Beste plank die toentertijd verkrijgbaar was. Erg licht, stijf en supersnel.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:08 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
haha jouw username, wat een blikkerige planken vond ik dat zeg kleppersWij hadden een ten cate fury
Tesktverklaren is lastig, vind ik ook. Maar ze zingt Like a Virgin, niet dat ze het is. Soort van roleplayenquote:Op dinsdag 4 november 2014 19:20 schreef tong80 het volgende:
Nooit zo'n contradictio in terminus geweest dan Like a Virgin van Madonna.
Kwa gewicht iig niet idd, tegenwoordig zijn alle planken zo licht. Maar ze voelden gewoon zo hol...quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:23 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Beste plank die toentertijd verkrijgbaar was. Erg licht, stijf en supersnel.
Helaas waren ze niet al te sterk.
Ten Cate Fury kwam er niet bij in de buurt !
Niet dus, had het tussen aanhalingstekens moeten zetten, sorry. Hij was een goed verdienende hashboer, maar mag niet in de schaduw van de Dominee staan.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:23 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Is Steve nou een topcrimineel of niet?
twitter:PvLangevelde twitterde op dinsdag 04-11-2014 om 19:26:39Op Radio 4 hoor ik dat denker des vaderlands René Gude niet meer kan praten. #treurig reageer retweet
De kogels kwamen dit keer niet van Links, maar UIT het Westen!quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:26 schreef superniger het volgende:
Triest.![]()
En dat allemaal door de islam.
Te veel dieren.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kijk je uit naar Ria Visser bij Pauw vanavond?
Is er iets waar jij geen willekeurige mening over hebt?quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:28 schreef superniger het volgende:
[..]
Echt grappig hoe veel mensen hier pro Arabische lente zijn.
Binnen enkele dagen is deze post foutief.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik was altijd al pro Assad, of beter gezegd ik zag wie het ergere kwaad van beide was.
Maar ik ben dan ook moderator dus het lijkt mij evident dat ik gelijk heb en krijg.
Vast wel.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is er iets waar jij geen willekeurige mening over hebt?
Surf je tegenwoordig nog / weer ?quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Kwa gewicht iig niet idd, tegenwoordig zijn alle planken zo licht. Maar ze voelden gewoon zo hol...
Ik heb het al een jaartje of 3 niet meer gedaan helaas, zou wel weer meer willen doen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:30 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Surf je tegenwoordig nog / weer ?
Ik ben weer opnieuw begonnnen 5 jaar geleden en weer helemaal verslaafd. 😛
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm. Het zou mij niks verbazen als het een zionistisch complot is. Israel probeert waarschijnlijk de Islam in diskrediet te brengen om vervolgens het puim te ruimen en er hun voordeel uit te halen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:30 schreef waxmask het volgende:
Al die beelden van IS geeft ze weer als een stel barbaren die maar wat doen. Feit is dat ze geavanceerde apparatuur bedienen, straaljagers vliegen, tanks rijden, 1000en Humvees hebben en tactisch verplaatsen. Iets strookt niet met de beelden die we voorgeschoteld krijgen.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
oh. my. gawd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom speelt Suarez niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Anders....quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm. Het zou mij niks verbazen als het een zionistisch complot is. Israel probeert waarschijnlijk de Islam in diskrediet te brengen om vervolgens het puim te ruimen en er hun voordeel uit te halen.
Wat denk jij?
Geen MarioSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb je m door?quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:30 schreef waxmask het volgende:
Al die beelden van IS geeft ze weer als een stel barbaren die maar wat doen. Feit is dat ze geavanceerde apparatuur bedienen, straaljagers vliegen, tanks rijden, 1000en Humvees hebben en tactisch verplaatsen. Iets strookt niet met de beelden die we voorgeschoteld krijgen.
Oh... uit respect voor jouw Gyazo-carriere danquote:Op dinsdag 4 november 2014 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb Puush en Gyazo van mijn PC afgegooid.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh... uit respect voor jouw Gyazo-carriere dan
[ afbeelding ]
Op 9gag kennen ze dit al jaren.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:35 schreef Gramulanion het volgende:
Sylvana Simons had dus toch gelijk, de photobomb is een nieuw fenomeen.
Kunnen we dat nog eens herhalen?quote:
was een britquote:Op dinsdag 4 november 2014 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom hebben we een Amerikaanse schijtlollige kutcabaratier nodig om te lachen?
Ik dacht dus precies hetzelfde. Zij heeft gewoon werkelijk een goede stem voor de verandering.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:38 schreef Bosbeetle het volgende:
Heb je anneke in de band laat je de heren zingen
Ik korfbal niet meer, faal.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk scheur je uit je broek tijdens je volgende korfbalwedstrijd.
ach ook als zij zingt is het nog geen Mandylion.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:38 schreef Bosbeetle het volgende:
Heb je anneke in de band laat je de heren zingen
Hij speelt sinds dit seizoen geen korfbal meer gek. Tegenwoordig is hij aan het bunkeren om te kunnen darten.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk scheur je uit je broek tijdens je volgende korfbalwedstrijd.
Theater hoort niet op tv dan lijkt het gelijk overactingquote:Op dinsdag 4 november 2014 19:40 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ik vind dit soort acts altijd ganant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |