hahah dat filmpje is geweldigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
setoquote:
quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:34 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
hahah dat filmpje is geweldig![]()
This type of body will get you 100 girls on the beachHahahaha ja, ik ga helemaal kapot, elke, keer, weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If not now, then when.
http://listenonrepeat.com/watch/?v=IeyPqo1t3jM#Kavinsky_-_1986_(Unreleased)quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Beter maakt iemand echt even een 10-uur durende versie van die Kavinsky track. Ik word gek van het telkens op repeat klikken.
Holy fuark. Jij hebt mijn leven zojuist een stuk makkelijker gemaakt. Merci.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:44 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
http://listenonrepeat.com/watch/?v=IeyPqo1t3jM#Kavinsky_-_1986_(Unreleased)
ik vind van welquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:46 schreef Weissman het volgende:
Oh dat nofap gebeuren, mag ik ook een nieuwe kans?
Heb fapje gezet en sex gehad. hihi
Wow gek, ken je bijna twee potten whey per dag van halen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vandaag mijn eerste loonstrook als student zijnde gekregen: 75 euries voor 7,5 uur achter de bar. Best wel trots op. In december weer flink wat stacks achter de bar maken.
Dat zou kunnen man. Beter gewoon een goede bestelling bij MuscleMeat plaatsen toch.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:53 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Wow gek, ken je bijna twee potten whey per dag van halen.
108/uur crew checking in.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vandaag mijn eerste loonstrook als student zijnde gekregen: 75 euries voor 7,5 uur achter de bar. Best wel trots op. In december weer flink wat stacks achter de bar maken.
Haha, sick man.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:00 schreef stinkie het volgende:
[..]
108/uur crew checking in.
Wel nice, je eigen geld verdienen. Daar kunnen er een hoop een voorbeeld aan nemen
heb je geklikt dan?quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:57 schreef VMSDKR het volgende:
Waar zit ik in godsnaam naar te kijken.
Ik ontvang mijn beloning graag in natura.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Oe, The Flash is leuk. Meteen Arrow ff binnenhalen.
Daar ben ik voor hé!quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Holy fuark. Jij hebt mijn leven zojuist een stuk makkelijker gemaakt. Merci.
10 minuten zijn allang voorbijquote:
Valt wel mee, misschien als je die mindset hebt maar ik herken mezelf niet in die shit. Ik kan me ook niet voorstellen dat er mensen zijn die werkelijk zo achterlijk zijn. No offence Dima. Maar je had al tientallen kutjes vanbinnen kunnen zien met je éénogige slang als je niet zo'n e-fuckup was.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die shit is echt deprimerend, tering.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:08 schreef VMSDKR het volgende:
No offence Dima. Maar je had al tientallen kutjes vanbinnen kunnen zien met je éénogige slang als je niet zo'n e-fuckup was.
Alleen een beetje moeite om die doctor whatshisname als iemand anders te zien dan JD's broer uit Scrubs.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:05 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik ontvang mijn beloning graag in natura.![]()
![]()
(als je begrijpt wat ik bedoel
Dat evangelist doe.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:07 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Daar ben ik voor hé!
[..]
10 minuten zijn allang voorbij![]()
![]()
Me neither, maar een zieke dafuq gewoon.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:08 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Valt wel mee, misschien als je die mindset hebt maar ik herken mezelf niet in die shit. Ik kan me ook niet voorstellen dat er mensen zijn die werkelijk zo achterlijk zijn. No offence Dima. Maar je had al tientallen kutjes vanbinnen kunnen zien met je éénogige slang als je niet zo'n e-fuckup was.
Harrison Wells, ook wel Dan Dorian.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Alleen een beetje moeite om die doctor whatshisname als iemand anders te zien dan JD's broer uit Scrubs.
Enneh, knijp maar evenff snel
.
ja mon chou is nog lekkerder. Maar ik ben bang als ik die eentje bouw dat het helemaal uit de hand gaat escaleren.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Welke taart ga jij maken Awesum, gewoon dezelfde? Die natural met vanille whey kan op zich wel lekker zijn, maar de MonChou varianten spreken mij ook wel aan; http://www.oetker.nl/nl-n(...)cciatella-taart.html
aflevering met de dood van papa Dorian is een vd beste.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:21 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Harrison Wells, ook wel Dan Dorian.
hatelijk..quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
aflevering met de dood van papa Dorian is een vd beste.
We weten allemaal dat het 22,3 jaar duurt voor iets grappig is.quote:
Fixed.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:35 schreef Verbosity het volgende:
[..]
We weten allemaal dat het 22,3 jaar duurt voor iets grappig is voordat Dima's fapdoos vol is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
quote:Women aren't attracted to men.
Women are not actually attracted to men. There is a vague idea of what a man is physically, and some are better than others aesthetically speaking, but the purely physical appearance of a man is almost inconsequential unless he is horribly ugly or outrageously attractive.
Women are attracted to status, money, how much a man smiles and laughs, how many friends and resources a man has, how full a man's life is--how many "cool," "exciting" and prestigious things he is doing or connected to.
They are interested in how other people view him--how many people want to be around him, how other people interact with him and whether their interactions convey that he is special and amazing. They want him to be extremely outgoing and aggressive, they want him to demonstrate his status over other people by dominating them in various non-violent ways.
A woman's attraction to a man is a function of her jealousy at the thought of another woman having that man. She doesn't care who he actually is or EXACTLY what he looks like physically, she only cares about the VALUE of the life he has constructed around himself.
A woman basically is a greedy materialistic prostitute. Although that sounds vulgar, it's true. She trades her physical self to buy into the success a man has created for himself.
As a man, I fall in love with how a woman is physically. I fall in love with simple parts of a woman. Like the way her hair falls around her face, the line of her neck, her shoulders. They way her ears might peek from her hair. Her eyelashes. The size and shape of her hands, her fingernails. The way she walks, the way she looks when she is tired or annoyed, the sound she makes when she sneezes, coughs, or cries. The way she sits in a chair. The way she breathes while experiencing different emotions. The way her lips move. A million little things.
Sure, a huge part of my attraction is mental, but the powerful seed of love that builds within me and crystallizes is based greatly on visual things that set off torrents of emotion and need.
It seems to me that women almost cannot think for themselves. Their estimates of worth are based on other peoples' estimates of worth. They don't really find an object beautiful on their own. The object becomes beautiful when other people let her know that it is beautiful.
I'm completely unable to reconcile the differences between men and women. It seems like success with women is equal to spending half of your life working to create a giant illusion, something vastly tiring and annoying, while sacrificing your own true self and your own interests. We construct our lives around nest-building. We're like male birds building nests and showing them off to attract mates. It's pathetic. Everything we do is to get women. It is a fucking shit deal.
Someone needs to invent a drug which has no hormonal imbalance side-effects but is able to erase a man's sex drive and attraction to women. It would increase productivity rates to incredible heights. I'd be free and happy. I'd feel complete. I'd be able to concentrate on my biochemistry studying.
Chef, geef je even een seintje wanneer je het internet uit hebt?quote:
heb ooit domein gekocht waarin ik die shit wilde doen. Beetje art of manliness achtige shit.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:49 schreef Deuce92 het volgende:
Helemaal, Awesome. Eigenlijk zou jij eens een columnpje moeten schrijven over hoe het écht is om een man te zijn.
lol wut, srs?quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:53 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
heb ooit domein gekocht waarin ik die shit wilde doen. Beetje art of manliness achtige shit.
je kop doet er niet toe want je kunt ze gewoon kopen. Goed.quote:
ik wil niks fixen. Het beste in sommige gevallen is het gewoon af te breken en iets geheel nieuws te beginnen. Dit is zo'n geval.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:04 schreef Awesome_ het volgende:
Wel geestig dat er nog steeds mensen zijn die denken Dima wel te kunnen fixen met wat verbale tough love hehe
nieuw account bedoel jequote:Op dinsdag 4 november 2014 23:05 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik wil niks fixen. Het beste in sommige gevallen is het gewoon af te breken en iets geheel nieuws te beginnen. Dit is zo'n geval.
Een licht homoseksuele band tijdens een gangbang?quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:06 schreef stinkie het volgende:
En aangezien we met C_C best iets op kunnen bouwen (nomsayin, full-hetero) kunnen we Dima het beste afbreken.
Wel mee eens. Echter is het lezen over self development voor de meeste zo'n mental masturbation dat ze geen noodzaak voelen om actie te ondernemen. 'Ik ben al goed bezig, want ik lees erover, en weet precies hoe het moet. Ik kom er welquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:05 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik wil niks fixen. Het beste in sommige gevallen is het gewoon af te breken en iets geheel nieuws te beginnen. Dit is zo'n geval.
zolang we elkaar niet te lang aankijken. Dat is zo ongemakkelijk. Een high five is acceptabelquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:07 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Een licht homoseksuele band tijdens een gangbang?
ik kwam mijn boeken van Tub en Joep weer tegen in een half vergane doos. Dat waren pas plotwendingen.quote:
geboren in Rotterdam jongen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:38 schreef Weissman het volgende:
9'' masterrace checkin' in
http://www.spitsnieuws.nl(...)d-hebben-de-grootste
6e plek, feels.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:38 schreef Weissman het volgende:
quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:38 schreef Weissman het volgende:
Deze reacties dan altijd.quote:Klopt, de grootste lullen zitten in Den Haag, (Binnenhof).
MOHAMMED COHEN, 04-11-14 09:29
it's like a baby's arm holding an apple.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
6e plek, feels.
En mijn roots liggen in Overijssel, dubbele feels.
Overijssel crew checking in.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
6e plek, feels.
En mijn roots liggen in Overijssel, dubbele feels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |