Japan nogquote:Op dinsdag 4 november 2014 16:18 schreef Funzel het volgende:
Mag ook wel weer. We hebben zowat nooit meer regen races.
Toch zuur voor Caterham en Marussia. Die lijken achter het net te vissen. Zelfs over 5 teams verdeeld is dat 20 miljoen pond per team, wat een wereld van verschil is voor die kleine teams. Maar die laten ze blijkbaar eerst afsterven.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:49 schreef sasquatsch het volgende:
Kleinere teams krijgen een bedrag van 100 miljoen pond te verdelen.
[..]
Zolang de teambazen liever elkaar kop inslaan, dan samen iets opzetten en Bernie afzetten, blijft de ouwe graaiduif het geld verdienen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:33 schreef twiFight het volgende:
Het klinkt als een goede stap (en dat is het ook), maar feit is wel dat Bernie en de aandeelhouders blijven graaien graaien graaien totdat de teams er helemaal de brui aan dreigden te geven.
Je loopt een beetje achter. Dit is een oude versie. De nieuwe stond hier gisteren al, rechtstreeks bij de bron vandaan.quote:
Zoek de verschillen.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:55 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Je loopt een beetje achter. Dit is een oude versie. De nieuwe stond hier gisteren al, rechtstreeks bij de bron vandaan.
SPT / [F1] F1 nieuwtjes topic deel 156: Forza Jules
Ik wel, hij is gewoon vies aan het lijntje gehouden, heeft wat geld betaald en nu is een coureur met meer geld en is Vd Garde gepasseerd.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:22 schreef Maver24 het volgende:
Van de Garde dus geen stoeltje bij Sauber. Das wel telleurstellend en jammer. Had ik niet gedacht
Zoiets als Verstappen die in 2002 uit Arrows werd geschopt omdat ene Heinz-Harald Frentzen op kwam dagen?quote:Op donderdag 6 november 2014 14:18 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik wel, hij is gewoon vies aan het lijntje gehouden, heeft wat geld betaald en nu is een coureur met meer geld en is Vd Garde gepasseerd.
Inderdaad. Dit is een stuk fijner dan vorige race.quote:Op vrijdag 7 november 2014 07:00 schreef JohnB52 het volgende:
São Paulo - 7, 8, 9 Nov
FRI 13:00 Practice 1
FRI 17:00 Practice 2
SAT 14:00 Practice 3
SAT 17:00 Qualifying
SUN 17:00 Race
Fijn, niet meer zo heel laat!
Niet alleen een Nederlander. Ook Sutil heeft een contract voor volgend jaar, Kon nog wel eens een dure affaire worden voor Sauber als ze beiden af moeten kopen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 08:08 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Zoiets als Verstappen die in 2002 uit Arrows werd geschopt omdat ene Heinz-Harald Frentzen op kwam dagen?(Wat later niet heel erg was, aangezien Arrows dat seizoen na 10 races ofzo failliet was..)
edit: Sauber gaat natuurlijk ook niet zo lekker, zou wel bizar zijn als dat nu weer gebeurd. Dan denken teams daarna iig wel 2x na voordat ze een Nederlander met een contract eruit gooien
.
Zoiets ja. Echt heel mooi en nobel dat VDG een jaartje wilde toekijken en ik geloof ook echt wel dat Kaltenborn iets heeft 'beloofd' maar hij had kunnen weten dat als er een nieuwe GP2-kampioen met ook maar een beetje meer talent en een zak geld aankomt dat hij gepasseerd zou worden. Althans, dat lijkt mij wel zo reëel.quote:Op vrijdag 7 november 2014 08:08 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Zoiets als Verstappen die in 2002 uit Arrows werd geschopt omdat ene Heinz-Harald Frentzen op kwam dagen?(Wat later niet heel erg was, aangezien Arrows dat seizoen na 10 races ofzo failliet was..)
edit: Sauber gaat natuurlijk ook niet zo lekker, zou wel bizar zijn als dat nu weer gebeurd. Dan denken teams daarna iig wel 2x na voordat ze een Nederlander met een contract eruit gooien
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |