http://nl.wikipedia.org/wiki/Dermatillomaniequote:Op woensdag 5 november 2014 12:29 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb vast al eens geinformeerd naar jouw officiële diagnose. Waar krijg jij medicatie voor?
En het is nog geeneens vrijdag.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dermatillomanie
Dit wordt een Groundhog Day topic.
Alleen als het helpt.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Mogen we Treehut nu niet meer uitmaken voor Tyfus Mogool hier?![]()
Dan mag je nu je jas wel vast aantrekken.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:51 schreef Treehut362 het volgende:
ik moet half twee ergens zijn. 10 minuten fietsen
Dit is serieus een hele mooie foto!quote:Op woensdag 5 november 2014 12:53 schreef Treehut362 het volgende:
die gitaarstukkies zijn goed
[ afbeelding ]
hoe kan je dat zien?quote:Op woensdag 5 november 2014 13:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Uit 2011 in een kwaliteit die TH niet in zn fototoestellen heeft zitten
jij bent écht een party pooperquote:Op woensdag 5 november 2014 13:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Uit 2011 in een kwaliteit die TH niet in zn fototoestellen heeft zitten
[/quote]quote:Op woensdag 5 november 2014 14:17 schreef Kingstown het volgende:
quote][ afbeelding ] Op woensdag 5 november 2014 13:23 schreef FANN het volgende:
wat ziet die quote er raar uit....
Nee, het regent hier en we zitten aan de kust.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ga je nog op een spannende excursie vandaag?
Jammer. Hopelijk verbeterd het wat de komende dagen. Ik moet trouwens altijd aan Waco denken als het over Texas gaat. Van die associaties waar je maar lastig vanaf komt.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:02 schreef MadMaster het volgende:
Nee, het regent hier en we zitten aan de kust.
Slechte combi.
Maar ik ga denk ik even op iPod Classic-jacht, aangezien die er binnenkort uit gaan en ze hier zeer goedkoop zijn.
Ik ben daar 4 jaar geleden geweest, want er zit daar een whisky distilleerderij. Niet veel meer te zien van de David Koresh shit. Alles is netjes opgeruimd.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jammer. Hopelijk verbeterd het wat de komende dagen. Ik moet trouwens altijd aan Waco denken als het over Texas gaat. Van die associaties waar je maar lastig vanaf komt.
Leg dat maar eeens uit hier. Hie meer guns des te beter is hier het devies. Je mag ze alleen nergens mee naar binnen nemen.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:39 schreef chufi het volgende:
Helemaal normaal zijn die mensen daar niet volgens mij met hun wapen cultuur
En daar controleren ze speciaal in Texas op ? Dus je legt ze buiten voor de pub neer?quote:Op woensdag 5 november 2014 16:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leg dat maar eeens uit hier. Hie meer guns des te beter is hier het devies. Je mag ze alleen nergens mee naar binnen nemen.
Saloon heet dat daar.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:05 schreef chufi het volgende:
[..]
En daar controleren ze speciaal in Texas op ? Dus je legt ze buiten voor de pub neer?
Ik zou toch maar oppassen als ik jou was als je ergens gaat eten.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:59 schreef MadMaster het volgende:
Leg dat maar eeens uit hier. Hie meer guns des te beter is hier het devies. Je mag ze alleen nergens mee naar binnen nemen.
Ik zie helemaal geen saloon deurtjesquote:Op woensdag 5 november 2014 17:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zou toch maar oppassen als ik jou was als je ergens gaat eten.![]()
ontvangen of aanbieden?quote:Op woensdag 5 november 2014 17:40 schreef sacha het volgende:
een van mijn favoriete topics is weer open!![]()
FHF / Kerstpakkettenactie 2014
Die heb ik dan ook niet zelf gemaakt.quote:
Nou, nu.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan mag je nu je jas wel vast aantrekken.
Hoel laat is u terug?
elke woensdagquote:
deze week de Tuinbouwgids van 1962 tot 1967 doorgespit...quote:Op woensdag 5 november 2014 18:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja leuk .... Normaliter zeg je wat je gedaan of gegeten hebt met det oudjes of zo ...
Het is weer de tijd van het jaar ervoor.quote:
ik word er blij van!quote:Op woensdag 5 november 2014 19:05 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Het is weer de tijd van het jaar ervoor.
Ik loop al zeker een week of 2 te spelen met de gedachte om een topic in 40+ daarover te openen (had het al driekwart klaar zelfs), maar bij nader inzien zal ik dat maar naar het nieuwe jaar verschuiven, want kadootjes geven buiten de feestdagen om is ook leuk.quote:
vertel waar jij blij van wordtquote:Op woensdag 5 november 2014 19:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik aas ff op iets .... Hebbedingetje.. Vandaag contract verlenging getekend
was wel weer 3 dagen werkquote:Op woensdag 5 november 2014 20:13 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
If you have what it takes... You can have it ALL!
Budgetquote:
per/dag?quote:Op woensdag 5 november 2014 20:48 schreef Treehut362 het volgende:
Initiatiefnemer Marc Kleijnen verwacht
dat het Stripmuseum 80.000 bezoekers kan
trekken.
ik denk per jaarquote:
Dat is tof ,een meer dan cadeautjequote:Op woensdag 5 november 2014 19:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik aas ff op iets .... Hebbedingetje.. Vandaag contract verlenging getekend
Dat is gewoon tot eind van het jaar meer niet,,, Maar dat andere is binnen alleen nog niet aan de muurquote:
Pakken wat je kan.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is gewoon tot eind van het jaar meer niet,,, Maar dat andere is binnen alleen nog niet aan de muur
Wij zaten te klaverjassen toentertijd.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:10 schreef chufi het volgende:
Mocht je dar toen al wel heen ? Ah ok toen keek men niet zo nauw
Ja zeker wel, Soms geen vetpot, Maar ik blijf er slank bijquote:
Gewoon volhouden tot je er bij neervalt Muisquote:Op woensdag 5 november 2014 21:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zeker wel, Soms geen vetpot, Maar ik blijf er slank bij
Dat doe ik al regelmatig.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon volhouden tot je er bij neervalt Muis
ik heb een huaweiy modem die is aangesloten op de vaste telefoon aansluiting in de muur in de woonkamer en ik moet hiervoor betalen bij online.nlquote:
Sinds ik daar ben weggegaan ben. trek ik soms willekeurig wat stekkers er uitquote:Op woensdag 5 november 2014 21:37 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik heb een huaweiy modem die is aangesloten op de vaste telefoon aansluiting in de muur in de woonkamer en ik moet betalen bij online.nl
dat mag volgens mij nietquote:Op woensdag 5 november 2014 21:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Sinds ik daar ben weggegaan heb trek ik soms willekeurig wat stekkers er uit
Nee behangquote:
Leeft ie nog? Anders zou ie ff de draadjes kunnen checkenquote:Op woensdag 5 november 2014 21:40 schreef Treehut362 het volgende:
Mijn vader heeft bij P.T.T. telefonie gewerkt
mijn vader is 82quote:Op woensdag 5 november 2014 21:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Leeft ie nog? Anders zou ie ff de draadjes kunnen checken
ff resetten helpt zoms ookquote:Op woensdag 5 november 2014 21:44 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
mijn vader is 82
maar de modem doet het goed hoor,
dan heb ik teveel tabbladen open staan (Chrome)
ja hoor, geen probleem verderquote:
ga je daar ook mee slapen?quote:Op woensdag 5 november 2014 22:41 schreef chufi het volgende:
Stil hier ... Ja ok 10 graden kouder .. Ik heb gelukkig een lekkere warme nieuwe winterjas .. .. DIe doet het prima
Haat is lelijk.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:30 schreef chufi het volgende:
Het leven gaat door ... Maar ik voelde wel een haat
Ik heb mijn elektrische dekentje er weer op liggenquote:
op de jas van Chuuf ?quote:Op woensdag 5 november 2014 23:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb mijn elektrische dekentje er weer op liggen
Ik zie het nut daar niet van. Ik had het over mijn bed.quote:
ik kan me nog herinneren dat ik ooit een vent tegenkwam in de kroeg en hij zei "ga je met mij mee naar huis, ik heb een electrische deken"... ik zei toen, laat maar die heeft mijn moeder ookquote:Op woensdag 5 november 2014 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie het nut daar niet van. Ik had het over mijn bed.
Jaquote:Op woensdag 5 november 2014 23:08 schreef just me het volgende:
[..]
ik kan me nog herinneren dat ik ooit een vent tegenkwam in de kroeg en hij zei "ga je met mij mee naar huis, ik heb een electrische deken"... ik zei toen, laat maar die heeft mijn moeder ook
toen was ik nog jong....quote:Op woensdag 5 november 2014 23:10 schreef chufi het volgende:
[..]
JaIets voor omas ,, maar dat is Dees nog niet en jij wel ... ..
Het klinkt ook echt als iets bejaards, maar ik vind het heerlijk.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:08 schreef just me het volgende:
[..]
ik kan me nog herinneren dat ik ooit een vent tegenkwam in de kroeg en hij zei "ga je met mij mee naar huis, ik heb een electrische deken"... ik zei toen, laat maar die heeft mijn moeder ook
Blub, blub.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:13 schreef chufi het volgende:
OK iets begrijp ik wel .. Tot een paar maand geleden had ik een waterbed en dat zijn in principen hetzelfde ... Tot is opeens lek ging///
Chufi het visje..quote:
dat is echt goedquote:Op woensdag 5 november 2014 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Op mn 5e diploma A en dook ik van de hoge
Of een natte droom had gehad.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Het begon heel simpel en ik dacht dat ik weer eens had liggen zweten of zo ...
steedsquote:Op woensdag 5 november 2014 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja soms op latere leeftijd lukt me dat ook nog steeds...
ben je al bij de dokter geweest?quote:Op woensdag 5 november 2014 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja een paar dagen op rij vond ik wel erg verdacht ..
je moet ook stil liggen in een waterbed! Ik vond het maar raar slapen zo'n waterbed.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Eind september maar toen had ik al een nieuw bed
Ik had er geen problemen mee..quote:Op woensdag 5 november 2014 23:24 schreef just me het volgende:
[..]
je moet ook stil liggen in een waterbed! Ik vond het maar raar slapen zo'n waterbed.
ik hoop vannacht ook droog te slapen, ik was gisteren te laat met de verwarming naar beneden te zettenquote:Op woensdag 5 november 2014 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had er geen problemen mee..
Nu slaap ik weer droog
Ja dan is het warm ... Ik heb hem vandaag pas weer eens aangeswongeld... Maar 2 uur geleden alweer back to default ...quote:Op woensdag 5 november 2014 23:26 schreef just me het volgende:
[..]
ik hoop vannacht ook droog te slapen, ik was gisteren te laat met de verwarming naar beneden te zetten
ik F5 ook heel graagquote:Op woensdag 5 november 2014 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Weer een gedoe, maar ik doe het graag hoor
Knal ze met een kus toe !!quote:Op woensdag 5 november 2014 23:52 schreef just me het volgende:
Ik denk dat ik mijn bed maar in ga knallen
Was even weg...quote:Op woensdag 5 november 2014 17:05 schreef chufi het volgende:
[..]
En daar controleren ze speciaal in Texas op ? Dus je legt ze buiten voor de pub neer?
Laat gewordenquote:Op donderdag 6 november 2014 07:46 schreef just me het volgende:
Lekker ontbijtje!
* just me was vergeten de wekker te zetten
Rennen dan !!!quote:Op donderdag 6 november 2014 07:49 schreef just me het volgende:
Leerlingen hebben studiedag dus het is niet zo erg als ik er niet om 08.15 ben maar ik ga nu wel haasten
ik let opquote:Op donderdag 6 november 2014 01:00 schreef MadMaster het volgende:
Gisteren live authentiek Amerikaanse sport gekeken
[ afbeelding ]
Daarna authentieke Amerikaanse gegrilde garnalen gegeten:
[ afbeelding ]
Dat alles zonder alcohol (let op, Theeprut!!) en zonder wapens...
Mogen de leerlingen op jouw school nog wel hagelslag eten of hebben ze dat bij jullie ook verboden?quote:Op donderdag 6 november 2014 07:49 schreef just me het volgende:
Leerlingen hebben studiedag dus het is niet zo erg als ik er niet om 08.15 ben maar ik ga nu wel haasten
moeten ze lekker zelf wetenquote:Op donderdag 6 november 2014 10:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mogen de leerlingen op jouw school nog wel hagelslag eten of hebben ze dat bij jullie ook verboden?
Ik las laatst ergens dat er een verbod op hagelslag op scholen was ofzo, dus was benieuwd of jij daar al wat van had gemerkt.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:20 schreef just me het volgende:
moeten ze lekker zelf weten
ouders geven toch zelf brood mee, dan zijn ouders toch zelf verantwoordelijk.
dat gaat over het nationaal school ontbijt van deze weekquote:Op donderdag 6 november 2014 12:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik las laatst ergens dat er een verbod op hagelslag op scholen was ofzo, dus was benieuwd of jij daar al wat van had gemerkt.
Deze week geen hagelslag, maar de rest van het jaar wel?quote:Op donderdag 6 november 2014 12:32 schreef sacha het volgende:
dat gaat over het nationaal school ontbijt van deze week
http://www.schoolontbijt.nl/quote:Op donderdag 6 november 2014 12:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Deze week geen hagelslag, maar de rest van het jaar wel?![]()
Het is maar goed dat ik niets met scholen te maken heb, want ik zou wrs elke week ruzie hebben.
Dit was een oefenpotje, vanavond is de grote match tegen de rivaal.quote:Op donderdag 6 november 2014 06:49 schreef chufi het volgende:
Ook heerlijk " Tis stil aan de overkant kunnen schreeuwen"
En ik neem aan dat dit simpele gerecht beter te hachelen was dan de culinaire Amerikaanse susi
Xander is ook erg goed in beschuitjes buiten de deur eten.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:44 schreef just me het volgende:
Xander mag bij mij best een beschuitje komen eten hoor
Eens een vreemdganger, altijd een vreemdganger, ja?quote:Op donderdag 6 november 2014 15:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Xander is ook erg goed in beschuitjes buiten de deur eten.
Na afloop gegarandeert een SOA...
Uiteraard, dat zit in de genen.quote:Op donderdag 6 november 2014 15:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eens een vreemdganger, altijd een vreemdganger, ja?
Toevallig zei ik afgelopen week nog tegen mijn collega dat ik Xander een engnek vind, daar niet van.
Geen vreemdganger, nooit een vreemdganger ?quote:Op donderdag 6 november 2014 15:35 schreef Deisyy het volgende:
Eens een vreemdganger, altijd een vreemdganger, ja?
In geval van een dame is het een vreemdgangster...quote:Op donderdag 6 november 2014 15:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geen vreemdganger, nooit een vreemdganger ?
Klopt, ik ben dan eerder een crackertype. Wat goed dat jij dat weet!quote:Op donderdag 6 november 2014 15:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uiteraard, dat zit in de genen.
Maar gelukkig hou jij niet van beschuitjes (?)...
Als we een muziekquiz aan het spelen waren, dan had ik nu een plaatje van The Specials opgezet.quote:Op donderdag 6 november 2014 15:42 schreef MadMaster het volgende:
In geval van een dame is het een vreemdgangster...
Ik denk dat beide redeneringen te simpel bedacht zijn. Dus wat niet is kan komen en wat ooit was kan weer voorbij gaan. Zoiets.quote:Op donderdag 6 november 2014 15:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geen vreemdganger, nooit een vreemdganger ?
Ow, dat ben ik met je eens hoor, alleen de uitdrukking wordt zovaak gebruikt, dat ik hem bij voorkeur omdraai. Ik heb ook ooit weleens wat gestolen, maar ik zie mezelf nu niet meer als een dief.quote:Op donderdag 6 november 2014 15:44 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk dat beide redeneringen te simpel bedacht zijn.
Wel een beetje jammer dat het weer niet echt mee werkt, je zal het zelf ook wel al gecheckt hebben, maar volgens weeronline wordt het vanavond droog, kan je alsnog in de rollercoaster.quote:Op donderdag 6 november 2014 15:43 schreef MadMaster het volgende:
Nog steeds kutweer Hier en vandaag/vanavond zouden we onder Houston verblijven op een ouderwetse boardwalk met rollercoater e.d.. Ik blijf voorlopig nog even in mijn bed dus...
Hoe verleidelijk is het om nu de term 'crackhoer' te gebruiken, maar zo wil ik je absoluut niet noemen.quote:Op donderdag 6 november 2014 15:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klopt, ik ben dan eerder een crackertype. Wat goed dat jij dat weet!
Het wordt inderdaad beter, maar morgen vertrekken we weer naar NL.quote:Op donderdag 6 november 2014 15:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wel een beetje jammer dat het weer niet echt mee werkt, je zal het zelf ook wel al gecheckt hebben, maar volgens weeronline wordt het vanavond droog, kan je alsnog in de rollercoaster.
Lekker kort door de bocht dat wel, maar ik vind het dooddoeners, zulke uitdrukkingen.quote:Op donderdag 6 november 2014 15:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ow, dat ben ik met je eens hoor, alleen de uitdrukking wordt zovaak gebruikt, dat ik hem bij voorkeur omdraai. Ik heb ook ooit weleens wat gestolen, maar ik zie mezelf nu niet meer als een dief.
Ik hoor hier de woorden van een ervaringsdeskundige...quote:Op donderdag 6 november 2014 15:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat beide redeneringen te simpel bedacht zijn. Dus wat niet is kan komen en wat ooit was kan weer voorbij gaan. Zoiets.
Ik wist bijna dat die crackhoer ging komen, als je het woord uitspreekt denk komt het woord niet in me op, maar zodra ik het getikt had wel.quote:Op donderdag 6 november 2014 15:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe verleidelijk is het om nu de term 'crackhoer' te gebruiken, maar zo wil ik je absoluut niet noemen.
Crackers geven wel minder krummels in bed dan beschuit...
Het zijn idd nietszeggende uitdrukkingen waar je geen reet mee kunt, maar het bekt lekker.quote:Op donderdag 6 november 2014 15:48 schreef Deisyy het volgende:
Lekker kort door de bocht dat wel, maar ik vind het dooddoeners, zulke uitdrukkingen.
Wat had je gejat?
Die woorden gaan voor iedereen op, denk ik.quote:Op donderdag 6 november 2014 15:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoor hier de woorden van een ervaringsdeskundige...
Dat is wel zo veilig en wie heeft er in zijn jonge jaren niet eens een snoepje gepikt?quote:Op donderdag 6 november 2014 15:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het zijn idd nietszeggende uitdrukkingen waar je geen reet mee kunt, maar het bekt lekker.
Laten we het maar houden op een pakje kauwgum in de supermarkt tijdens mijn kindjaren. Dat is nog acceptabel om op een openbaar forum neer te zetten.
Deissy is haar spandoek al aan het klaarmaken om je morgen te verwelkomen op Schiphol.quote:Op donderdag 6 november 2014 15:48 schreef MadMaster het volgende:
Ik hoor hier de woorden van een ervaringsdeskundige...
MadMaster!quote:Op donderdag 6 november 2014 15:54 schreef Deisyy het volgende:
Dat is wel zo veilig en wie heeft er in zijn jonge jaren niet eens een snoepje gepikt?
Dat spandoek ligt al weken klaar en de jurkjes ook. Het is te hopen dat Fann het niet af laat weten.quote:Op donderdag 6 november 2014 15:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Deissy is haar spandoek al aan het klaarmaken om je morgen te verwelkomen op Schiphol.
Laat mevr. MM even een andere uitgang nemen.
Ik denk eerder chufi, zijn vader was immers tandarts.quote:
Jou herken ik wel (rechts) en FANN ook (links), maar wie is de derde dame in jullie ontvangstcommittee?quote:Op donderdag 6 november 2014 15:57 schreef Deisyy het volgende:
Dat spandoek ligt al weken klaar en de jurkjes ook. Het is te hopen dat Fann het niet af laat weten.
[ afbeelding ]
Geen idee, die stond er al, heel toevallig in hetzelfde jurkje.quote:Op donderdag 6 november 2014 16:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jou herken ik wel (rechts) en FANN ook (links), maar wie is de derde dame in jullie ontvangstcommittee?
Ik snap dat jurkje niet.quote:Op donderdag 6 november 2014 16:01 schreef Deisyy het volgende:
Ik snap die zwarte schoenen onder dat jurkje niet.
Klopt ....quote:Op donderdag 6 november 2014 15:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk eerder chufi, zijn vader was immers tandarts.
Ik hou niet van beschuiten of crackers...quote:Op donderdag 6 november 2014 15:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die woorden gaan voor iedereen op, denk ik.
Uurtje of 10 vliegen vanaf Houston?
dan In dat geval....quote:Op donderdag 6 november 2014 15:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Xander is ook erg goed in beschuitjes buiten de deur eten.
Na afloop gegarandeert een SOA...
hij weet niet waar mijn huis woontquote:Op donderdag 6 november 2014 17:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ie al onderweg is ....
Dan is ie een van de weinigenquote:Op donderdag 6 november 2014 18:11 schreef just me het volgende:
[..]
hij weet niet waar mijn huis woont
Jij weet ook niet waar mijn huis woontquote:
Maar dat ga je me wel vertellen ...quote:Op donderdag 6 november 2014 18:12 schreef just me het volgende:
[..]
Jij weet ook niet waar mijn huis woont
Hahaquote:
Mijn opa was zeemanquote:Op donderdag 6 november 2014 15:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk eerder chufi, zijn vader was immers tandarts.
ik dacht ik zeg het effequote:
mijn vader was een "stille"quote:Op donderdag 6 november 2014 18:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn opa was fietsenmaker bij King n de stad
Die zei nooit veel bedoel je of zat in bij de BVD?quote:
Zo'n Rijk de Gooijer typetje ... Maar dan niet in Duits uniform...?quote:Op donderdag 6 november 2014 18:25 schreef just me het volgende:
hoofd recherche. was dus vrijwel nooit in uniform behalve bij officiële dingen.
leek hij gelukkig totaal niet opquote:Op donderdag 6 november 2014 18:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo'n Rijk de Gooijer typetje ... Maar dan niet in Duits uniform...?
jouw opa was een boekenwurm?quote:Op donderdag 6 november 2014 18:30 schreef sacha het volgende:
mijn Opa zat in de oude boeken, mijn Pake en vader zaten in de kaas
Sas kaas..quote:Op donderdag 6 november 2014 18:33 schreef just me het volgende:
[..]
jouw opa was een boekenwurm?
Kaaswas het nog een speciale kaas ?
zat jij op een internaat?quote:
hij was handelaar in oude boeken en restaureerde zequote:Op donderdag 6 november 2014 18:33 schreef just me het volgende:
[..]
jouw opa was een boekenwurm?
Kaaswas het nog een speciale kaas ?
wat gaaf!! Ik ben dol op Maaslanderquote:Op donderdag 6 november 2014 18:38 schreef sacha het volgende:
[..]
hij was handelaar in oude boeken en restaureerde ze![]()
mijn vader heeft de Maaslander 'uitgevonden'
Mijn moeder au-pair , huismoeder, student, schrijfster, weduwe en en nu weet ze het niet meer ...quote:
Sas is ook om op te vretenquote:Op donderdag 6 november 2014 18:39 schreef just me het volgende:
[..]
wat gaaf!! Ik ben dol op Maaslander
Nee, dat niet, mijn ouders voeren eerst op hun eigen binnenschip, daar zijn ook mijn oudste 3 zussen op geboren, zij hebben dan ook een Duits paspoort, omdat mijn ouders in Duitsland lagen toen zij geboren werden.quote:
Er waren veel schippers in mijn familie.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:41 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
binnenschippers zijn hier veel
[ afbeelding ]
O ja, de kaasquote:Op donderdag 6 november 2014 18:30 schreef sacha het volgende:
mijn Opa zat in de oude boeken, mijn Pake en vader zaten in de kaas
quote:Op donderdag 6 november 2014 18:43 schreef sacha het volgende:
mijn moeder , narcist en ongeneeslijk pessimist
Bedrijfsongelukjes , nooit leuk... Ik zelf kreeg ooit een zwaar metalen kabelgoot op mn slaap... Moest naar huis gebracht worden...quote:Op donderdag 6 november 2014 18:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, dat niet, mijn ouders voeren eerst op hun eigen binnenschip, daar zijn ook mijn oudste 3 zussen op geboren, zij hebben dan ook een Duits paspoort, omdat mijn ouders in Duitsland lagen toen zij geboren werden.
Maar nadat hun 3e dochter is geboren heeft mijn vader een ongeluk met zijn hand gehad, hij kwam met zijn rechterhand tussen de lier te zitten, waardoor hij de helft van zijn hand kwijtraakte. Daarna zijn mijn ouders aan de wal gaan wonen, waar ze nog 3 dochters kregen en mijn vader daar voor een baas is gaan varen.
En niet eens voor geleerd waarschijnlijkquote:Op donderdag 6 november 2014 18:43 schreef sacha het volgende:
mijn moeder verpleegster, medische dienst bij groot winkelbedrijf, narcist en ongeneeslijk pessimist
Wel fijn voor de moeder van Sacha, is hij lekker gezeglijk.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:50 schreef FANN het volgende:
[..]
beetje te laat vrees ik, mijn Pa weet van voren niet meer dat ie van achteren leeft
Kusje dr op en het gaat vast beterquote:Op donderdag 6 november 2014 18:59 schreef just me het volgende:
Ik had ook een bedrijfsongeluk vandaag.. heb met een groot broodmes in mijn vinger gesneden en nu heb ik een pleister en dat typt lastig
dank je welquote:Op donderdag 6 november 2014 19:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Kusje dr op en het gaat vast beter
waarom sta ik daar niet van te kijkenquote:
Heb dezelfde handelsgeest.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:10 schreef just me het volgende:
[..]
waarom sta ik daar niet van te kijken
plaat vanquote:
dan kun je altijd zeggen dat je het met je genen hebt meegekregen !quote:
Piet en Jo.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:15 schreef just me het volgende:
[..]
dan kun je altijd zeggen dat je het met je genen hebt meegekregen !
Bonny and Clide
Die gozer is 60, valt wel mee toch na aardige tijd in voorarrest?quote:Op donderdag 6 november 2014 19:26 schreef FANN het volgende:
Dit is er nog over gebleven van de drummer van AC/DC... zag ik op het journaal
[ afbeelding ]
Vader, moet dan wel de kind van de vader zijn natuurlijk, dat is dan in de meeste gevallen je partnerquote:Op donderdag 6 november 2014 19:36 schreef FANN het volgende:
NWS / Vader of zoon?
Dat is een leuke vraag voor de moeders hier
Nou ik vond dat er niet veel meer van over was eigenlijkquote:Op donderdag 6 november 2014 19:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die gozer is 60, valt wel mee toch na aardige tijd in voorarrest?
De ex gitarist is jaar ouder en al dement.
Heb jij nog geen gebitje?? Ik weet nog wel een adresjequote:Op donderdag 6 november 2014 19:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ik vond dat er niet veel meer van over was eigenlijken hij stond daar zelf
zonder gebitjebest treurig vond ik dat...
je broerquote:Op donderdag 6 november 2014 19:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb jij nog geen gebitje?? Ik weet nog wel een adresje
quote:Op donderdag 6 november 2014 19:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb jij nog geen gebitje?? Ik weet nog wel een adresje
Ik kan hier geen touw aan vast knopen, maar in je link moet je kiezen tussen jouw kind en jouw vaderquote:Op donderdag 6 november 2014 19:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Vader, moet dan wel de kind van de vader zijn natuurlijk, dat is dan in de meeste gevallen je partner
als het je ex is, pleur je hem gewoon die boot uit natuurlijk
Hij ziet er een beetje uitgelubberd uit, maar heeft niet echt een ouwe harses.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:26 schreef FANN het volgende:
Dit is er nog over gebleven van de drummer van AC/DC... zag ik op het journaal
[ afbeelding ]
Toen moest ik aan WJ denken
De rechtse is een jaar ouder.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ik vond dat er niet veel meer van over was eigenlijken hij stond daar zelf
zonder gebitjebest treurig vond ik dat...
Nee een kennis van hem ... hier in Amsterdam... Maar ik word altijd behandelt door 1 van diens meisjes ///quote:Op donderdag 6 november 2014 19:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Is je broer ook jouw tandarts soms?
Ja dat begreep ik ook pas een minuut later, beter was geweest om te moeten kiezen tussen dequote:Op donderdag 6 november 2014 19:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan hier geen touw aan vast knopen, maar in je link moet je kiezen tussen jouw kind en jouw vader
Ik zou mijn vader overboord mieteren, kringloop van het leven en zulks.
Serieusquote:Op donderdag 6 november 2014 19:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij ziet er een beetje uitgelubberd uit, maar heeft niet echt een ouwe harses.
Zelfde kringloop, dus het kind blijft aan boord.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja dat begreep ik ook pas een minuut later, beter was geweest om te moeten kiezen tussen de
vader van je kind natuurlijk![]()
wat zou je dan doen...? dat is wel een hele moeilijke denk ik?
Die ziet er dan toch véél beter uit of ben ik nou raar?quote:Op donderdag 6 november 2014 19:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De rechtse is een jaar ouder.
[ afbeelding ]
Die hebben iets ander leven gehad denk ik.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Serieus? Ik ken toch écht mensen van 60 jaar die er stukken beter uit zien
quote:Op donderdag 6 november 2014 19:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zelfde kringloop, dus het kind blijft aan boord.
Hoewel ik daar gezien de omstandigheden ik momenteel even niet zeker van ben
Die ziet eruit als 80.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Die ziet er dan toch véél beter uit of ben ik nou raar?
Ik ook, maar ook die er stukken slechter uit zien. Maar nogmaals hij zit wel erg los in zijn vel.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Serieus? Ik ken toch écht mensen van 60 jaar die er stukken beter uit zien
Dat is wel zeker .. geen drugs in elk geval, dat zal ook wel schelen...quote:Op donderdag 6 november 2014 19:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die hebben iets ander leven gehad denk ik.
Die rechter lijkt wel 80quote:Op donderdag 6 november 2014 19:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Die ziet er dan toch véél beter uit of ben ik nou raar?
Ah...ik zal nog even melden hier dat ik nóg een grote makke heb en dat ik dus altijd links enquote:
de mijne weet niet wat leven is dus een perfecte matchquote:Op donderdag 6 november 2014 18:50 schreef FANN het volgende:
[..]
beetje te laat vrees ik, mijn Pa weet van voren niet meer dat ie van achteren leeft
Rechts is de kant waar je duim links zitquote:Op donderdag 6 november 2014 19:56 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, ja... links en rechts... is moeilijk voor mij
quote:Op donderdag 6 november 2014 19:57 schreef sacha het volgende:
[..]
de mijne weet niet wat leven is dus een perfecte match
quote:Op donderdag 6 november 2014 19:57 schreef sacha het volgende:
[..]
de mijne weet niet wat leven is dus een perfecte match
Ander foefje is als je eerst een vuist maakt en vervolgens je wijsvinger en duim uitstrekt je bij je linkerhand een L vormtquote:Op donderdag 6 november 2014 19:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Rechts is de kant waar je duim links zit
je pikt leuke toetjes van de straat opquote:
Of ik maak ze zelf klaarquote:Op donderdag 6 november 2014 21:28 schreef just me het volgende:
[..]
je pikt leuke toetjes van de straat op
Klinkt goed, morgen eens kijken en kopenquote:Op donderdag 6 november 2014 21:33 schreef Bos81 het volgende:
De koffiemouse van de Jumbo.![]()
![]()
![]()
Jammer dat 1 bakje bijna een Euro kost, anders at ik die iedere dag wel 2 stuks of meer...
En ik kom dus bijna dagelijks bij de Jumbo, want a geen auto en b ik hoef maar met de lift of trap naar beneden te gaan en ik sta al bijna in de winkel...quote:Op donderdag 6 november 2014 21:35 schreef just me het volgende:
[..]
Klinkt goed, morgen eens kijken en kopen
Vomar is hier niet in de buurt, jammer!quote:Op donderdag 6 november 2014 21:40 schreef chufi het volgende:
Geen idee waar hier een Jumbo is .. Maar op 50 m een Vomar en op 150 een Appie
Ik kwam vroeger regelmatig in Almere en deed dan altijd een rondje Vomar voordat ik weer naar huis gingquote:
quote:Op donderdag 6 november 2014 21:48 schreef just me het volgende:
[..]
Ik kwam vroeger regelmatig in Almere en deed dan altijd een rondje Vomar voordat ik weer naar huis ging
je maakt me jaloersquote:Op donderdag 6 november 2014 21:49 schreef chufi het volgende:
[..]m ik doe het gewoon bijna elke dag ....
Ja ik moet toch wat terwijl ik eigenlijk andere nuttige dingen hoor te doenquote:
Ach ja dat zeg ik ook . Of vroeg naar bed en dan is het toch weer na middernacht ...quote:Op donderdag 6 november 2014 21:54 schreef just me het volgende:
[..]
Ja ik moet toch wat terwijl ik eigenlijk andere nuttige dingen hoor te doen
* just me geef jezelf een schop !
quote:Op donderdag 6 november 2014 21:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach ja dat zeg ik ook . Of vroeg naar bed en dan is het toch weer na middernacht ...
Ik wel want met minder dan 8 uur slaap word ik niet meer wakker.... Oops maar dan moet ik er nu in ... Maar ik kan nog niet slapen...quote:Op donderdag 6 november 2014 22:06 schreef just me het volgende:
[..]vanavond écht voor middernacht licht uit, oogjes dicht en snaveltje toe
TH
Ik heb geen zin om morgen te werkenquote:Op donderdag 6 november 2014 22:12 schreef just me het volgende:
Je klinkt nu als een klein kind Chuuf "ik wil niet slapen, ben niet moe, wil niet naar mijn bedje toe"
Ik hoef morgen maar een 1/2 dagje en morgenmiddag lekker knuffelen!quote:Op donderdag 6 november 2014 22:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om morgen te werken
Dat is toch ook zo bij je rechterhand?quote:Op donderdag 6 november 2014 20:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ander foefje is als je eerst een vuist maakt en vervolgens je wijsvinger en duim uitstrekt je bij je linkerhand een L vormt
Tis maar net hoe je je hand houdtquote:Op donderdag 6 november 2014 22:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is toch ook zo bij je rechterhand?
Ah !! Hoe laat kom je langs?quote:Op donderdag 6 november 2014 22:19 schreef just me het volgende:
[..]
Ik hoef morgen maar een 1/2 dagje en morgenmiddag lekker knuffelen!
Ja in een vuist dus, maar bij bij vormt het dan allebei een Lquote:
Ja en nee. Als je je hand met gebald vuist gewoon voor je houdt, krijg je links de L en rechts niet.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is toch ook zo bij je rechterhand?
heb ik toch geschreven, morgenmiddagquote:
Ah....... rechts krijg je de omgekeerde Lquote:Op donderdag 6 november 2014 22:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja en nee. Als je je hand met gebald vuist gewoon voor je houdt, krijg je links de L en rechts niet.![]()
Sneak ik er morgen stiekem tussen uit ... Niemand die het merkt ...quote:Op donderdag 6 november 2014 22:26 schreef just me het volgende:
[..]
heb ik toch geschreven, morgenmiddag
quote:Op donderdag 6 november 2014 22:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Sneak ik er morgen stiekem tussen uit ... Niemand die het merkt ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |