Er zijn een paar users onafhankelijk geband, geen rel zover ik weet.quote:
Zwarte Piet rel woekert over het hele forum.quote:
Verdommequote:Op woensdag 5 november 2014 19:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
VBL zit in de gevangenis. Ze mogen niet langs start.
Ga terug naar de dorpsstraat.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
VBL zit in de gevangenis. Ze mogen niet langs start.
Nou, de consensus is dat een bepaalde admin niet zo populair is.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zijn een paar users onafhankelijk geband, geen rel zover ik weet.
quote:Op woensdag 5 november 2014 19:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zwarte Piet rel woekert over het hele forum.
Niet zo haten op yvonne. yvonne is lief.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou, de consensus is dat een bepaalde admin niet zo populair is.
Karina was aan het PMS'en?quote:Op woensdag 5 november 2014 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zijn een paar users onafhankelijk geband, geen rel zover ik weet.
Yvonnequote:Op woensdag 5 november 2014 19:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet zo haten op yvonne. yvonne is lief.
Zonder Yvonne waren er nu geen VBL users meer overgebleven.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet zo haten op yvonne. yvonne is lief.
Ja dan was ik zelfs los gegaan.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zonder Yvonne waren er nu geen VBL users meer overgebleven.
Altijd die kutzwarte.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zwarte Piet rel woekert over het hele forum.
Dat is satire, dat mag wel.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:41 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Altijd die kutzwarte.
Hahahaha geeeeeeintjeeeee heeee pik hahahha ouwe reus
FC BAYERNquote:Op woensdag 5 november 2014 19:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
WER HAT DIE BESTE VERTEIDIGUNG ?
Daar dacht ik ook al aan.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:41 schreef Postbus100 het volgende:
Interessant item, ik hoop dat ze de ruimte voor hun verhaal krijgen.
Die docent lijkt trouwens op Joop Braakhekke. ..
FC BAYERNquote:Op woensdag 5 november 2014 19:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
UND WER HAT DIE BESTE ANGRIFF?
Schalkequote:Op woensdag 5 november 2014 19:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
UND WER HAT DIE BESTE ANGRIFF?
Worden niet teruggefloten, ook niet neergeschoten.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:44 schreef DuvelDuvel het volgende:
Alleen de vogels vlogen van Oost naar West-Berlijn
UND DESWEGEN SIND WIR.... MEISTER!quote:
Logisch, mensen kunnen niet eens vliegen.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:44 schreef DuvelDuvel het volgende:
Werden niet teruggefloten en ook niet neergeschoten.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:44 schreef DuvelDuvel het volgende:
Een kleine glimlach.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:45 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Logisch, mensen kunnen niet eens vliegen.
XD
wordt toch 0-5, niets aanquote:
Alleen de strontvliegen, vliegen van Oost- naar West-Berlijn...quote:Op woensdag 5 november 2014 19:45 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
XD
Beetje ChristenUnie type inderdaad.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:48 schreef NoCigar het volgende:
Gitte ziet er nog steeds saai uit, met haar kleren over haar pyjama.
GELSENKIRCHENNNNNquote:Op woensdag 5 november 2014 19:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
UND DESWEGEN SIND WIR.... MEISTER!
UND, DAVY UND NICHT NUR VON MÜNCHEN, NICHT NUR VON MÜNCHEN... AUCH VON..?
Opvallend ja.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:48 schreef superniger het volgende:
Alleen de mooie vrouwen mogen aan tafel.
Dat ze The Wall met Roger Waters en artiesten maar weer uitzenden! Sinead O' Connor die Mother zingtquote:
Jawel hoor. Gewoon met de KLMquote:Op woensdag 5 november 2014 19:45 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
XD
quote:Op woensdag 5 november 2014 19:51 schreef TLC het volgende:
David Hasselhoff op de Berlijnse Muur![]()
![]()
[ afbeelding ]
Historisch momentquote:Op woensdag 5 november 2014 19:51 schreef TLC het volgende:
David Hasselhoff op de Berlijnse Muur![]()
![]()
[ afbeelding ]
HAMBURGquote:Op woensdag 5 november 2014 19:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
UND DESWEGEN SIND WIR.... MEISTER!
UND, DAVY UND NICHT NUR VON MÜNCHEN, NICHT NUR VON MÜNCHEN... AUCH VON..?
quote:Op woensdag 5 november 2014 20:04 schreef Heufd het volgende:
Hoe kan Nico trouwens Zomergasten kijken op een donderdag in november?
twitter:dijkshoorn twitterde op woensdag 05-11-2014 om 20:03:16Was helaas in de war tijdens dwdd met leegvegen van Plein Hemelse vrede. Sorry Berlijn mensen. reageer retweet
twitter:dijkshoorn twitterde op woensdag 05-11-2014 om 20:06:42Dat heb ik... Duizenden kalender fanaten in mijn nek. Sorry. Ik was blijkbaar dronken toen de muur viel.... reageer retweet
Nou vertel.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:15 schreef Snowballed het volgende:
Beetje jammer dat er met geen woord gerept word over waar ons koningspaar vanmorgen was...
Ditquote:
Het gesprek van de dag inderdaad, ongelooflijk dat hier geen aandacht aan wordt besteedquote:
Toen er nog geen blauwe vinkjes bestonden was het leven veel leuker...quote:
Inderdaadquote:
Helaas iddquote:
Sample gewoon een orkest dan...quote:
Ben zelf als VJ ook al een tijd bezig met een klein orkest en een dj om een perfecte symbiose en sound te vinden, maar makkelijk is het zeker niet.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:39 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Sample gewoon een orkest dan...
Wende is prima, maar 1J is natuurlijk lachwekkend.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:40 schreef GlennQuagmire het volgende:
Bowie![]()
En dan deze artiesten om hem te 'eren'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |