Met of zonder zijwieltjes?quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:08 schreef El_Thijs het volgende:
Voor de eerste keer weer fietsen sinds jaren. Ik kan het nog.
Doe de gordijnen dan maar dichtquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, dat dacht ik ook.
Jij zou best leuk staan/liggen op mijn vensterbank denk ik
Ik voel me vereerd.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het gaat indirect wel over jou ja. Leuk toch zo'n naamtopic
Neem het je zelf niet kwalijk, het was perongelukexpress bedoelt.quote:
Niet?quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoe hou je dan de nieuwsgierige blikken buiten?
Woehoe, bereid je vast maar voor op een DM-bomquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:11 schreef Inolvidable het volgende:
Over 0,3 dag mag ik DM'en van FOK.
Je hebt hem al klaar staan?quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Woehoe, bereid je vast maar voor op een DM-bom
quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:11 schreef Inolvidable het volgende:
whut ?quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:11 schreef Inolvidable het volgende:
Zei je uit ervaring?quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:14 schreef S15 het volgende:
[..]
Hij kan haar nu toch al DM-en? Zij kan alleen nog niet terug DM-en
Owquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, gewoon geen nieuwsgierige blikken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 9 juli 2015 14:53 schreef Yvie_lu: Gelukkig. Paniek om niks :)
Op donderdag 9 juli 2015 14:57 schreef HeatWave: Deze post is universeel toepasbaar bij haar B-).
Op woensdag 8 juli 2015 15:09 schreef El_Thijs:"Inolvidable. Staat voor duidelijkheid en directheid."
Zonder natuurlijk, ik kon nog prima bij de grond met die driewieler.quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:14 schreef Inolvidable het volgende:
''Wat is dat toch met marokkaanse mannen en seks? Ze zouden een enorm geslacht hebben en ontzettend goed zijn in bed. Niet voor niks wordt gezegd: once you go moroccan men, you’ll never go black men . Maar presteren de Marokkaanse mannen echt zoveel beter dan hun blanke en zwarte concurrentie?''SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat heb je zelf in de hand.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:03 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ben wel een beetje bang dat ik een bittere eenzame vrouw word.
Ach,het lukt mij ook.quote:
Gelukkig maar dan, en we zijn trots op je!quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zonder natuurlijk, ik kon nog prima bij de grond met die driewieler.
En als het jou lukt dan lukt het iedereen?quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:16 schreef yats het volgende:
[..]
Dat heb je zelf in de hand.
[..]
Ach,het lukt mij ook.
''Wat is dat toch met marokkaanse mannen en seks? Ze zouden een enorm geslacht hebben en ontzettend goed zijn in bed. Niet voor niks wordt gezegd: once you go moroccan men, you’ll never go black men . Maar presteren de Marokkaanse mannen echt zoveel beter dan hun blanke en zwarte concurrentie?''Marokkaanse man en oog voor de vrouwelijke psyche in 1 zin?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wel.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:16 schreef S15 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben nog niet zo lang lid, dus ik weet dat ja.
En nee, ik heb haar niet ge-DM'd
Vanzelfsprekendquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wel.
Maar puur uit zakelijk oogpunt natuurlijk.
''Wat is dat toch met marokkaanse mannen en seks? Ze zouden een enorm geslacht hebben en ontzettend goed zijn in bed. Niet voor niks wordt gezegd: once you go moroccan men, you’ll never go black men . Maar presteren de Marokkaanse mannen echt zoveel beter dan hun blanke en zwarte concurrentie?''en wat wil je hier mee zeggen ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
Dat dat het uitproberen waard isquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:19 schreef K44S het volgende:
Wat is dat DM happening ?
[..]
en wat wil je hier mee zeggen ?
Dm'en is het uitproberen waard?quote:
''Wat is dat toch met marokkaanse mannen en seks? Ze zouden een enorm geslacht hebben en ontzettend goed zijn in bed. Niet voor niks wordt gezegd: once you go moroccan men, you’ll never go black men . Maar presteren de Marokkaanse mannen echt zoveel beter dan hun blanke en zwarte concurrentie?''Laat me raden, geschreven door een Marokkaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoveel leugens
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
''Wat is dat toch met marokkaanse mannen en seks? Ze zouden een enorm geslacht hebben en ontzettend goed zijn in bed. Niet voor niks wordt gezegd: once you go moroccan men, you’ll never go black men . Maar presteren de Marokkaanse mannen echt zoveel beter dan hun blanke en zwarte concurrentie?''SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I call it bullshit.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Hoe weet je dat het leugens zijn dan?quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laat me raden, geschreven door een Marokkaan?
Zoveel leugens
Ik probeer fax moed in te praten yv. Werk nou even meequote:Op dinsdag 4 november 2014 14:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En als het jou lukt dan lukt het iedereen?
Jij bent de laagste lat, zeg je dat nou van jezelf?
Ken jij Marokkanen die oog hebben voor de psyche van een vrouw? Ik ken alleen Marokkanen die alles wat vrouwelijk is lastigvallen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het leugens zijn dan?
Dank u, doet me goed. Wetende dat dit van jou afkomt.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gelukkig maar dan, en we zijn trots op je!
Heeft hij niet nodig toch? Fax is the man!quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:22 schreef yats het volgende:
[..]
Ik probeer fax moed in te praten yv. Werk nou even mee
''Wat is dat toch met marokkaanse mannen en seks? Ze zouden een enorm geslacht hebben en ontzettend goed zijn in bed. Niet voor niks wordt gezegd: once you go moroccan men, you’ll never go black men . Maar presteren de Marokkaanse mannen echt zoveel beter dan hun blanke en zwarte concurrentie?''Jij bent een Marokkaanse man?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er zullen ook genoeg Marokkanen zijn die normaal kunnen doen. Helaas worden ze ondergesneeuwd door het schorriemorrie dat in het nieuws komt.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:23 schreef yats het volgende:
[..]
Ken jij Marokkanen die oog hebben voor de psyche van een vrouw? Ik ken alleen Marokkanen die alles wat vrouwelijk is lastigvallen.
Gemiddelde penisgrootte is iets dat veel onderzocht is, en Marokko komt daarbij erg karig uit de bus.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het leugens zijn dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |