Potverdikkie hee! Ben je twee daagjes niet op Fok!, die Bluesdude en een consorten gaan helemaal los. Vooral eerstgenoemde radicaliseert in een heel hard tempo. AIVD, lees je mee? Volgens mij hebben we hier een aankomende PlofPiet

Sorry voor de Weltschmerzesque lange post
quote:
Yup. Klopt. Want dat zijn ze ook. En ja, er is ook een aantal mafkeesjes onder de normale Nederlanders. Niet zo gek onder pakweg 16 miljoen voorstanders.
quote:
Nog steeds gefixeerd op Zwarte Piet? Get a life! En medicijnen.
quote:
Godver, dit slaat zó op jezelf dat het bijna eng is

quote:
Op zondag 2 november 2014 02:03 schreef Mani89 het volgende:Ik vind dat na het plaatsen van deze banner Danny zich hier ook in de discussie moet komen mengen. Danny ik weet dat je mee leest, laat jouw licht eens schijnen op deze kwestie.
Laat Danny er lekker buiten joh. Die heeft zich vorig jaar al aardig geroerd. Lees de 50+ pietentopics van vorig jaar maar.
quote:
Klopt, haatzaaiend, demoniserend, polariserend en discriminerend uitschot is het. Net als jij.
quote:
Op zondag 2 november 2014 02:09 schreef Bluesdude het volgende:[..]
Jammer.... je bent niet bereid om de bron van je boosheid nader te beschouwen.
Je kunt geen namen en letterlijke quotes geven.
Heb je dan wel grond voor boosheid. Zo ja... kom dan met die grond .. en stop dan met de klacht " ze hebben me racist genoemd"
Je vraagt naar de bekende weg. Hebt het gore lef om ieand bronnen te vragen terwijl je al een jaar lang post na post bij elkaar liegt. Je bent schaamteloos.
quote:
Op zondag 2 november 2014 02:10 schreef bijdehand het volgende:[..]
Frappant dat je altijd bronnen wil van dingen die je zelf ook weet ,die hier talloze keren voorbij zijn gekomen, maar zelf nooit een bron geeft.

Zie boven

quote:
Op zondag 2 november 2014 02:16 schreef Bluesdude het volgende:[..]
Wat zeiden "zij" letterlijk. En wie zijn zij? Zijn dat die 20 mensen rond Quinsy.
Daar doen jullie al wekenlang opgefokt over. Get a life !
Maar wat zei iemand dan letterlijk
Quinsy is bekend van de kreet " zwarte piet is racisme" .
Dat is nog steeds niet dat hij zegt dat alle Nederlanders racisten zijn.
Dat heeft hij niet gezegd .
Waar komen die twintig mensen vandaan? Bron, leugenaar!
quote:
Op zondag 2 november 2014 02:24 schreef Bluesdude het volgende:[..]
Achhhhh hoe simpel toch.... De feiten niet willen zien. Geen gewetensnood
Kees laat even zien waar je naar vraagt
[..]
ps... Kees.. zie je niet hoe onmogelijk je antwoord is ? Keihard ontkennen, wat je na de komma schrijft
Jij iemand van simpelheid beschuldigen? De ironie...
quote:
Op zondag 2 november 2014 12:12 schreef Ceberut het volgende:[..]
Met andere woorden, jouw vermoeden valt helemaal niet te staven omdat het huidige sinterklaasfeest nergens anders mee te vergelijken is. En zeker niet met een denkbeeldig feest waarbij alle pieten wit zouden zijn.
Nog andere argumenten, behalve denkbeeldige?
Verrek, denkbeeldige argumenten. Die hadden we nog niet gezien...
quote:
Andere kennissen zoeken. De jouwe zijn stuk.
quote:
Op zondag 2 november 2014 15:34 schreef KoosVogels het volgende:[..]
Welk belang?
Persoonlijk sta ik er tamelijk pragmatisch in. Van mij hoeft het feest niet te worden aangepast. Aan de andere kant besef ik best dat de Nederlandse samenleving er anders uitziet dan 150 jaar geleden. De Nederlander is allang niet meer per se blank. We leven in een multiculturele samenleving. En als wij een groep landgenoten een plezier kunnen doen door naast Zwarte Pieten ook gekleurde Pieten mee te laten doen aan het Sinterklaasfeest, dan vind ik dat prima.
Je doet jankende en eisende kinderen geen plezier door ze te geven waar ze om drammen. Als jij tegenme scheldt, schreeuwt, eist en doet alsof jij de Nederlandse Rosa Parks bent, dan dien je op je nummer te worden gezet en zeker niet je zin te krijgen. De lange lat en een snuit vol traangas lijkt me de betere optie, als we dan toch dat tijdsvak als voorbeeld nemen.
quote:
Op zondag 2 november 2014 16:02 schreef KoosVogels het volgende:[..]
Het is toch mallotig als je het wel of niet doorvoeren van aanpassingen laat afhangen van een persoon? Kom op man, is de wil van Quincy wet?
Laten we wel wezen: als het feest op een gegeven moment wordt aangepast, dan doen we dat niet voor die Quincy, die klerelijer.
Heb jij trouwens na meer dan een jaar nog steeds niet begrepen dat je Quinsy schrijft met een S? Kweetut, stom.. maar goed, zijn moeder heeft wel meer ellende aangericht...
quote:
En er zijn miljoenen en miljoenen meer mensen die zich net zo oprecht gekwetst voelen door het anti-tuig. Maar dat geeft niet, want die zijn niet zwart en hoeven dus niet gered te worden? Racist! Arme zwartjes kunnen het niet alleen en moeten beschermd worden tegen de grote boze blanken? Koop snel nog een shirt! Want dat helpt! Dan sta je ergens voor! Voor lul, that is...
quote:
Hoezo? Herken je iets? Jij bent per slot van rekening ook niet in de eerste leugen gebarsten...
quote:
Op maandag 3 november 2014 10:18 schreef SpecialK het volgende:[..]
Tsja. Dit had je natuurlijk ook in de VS kunnen roepen over de slavernij. Of de civil rights movement.
Het is natuurlijk wel fijn wanneer mensen kunnen denken vanuit niet alleen hun eigen ervaring maar ook dat van een ander.
Nog zo'n gek... durf jij die zaken echt aan zwarte piet te koppelen? Strike three, you're out...