hipster.quote:Op woensdag 5 november 2014 00:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik was al heel lang fan. Voor de hype al zeg maar.
lulquote:Op woensdag 5 november 2014 06:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik lig heerlijk in de tuin. 30 graadjes
quote:Op woensdag 5 november 2014 07:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben gelukkig wanneer het woensdag is. Dan gaat de week nog sneller dan een sprintende Jetro Willems.
Als je digibeet bent wel ja.quote:Op woensdag 5 november 2014 07:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog twee dagen tot FM15.
Speel nu de demo. Ziet er wel geinig uit. Wel een gedoe om de transferlijst te vinden.
Mijn god zeg. Wat een begin van je dag dan meteen he.quote:Op woensdag 5 november 2014 08:08 schreef KingRoland het volgende:
Kutzooi sta ik voor janlul te wachten bij elandsgracht blijkt halte opgeheven te zijn
ehehquote:Op woensdag 5 november 2014 08:08 schreef KingRoland het volgende:
Kutzooi sta ik voor janlul te wachten bij elandsgracht blijkt halte opgeheven te zijn
ik weet hoe je je voelt, ook wel eens gehadquote:Op woensdag 5 november 2014 08:08 schreef KingRoland het volgende:
ik geef Karina gewoon de schuld, de bussen richting zuid altijd wat aan de handquote:Op woensdag 5 november 2014 08:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mijn god zeg. Wat een begin van je dag dan meteen he.
naja het is maar dat ik pas begin anders zou ik zeggen zoek het lekker uit, lekker naar me bedjequote:Op woensdag 5 november 2014 08:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik weet hoe je je voelt, ook wel eens gehad
gelijk naar huis gegaan en in bed gaan liggen
Ik saboteer ze weg met die kotersquote:Op woensdag 5 november 2014 08:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik geef Karina gewoon de schuld, de bussen richting zuid altijd wat aan de hand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |