quote:
0twitter:
Zou het een telefoonnummer worden?quote:
7quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:32 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Zou het een telefoonnummer worden?
06-2*******
quote:Komend seizoen presenteren oud-kandidaten Vivienne van den Assem en sidekick Patrick Martens het programma MolTalk, dat vanaf 1 januari 2015 elke donderdagavond direct na de uitzending te bekijken is op de site van WIDM. Ze nemen het stokje over van Arjen Lubach en Kees Tol.
In de live nabeschouwing, die wordt uitgezonden vanuit VondelCS in het Vondelpark te Amsterdam, bespreken Vivienne en Patrick elke donderdagavond samen met (oud)-kandidaten en andere gasten de Wie is de Mol? afleveringen en opdrachten. Daarnaast behandelen ze complotten, theorieën en app-resultaten. Oftewel, ze speuren verder naar de Mol...
Vivienne van den Assem
Vivienne was kandidaat in 2009, de serie die zich afspeelde in Noord-Ierland en Jordanië. Ze wist Jon van Eerd als Mol te ontmaskeren en won daarmee de geldpot van ¤22.650. Vivienne presenteerde eerder de jeugdprogramma’s Te Leuk om Waar te zijn, ZappSport en Mijn Vader is de Beste en acteerde in onder andere Goudkust en Onderweg Naar Morgen.
Patrick Martens
In 2008 ging de fanatieke Patrick in Mexico op jacht naar de Mol waar hij helaas net voor de finale naar huis moest. Het presenteren van MolTalk is voor hem geen onbekend terrein, hij is vorig seizoen tweemaal sidekick geweest van het programma. Patrick is onder meer bekend van Goede Tijden, Slechte Tijden en als presentator bij Nickelodeon. Tegenwoordig presenteert hij verschillende programma’s op de kinderzender Telekids.
Klopt, maar Martens valt in 't echt niet op vrouwen, al speelde hij het best overtuigend moet ik zeggen.quote:Op maandag 15 december 2014 23:57 schreef roos94 het volgende:
Volgensmij waren ze een setje in zoop toch?
Mike en Elise, het eerste waar ik aan dachtquote:Op maandag 15 december 2014 23:57 schreef roos94 het volgende:
Volgensmij waren ze een setje in zoop toch?
Ja leuk ! ik was het bijna vergetenquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:33 schreef Haaibaaike het volgende:
Aanstaande dinsdag bij avrotros op NPO 3 Niets is wat het lijkt.
Art Rooijakkers stelt de kandidaten voor die in komend seizoen van
'Wie is de mol?' te zien zijn.
Begint om 21.55u
Misschien een hele domme vraag, maar waar haal je die getallen vandaan? Of wordt dat iedere keer getweet?quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2014 09:23 schreef S15 het volgende:
[..]
Misschien een hele domme vraag, maar waar haal je die getallen vandaan? Of wordt dat iedere keer getweet?
Nee snap ik, top bedanktquote:Op dinsdag 16 december 2014 09:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar geen idee om élke keer de tweet de plaatsen:
https://twitter.com/ikbendemol
Dat had ik wel begrepenquote:Op dinsdag 16 december 2014 09:25 schreef Pino112 het volgende:
Oh, geen zin trouwens. Niet geen idee.
Dat kan hier toch gewoon?quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:44 schreef Fylax het volgende:
TV / [SPECIAL] Vanavond: I Love Wie is de Mol
dank jequote:Op dinsdag 16 december 2014 16:45 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het was meer bedoeld als een reminder ofzo.
En:quote:
twitter:IkBenDeMol twitterde op dinsdag 16-12-2014 om 21:50:04Zometeen:Niets is wat het lijkt II21:55 uurje hebt nog twee getallen van me te goed:8 is het eerste, het laatste zie je rond 22:37 #widm reageer retweet
Rik, Ajouad, niks mis mee.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:43 schreef Guanabana het volgende:
Matige nieuwe groep eigenlijk, als je het zo ziet. Geen leuke personen waar je een beetje mee kan lachen ofzo.
Ik kende er nog steeds maar eentje van de tien...quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:43 schreef Guanabana het volgende:
Matige nieuwe groep eigenlijk, als je het zo ziet. Geen leuke personen waar je een beetje mee kan lachen ofzo.
Ja, ik ook -net als de meeste jaren.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:50 schreef DaMart het volgende:
Ik kende er nog steeds maar eentje van de tien....
Instant voicemail.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:04 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Iemand dat telefoonnummer al gebeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |