Met of zonder zijwieltjes?quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:08 schreef El_Thijs het volgende:
Voor de eerste keer weer fietsen sinds jaren. Ik kan het nog.
Doe de gordijnen dan maar dichtquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, dat dacht ik ook.
Jij zou best leuk staan/liggen op mijn vensterbank denk ik
Ik voel me vereerd.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het gaat indirect wel over jou ja. Leuk toch zo'n naamtopic
Neem het je zelf niet kwalijk, het was perongelukexpress bedoelt.quote:
Niet?quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoe hou je dan de nieuwsgierige blikken buiten?
Woehoe, bereid je vast maar voor op een DM-bomquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:11 schreef Inolvidable het volgende:
Over 0,3 dag mag ik DM'en van FOK.
Je hebt hem al klaar staan?quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Woehoe, bereid je vast maar voor op een DM-bom
quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:11 schreef Inolvidable het volgende:
whut ?quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:11 schreef Inolvidable het volgende:
Zei je uit ervaring?quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:14 schreef S15 het volgende:
[..]
Hij kan haar nu toch al DM-en? Zij kan alleen nog niet terug DM-en
Owquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, gewoon geen nieuwsgierige blikken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 9 juli 2015 14:53 schreef Yvie_lu: Gelukkig. Paniek om niks :)
Op donderdag 9 juli 2015 14:57 schreef HeatWave: Deze post is universeel toepasbaar bij haar B-).
Op woensdag 8 juli 2015 15:09 schreef El_Thijs:"Inolvidable. Staat voor duidelijkheid en directheid."
Zonder natuurlijk, ik kon nog prima bij de grond met die driewieler.quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:14 schreef Inolvidable het volgende:
''Wat is dat toch met marokkaanse mannen en seks? Ze zouden een enorm geslacht hebben en ontzettend goed zijn in bed. Niet voor niks wordt gezegd: once you go moroccan men, you’ll never go black men . Maar presteren de Marokkaanse mannen echt zoveel beter dan hun blanke en zwarte concurrentie?''SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat heb je zelf in de hand.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:03 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ben wel een beetje bang dat ik een bittere eenzame vrouw word.
Ach,het lukt mij ook.quote:
Gelukkig maar dan, en we zijn trots op je!quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zonder natuurlijk, ik kon nog prima bij de grond met die driewieler.
En als het jou lukt dan lukt het iedereen?quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:16 schreef yats het volgende:
[..]
Dat heb je zelf in de hand.
[..]
Ach,het lukt mij ook.
''Wat is dat toch met marokkaanse mannen en seks? Ze zouden een enorm geslacht hebben en ontzettend goed zijn in bed. Niet voor niks wordt gezegd: once you go moroccan men, you’ll never go black men . Maar presteren de Marokkaanse mannen echt zoveel beter dan hun blanke en zwarte concurrentie?''Marokkaanse man en oog voor de vrouwelijke psyche in 1 zin?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wel.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:16 schreef S15 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben nog niet zo lang lid, dus ik weet dat ja.
En nee, ik heb haar niet ge-DM'd
Vanzelfsprekendquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wel.
Maar puur uit zakelijk oogpunt natuurlijk.
''Wat is dat toch met marokkaanse mannen en seks? Ze zouden een enorm geslacht hebben en ontzettend goed zijn in bed. Niet voor niks wordt gezegd: once you go moroccan men, you’ll never go black men . Maar presteren de Marokkaanse mannen echt zoveel beter dan hun blanke en zwarte concurrentie?''en wat wil je hier mee zeggen ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
Dat dat het uitproberen waard isquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:19 schreef K44S het volgende:
Wat is dat DM happening ?
[..]
en wat wil je hier mee zeggen ?
Dm'en is het uitproberen waard?quote:
''Wat is dat toch met marokkaanse mannen en seks? Ze zouden een enorm geslacht hebben en ontzettend goed zijn in bed. Niet voor niks wordt gezegd: once you go moroccan men, you’ll never go black men . Maar presteren de Marokkaanse mannen echt zoveel beter dan hun blanke en zwarte concurrentie?''Laat me raden, geschreven door een Marokkaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoveel leugens
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
''Wat is dat toch met marokkaanse mannen en seks? Ze zouden een enorm geslacht hebben en ontzettend goed zijn in bed. Niet voor niks wordt gezegd: once you go moroccan men, you’ll never go black men . Maar presteren de Marokkaanse mannen echt zoveel beter dan hun blanke en zwarte concurrentie?''SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I call it bullshit.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Hoe weet je dat het leugens zijn dan?quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laat me raden, geschreven door een Marokkaan?
Zoveel leugens
Ik probeer fax moed in te praten yv. Werk nou even meequote:Op dinsdag 4 november 2014 14:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En als het jou lukt dan lukt het iedereen?
Jij bent de laagste lat, zeg je dat nou van jezelf?
Ken jij Marokkanen die oog hebben voor de psyche van een vrouw? Ik ken alleen Marokkanen die alles wat vrouwelijk is lastigvallen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het leugens zijn dan?
Dank u, doet me goed. Wetende dat dit van jou afkomt.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gelukkig maar dan, en we zijn trots op je!
Heeft hij niet nodig toch? Fax is the man!quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:22 schreef yats het volgende:
[..]
Ik probeer fax moed in te praten yv. Werk nou even mee
''Wat is dat toch met marokkaanse mannen en seks? Ze zouden een enorm geslacht hebben en ontzettend goed zijn in bed. Niet voor niks wordt gezegd: once you go moroccan men, you’ll never go black men . Maar presteren de Marokkaanse mannen echt zoveel beter dan hun blanke en zwarte concurrentie?''Jij bent een Marokkaanse man?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er zullen ook genoeg Marokkanen zijn die normaal kunnen doen. Helaas worden ze ondergesneeuwd door het schorriemorrie dat in het nieuws komt.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:23 schreef yats het volgende:
[..]
Ken jij Marokkanen die oog hebben voor de psyche van een vrouw? Ik ken alleen Marokkanen die alles wat vrouwelijk is lastigvallen.
Gemiddelde penisgrootte is iets dat veel onderzocht is, en Marokko komt daarbij erg karig uit de bus.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het leugens zijn dan?
Van jou?quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Woehoe, bereid je vast maar voor op een DM-bom
Ik ken er niet veel eigenlijk maar die ik ken zijn wel begaan eigenlijk.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:23 schreef yats het volgende:
[..]
Ken jij Marokkanen die oog hebben voor de psyche van een vrouw? Ik ken alleen Marokkanen die alles wat vrouwelijk is lastigvallen.
''Wat is dat toch met marokkaanse mannen en seks? Ze zouden een enorm geslacht hebben en ontzettend goed zijn in bed. Niet voor niks wordt gezegd: once you go moroccan men, you’ll never go black men . Maar presteren de Marokkaanse mannen echt zoveel beter dan hun blanke en zwarte concurrentie?''Dafuqisdisjit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Ik vind het een grappige tekst.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:19 schreef K44S het volgende:
Wat is dat DM happening ?
[..]
en wat wil je hier mee zeggen ?
Nee, eigenlijk niet. Een vriendin van me vertelde laatst dat ze met een neger naar bed was geweest. Ik snap niet zo goed dat zoiets vermeld moet worden en waar iedereen zo'n heisa over maakt. Het is niet alsof een ander 'ras' een soort alien is.quote:
Geschreven door een vrouw.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laat me raden, geschreven door een Marokkaan?
Zoveel leugens
Oh. Het stond er dan ook wel erg aantrekkelijk ja.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gemiddelde penisgrootte is iets dat veel onderzocht is, en Marokko komt daarbij erg karig uit de bus.
En grootte van het lichaam en spieren, dat heeft de gemiddelde Marokkaan ook niet. Ze zijn over het algemeen kleiner en ieler dan blanken en negers. Kun je ook gewoon cijfers voor vinden.
Het betrokken minnaars gedeelte begin ik maar niet eens over, maar google eens voor de grap. Ik ken geen een vrouw die ooit nog een Marokkaan wil.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:26 schreef K44S het volgende:
Ik maak me toch echt geen zorgen om m'n seksuele prestaties...
Tenslotte ben ik en Fok!'er en heb ik een opblaaspop die altijd mee geeft.
Wel een leuke opblaaspop toch mag ik hopen?quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:26 schreef K44S het volgende:
Ik maak me toch echt geen zorgen om m'n seksuele prestaties...
Tenslotte ben ik en Fok!'er en heb ik een opblaaspop die altijd mee geeft.
Jawel hoor.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wel een leuke opblaaspop toch mag ik hopen?
Dat maakt toch niks uit? Stribbelt niet tegen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wel een leuke opblaaspop toch mag ik hopen?
Nou je hebt tegenwoordig ook schapenvarianten enzo...quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat maakt toch niks uit? Stribbelt niet tegen.
Die zijn voor een andere doelgroep hequote:Op dinsdag 4 november 2014 14:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou je hebt tegenwoordig ook schapenvarianten enzo...
Dus ik dacht ik check het even.
Ik verdiep me er niet in maar ik geloof je meteen, want:quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou je hebt tegenwoordig ook schapenvarianten enzo...
Dus ik dacht ik check het even.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die zijn voor een andere doelgroep he
Misschien als intentie wel, maar geen verkooprestrictie hoor..quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We lezen net over die Marokkanen...quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uiteraard niet, een sale is een sale.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien als intentie wel, maar geen verkooprestrictie hoor..
Wel een leuke mag ik hopen?quote:
Juist, dus misschien heeft K44S wel een muis of geit gekocht, weet ik toch niet.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uiteraard niet, een sale is een sale.
Als je bezig bent, zoek er dan meteen een voor mij.quote:
Ik weet nog niet wat ik wil.quote:
Dat valt nu ook wel mee, maRoyco.quote:
Het zou zomaar kunnen hequote:Op dinsdag 4 november 2014 14:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Juist, dus misschien heeft K44S wel een muis of geit gekocht, weet ik toch niet.
Ik houd het wel bij een dames pop.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Juist, dus misschien heeft K44S wel een muis of geit gekocht, weet ik toch niet.
Ik zou kaas pakken.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:32 schreef K44S het volgende:
[..]
Als je bezig bent, zoek er dan meteen een voor mij.
Ik post inmiddels vaak genoeg om bekent te worden.
Pak een katquote:
quote:
http://talkingbollocks.fi(...)/01/monkey.gif?w=400quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:32 schreef K44S het volgende:
[..]
je denkt dat K44S voor kaas staat?quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zou kaas pakken.
[..]
Pak een kat
KvierenveertigS spreek je zo moeliijk uit.quote:
Het is BekenD!quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:32 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik ken er twee. Een is een typische kut-marokkaan en de ander is enorm relaxt.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ken er niet veel eigenlijk maar die ik ken zijn wel begaan eigenlijk.
Kees van Flodder pakken dus. Wel de vrouwelijke variant!quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee Kees, maar lijkt het wel op soms.
He, wie sgrijft hier nauw columns ?quote:
Krijg je Taylor erbij dan om er de 180ers mee te gooien?quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:35 schreef Royco1 het volgende:
Hoppa, setje Phil Taylor phase 5 onderweg.
Als nu die 180 ers er niet meer in gaan vliegen weet ik het ook niet meer.
Werken ze allebei?quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:36 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ken er twee. Een is een typische kut-marokkaan en de ander is enorm relaxt.
En bedankt voor deze oogbalkankerpost.quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En bedankt voor deze oogbalkankerpost.
Als hij er mee gooit welquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:35 schreef Royco1 het volgende:
Hoppa, setje Phil Taylor phase 5 onderweg.
Als nu die 180 ers er niet meer in gaan vliegen weet ik het ook niet meer.
deeez is te groot.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:33 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
http://talkingbollocks.fi(...)/01/monkey.gif?w=400
Kan je toch zelf aanpassen slimpiequote:Op dinsdag 4 november 2014 14:38 schreef K44S het volgende:
[..]
deeez is te groot.
10240 bytes mag ie zijn.
Ja die komt een weekendje over samen met Lewis.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Krijg je Taylor erbij dan om er de 180ers mee te gooien?
Hé, ik word er niet voor betaald.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Kan je toch zelf aanpassen slimpie
Oeh, that sounds nicequote:Op dinsdag 4 november 2014 14:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja die komt een weekendje over samen met Lewis.
Gaan we eerst wat halve liters wegtanken en dan wat pijlen keilen.
Hier is een originele manier om het te zeggen:quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En bedankt voor deze oogbalkankerpost.
ABN jankt met je meequote:Op dinsdag 4 november 2014 14:37 schreef K44S het volgende:
[..]Goed, ik weet dat mijn Nederlands soms om te janken is
Volgens mij kun je met die gasten nog best een gezellige avond hebben. De meeste spugen er niet in.quote:
Zuurtjes zijn lekkerquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:41 schreef Inolvidable het volgende:
Kijk ik heb zuurtjes omdat ik zuur ben.
Dit ziet er eerder schattig uit dan verzuurd.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:41 schreef Inolvidable het volgende:
Candy omdat je alle mannen meeloktquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:41 schreef Inolvidable het volgende:
quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Candy omdat je alle mannen meelokt
De keuze is reuze. Alhoewel mijn keus makkelijk was met Saulquote:
Die eerste niet, die tweede welquote:
Oeh nomnomquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:41 schreef Inolvidable het volgende:
Voetbalquote:
Nee deze zijn leuk en ik heb er heel veel moeite voor gedaan.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dit ziet er eerder schattig uit dan verzuurd.
Ik zou de grinch nemen.
Waar naartoe?quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Candy omdat je alle mannen meelokt
Isle of Man TTquote:
to the yardquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:44 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nee deze zijn leuk en ik heb er heel veel moeite voor gedaan.
[..]
Waar naartoe?
Naar een zoete inval?quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:44 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
[..]
Waar naartoe?
Waarnaartoe jij wilt natuurlijkquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:44 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
[..]
Waar naartoe?
Volvo Ocean Racequote:
Vandaag wel. Op vrijwel alles en iedereen.quote:
quote:
Zuur.quote:
Gezelligquote:
Sowieso races!quote:
Ik wilde expres niet zeggen: "Zure sloot". Maar nu laat je me geen keus!quote:
Jij hebt een zuur leven.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik wilde expres niet zeggen: "Zure sloot". Maar nu laat je me geen keus!
Ah je bent weer beter.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:47 schreef Faxie het volgende:
Ik heb opeens zin om te snoepen... vreemd....
Nee hoor, ik heb een heerlijk levenquote:
Nee, in wat anders.quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:46 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
[..]
Zuur.
[..]
Gezellig. Ga jij ook mee dan?
quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vandaag wel. Op vrijwel alles en iedereen.
I don't know, it might just work.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:49 schreef Yvie_lu het volgende:
Mannen lokken met candy, zou wel grappig zijn trouwens
Ik heb al gezegd dat ik geen mannen wil en nooit trouw en geen kinderen neem.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:49 schreef yats het volgende:
[..]Smooth zeg. Nieuw binnenkomen en meteen aan het hosselen hof maken.
Post je tumtummetjesquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:49 schreef Yvie_lu het volgende:
ik kan er wel een paar noemen die wat zoets zouden kunnen gebruiken hoor.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:49 schreef Yvie_lu het volgende:
Waarom zou het niet werkenquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:49 schreef Yvie_lu het volgende:
Mannenlokker...quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:49 schreef Yvie_lu het volgende:
Ikkequote:Op dinsdag 4 november 2014 14:50 schreef perro. het volgende:
[..]
ik kan er wel een paar noemen die wat zoets zouden kunnen gebruiken hoor.
Zolang het tussen je benen.. (wacht, Fax heeft die waarschijnlijk al gemaaktquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:41 schreef Inolvidable het volgende:
quote:
Als je mannen wel zou willen, zou ik je daten. Sluit precies aan bij wat ik denk.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:50 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik heb al gezegd dat ik geen mannen wil en nooit trouw en geen kinderen neem.
Niet eens met chocolade? Oh wacht, dat is al op als het erop aan komt.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:49 schreef Yvie_lu het volgende:
Maar je wilt wel af en toe goed genieten!quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:50 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
omdat het geen 4 jarige meer zijn?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, je bent van de vrouwen? Trouwen geef ik je gelijk in overigens, al is dat nu makkelijk gezegd.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:50 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nee hoor, je bent de eerstequote:Op dinsdag 4 november 2014 14:51 schreef Godshand het volgende:
[..]
Zolang het tussen je benen.. (wacht, Fax heeft die waarschijnlijk al gemaakt)
Je slaat de verkeerde over gekquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:52 schreef perro. het volgende:
[..]
mensen die vragen worden overgeslagen.
Ik geniet van eten.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:51 schreef rival het volgende:
[..]
Maar je wilt wel af en toe goed genieten!
Trouwen is gewoon leuk. Groot feest en zulks..quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:53 schreef yats het volgende:
[..]
Ah, je bent van de vrouwen? Trouwen geef ik je gelijk in overigens, al is dat nu makkelijk gezegd.
quote:
Daar ben ik van genezen. En dat zelfs voordat dat feest etc er kwam.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:53 schreef Godshand het volgende:
[..]
Trouwen is gewoon leuk. groot feest en zeulks..
Alleen wel letten op de voorwaarden
quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
omdat het geen 4 jarige meer zijn?Ben 4, met jaren ervaringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Nee ook geen vrouwen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:53 schreef yats het volgende:
[..]
Ah, je bent van de vrouwen? Trouwen geef ik je gelijk in overigens, al is dat nu makkelijk gezegd.
Ik ben nog nooit getrouwd dus het kan nog altijd leuk voor mij zijnquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:54 schreef yats het volgende:
[..]
Daar ben ik van genezen. En dat zelfs voordat dat feest etc er kwam.
Daarom kijk ik eerst hoe het mijn zus volgend jaar afgaat. Om het vervolgens nog niet te doen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:53 schreef Godshand het volgende:
[..]
Trouwen is gewoon leuk. Groot feest en zulks..
Is aangeven dat je iets kunt gebruiken hetzelfde als erom vragen dan?quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:52 schreef perro. het volgende:
[..]
mensen die vragen worden overgeslagen.
Je leeft celibaat?quote:
Vooral die met kraaltjesquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, dacht wel dat je onder de indruk zou zijn
Jaquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is aangeven dat je iets kunt gebruiken hetzelfde als erom vragen dan?
Geen ervaring mee dus weet niet of dat leuk isquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:53 schreef Godshand het volgende:
[..]
Eh...Zijn er meer smaken dan dat? Bij snoep zijn het drie smaken met tussenvarianten, bij personen ook?quote:
ik zag het als niet-zo-stille-hint, sammie.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is aangeven dat je iets kunt gebruiken hetzelfde als erom vragen dan?
Trouwen is leuk ja. Als een ander het doet.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:53 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nou degene tegen wie je dat zegtquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:54 schreef perro. het volgende:
[..]
zo gek als een stalen deur met veiligheidsslot.
wie dan?
Ja.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:55 schreef perro. het volgende:
[..]
dan kun je vast ook fatsoenlijk koken?
Daar lijkt het wel op.quote:
Oh. Het was geen hint.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:55 schreef perro. het volgende:
[..]
ik zag het als niet-zo-stille-hint, sammie.
Whehehequote:Op dinsdag 4 november 2014 14:55 schreef Myraela het volgende:
Jezus, ik word echt achterlijk van al die telefoontjes van keukenboeren.Had boeken aangevraagd omdat hun websites allemaal kut zijn, bellen ze je allemaal op met een of andere geweldige aanbieding.
gewoon zeggen dat je al een keuze hebt gemaakt. bellen ze tenminste niet meer terug.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:55 schreef Myraela het volgende:
Jezus, ik word echt achterlijk van al die telefoontjes van keukenboeren.Had boeken aangevraagd omdat hun websites allemaal kut zijn, bellen ze je allemaal op met een of andere geweldige aanbieding.
Een tip van een ervaringsdeskundige : doe het niet. Barb kan je er meer over vertellen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:54 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit getrouwd dus het kan nog altijd leuk voor mij zijn
Wait whut?quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:56 schreef yats het volgende:
[..]
Een tip van een ervaringsdeskundige : doe het niet. Barb kan je er meer over vertellen.
Weet je haar plannen al?quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daarom kijk ik eerst hoe het mijn zus volgend jaar afgaat. Om het vervolgens nog niet te doen.
Genoeg mooie huwelijken, genoeg leuke feestenquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:56 schreef yats het volgende:
[..]
Een tip van een ervaringsdeskundige : doe het niet. Barb kan je er meer over vertellen.
Ik ken het voortraject goed. Alleen dat is het al niet waard.quote:
Met de hele groep genodigden naar het buitenland ergens waar het mooi en warm isquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:57 schreef Godshand het volgende:
[..]
Weet je haar plannen al?
Ik zou een gigantische taart bestellen, in de lente of zomer houden, 1 Europese beroemdheid uitnodigen om te spelen (Therapy? of Triggerfinger) een BBQ, in een grote feestzaal met tuin
Daarna gewoon een fietsvakantie naar Noord-Brabant omdat je geen geld meer over hebt voor een dure huwelijksreis
Ik kom nergens in.quote:
Ze willen je dus erg graag iets verkopen. Lekker moeilijk blijven doen en afdingen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:55 schreef Myraela het volgende:
Ze kwamen allemaal al aan met een aanbieding van 40%, de laatste was 50%, gratis montage en een LCD tv.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:57 schreef Royco1 het volgende:
Je kunt ze natuurlijk wel mooi tegen elkaar uitspelen zo Myr.
En bij een keuken wel standaard tot bijna 50% er af lullen he.
Ja lekker een godsvermogen uitgeven om de patser uit te hangen tegenover je vrienden.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:58 schreef rival het volgende:
[..]
Met de hele groep genodigden naar het buitenland ergens waar het mooi en warm is
Wowquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze kwamen allemaal al aan met een aanbieding van 40%, de laatste was 50%, gratis montage en een LCD tv.
jij wil niet trouwen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:58 schreef Inolvidable het volgende:
Ik heb laatst gelezen dat je kan trouwen in de McDonalds. Dat zou ik wel willen.
Ja zitten echt gigantische marges op keukens.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze kwamen allemaal al aan met een aanbieding van 40%, de laatste was 50%, gratis montage en een LCD tv.
quote:
Ik weet de locatie en de datum. En wie de ceremoniemeester wordt. Meer ook niet.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:57 schreef Godshand het volgende:
[..]
Weet je haar plannen al?
Ik zou een gigantische taart bestellen, in de lente of zomer houden, 1 Europese beroemdheid uitnodigen om te spelen (Therapy? of Triggerfinger) een BBQ, in een grote feestzaal met tuin
Daarna gewoon een fietsvakantie naar Noord-Brabant omdat je geen geld meer over hebt voor een dure huwelijksreis
Brohug Barb?quote:
En tegenover je vrouw. Maar zij staat het meest in de spotlights...quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja lekker een godsvermogen uitgeven om de patser uit te hangen tegenover je vrienden.
Kan ik nog wel een trouwfeestje geven!quote:
auto erbij regelen dan.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja zitten echt gigantische marges op keukens.
Geef dan gewoon een feestquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:00 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Kan ik nog wel een trouwfeestje geven!
Je mag je niet eens bemoeien met haar jurk.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:00 schreef Godshand het volgende:
[..]
En tegenover je vrouw. Maar zij staat het meest in de spotlights...
Ik ga me niet bemoeien met haar jurk enzo, als ze maar niet bemoeit met mijn pak
Ik ken iemand die dat deed. In Thailand..quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:58 schreef Myraela het volgende:
Ik wil trouwen op het strand, een bbq erbij.Weinig mensen. Mooie simpele jurk.
ja ja. straks ga je nog beweren dat je dan ook wel een huwelijksnacht wilt. ik zie wat je doet jongedame.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:00 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Kan ik nog wel een trouwfeestje geven!
Zo heeft mijn zus het gedaan, een week in Italië. Het was 1 geweldige week voor hun en voor ons allemaal!quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja lekker een godsvermogen uitgeven om de patser uit te hangen tegenover je vrienden.
Anders vertel je even bemoedigende verhalen...quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:01 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik ken iemand die dat deed. In Thailand..
5 jaar later was het uit omdat hij een hersenbloeding had doorgemaakt en zij dat zat werd
Preciesquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:01 schreef perro. het volgende:
[..]
ja ja. straks ga je nog beweren dat je dan ook wel een huwelijksnacht wilt. ik zie wat je doet jongedame.
basketbal al afgelopen?quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Vrouwen zijn wispelturig, weet je nou toch wel.
Hangen de lampjes al eigenlijk?
quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:02 schreef rival het volgende:
[..]
Zo heeft mijn zus het gedaan, een week in Italië. Het was 1 geweldige week voor hun en voor ons allemaal!
Daar gaat het mij om, niet het patsen!
Goed plan.quote:
Nee, bah.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:01 schreef perro. het volgende:
[..]
ja ja. straks ga je nog beweren dat je dan ook wel een huwelijksnacht wilt. ik zie wat je doet jongedame.
Week giethoorn was vast ook leuk geweest.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:02 schreef rival het volgende:
[..]
Zo heeft mijn zus het gedaan, een week in Italië. Het was 1 geweldige week voor hun en voor ons allemaal!
Daar gaat het mij om, niet het patsen!
Ja, dat wel. Maar jij was nog later wakker, dus ik dacht jij doet het wel evenquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:02 schreef perro. het volgende:
[..]
basketbal al afgelopen?
ben jij wispelturig dan? ik vind je zo totaal niet overkomen.
Nee, ik heb meer behoefte aan whisky en een barkruk om mee te gooien.quote:
Gooien met whisky is zonde...quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, ik heb meer behoefte aan whisky en een barkruk om mee te gooien.
Misschien sterkt het haar juist om het beter te doen dan haarquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Anders vertel je even bemoedigende verhalen...
Hoe komt het kerel?quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon een lekkere ouderwetse barfightquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
muts op dan. tot en met kerst. ga ik ze even ophangen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar jij was nog later wakker, dus ik dacht jij doet het wel even
En ik bedoelde ook vrouwen in het algemeen.
verkeerde been uit bed?quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:04 schreef perro. het volgende:
[..]
muts op dan. tot en met kerst. ga ik ze even ophangen.
snap ik maar was een vraag aan jou, niet aan alle vrouwen.
daar moet op geproost worden.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]![]()
Ik doe mijn best om het niet te zijn
Kinderfeestje in de Mac. Heb het gehad....quote:
Ik aan Pasenquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:06 schreef K44S het volgende:
Ik heb een verdomd hekel aan kerst en sinterklaas
Dat zal gerust... Ik zou het zo mooi mogelijk willen!quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Week giethoorn was vast ook leuk geweest.
Met Pasen kun je (mits goed weer) tenminste nog beetje buiten chillen.quote:
Mwah, valt allemaal wel mee. Zo voorbij.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:06 schreef K44S het volgende:
Sinterklaas is voor kinderen, maar kerst is tof.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:06 schreef K44S het volgende:
Jij bent niet zo van de feestdagen dus?quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:08 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik aan alle feestdagen met de uitzondering dat je dan wel vrij hebt natuurlijk
Nee, getsie, verplicht gedoe altijd.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij bent niet zo van de feestdagen dus?
Sinterklaas toch wel, lekker rijmen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:08 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik vind alleen het eten leukquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, getsie, verplicht gedoe altijd.
Enige leuke aan Sinterklaas is chocolade en taaitaaiquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sinterklaas toch wel, lekker rijmen.
Dat deed ik altijd. Sloeg nergens op maar iedereen moest lachen als ze een gedicht van mij moesten voorlezenquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sinterklaas toch wel, lekker rijmen.
Dat hoor je mensen zeggen die het thuis niet leuk vindenquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, getsie, verplicht gedoe altijd.
Dus dan wil jij met de Ramadan ook wel vrij? En met Suikerfeest, Internationale vrouwendag etcquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:08 schreef Yvie_lu het volgende:
Gelukkig wel, al dat romantische gezeik en "samenhorigheid"quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mwah, valt allemaal wel mee. Zo voorbij.
aha!quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:08 schreef Yvie_lu het volgende:
Ditquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:08 schreef Yvie_lu het volgende:
En ditquote:
Ik vind het thuis hartstikke leuk maar ik heb ook niks met dat verplichte gedoe.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:10 schreef rival het volgende:
[..]
Dat hoor je mensen zeggen die het thuis niet leuk vinden
Mijn moeder is lief, de rest van de fam. is echter inderdaad niet echt mijn ding.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:10 schreef rival het volgende:
[..]
Dat hoor je mensen zeggen die het thuis niet leuk vinden
Ja, en jullie 14 maart natuurlijk!quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:11 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dus dan wil jij met de Ramadan ook wel vrij? En met Suikerfeest, Internationale vrouwendag etc
14 maart?quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, en jullie 14 maart natuurlijk!
Ik vind het altijd wel leuk.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat deed ik altijd. Sloeg nergens op maar iedereen moest lachen als ze een gedicht van mij moesten voorlezen
13 decemberquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat deed ik altijd. Sloeg nergens op maar iedereen moest lachen als ze een gedicht van mij moesten voorlezen
Uh?quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, stond bij mijn vorige vriendjes altijd groot op de kalender
De Sint is weer in het land,quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Enige leuke aan Sinterklaas is chocolade en taaitaai
Racist ....quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De Sint is weer in het land,
En hij voelt zijn Pieten eens aan de tand.
Want voor een jonge vrouw uit het midden van het land,
Moet er ogenblikkelijk pure chocolade komen, in een mooie mand.
Met de chocolade verpakt in een mooie doos met strik eromheen,
Werd het lekkere presentje afgeleverd voor deze dame alleen.
Geniet ervan met grote of kleine happen,
Terwijl Piet door het gladde weer op zijn mond zal klappen.
Smakelijk Yv.
Owquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:14 schreef Yvie_lu het volgende:
Wat zijn jullie voor mannen en wat is er met jullie kalender?!
*zucht*
14 maart: http://www.officialsteakandblowjobday.com/
Bitch please.quote:
Heb je wel eens van die dagen dat je fris wakker wordt, heerlijk uitgeslapen en al, nog voordat de wekker afgaat? Dat op je werk alles perfect loopt? Today is not that day.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hoe komt het kerel?
* El_Thijs geeft Barb een Scotch
Feyenoordroodquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:16 schreef perro. het volgende:
[..]
ik zet mijn livingcolors altijd op rood.
Dat is toch 14 februari.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:14 schreef Yvie_lu het volgende:
Wat zijn jullie voor mannen en wat is er met jullie kalender?!
*zucht*
14 maart: http://www.officialsteakandblowjobday.com/
Ik snap hetquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb je wel eens van die dagen dat je fris wakker wordt, heerlijk uitgeslapen en al, nog voordat de wekker afgaat? Dat op je werk alles perfect loopt? Today is not that day.
Verkeerde lichaam uit bed zelfs....quote:
Kom maar langs danquote:
Vind je mijn gedicht niet mooi?quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Uitspraak in voordeel van de Utrechtse school las ik vanochtend
Ik zal een andere opsturen. Duurt wel een dag.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Verkeerde lichaam uit bed zelfs....
Actionquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:17 schreef Inolvidable het volgende:
Ik ga naar het postkantoor en naar de action! Doeg.
Wil je mee?quote:
Smakjesquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:17 schreef Inolvidable het volgende:
Ik ga naar het postkantoor en naar de action! Doeg.
hmm. als je nu ineens tieten enzo hebt, maak er gebruik van!quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Verkeerde lichaam uit bed zelfs....
quote:
Dan zou ik er ook geen zin in hebben!quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Mijn moeder is lief, de rest van de fam. is echter inderdaad niet echt mijn ding.
Xenos vind ik ook leuk!quote:
Denk dat hij die mistquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:18 schreef perro. het volgende:
[..]
hmm. als je nu ineens tieten enzo hebt, maak er gebruik van!
morgen kan het zomaar weer over zijn.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, erg lief. Dankje. Vooral de donkere chocolade
Dude....quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:18 schreef perro. het volgende:
[..]
hmm. als je nu ineens tieten enzo hebt, maak er gebruik van!
morgen kan het zomaar weer over zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |