hetzelfde als je ergens druk over maken... Learned something here.quote:Op donderdag 6 november 2014 10:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Het is maar net waar je je druk over wilt maken.
quote:Op donderdag 6 november 2014 10:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Irritant dat ja.. Ga eens opzij mensen ik wil ook diertjes ziehien!
Slim! Ik heb nog een kortingskaart voor Amersfoort maar twijfel erover omdat het alleen op zaterdag en zondag isquote:Op donderdag 6 november 2014 10:46 schreef Samzz het volgende:
[..]herkenbaar
. Maar ik ga tegenwoordig alleen nog op dagen dat ik weet dat het niet zo druk is, veel fijner.
quote:Op donderdag 6 november 2014 10:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, is je iets afvragen hetzelfde als je ergens druk over maken... Learned something here.
Hoe noem ik m'n uhmm voormalige fuckbuddy met gevoelens (wederzijds}) dan ?quote:
De drukste dagenquote:Op donderdag 6 november 2014 10:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Slim! Ik heb nog een kortingskaart voor Amersfoort maar twijfel erover omdat het alleen op zaterdag en zondag is
Die noem je gewoon niet. Jaloersmakerij..quote:Op donderdag 6 november 2014 10:57 schreef K44S het volgende:
[..]
Hoe noem ik m'n uhmm voormalige fuckbuddy met gevoelens (wederzijds}) dan ?
He zonde, ik kon wel een tv gebruiken (ik heb nu echt zo'n mini-tv)quote:Op donderdag 6 november 2014 10:17 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Maar er is helemaal geen vervolgvraag en de tv's zijn uit stock.
Dankje. Heb wel pijn van het zadel.Woow boksen. Jij gaat ook wel lekker.
Waar kan ik voor dat soort spierpijn tekenenquote:Op donderdag 6 november 2014 10:04 schreef artelligence het volgende:
Ik van alle seks van afgelopen week
Precies zoals je het zegt.quote:Op donderdag 6 november 2014 10:57 schreef K44S het volgende:
[..]
Hoe noem ik m'n uhmm voormalige fuckbuddy met gevoelens (wederzijds}) dan ?
Yv, kom die zolder eens afquote:Op donderdag 6 november 2014 10:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Die noem je gewoon niet. Jaloersmakerij..
Zou gemeen zijn naar alle mensen die nooit van de zolderkamer afkomen en geen seks hebben
Ik ben zelf meer Blijdorp-fan, maar was alweer even geleden dat ik in A'foort geweest ben dus ben het nog aan het overwegen.quote:Op donderdag 6 november 2014 10:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
De drukste dagen. Amersfoort is wel de moeite waard, though.
Heb je gelijk in.quote:Op donderdag 6 november 2014 10:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Die noem je gewoon niet. Jaloersmakerij..
Zou gemeen zijn naar alle mensen die nooit van de zolderkamer afkomen en geen seks hebben
Heel goed!quote:Op donderdag 6 november 2014 10:59 schreef K44S het volgende:
[..]
Heb je gelijk in.
Al moet ik zeggen dat ik mezelf toch wel een waardige fokker mag noemen.
Ben al 3 dagen niet buiten geweest........ ik krijg allemaal bultjes en zo van sociale gelegenheden.
Wat moet je eigenlijk doen om een prominent fokker te worden?quote:
Genoeg tijd op zolder doorbrengen en het forum onveilig makenquote:Op donderdag 6 november 2014 11:02 schreef K44S het volgende:
[..]
Wat moet je eigenlijk doen om een prominent fokker te worden?
Een abo nemenquote:Op donderdag 6 november 2014 11:02 schreef K44S het volgende:
[..]
Wat moet je eigenlijk doen om een prominent fokker te worden?
Hoe kan ik dat nemen zonder geld ?quote:
Iemand overhalen er één voor je te kopenquote:
Mooi, zal ik nooit een prominent wordenquote:
Lieve Samzz......quote:Op donderdag 6 november 2014 11:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iemand overhalen er één voor je te kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |