Ok.... je liegt dus ..quote:Op maandag 3 november 2014 10:52 schreef Pecoro_Nero het volgende:
[..]
Nee, ik zweer. Wollah, je weet zelluf
Nee ik lieg niet, ik maak een grapje. Maar van humor hebben Zeur Pieten natuurlijk nog nooit gehoordquote:
Ik ben een heel klein mannetje. Ik word altijd uitgemaakt voor smurf, kabouter, dwerg, etc etc. Maar ik strijd er niet voor om tuinkabouters te verbieden omdat ze op mij lijken. Dat lost toch niks op.quote:Op maandag 3 november 2014 11:29 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Heb je het ook over donkere mensen die al die ZP - grapjes naar hun toe niet lollig vinden ?
Die moeten verplicht het wel leuk vinden ?
Natuurlijk is het wel relevant of je wel of niet donker bent als er een ZP-grap jouw richting uitkomt.
Het gaat over huidskleur en dat mensen daar ongevraagd een punt van maken.
Niet-donkere mensen worden niet aangesproken persoonlijk immers.
Jij lijkt op een tuinkabouter? Jij bent 50 centimeter hoog?quote:Op maandag 3 november 2014 11:36 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik ben een heel klein mannetje. Ik word altijd uitgemaakt voor smurf, kabouter, dwerg, etc etc. Maar ik strijd er niet voor om tuinkabouters te verbieden omdat ze op mij lijken. Dat lost toch niks op.
En nu zit je de hele dag op FOK!quote:Op maandag 3 november 2014 11:58 schreef sp3c het volgende:
zat ik nog altijd op de computer te kutten ook
fucking stereotypes
Lijkt mij dan ook nergens voor nodig.quote:Op maandag 3 november 2014 11:55 schreef sp3c het volgende:
hij zegt het afschuwelijk slecht maar hij heeft wel een puntje
iedereen heeft wel iets waar een grapje over gemaakt kan worden, wat maakt 'zwarten' zo speciaal dat de hele wereld erop aangepast moet worden?
quote:
Een klap in het gezicht voor alle landverraders op FOK!quote:Op maandag 3 november 2014 12:14 schreef WhateverWhatever het volgende:
Heerlijk die banner van FOK! hierboven, bedankt FOK!
Je werd vroeger vast ook gepest omdat je van ijshockey hield.quote:
nee dat vind iedereen supercool, jij ook maar wijven durven dat niet toe te gevenquote:Op maandag 3 november 2014 12:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je werd vroeger vast ook gepest omdat je van ijshockey hield.
Nou en. Eigenlijk kan ik niet gekwetst worden door welke vergelijking dan ook. Maar dat is normaal want ik ben blank. Blanken kun je niet kwetsen, dat is iets voor negers en moslims en chinezen.quote:
Zeg, sp3c... Je gaat toch niet mee met deze onzin. ?quote:Op maandag 3 november 2014 11:55 schreef sp3c het volgende:
iedereen heeft wel iets waar een grapje over gemaakt kan worden, wat maakt 'zwarten' zo speciaal dat de hele wereld erop aangepast moet worden?
Blanken kun je niet kwetsen inderdaad. Behalve als je hun tradities aan wil passen, dan zijn we tot in het diepste van onze ziel gekrenkt.quote:Op maandag 3 november 2014 13:15 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nou en. Eigenlijk kan ik niet gekwetst worden door welke vergelijking dan ook. Maar dat is normaal want ik ben blank. Blanken kun je niet kwetsen, dat is iets voor negers en moslims en chinezen.
Hoi Koos, zie banner hierboven.quote:Op maandag 3 november 2014 13:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Blanken kun je niet kwetsen inderdaad. Behalve als je hun tradities aan wil passen, dan zijn we tot in het diepste van onze ziel gekrenkt.
Helemaal blij zeker ?quote:Op maandag 3 november 2014 13:55 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Hoi Koos, zie banner hierboven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |