hahah dat filmpje is geweldigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
setoquote:
quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:34 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
hahah dat filmpje is geweldig![]()
This type of body will get you 100 girls on the beachHahahaha ja, ik ga helemaal kapot, elke, keer, weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If not now, then when.
http://listenonrepeat.com/watch/?v=IeyPqo1t3jM#Kavinsky_-_1986_(Unreleased)quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Beter maakt iemand echt even een 10-uur durende versie van die Kavinsky track. Ik word gek van het telkens op repeat klikken.
Holy fuark. Jij hebt mijn leven zojuist een stuk makkelijker gemaakt. Merci.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:44 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
http://listenonrepeat.com/watch/?v=IeyPqo1t3jM#Kavinsky_-_1986_(Unreleased)
ik vind van welquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:46 schreef Weissman het volgende:
Oh dat nofap gebeuren, mag ik ook een nieuwe kans?
Heb fapje gezet en sex gehad. hihi
Wow gek, ken je bijna twee potten whey per dag van halen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vandaag mijn eerste loonstrook als student zijnde gekregen: 75 euries voor 7,5 uur achter de bar. Best wel trots op. In december weer flink wat stacks achter de bar maken.
Dat zou kunnen man. Beter gewoon een goede bestelling bij MuscleMeat plaatsen toch.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:53 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Wow gek, ken je bijna twee potten whey per dag van halen.
108/uur crew checking in.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vandaag mijn eerste loonstrook als student zijnde gekregen: 75 euries voor 7,5 uur achter de bar. Best wel trots op. In december weer flink wat stacks achter de bar maken.
Haha, sick man.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:00 schreef stinkie het volgende:
[..]
108/uur crew checking in.
Wel nice, je eigen geld verdienen. Daar kunnen er een hoop een voorbeeld aan nemen
heb je geklikt dan?quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:57 schreef VMSDKR het volgende:
Waar zit ik in godsnaam naar te kijken.
Ik ontvang mijn beloning graag in natura.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Oe, The Flash is leuk. Meteen Arrow ff binnenhalen.
Daar ben ik voor hé!quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Holy fuark. Jij hebt mijn leven zojuist een stuk makkelijker gemaakt. Merci.
10 minuten zijn allang voorbijquote:
Valt wel mee, misschien als je die mindset hebt maar ik herken mezelf niet in die shit. Ik kan me ook niet voorstellen dat er mensen zijn die werkelijk zo achterlijk zijn. No offence Dima. Maar je had al tientallen kutjes vanbinnen kunnen zien met je éénogige slang als je niet zo'n e-fuckup was.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die shit is echt deprimerend, tering.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:08 schreef VMSDKR het volgende:
No offence Dima. Maar je had al tientallen kutjes vanbinnen kunnen zien met je éénogige slang als je niet zo'n e-fuckup was.
Alleen een beetje moeite om die doctor whatshisname als iemand anders te zien dan JD's broer uit Scrubs.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:05 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik ontvang mijn beloning graag in natura.![]()
![]()
(als je begrijpt wat ik bedoel
Dat evangelist doe.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:07 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Daar ben ik voor hé!
[..]
10 minuten zijn allang voorbij![]()
![]()
Me neither, maar een zieke dafuq gewoon.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:08 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Valt wel mee, misschien als je die mindset hebt maar ik herken mezelf niet in die shit. Ik kan me ook niet voorstellen dat er mensen zijn die werkelijk zo achterlijk zijn. No offence Dima. Maar je had al tientallen kutjes vanbinnen kunnen zien met je éénogige slang als je niet zo'n e-fuckup was.
Harrison Wells, ook wel Dan Dorian.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Alleen een beetje moeite om die doctor whatshisname als iemand anders te zien dan JD's broer uit Scrubs.
Enneh, knijp maar evenff snel
.
ja mon chou is nog lekkerder. Maar ik ben bang als ik die eentje bouw dat het helemaal uit de hand gaat escaleren.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Welke taart ga jij maken Awesum, gewoon dezelfde? Die natural met vanille whey kan op zich wel lekker zijn, maar de MonChou varianten spreken mij ook wel aan; http://www.oetker.nl/nl-n(...)cciatella-taart.html
aflevering met de dood van papa Dorian is een vd beste.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:21 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Harrison Wells, ook wel Dan Dorian.
hatelijk..quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
aflevering met de dood van papa Dorian is een vd beste.
We weten allemaal dat het 22,3 jaar duurt voor iets grappig is.quote:
Fixed.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:35 schreef Verbosity het volgende:
[..]
We weten allemaal dat het 22,3 jaar duurt voor iets grappig is voordat Dima's fapdoos vol is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
quote:Women aren't attracted to men.
Women are not actually attracted to men. There is a vague idea of what a man is physically, and some are better than others aesthetically speaking, but the purely physical appearance of a man is almost inconsequential unless he is horribly ugly or outrageously attractive.
Women are attracted to status, money, how much a man smiles and laughs, how many friends and resources a man has, how full a man's life is--how many "cool," "exciting" and prestigious things he is doing or connected to.
They are interested in how other people view him--how many people want to be around him, how other people interact with him and whether their interactions convey that he is special and amazing. They want him to be extremely outgoing and aggressive, they want him to demonstrate his status over other people by dominating them in various non-violent ways.
A woman's attraction to a man is a function of her jealousy at the thought of another woman having that man. She doesn't care who he actually is or EXACTLY what he looks like physically, she only cares about the VALUE of the life he has constructed around himself.
A woman basically is a greedy materialistic prostitute. Although that sounds vulgar, it's true. She trades her physical self to buy into the success a man has created for himself.
As a man, I fall in love with how a woman is physically. I fall in love with simple parts of a woman. Like the way her hair falls around her face, the line of her neck, her shoulders. They way her ears might peek from her hair. Her eyelashes. The size and shape of her hands, her fingernails. The way she walks, the way she looks when she is tired or annoyed, the sound she makes when she sneezes, coughs, or cries. The way she sits in a chair. The way she breathes while experiencing different emotions. The way her lips move. A million little things.
Sure, a huge part of my attraction is mental, but the powerful seed of love that builds within me and crystallizes is based greatly on visual things that set off torrents of emotion and need.
It seems to me that women almost cannot think for themselves. Their estimates of worth are based on other peoples' estimates of worth. They don't really find an object beautiful on their own. The object becomes beautiful when other people let her know that it is beautiful.
I'm completely unable to reconcile the differences between men and women. It seems like success with women is equal to spending half of your life working to create a giant illusion, something vastly tiring and annoying, while sacrificing your own true self and your own interests. We construct our lives around nest-building. We're like male birds building nests and showing them off to attract mates. It's pathetic. Everything we do is to get women. It is a fucking shit deal.
Someone needs to invent a drug which has no hormonal imbalance side-effects but is able to erase a man's sex drive and attraction to women. It would increase productivity rates to incredible heights. I'd be free and happy. I'd feel complete. I'd be able to concentrate on my biochemistry studying.
Chef, geef je even een seintje wanneer je het internet uit hebt?quote:
heb ooit domein gekocht waarin ik die shit wilde doen. Beetje art of manliness achtige shit.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:49 schreef Deuce92 het volgende:
Helemaal, Awesome. Eigenlijk zou jij eens een columnpje moeten schrijven over hoe het écht is om een man te zijn.
lol wut, srs?quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:53 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
heb ooit domein gekocht waarin ik die shit wilde doen. Beetje art of manliness achtige shit.
je kop doet er niet toe want je kunt ze gewoon kopen. Goed.quote:
ik wil niks fixen. Het beste in sommige gevallen is het gewoon af te breken en iets geheel nieuws te beginnen. Dit is zo'n geval.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:04 schreef Awesome_ het volgende:
Wel geestig dat er nog steeds mensen zijn die denken Dima wel te kunnen fixen met wat verbale tough love hehe
nieuw account bedoel jequote:Op dinsdag 4 november 2014 23:05 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik wil niks fixen. Het beste in sommige gevallen is het gewoon af te breken en iets geheel nieuws te beginnen. Dit is zo'n geval.
Een licht homoseksuele band tijdens een gangbang?quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:06 schreef stinkie het volgende:
En aangezien we met C_C best iets op kunnen bouwen (nomsayin, full-hetero) kunnen we Dima het beste afbreken.
Wel mee eens. Echter is het lezen over self development voor de meeste zo'n mental masturbation dat ze geen noodzaak voelen om actie te ondernemen. 'Ik ben al goed bezig, want ik lees erover, en weet precies hoe het moet. Ik kom er welquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:05 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik wil niks fixen. Het beste in sommige gevallen is het gewoon af te breken en iets geheel nieuws te beginnen. Dit is zo'n geval.
zolang we elkaar niet te lang aankijken. Dat is zo ongemakkelijk. Een high five is acceptabelquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:07 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Een licht homoseksuele band tijdens een gangbang?
ik kwam mijn boeken van Tub en Joep weer tegen in een half vergane doos. Dat waren pas plotwendingen.quote:
geboren in Rotterdam jongen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:38 schreef Weissman het volgende:
9'' masterrace checkin' in
http://www.spitsnieuws.nl(...)d-hebben-de-grootste
6e plek, feels.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:38 schreef Weissman het volgende:
quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:38 schreef Weissman het volgende:
Deze reacties dan altijd.quote:Klopt, de grootste lullen zitten in Den Haag, (Binnenhof).
MOHAMMED COHEN, 04-11-14 09:29
it's like a baby's arm holding an apple.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
6e plek, feels.
En mijn roots liggen in Overijssel, dubbele feels.
Overijssel crew checking in.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
6e plek, feels.
En mijn roots liggen in Overijssel, dubbele feels.
manlets.quote:
Met voornaam:quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Als ik mn echte voornaam invul zegt hij
Ability: 24% (Transsexual only)
36%quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Als ik mn echte voornaam invul zegt hij
Ability: 24% (Transsexual only)
Alle verstandskiezen zijn eruit, genoeg ruimte.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:46 schreef stinkie het volgende:
[..]
it's like a baby's arm holding an apple.
Lees je mee clums
Wat bedoel je? 'k heb ff. beetje uitleg nodig bij deze denk :-Pquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:13 schreef stinkie het volgende:
[..]
mocht ik ooit weer een motor Total loss rijden mag je de vergelijking met je brommer achterwege laten.
11,5cmquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:59 schreef stinkie het volgende:
Kijk, dit is lente van de mijne:
|-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Is dat inclusief Raymonds spieren?quote:Op woensdag 5 november 2014 00:00 schreef stinkie het volgende:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------|
das een bericht van gisteren. Op mijn leeftijd ben ik al blij als ik weet te onthoudenquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:59 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Wat bedoel je? 'k heb ff. beetje uitleg nodig bij deze denk :-P
Wat moet jij nou? Zal mij een rotzorg zijn dat fitlife, trainmore en basicfit failliet gaanquote:Op dinsdag 4 november 2014 16:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet jij hoeveel van het daadwerkelijke gym-bezoek gay is?Nicht-central man.
Denk dat fitlife, trainmore, basicfit, whatever failliet zouden gaan als we allemaal tegelijk zouden "opkankeren".
Dus tough luck motherfuckerrrrrJe leert er maar mee leven.
Fixed.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:48 schreef Verbosity het volgende:
[..]
OverijsselInteelt crew checking in.
Dat geldt voor de (Afrikaanse) import. Die trekken (quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:43 schreef stinkie het volgende:
[..]
geboren in Rotterdam jongen.
Dat homo tampeloerus collosalus staat er niet voor niks natuurlijk
Goedenmorgen Ray. Beetje laat naar bed gegaan gisteren, niet?quote:
Etha u wot?quote:Op woensdag 5 november 2014 08:38 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wat moet jij nou? Zal mij een rotzorg zijn dat fitlife, trainmore en basicfit failliet gaanGewoon opbokken.
Nee. Had 500 teweinig gehad dus werd wakker om 00:00. Gefixed, ff fok gechecked en toen weer gaan slapen. :-)quote:Op woensdag 5 november 2014 09:01 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Goedenmorgen Ray. Beetje laat naar bed gegaan gisteren, niet?
haha ja toch laterzquote:Op woensdag 5 november 2014 00:15 schreef RaymondK het volgende:
He? Ik snap het niet maar het zal wel lol
Ik ga liter chocomelk doen en weer terug slapen hoor
[ afbeelding ]
@ weiss hahah ja.
Jij ben ook een mooie he, ff gym linken in heumo
quote:Op woensdag 5 november 2014 09:08 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Nee. Had 500 teweinig gehad dus werd wakker om 00:00. Gefixed, ff fok gechecked en toen weer gaan slapen. :-)
Nu 5 dagen vrij :-O
Trainen bij Sport Arena Eindhoven ofzo?quote:Op woensdag 5 november 2014 09:37 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nice, 5 dagen vrij. Ga je nog wat leuks doen?
Behalve eten en trainen nee.quote:Op woensdag 5 november 2014 09:37 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nice, 5 dagen vrij. Ga je nog wat leuks doen?
Geheel offtopic maar welk merk surround set had je ook alweer?quote:Op woensdag 5 november 2014 09:38 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Behalve eten en trainen nee.
Ja kevertje krijgt grote beurt zaterdag. Vriend van me doet dat samen met mij. Dat wil zeggen, ik haal koffie en trap op het rempedaal om de remlichten te testen hij doet de rest meestal lol
quote:Op woensdag 5 november 2014 09:37 schreef Champy het volgende:
[..]
Trainen bij Sport Arena Eindhoven ofzo?
In huis bedoel je?quote:Op woensdag 5 november 2014 09:41 schreef Questular het volgende:
[..]
Geheel offtopic maar welk merk surround set had je ook alweer?
Fucking nice, zit te denken aan een nieuwe surround set maar dit zit niet echt in mn budget zo te zienquote:Op woensdag 5 november 2014 09:46 schreef RaymondK het volgende:
[..]
In huis bedoel je?
Bang en Olufsen![]()
Beolab 8000 2x ( front)
Beolab 2 (subwoofer fucking ziek dat ding)
Beolab 400 2 x (surround)
Beovision 10 als tv en center
Beosound 3200. Als radio
Sickening geluid/beeld![]()
IMAX gymmeet --> Ray gymmeetquote:Op woensdag 5 november 2014 09:46 schreef RaymondK het volgende:
[..]
In huis bedoel je?
Bang en Olufsen![]()
Beolab 8000 2x ( front)
Beolab 2 (subwoofer fucking ziek dat ding)
Beolab 400 2 x (surround)
Beovision 10 als tv en center
Beosound 3200. Als radio
Sickening geluid/beeld![]()
Wat is je budget?quote:Op woensdag 5 november 2014 09:48 schreef Questular het volgende:
[..]
Fucking nice, zit te denken aan een nieuwe surround set maar dit zit niet echt in mn budget zo te zien
Behalve de tv (2jr oud nu) is de rest al jaartje of 8 inmiddelsquote:Op woensdag 5 november 2014 09:48 schreef Questular het volgende:
[..]
Fucking nice, zit te denken aan een nieuwe surround set maar dit zit niet echt in mn budget zo te zien
Zit te denken rond de 1000/1200 dus meer richting Harman Kardon of iets goedkoper en dan Onkyoquote:
Voor receiver en boxen?quote:Op woensdag 5 november 2014 09:51 schreef Questular het volgende:
[..]
Zit te denken rond de 1000/1200 dus meer richting Harman Kardon of iets goedkoper en dan Onkyo
Kijk naar NAD.quote:Op woensdag 5 november 2014 09:51 schreef Questular het volgende:
[..]
Zit te denken rond de 1000/1200 dus meer richting Harman Kardon of iets goedkoper en dan Onkyo
Is ook niet goedkoop.quote:
heb denon pma2000r staan met magnat vintage 510 audio edition allebei 2e hands gekocht voor zo'n bedragquote:Op woensdag 5 november 2014 09:51 schreef Questular het volgende:
[..]
Dat kan zeker. Wat wil je ermee doen. Moet de receiver eigenlijk alleen maar het geluid versterken of moet hij meer kunnen?quote:
chocolate karamel. Nog 2kg over of zo. maar heb ook nog 14 samplepacks. En jij??quote:Op woensdag 5 november 2014 10:11 schreef Ethanolic het volgende:
wat is dit voor 'n slap geouwehoer
welke smaak wei hebben jullie
heb nu banaan en nog een sample met tropical die ik zo even ga nuttigenquote:Op woensdag 5 november 2014 10:31 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
chocolate karamel. Nog 2kg over of zo. maar heb ook nog 14 samplepacks. En jij??
Is het voor muziek of film?quote:Op woensdag 5 november 2014 09:56 schreef Questular het volgende:
Moet zeggen mn broer heeft een 7.1 Harman Kardon en dat vind ik al goed zat
Voor stereo gewoon zelf bouwen: mediaplayer (RPi, Udoo, Cubietruck) + DAC (ESS 9023 of 9018) + Hypex eindversterkers (Ucd32 / 180 / NCore). Enorm veel waar voor je geld en relatief makkelijk te bouwen.quote:Op woensdag 5 november 2014 10:39 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Is het voor muziek of film?
edit: nvm, je wilt surround. Daar kan ik je niet bij helpen.
Nice.quote:Op woensdag 5 november 2014 10:02 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
heb denon pma2000r staan met magnat vintage 510 audio edition allebei 2e hands gekocht voor zo'n bedrag
versterker was 500 ofzo doos kreeg ik erbij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nsfw, iemand die zn moord op 4chan postfan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op woensdag 5 november 2014 11:04 schreef Beach het volgende:
hoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nsfw, iemand die zn moord op 4chan post
lee
fuk
http://www.kirotv.com/new(...)ide-port-orch/nhzT6/
Je bent niet de enige manquote:Op woensdag 5 november 2014 11:19 schreef Questular het volgende:
Bah, aan zo een berichten/foto's kan ik maar (gelukkig) niet wennen...
watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nsfw, iemand die zn moord op 4chan post![]()
Inb4 sap zou je gevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nsfw, iemand die zn moord op 4chan post
Zieke shit man, kut 4chan, iedereen die daar komt kunnen ze beter direct arresteren omdat ze in de toekomst sowieso psycho worden.
Ik denk Cakemanquote:Op woensdag 5 november 2014 11:49 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
4chan gewoon opdoeken, psycho's daar
Maar als je dan gaat nadenken, ALS iemand uit deze reeks zo ziek in het hoofd is om dit te doen.
Wie zou het dan zijn denk je?
Sap.quote:Op woensdag 5 november 2014 11:49 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Maar als je dan gaat nadenken, ALS iemand uit deze reeks zo ziek in het hoofd is om dit te doen.
Dit. Zo min mogelijk aandacht aan geven.quote:Op woensdag 5 november 2014 11:38 schreef Awesome_ het volgende:
Het posten van die shit op internet zou ook verboden moeten zijn.
Een dieetclub gluurder, omdat het slachtoffer slanker was.quote:Op woensdag 5 november 2014 11:49 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Jij dus.quote:Op woensdag 5 november 2014 11:54 schreef Beach het volgende:
[..]
Een dieetclub gluurder, omdat het slachtoffer slanker was.
Dan wil ik graag mijn antwoord bijstellen naar mezelf, van mezelf verwacht ik het nog het minstquote:Op woensdag 5 november 2014 11:52 schreef Sapstengel het volgende:
Het zijn juist de mensen waarbij je het niet verwacht, Dima zou te erg voor de hand liggen.
ja. Ik vind die shit bekijken en doorlinken en zo vrijwel net zo diseased.quote:Op woensdag 5 november 2014 11:53 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dit. Zo min mogelijk aandacht aan geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:
Ik zit in een goed rijtje. Thnxquote:Op woensdag 5 november 2014 12:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee, oké. Mensen die ik oprecht afstreep zijn:
- Klokov
- Gekoeldnetzolekker
- Antoine
- Questular
- Snakey
- Ray
Mensen die ik verdenk:
- Dima
- Awesome
- Seto
- Sap
- Yuri
Mensen waar ik van overtuigd ben dat ze het in zich hebben:
- McNultz
- Cor
- JMF
- Sander
No offense gasten.
quote:Op woensdag 5 november 2014 12:08 schreef Sapstengel het volgende:
Cor zou wel kunnen met zn borderline pedo replies soms. Het is ook altijd die aardige, charmante buurman die zo goed is met kinderen.
lkkr, ben jij dat?quote:
Dikgedrukte klopt sowiesoquote:Op woensdag 5 november 2014 12:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
- Klokov
- Gekoeldnetzolekker
- Antoine
- Questular
- Snakey
- Ray
Mensen die ik verdenk:
- Dima
- Awesome
- Seto
- Sap
- Yuri
- McNultz
- Cor
- JMF
- Sander
No offense gasten.
Dat is ook wel zo.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:11 schreef Awesome_ het volgende:
Klokov afschrijven.die man zet een breivikje als zn dinnie het besluit uit te maken. Flikker toch op man allemaal. Kneuzen.
xDquote:Op woensdag 5 november 2014 12:11 schreef seto het volgende:
[..]
lkkr, ben jij dat?
onee je squad niet boven de 90 XD
Zou wel echt kapot zijn maar ik zou nooit een onschuldig iemand vermoorden.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:11 schreef Awesome_ het volgende:
Klokov afschrijven.die man zet een breivikje als zn dinnie het besluit uit te maken. Flikker toch op man allemaal. Kneuzen.
Een deel van mijn zelfvertrouwen uit mijn lengte*. Mijn leven zou er anders uit zien als ik 10-15cm kleiner was, srs.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:13 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo.
Enige zelfvertrouwen dat hij heeft, haalt ie uit zijn lengte.
Zo heeft iedereen wel wat, weet je.
Behalve ik.
Gewoon lekker chill leven no worries lekker laten gaan. Dit is de goede instelling.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:13 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo.
Enige zelfvertrouwen dat hij heeft, haalt ie uit zijn lengte.
Zo heeft iedereen wel wat, weet je.
Behalve ik.
noem 1 ding wat er creepy aan mij is dan? Niemand hier kan iets noemen.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:17 schreef VMSDKR het volgende:
Maak een lijstje.
Iedereen hier heeft iets, anders zit je niet op FOK.
Ik heb op mijn laatste dag bij de grote bank ook een bloedblad aangericht. Is in de doofpot gestopt.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:15 schreef Sapstengel het volgende:
Etha kan de stress van het werken bij een grote bank niet langer aan en als druppel gaat Fernandes ook nog failliet waardoor hij besluit wraak te nemen op de eerste persoon die hem net iets te lang aankijkt.
OMG die film ga ik dit weekend weer kijkenquote:Op woensdag 5 november 2014 12:16 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
En wie zou dan de ultieme American Psycho zijn?
Sapstengel, 100%quote:Op woensdag 5 november 2014 12:16 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Ik heb daar ook wel eens over nagedacht: Als jij in Duitsland in een random dorpje iemand neersteekt, meteen terugrijdt en het mes ergens in het water flikkert kun je volgens mij onmogelijk gepakt worden als je een beetje je gezonde verstand gebruikt. Handschoenen aan, valse kentekenplaten en weet ik veel wat allemaal.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:18 schreef Sapstengel het volgende:
Soms als ik reportage kijk en het gaat over seriemoordenaars dan denk ik, hoe zou het zijn om iemand te doden. Gewoon de straat op gaan en een willekeurig persoon uitkiezen.
(Aan de politie: dit is een grapje)
Zo makkelijk gaat het nietquote:Op woensdag 5 november 2014 12:20 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik heb daar ook wel eens over nagedacht: Als jij in Duitsland in een random dorpje iemand neersteekt, meteen terugrijdt en het mes ergens in het water flikkert kun je volgens mij onmogelijk gepakt worden als je een beetje je gezonde verstand gebruikt. Handschoenen aan, valse kentekenplaten en weet ik veel wat allemaal.
Inderdaad, volgens mij gaan die afrekeningen ook gewoon zo. Iemand komt ergens uit Yugoslavie hier naartoe, doet het werk, rijdt terug. Niemand weet wie hij is of waar hij vandaan komt.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:20 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik heb daar ook wel eens over nagedacht: Als jij in Duitsland in een random dorpje iemand neersteekt, meteen terugrijdt en het mes ergens in het water flikkert kun je volgens mij onmogelijk gepakt worden als je een beetje je gezonde verstand gebruikt. Handschoenen aan, valse kentekenplaten en weet ik veel wat allemaal.
Je denkt zeker dat Schimanski of Derrick achter je aankomt?quote:
Montelly is denk ik wel een Bateman.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:16 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Nee, ik weet gewoon iets meer van opsporing dan de mensen hierquote:Op woensdag 5 november 2014 12:22 schreef Beach het volgende:
[..]
Je denkt zeker dat Schimanski of Derrick achter je aankomt?
Ben je ook Turks of Marokkaans dan?quote:Op woensdag 5 november 2014 12:24 schreef Questular het volgende:
[..]
Nee, ik weet gewoon iets meer van opsporing dan de mensen hier
Misschien bedoel ik deze film ook welquote:Op woensdag 5 november 2014 12:20 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee, Sap zou het mannetje van American Beauty zijn.
Noem eens wat dingen die ze gaan gebruiken om precies mij te vinden dan?quote:Op woensdag 5 november 2014 12:24 schreef Questular het volgende:
[..]
Nee, ik weet gewoon iets meer van opsporing dan de mensen hier
Hahahha feelsquote:Op woensdag 5 november 2014 12:20 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee, Sap zou het mannetje van American Beauty zijn.
Dat mag ik nietquote:Op woensdag 5 november 2014 12:26 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Noem eens wat dingen die ze gaan gebruiken om precies mij te vinden dan?
Zoals ik net al zei: Als je een beetje je verstand gebruikt om geen sporen achter te laten en totaal geen motief / relatie met het slachtoffer hebt is het volgens mij onmogelijk om gepakt te worden.
Tenzij je nalatig bent, maar dat laat ik even buiten beschouwing.
Even een paar zakken in de winkelwagen swingen brbquote:Op woensdag 5 november 2014 12:27 schreef Klokov het volgende:
Kettlebell chips in de aanbieding bij de AH
quote:Op woensdag 5 november 2014 12:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
- Klokov
- Gekoeldnetzolekker
- Antoine
- Questular
- Snakey
- Ray
Mensen die ik verdenk:
- Dima
- Awesome
- Seto
- Sap
- Yuri
- McNultz
- Cor
- JMF
- Sander
No offense gasten.
Ja, zo kan ik ook een discussie ingaan.quote:
Quest z'n SWAT team onderweg bye bye VMSquote:Op woensdag 5 november 2014 12:29 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja, zo kan ik ook een discussie ingaan.
Anyway, ik heb gewoon gelijk want ik post hier nog.
Gr gr
Okeee, voor wie is hier wel een SWAT team nodig om die persoon te arresteren denken jullie?quote:Op woensdag 5 november 2014 12:31 schreef Klokov het volgende:
Een SWAT team inzetten om VMS op te pakken
Eerlijk gezegd denk ik dat voor iedereen het arrestatieteam volstaat.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:33 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Okeee, voor wie is hier wel een SWAT team nodig om die persoon te arresteren denken jullie?
Ik werk bij swat, dus voor mij zou dat niet werken.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:33 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Okeee, voor wie is hier wel een SWAT team nodig om die persoon te arresteren denken jullie?
quote:Op woensdag 5 november 2014 12:42 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik werk bij swat, dus voor mij zou dat niet werken.
Dit. Hoe moeilijk kan het zijn om een verlaagde Honta Accord met paarse spinners te spotten in de omgeving van Pekela??quote:Op woensdag 5 november 2014 12:31 schreef Klokov het volgende:
Een SWAT team inzetten om VMS op te pakken
Hoe harder je zo doet, hij stelliger, hardnekkiger en glimlachender ik blijf zitten. Het is maar dat je t weet. Tough luck. Swallow your cookie like I swallow cock.quote:Op woensdag 5 november 2014 08:38 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wat moet jij nou? Zal mij een rotzorg zijn dat fitlife, trainmore en basicfit failliet gaanGewoon opbokken.
Geen zin om de post van vorig topic terug te zoeken, maar dat ging over Destiny en WOW. WOW heb ik een hele tijd gespeeld, maar Destiny is dus ook voleldig MMORPG? Ook met een maandelijkse fee of is dat niet nodig?quote:Op woensdag 5 november 2014 12:29 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja, zo kan ik ook een discussie ingaan.
Anyway, ik heb gewoon gelijk want ik post hier nog.
Gr gr
Niks van aantrekken. Normaal is het een hele normale rustige jongen. Zal wel zijn dagje niet hebben ofzo.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe harder je zo doet, hij stelliger, hardnekkiger en glimlachender ik blijf zitten. Het is maar dat je t weet. Tough luck. Swallow your cookie like I swallow cock.
Je kan normaal tegen me doen en we kunnen t hier over fitness en gym en PS4 en weet ik t allemaal hebben, of je kan zo doen...maar dan ga je een behoorlijk chagrijnig topic creeren. Your choice "brah".
Je bent de nohomo vergetenquote:
Je moest eens weten hoeveel dozijn van dat soort gasten je iedere dag tegenkomt. It takes a man to be a mietje, zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 5 november 2014 12:57 schreef Weissman het volgende:
[..]
Niks van aantrekken. Normaal is het een hele normale rustige jongen. Zal wel zijn dagje niet hebben ofzo.
Ik speel op de PS3 ei'k bijna nooit online. Heel af en toe bij Tombraider en Last of Us die extra spellen, but I'd rather fly solo. Tenzou "Journey".quote:Op woensdag 5 november 2014 12:59 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Wat games.. kom fifa15 of nieuwe cod online tegen me doen dan!! Ik pak iedereen.
Gewoon niet gamen maar traine wownerdquote:Op woensdag 5 november 2014 12:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel dozijn van dat soort gasten je iedere dag tegenkomt. It takes a man to be a mietje, zullen we maar zeggenIk kan wel wat hebben. Verbaal dan he. Fysiek breek ik af op de enkels, maar daarom dus 3x in de week fitness nu.
![]()
Begin wel meteen goed. Kan vanavond niet en zaterdag niet. Dus vrijdag en zondag dan maar ff ergens tussendoor. De autist in mij wordt nu al gefrustreerd!
quote:Op woensdag 5 november 2014 12:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Swallow your cookie like I swallow cock.
IK HAAL T TOCH IN!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 5 november 2014 13:01 schreef Awesome_ het volgende:
Klinkt als een hoop excuus. Heel vrouwelijk wel.
Tot nu toe ging t trainen ook voor hoorquote:Op woensdag 5 november 2014 13:02 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Gewoon niet gamen maar traine wownerd
Da's een foto van..... 5 jaar geleden of zo? De baard is er al, faceless man!quote:Op woensdag 5 november 2014 13:02 schreef JaqenHghar het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom geen baard Ang3l?
Eerst even een uurtje of 2 fitness en dan taart ja toch, je moet jezelf af en toe wel verwennen.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tot nu toe ging t trainen ook voor hoor
Maar om m'n vader op z'n verjaardag nou te laten zitten is ook zo sneu
"Sorry pap, fitness calls!"
Ik hoef maar 1x ff de guns te flexen en mijn pa weet al genoeg en heeft alle begrip dat zo'n godenfysiek voorgaat op een miezelig verjaardagje. Gwn kwestie van prioriteiten.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tot nu toe ging t trainen ook voor hoor
Maar om m'n vader op z'n verjaardag nou te laten zitten is ook zo sneu
"Sorry pap, fitness calls!"
Dan hebben ze de verkeerde, Cor.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:53 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dit. Hoe moeilijk kan het zijn om een verlaagde Honta Accord met paarse spinners te spotten in de omgeving van Pekela??
Nah, lijkt eigenlijk helemaal niet op WoW. Gewoon HALO met MMO tintje.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen zin om de post van vorig topic terug te zoeken, maar dat ging over Destiny en WOW. WOW heb ik een hele tijd gespeeld, maar Destiny is dus ook voleldig MMORPG? Ook met een maandelijkse fee of is dat niet nodig?
Ik denk dat je je daar nog over gaat verbazenquote:Op woensdag 5 november 2014 12:53 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dit. Hoe moeilijk kan het zijn om een verlaagde Honta Accord met paarse spinners te spotten in de omgeving van Pekela??
quote:Op woensdag 5 november 2014 13:06 schreef Ang3l het volgende:
Ach, ik heb ze altijd zo de mond gesnoerd. Zelfde als in t GYM topic nu
Ain;t no hatin' angel!
![]()
Ik ben gewoon blank hoor vriend.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:22 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Ik denk wel dat al die turkes en mocro's in dit topic zoals dima en deuce het op eerwraak zusje geneukt zouden gooien ofzo
En al die rustige nederlandse boys hier van; wou graag zien hoe het licht in de ogen uitging bij die tranny.
welke is dan de psycho I wonder
Kun je toch niet bewijzen kerel.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:23 schreef Ethanolic het volgende:
Oh ik was Deuce even vergeten, die man heeft waarschijnlijk al zoiets zieks gedaan.
Oké dat klopt dan weer wél.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:24 schreef Sapstengel het volgende:
Ik denk dat Deuce ook wel thuis zo voor de spiegel staat:
[ afbeelding ]
Wij houden ons in en doen aardig tegen die skinnybitxh krijgt die praatjes!quote:
Dat ging over t feit dat er in ONZ om de haverklap gaybashers in t topic komen en dat ik er reports van zou moeten maken. Vind ik onzin, want ik kan daar echt wel tegenquote:Op woensdag 5 november 2014 13:13 schreef Questular het volgende:
[..]
Dit is jammer, nu moet Angel maar wegblijven.
Ik heb HALO nooit gespeeldquote:Op woensdag 5 november 2014 13:11 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nah, lijkt eigenlijk helemaal niet op WoW. Gewoon HALO met MMO tintje.
Redelijk pleonasme inderdaadquote:
echt hequote:Op woensdag 5 november 2014 13:17 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Wij houden ons in en doen aardig tegen die skinnybitxh krijgt die praatjes!
Je roept me er zelf heen man!quote:Op woensdag 5 november 2014 13:21 schreef Weissman het volgende:
[..]
echt he
WILLEN JULLIE MEER OF MINDER HOMOS IN DEZE REEKS?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |