Jawel. Ik doe een stapje terug om aan een gezin te beginnen. Je kunt mij spoedig Eurlings stijl als FA verwachten dus.quote:
Je hebt helemaal gelijkquote:Op dinsdag 4 november 2014 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind jou best een leuke user
Ik vind dat we de banden tussen GRTD, VBL en TV SC weer moeten versterken.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jawel. Ik doe een stapje terug om aan een gezin te beginnen. Je kunt mij spoedig Eurlings stijl als FA verwachten dus.
Dus er komt een Littlelittlerabbit?quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jawel. Ik doe een stapje terug om aan een gezin te beginnen. Je kunt mij spoedig Eurlings stijl als FA verwachten dus.
Omdat Peterrrr. En omdat Brown gewoon gelijk had, hij maakt kleine zogenaamde top criminelen zwart, maar vertikt het de kern aan te pakken, sterker nog hij is ermee bevriend of heeft er een zakelijke relatie mee. Voor een Top-Crimineel reageert Steve nog vrij coulant eigenlijk.quote:
Er is nogsteeds cquote:
quote:
Ik ben hard bezig. Gelukkig neem ik GGMM mee in mijn valquote:Op dinsdag 4 november 2014 19:18 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Je hebt achter de schermen nog niet genoeg loslaat punten.
Kijk je uit naar Ria Visser bij Pauw vanavond?quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:20 schreef tong80 het volgende:
Nooit zo'n contradictio in terminus geweest dan Like a Virgin van Madonna.
Deze avond weer 10 notes erbijquote:Op dinsdag 4 november 2014 19:20 schreef GGMM het volgende:
Hij is er weer jongens, hou hem in de gaten.
Ik zet de censuur filter wel even een tikkie hoger hier!quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:20 schreef GGMM het volgende:
Hij is er weer jongens, hou hem in de gaten.
Mart Smeets kijkt er wel naar uit.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kijk je uit naar Ria Visser bij Pauw vanavond?
Denken dat je Pers Pas een VIP Pas is voor dat soort conflict gebieden.quote:
Is Steve nou een topcrimineel of niet?quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:20 schreef waxmask het volgende:
[..]
Omdat Peterrrr. En omdat Brown gewoon gelijk had, hij maakt kleine zogenaamde top criminelen aan, maar vertikt het de kern aan te pakken, sterker nog hij is ermee bevriend of heeft er een zakelijke relatie mee. Voor een Top-Crimineel reageert Steve nog vrij coulant eigenlijk.
Je bent zelf een flippo.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Halina is wel een betere tafelgast dan die figuren als Leona Flippo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |