Surf je tegenwoordig nog / weer ?quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Kwa gewicht iig niet idd, tegenwoordig zijn alle planken zo licht. Maar ze voelden gewoon zo hol...

Ik heb het al een jaartje of 3 niet meer gedaan helaas, zou wel weer meer willen doen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:30 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Surf je tegenwoordig nog / weer ?
Ik ben weer opnieuw begonnnen 5 jaar geleden en weer helemaal verslaafd. 😛

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Hmm. Het zou mij niks verbazen als het een zionistisch complot is. Israel probeert waarschijnlijk de Islam in diskrediet te brengen om vervolgens het puim te ruimen en er hun voordeel uit te halen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:30 schreef waxmask het volgende:
Al die beelden van IS geeft ze weer als een stel barbaren die maar wat doen. Feit is dat ze geavanceerde apparatuur bedienen, straaljagers vliegen, tanks rijden, 1000en Humvees hebben en tactisch verplaatsen. Iets strookt niet met de beelden die we voorgeschoteld krijgen.

quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
oh. my. gawd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Waarom speelt Suarez niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]

Anders....quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm. Het zou mij niks verbazen als het een zionistisch complot is. Israel probeert waarschijnlijk de Islam in diskrediet te brengen om vervolgens het puim te ruimen en er hun voordeel uit te halen.
Wat denk jij?

Geen MarioSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Heb je m door?quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:30 schreef waxmask het volgende:
Al die beelden van IS geeft ze weer als een stel barbaren die maar wat doen. Feit is dat ze geavanceerde apparatuur bedienen, straaljagers vliegen, tanks rijden, 1000en Humvees hebben en tactisch verplaatsen. Iets strookt niet met de beelden die we voorgeschoteld krijgen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |