Er zijn een paar users onafhankelijk geband, geen rel zover ik weet.quote:
Zwarte Piet rel woekert over het hele forum.quote:
Verdommequote:Op woensdag 5 november 2014 19:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
VBL zit in de gevangenis. Ze mogen niet langs start.
Ga terug naar de dorpsstraat.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
VBL zit in de gevangenis. Ze mogen niet langs start.
Nou, de consensus is dat een bepaalde admin niet zo populair is.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zijn een paar users onafhankelijk geband, geen rel zover ik weet.
quote:Op woensdag 5 november 2014 19:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zwarte Piet rel woekert over het hele forum.
Niet zo haten op yvonne. yvonne is lief.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou, de consensus is dat een bepaalde admin niet zo populair is.
Karina was aan het PMS'en?quote:Op woensdag 5 november 2014 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zijn een paar users onafhankelijk geband, geen rel zover ik weet.
Yvonnequote:Op woensdag 5 november 2014 19:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet zo haten op yvonne. yvonne is lief.
Zonder Yvonne waren er nu geen VBL users meer overgebleven.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet zo haten op yvonne. yvonne is lief.
Ja dan was ik zelfs los gegaan.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zonder Yvonne waren er nu geen VBL users meer overgebleven.
Altijd die kutzwarte.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zwarte Piet rel woekert over het hele forum.
Dat is satire, dat mag wel.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:41 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Altijd die kutzwarte.
Hahahaha geeeeeeintjeeeee heeee pik hahahha ouwe reus
FC BAYERNquote:Op woensdag 5 november 2014 19:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
WER HAT DIE BESTE VERTEIDIGUNG ?
Daar dacht ik ook al aan.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:41 schreef Postbus100 het volgende:
Interessant item, ik hoop dat ze de ruimte voor hun verhaal krijgen.
Die docent lijkt trouwens op Joop Braakhekke. ..
FC BAYERNquote:Op woensdag 5 november 2014 19:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
UND WER HAT DIE BESTE ANGRIFF?
Schalkequote:Op woensdag 5 november 2014 19:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
UND WER HAT DIE BESTE ANGRIFF?
Worden niet teruggefloten, ook niet neergeschoten.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:44 schreef DuvelDuvel het volgende:
Alleen de vogels vlogen van Oost naar West-Berlijn
UND DESWEGEN SIND WIR.... MEISTER!quote:
Logisch, mensen kunnen niet eens vliegen.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:44 schreef DuvelDuvel het volgende:
Werden niet teruggefloten en ook niet neergeschoten.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:44 schreef DuvelDuvel het volgende:
Een kleine glimlach.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:45 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Logisch, mensen kunnen niet eens vliegen.
XD
wordt toch 0-5, niets aanquote:
Alleen de strontvliegen, vliegen van Oost- naar West-Berlijn...quote:Op woensdag 5 november 2014 19:45 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
XD
Beetje ChristenUnie type inderdaad.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:48 schreef NoCigar het volgende:
Gitte ziet er nog steeds saai uit, met haar kleren over haar pyjama.
GELSENKIRCHENNNNNquote:Op woensdag 5 november 2014 19:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
UND DESWEGEN SIND WIR.... MEISTER!
UND, DAVY UND NICHT NUR VON MÜNCHEN, NICHT NUR VON MÜNCHEN... AUCH VON..?
Opvallend ja.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:48 schreef superniger het volgende:
Alleen de mooie vrouwen mogen aan tafel.
Dat ze The Wall met Roger Waters en artiesten maar weer uitzenden! Sinead O' Connor die Mother zingtquote:
Jawel hoor. Gewoon met de KLMquote:Op woensdag 5 november 2014 19:45 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
XD
quote:Op woensdag 5 november 2014 19:51 schreef TLC het volgende:
David Hasselhoff op de Berlijnse Muur![]()
![]()
[ afbeelding ]
Historisch momentquote:Op woensdag 5 november 2014 19:51 schreef TLC het volgende:
David Hasselhoff op de Berlijnse Muur![]()
![]()
[ afbeelding ]
HAMBURGquote:Op woensdag 5 november 2014 19:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
UND DESWEGEN SIND WIR.... MEISTER!
UND, DAVY UND NICHT NUR VON MÜNCHEN, NICHT NUR VON MÜNCHEN... AUCH VON..?
quote:Op woensdag 5 november 2014 20:04 schreef Heufd het volgende:
Hoe kan Nico trouwens Zomergasten kijken op een donderdag in november?
twitter:dijkshoorn twitterde op woensdag 05-11-2014 om 20:03:16Was helaas in de war tijdens dwdd met leegvegen van Plein Hemelse vrede. Sorry Berlijn mensen. reageer retweet
twitter:dijkshoorn twitterde op woensdag 05-11-2014 om 20:06:42Dat heb ik... Duizenden kalender fanaten in mijn nek. Sorry. Ik was blijkbaar dronken toen de muur viel.... reageer retweet
Nou vertel.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:15 schreef Snowballed het volgende:
Beetje jammer dat er met geen woord gerept word over waar ons koningspaar vanmorgen was...
Ditquote:
Het gesprek van de dag inderdaad, ongelooflijk dat hier geen aandacht aan wordt besteedquote:
Toen er nog geen blauwe vinkjes bestonden was het leven veel leuker...quote:
Inderdaadquote:
Helaas iddquote:
Sample gewoon een orkest dan...quote:
Ben zelf als VJ ook al een tijd bezig met een klein orkest en een dj om een perfecte symbiose en sound te vinden, maar makkelijk is het zeker niet.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:39 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Sample gewoon een orkest dan...
Wende is prima, maar 1J is natuurlijk lachwekkend.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:40 schreef GlennQuagmire het volgende:
Bowie![]()
En dan deze artiesten om hem te 'eren'
Power stem, maar wat een verschrikking om te zien en horen praten.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wende is prima, maar 1J is natuurlijk lachwekkend.
Ik vind het geen combi gelijk...quote:Op donderdag 6 november 2014 19:41 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ben zelf als VJ ook al een tijd bezig met een klein orkest en een dj om een perfecte symbiose en sound te vinden, maar makkelijk is het zeker niet.
Wat moet ie anders? Het klinkt tenminste nog. Billy Joel kan het ook nog steeds alleen wel zittend achter de piano.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:41 schreef marcodej het volgende:
Bowie, ook zo'n artiest die geen idee heeft wanneer hij moet stoppen.
En intervieuws van te lezen.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:42 schreef waxmask het volgende:
[..]
Power stem, maar wat een verschrikking om te zien en horen praten.
quote:Op donderdag 6 november 2014 19:43 schreef Paul het volgende:
Waar sloeg dat op met die DJ Jeff Mills net? Hij deed alleen op aan en uit drukken
troll alertquote:Op donderdag 6 november 2014 19:43 schreef SilentChaos het volgende:
Het origineel van Nirvana is beter
Er is een verschil tussen een plaatjes draaier en iemand die echt zelf samples mixed of zelfs maakt.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:42 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ik vind het geen combi gelijk...
Als het orkest nou gewoon uitgebreid werd met een liveband die het speelde..
Maarja een dj schijnt ook muzikant te zijn tegenwoordig..
Goed idee !quote:Op donderdag 6 november 2014 19:41 schreef NoCigar het volgende:
Volgende week Jan Keizer over Lou Reed.
Ja toch, ik hoorde alleen maar 1 deuntje zich loopenquote:
Haha xDquote:
Ja.. bij het ene ram je op een knopje.. en bij het andere op het andere knopje...quote:Op donderdag 6 november 2014 19:44 schreef waxmask het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen een plaatjes draaier en iemand die echt zelf samples mixed of zelfs maakt.
Hahaha ja lekker simpel, dat doet iemand die een instrument speelt in principe ook....quote:Op donderdag 6 november 2014 19:45 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ja.. bij het ene ram je op een knopje.. en bij het andere op het andere knopje...
Als je op een snaar drukt gebeurt er weinig... zelfde bij een drumvel... of blaasinstrument.. of....quote:Op donderdag 6 november 2014 19:46 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hahaha ja lekker simpel, dat doet iemand die een instrument speelt in principe ook....![]()
In ieder geval beter dan die gay clip met Jagger...quote:Op donderdag 6 november 2014 19:47 schreef Klepper272 het volgende:
Bowie z'n samenwerking met Lou Reed en Iggy Pop was briljant .
quote:
Zelfde met een pc, dj set en keyboard.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:48 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Als je op een snaar drukt gebeurt er weinig... zelfde bij een drumvel... of blaasinstrument.. of....
Het rondje van nOsquote:
Omdat er gisteren geen Lucky was en meteen Herman kwam, en we dachten dat het een Lucky was. Sander heeft goed opgelet,quote:
oh haquote:
Voor de meeste mensen die niet beter weten, en geen flauw benul hebben van wat er allemaal gebeurt zal het inderdaad zo klinken..quote:Op donderdag 6 november 2014 19:45 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja toch, ik hoorde alleen maar 1 deuntje zich loopen
Nee. hoor.. die zet je aan en stel je in.. en klaar ben je om om knopjes te drukken..quote:Op donderdag 6 november 2014 19:50 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zelfde met een pc, dj set en keyboard.
Was het allemaal maar zo makkelijk. Ik zou je een keer willen uitnodigen om je te " leren" luisteren naar muziek. En wat het ene loopje toevoegt of een nummer kan verkrachten. En anders kijk naar Live in Pompeii van Pink Floyd, die docu waar ze een splinter nieuwe synthezizer hebben, de eerste, en zie hoe geluid gemaakt wordt.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:54 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Nee. hoor.. die zet je aan en stel je in.. en klaar ben je om om knopjes te drukken..
Gast.. mij uitnodigen om te leren luisteren...quote:Op donderdag 6 november 2014 19:57 schreef waxmask het volgende:
[..]
Was het allemaal maar zo makkelijk. Ik zou je een keer willen uitnodigen om je te " leren" luisteren naar muziek. En wat het ene loopje toevoegt of een nummer kan verkrachten. En anders kijk naar Live in Pompeii van Pink Floyd, die docu waar ze een splinter nieuwe synthezizer hebben, de eerste, en zie hoe geluid gemaakt wordt.
Jij bent echt een muziekGodquote:Op donderdag 6 november 2014 19:58 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Gast.. mij uitnodigen om te leren luisteren...![]()
Ik liep als kind de studio al in en uit en heb 12 jaar een bedrijf in de muziekbranche..
Er zit een gevoel en subtiliteit in wat echt niet makkelijk te creeeren is. Zeker niet op die antieke 909.quote:
Je weet dat hij zo ongeveer op FOK! is begonnon?quote:Op woensdag 5 november 2014 19:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nico zou het nog geen dag vol houden op FOK! met zijn controversiële teksten.
Ja.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:03 schreef Verbal het volgende:
[..]
Je weet dat hij zo ongeveer op FOK! is begonnon?
V.
Waarom? Geen gehoor die man.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:40 schreef schoolstudent het volgende:
Nico moet echt audioboeken inspreken.
GS toch? Als reaguurder?quote:Op donderdag 6 november 2014 20:03 schreef Verbal het volgende:
[..]
Je weet dat hij zo ongeveer op FOK! is begonnon?
V.
Nee hoor...quote:
Denk wel dat ik kan raden ik welk genre je actief bent.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:04 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Nee hoor...![]()
Maar ik hoef niet meer te "leren" luisteren geloof ik...
Oh vertel..?quote:Op donderdag 6 november 2014 20:06 schreef waxmask het volgende:
[..]
Denk wel dat ik kan raden ik welk genre je actief bent.
Niet in de reggae zoals je onderschrift doen vermoeden anders zou je wel wat meer begrip hebben voor andere ritmes en sounds. Alles om een hoger bewustzijn bij een mens los te maken.quote:
Zo hoog dat je geen idee hebt waar je over aan het praten bent merk ik..quote:Op donderdag 6 november 2014 20:09 schreef waxmask het volgende:
[..]
Niet in de reggae zoals je onderschrift doen vermoeden anders zou je wel wat meer begrip hebben voor andere ritmes en sounds. Alles om een hoger bewustzijn bij een mens los te maken.
Wat doet gij dan in de muziekbranche?quote:Op donderdag 6 november 2014 20:04 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Nee hoor...![]()
Maar ik hoef niet meer te "leren" luisteren geloof ik...
Da zeg ik nie...quote:Op donderdag 6 november 2014 20:32 schreef StephanL het volgende:
[..]
Wat doet gij dan in de muziekbranche?
De wereld draait door inderdaad...quote:
Wat moet je nou van Anouk leren, hoe je je door een neger moet laten palen ofzoquote:Op vrijdag 7 november 2014 19:03 schreef superniger het volgende:
College tour stelt ook niks meer voor.
Hoe je je eigen fans moet afzeiken.quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:04 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wat moet je nou van Anouk leren, hoe je je door een neger moet laten palen ofzo
Soms denk ik wel eens, best een lekker wijfquote:Op vrijdag 7 november 2014 19:04 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wat moet je nou van Anouk leren, hoe je je door een neger moet laten palen ofzo
Ik ookquote:Op vrijdag 7 november 2014 19:06 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Soms denk ik wel eens, best een lekker wijf
quote:
Een pielemans.quote:
En dan gaan ze naar UPCquote:Op vrijdag 7 november 2014 19:07 schreef DrDentz het volgende:
Haha Feyenoord tokkies die hun ziggo opzeggen, hoe behandel je dat als retentiemedewerker..
Wat een onzin, prima tv programma.quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, De Kwis. De show voor geestelijk en verstandelijk gehandicapt persoon.
Ton Ojersquote:Op vrijdag 7 november 2014 19:07 schreef Tomatenboer het volgende:
Mijn god, zit ik AT5 te kijken ofzo.
Ondertussen is het allemaal van Liberty Global.quote:
Niet afgemaaktquote:Op vrijdag 7 november 2014 19:08 schreef BobW het volgende:
[..]
Ed de Goey heeft de Bassie en Adriaan University gedaan.
Hohoho niet zomaar een voetbalclub. We hebben het hier over AFC Ajaxquote:Op vrijdag 7 november 2014 19:07 schreef Tomatenboer het volgende:
Mijn god, zit ik AT5 te kijken ofzo.
Sinds wanneer bespreken we de fucking sponsorovereenkomsten van voetbalclubs bij DWDD?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |