http://nl.wikipedia.org/wiki/Dermatillomaniequote:Op woensdag 5 november 2014 12:29 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb vast al eens geinformeerd naar jouw officiële diagnose. Waar krijg jij medicatie voor?
En het is nog geeneens vrijdag.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dermatillomanie
Dit wordt een Groundhog Day topic.
Alleen als het helpt.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Mogen we Treehut nu niet meer uitmaken voor Tyfus Mogool hier?![]()
Dan mag je nu je jas wel vast aantrekken.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:51 schreef Treehut362 het volgende:
ik moet half twee ergens zijn. 10 minuten fietsen
Dit is serieus een hele mooie foto!quote:Op woensdag 5 november 2014 12:53 schreef Treehut362 het volgende:
die gitaarstukkies zijn goed
[ afbeelding ]
hoe kan je dat zien?quote:Op woensdag 5 november 2014 13:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Uit 2011 in een kwaliteit die TH niet in zn fototoestellen heeft zitten
jij bent écht een party pooperquote:Op woensdag 5 november 2014 13:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Uit 2011 in een kwaliteit die TH niet in zn fototoestellen heeft zitten
[/quote]quote:Op woensdag 5 november 2014 14:17 schreef Kingstown het volgende:
quote][ afbeelding ] Op woensdag 5 november 2014 13:23 schreef FANN het volgende:
wat ziet die quote er raar uit....
Nee, het regent hier en we zitten aan de kust.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ga je nog op een spannende excursie vandaag?
Jammer. Hopelijk verbeterd het wat de komende dagen. Ik moet trouwens altijd aan Waco denken als het over Texas gaat. Van die associaties waar je maar lastig vanaf komt.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:02 schreef MadMaster het volgende:
Nee, het regent hier en we zitten aan de kust.
Slechte combi.
Maar ik ga denk ik even op iPod Classic-jacht, aangezien die er binnenkort uit gaan en ze hier zeer goedkoop zijn.
Ik ben daar 4 jaar geleden geweest, want er zit daar een whisky distilleerderij. Niet veel meer te zien van de David Koresh shit. Alles is netjes opgeruimd.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jammer. Hopelijk verbeterd het wat de komende dagen. Ik moet trouwens altijd aan Waco denken als het over Texas gaat. Van die associaties waar je maar lastig vanaf komt.
Leg dat maar eeens uit hier. Hie meer guns des te beter is hier het devies. Je mag ze alleen nergens mee naar binnen nemen.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:39 schreef chufi het volgende:
Helemaal normaal zijn die mensen daar niet volgens mij met hun wapen cultuur
En daar controleren ze speciaal in Texas op ? Dus je legt ze buiten voor de pub neer?quote:Op woensdag 5 november 2014 16:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leg dat maar eeens uit hier. Hie meer guns des te beter is hier het devies. Je mag ze alleen nergens mee naar binnen nemen.
Saloon heet dat daar.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:05 schreef chufi het volgende:
[..]
En daar controleren ze speciaal in Texas op ? Dus je legt ze buiten voor de pub neer?
Ik zou toch maar oppassen als ik jou was als je ergens gaat eten.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:59 schreef MadMaster het volgende:
Leg dat maar eeens uit hier. Hie meer guns des te beter is hier het devies. Je mag ze alleen nergens mee naar binnen nemen.
Ik zie helemaal geen saloon deurtjesquote:Op woensdag 5 november 2014 17:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zou toch maar oppassen als ik jou was als je ergens gaat eten.![]()
ontvangen of aanbieden?quote:Op woensdag 5 november 2014 17:40 schreef sacha het volgende:
een van mijn favoriete topics is weer open!![]()
FHF / Kerstpakkettenactie 2014
Die heb ik dan ook niet zelf gemaakt.quote:
Nou, nu.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan mag je nu je jas wel vast aantrekken.
Hoel laat is u terug?
elke woensdagquote:
deze week de Tuinbouwgids van 1962 tot 1967 doorgespit...quote:Op woensdag 5 november 2014 18:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja leuk .... Normaliter zeg je wat je gedaan of gegeten hebt met det oudjes of zo ...
Het is weer de tijd van het jaar ervoor.quote:
ik word er blij van!quote:Op woensdag 5 november 2014 19:05 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Het is weer de tijd van het jaar ervoor.
Ik loop al zeker een week of 2 te spelen met de gedachte om een topic in 40+ daarover te openen (had het al driekwart klaar zelfs), maar bij nader inzien zal ik dat maar naar het nieuwe jaar verschuiven, want kadootjes geven buiten de feestdagen om is ook leuk.quote:
vertel waar jij blij van wordtquote:Op woensdag 5 november 2014 19:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik aas ff op iets .... Hebbedingetje.. Vandaag contract verlenging getekend
was wel weer 3 dagen werkquote:Op woensdag 5 november 2014 20:13 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
If you have what it takes... You can have it ALL!
Budgetquote:
per/dag?quote:Op woensdag 5 november 2014 20:48 schreef Treehut362 het volgende:
Initiatiefnemer Marc Kleijnen verwacht
dat het Stripmuseum 80.000 bezoekers kan
trekken.
ik denk per jaarquote:
Dat is tof ,een meer dan cadeautjequote:Op woensdag 5 november 2014 19:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik aas ff op iets .... Hebbedingetje.. Vandaag contract verlenging getekend
Dat is gewoon tot eind van het jaar meer niet,,, Maar dat andere is binnen alleen nog niet aan de muurquote:
Pakken wat je kan.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is gewoon tot eind van het jaar meer niet,,, Maar dat andere is binnen alleen nog niet aan de muur
Wij zaten te klaverjassen toentertijd.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:10 schreef chufi het volgende:
Mocht je dar toen al wel heen ? Ah ok toen keek men niet zo nauw
Ja zeker wel, Soms geen vetpot, Maar ik blijf er slank bijquote:
Gewoon volhouden tot je er bij neervalt Muisquote:Op woensdag 5 november 2014 21:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zeker wel, Soms geen vetpot, Maar ik blijf er slank bij
Dat doe ik al regelmatig.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon volhouden tot je er bij neervalt Muis
ik heb een huaweiy modem die is aangesloten op de vaste telefoon aansluiting in de muur in de woonkamer en ik moet hiervoor betalen bij online.nlquote:
Sinds ik daar ben weggegaan ben. trek ik soms willekeurig wat stekkers er uitquote:Op woensdag 5 november 2014 21:37 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik heb een huaweiy modem die is aangesloten op de vaste telefoon aansluiting in de muur in de woonkamer en ik moet betalen bij online.nl
dat mag volgens mij nietquote:Op woensdag 5 november 2014 21:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Sinds ik daar ben weggegaan heb trek ik soms willekeurig wat stekkers er uit
Nee behangquote:
Leeft ie nog? Anders zou ie ff de draadjes kunnen checkenquote:Op woensdag 5 november 2014 21:40 schreef Treehut362 het volgende:
Mijn vader heeft bij P.T.T. telefonie gewerkt
mijn vader is 82quote:Op woensdag 5 november 2014 21:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Leeft ie nog? Anders zou ie ff de draadjes kunnen checken
ff resetten helpt zoms ookquote:Op woensdag 5 november 2014 21:44 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
mijn vader is 82
maar de modem doet het goed hoor,
dan heb ik teveel tabbladen open staan (Chrome)
ja hoor, geen probleem verderquote:
ga je daar ook mee slapen?quote:Op woensdag 5 november 2014 22:41 schreef chufi het volgende:
Stil hier ... Ja ok 10 graden kouder .. Ik heb gelukkig een lekkere warme nieuwe winterjas .. .. DIe doet het prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |