hij had een slecht hart , geen kankerquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:09 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Klinkt misschien hard, maar ik teken ervoor. Het is in ieder geval beter dan jarenlang chemo en andere rottigheid. Dan kan je beter gewoon gaan.
32quote:
Dat heb ik ook niet gezegd. Ik heb gezegd dat ik deze dood zou verkiezen boven bijvoorbeeld kanker.quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:45 schreef Thezappa het volgende:
[..]
hij had een slecht hart , geen kanker
ok ..verkeerd gelezenquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:23 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Dat heb ik ook niet gezegd. Ik heb gezegd dat ik deze dood zou verkiezen boven bijvoorbeeld kanker.
Het is geen ongeluk geweest wat met het sleutelen te maken heeft, nee.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:52 schreef delano.888 het volgende:
RIP
Tijdens het sleutelen overleden? Toch niet de auto door de krik gezakt oid?
Ok wat rottig. Maar gelukkig voor de nabestaanden dus geen vreselijke taferelen waar ik even bang voor was.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Het is geen ongeluk geweest wat met het sleutelen te maken heeft, nee.
Kort samengevat: Hartfalen.
Nee, dat is iemand anders.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:18 schreef Tomatenboer het volgende:
Is hij toevallig Flying Duckman van het Saabforum?
Is het nieuws daar al bekend? Hij zat op zoveel diverse foraquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:25 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, dat is iemand anders.
Op het Saabforum heet hij ook gewoon 2cv.
jepszzzquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Is het nieuws daar al bekend? Hij zat op zoveel diverse fora
Ik heb het daar (na overleg met Alex) in zijn 99-topic gemeldquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Is het nieuws daar al bekend? Hij zat op zoveel diverse fora
quote:
Mooie kaart.quote:
Wat erg dat zijn ouders afscheid van hem moeten nemen. Had niet door dat hij zo jong was.quote:
Nouja, altijd.... Ik denk dat er al een hoop FOK!kers zijn overleden waar niemand het van weet.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:59 schreef Apotheose het volgende:
altijd mooi dat er hier zo meegeleefd wordt met een overleden user. Ook troostend voor nabestaanden lijkt mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |