SPOILER: GymchickregelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Deuce92 op 02-11-2014 22:17:01 ]
je zou er een grap over kunnen maken maar dan moet je wachten tot awasome er is om het uit te leggen.quote:Op zondag 2 november 2014 22:11 schreef Weissman het volgende:
Gadver, die gym chick.
Alleen maar Klokov een plezier te doen met zijn kettlebell
Weet je waar ze ook vaak bitter en chubby zijn?quote:Op zondag 2 november 2014 22:12 schreef stinkie het volgende:
Maar makers zijn wel altij naar. Ook vaak bitter en chubby
Die heb ik er vorige keer in gezet. Ben nog op zoek naar een nieuwe.quote:Op zondag 2 november 2014 22:11 schreef Weissman het volgende:
Gadver, die gym chick.
biefstukquote:Op zondag 2 november 2014 22:19 schreef Weissman het volgende:
Ik ga zo een bestelling plaatsen op muscle meat. mensen nog aanraders?
is ie op zijn kettlebell getrapt?quote:Op zondag 2 november 2014 22:13 schreef Awesome_ het volgende:
Klokov schaamt zich zegt ie. Hij kwam wel weer terug wanneer die over zn gezichtsverlies heen is.
komt*quote:Op zondag 2 november 2014 22:13 schreef Awesome_ het volgende:
Klokov schaamt zich zegt ie. Hij kwam wel weer terug wanneer die over zn gezichtsverlies heen is.
Worst, nom'sayin?quote:Op zondag 2 november 2014 22:19 schreef Weissman het volgende:
Ik ga zo een bestelling plaatsen op muscle meat. mensen nog aanraders?
Wat was de gymchick?quote:Op zondag 2 november 2014 22:11 schreef Weissman het volgende:
Gadver, die gym chick.
zou bekeren tot islam en seksslaaf maken/10quote:Op zondag 2 november 2014 22:34 schreef Sapstengel het volgende:
Die gym chick is wel lekker maar ze is Braziliaans dus ik denk dat 90% fake is. Zoals bijvoorbeeld de asser:
[ afbeelding ]
En wat is trouwens die obsessie die ze daar hebben met centaur benen? Srs elke chick heeft van die dikke poten.
dan is die ass ook echt, alleen bij een te groot verloop tussen benen en ass, is het fake.quote:Op zondag 2 november 2014 22:34 schreef Sapstengel het volgende:
Die gym chick is wel lekker maar ze is Braziliaans dus ik denk dat 90% fake is. Zoals bijvoorbeeld de asser:
[ afbeelding ]
En wat is trouwens die obsessie die ze daar hebben met centaur benen? Srs elke chick heeft van die dikke poten.
Daar heb je gelijk in idd, zoals bij Jen Selter, die heeft stokbenen met grote bil.quote:Op zondag 2 november 2014 22:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dan is die ass ook echt, alleen bij een te groot verloop tussen benen en ass, is het fake.
Denken dat wij vrouwen nodig hebben hierquote:Op zondag 2 november 2014 23:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Jullie kunnen wel wat vrouwelijke input gebruiken. Het homo-erotische zaad vliegt je om de oren hier.
quote:
Vond je dit ook zo grappig, maat? xDquote:Op zondag 2 november 2014 23:22 schreef Weissman het volgende:
Check C_C de mods op hun flikker geven dan!
Bitch please, 75% hier hangt z'n barbell en z'n linkerteelbal aan de wilgen om aan een gymchick te mogen zitten.quote:Op zondag 2 november 2014 23:16 schreef Weissman het volgende:
[..]
Denken dat wij vrouwen nodig hebben hier![]()
[ afbeelding ]
Haha. tof dat je ook gemaakt hebt. No biggie, G.quote:Op zondag 2 november 2014 23:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die taart is echt epic on epic on epic man.Thanks voor de hulp nog.
Ik had Awesome een DM gestuurd, gezien hij zijn taart iets aangepast heeft (en hij meer online lijktquote:Op zondag 2 november 2014 23:34 schreef Verbosity het volgende:
Awesome_ bedanken voor mijn recept die geïnspireerd is door Deuce
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Taart:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Wat was de aanpassing dan?quote:Op zondag 2 november 2014 23:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik had Awesome een DM gestuurd, gezien hij zijn taart iets aangepast heeft (en hij meer online lijkt). Jij ook bedankt.
Die heb ik maar dan zonder conquerquote:Op zondag 2 november 2014 23:33 schreef Awesome_ het volgende:
[ afbeelding ]
ga deze keer bestellen voor mn kamer.yolo.
quote:Op zondag 2 november 2014 23:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Bitch please, 75% hier hangt z'n barbell en z'n linkerteelbal aan de wilgen om aan een gymchick te mogen zitten.
No offence he.
Aardbeien, en aardbeienkwarktaart ipv normale. Ik zie nu dat ik zijn taart in dm aan het miren was en vroeg of hij jouw recept gevolgd of iets aangepast had.quote:
heb je hem al op?quote:Op zondag 2 november 2014 23:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die taart is echt epic on epic on epic man.Thanks voor de hulp nog.
HEHEquote:Op zondag 2 november 2014 23:34 schreef Verbosity het volgende:
Awesome_ bedanken voor mijn recept die geïnspireerd is door Deuce
Nee, nog niet eens de helft. Rustig, rustig. Heb overigens 2500 kcal te weinig gegeten deze week, dus meer dan genoeg 'buffer'. Ik wacht nu op mijn spare ribs. Hoyhooooy.quote:
Oftewel aardbeien toegevoegd xDquote:Op zondag 2 november 2014 23:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Aardbeien, en aardbeienkwarktaart ipv normale. Ik zie nu dat ik zijn taart in dm aan het miren was en vroeg of hij jouw recept gevolgd of iets aangepast had.
Het gebrek aan een taartvorm kan mij niet stoppen vriend! Gotta eat dat pie!quote:
quote:
Eenschquote:Op zondag 2 november 2014 23:43 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Met is wel cooler denk ik
quote:Op zondag 2 november 2014 23:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het gebrek aan een taartvorm kan mij niet stoppen vriend! Gotta eat dat pie!
[..]
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:55 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Had zelf de aardbeienmix van de jumbo. Maar die wordt met bodem geleverd welke ik heb weg gegooid, omdat ik een bastonge bodem fijner vind. Vandaar dat ik die naturel mix zonder bodem aanraad
Bereiding is wel hetzelfde van beide verpakkingen.
Macro's weet ik niet precies door de bastogne koeken. Met de normale bodem zou het zo zijn.
Per 100 gramSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
quote:Op zondag 2 november 2014 23:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee, nog niet eens de helft. Rustig, rustig. Heb overigens 2500 kcal te weinig gegeten deze week, dus meer dan genoeg 'buffer'. Ik wacht nu op mijn spare ribs. Hoyhooooy.
quote:
u wot m8quote:Op zondag 2 november 2014 23:46 schreef Awesome_ het volgende:
Volgende keer doe ik door het beslag nog een halve pot aardbeienjam. Sowieso.
Een cheesecake?quote:Op zondag 2 november 2014 23:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]![]()
Ik maak wel een taart als goedmakertje dat gaat fungeren als pre-workout voor wanneer je weer een keer langskomt.
Krijg je denk ik iets interessantere structuur nog. Marmering of zo noemt Rudolph dat.quote:Op zondag 2 november 2014 23:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
u wot m8
Ik vind de taart op zich prima qua zoetigheid zo.
Hahaha, Rudolph.quote:Op zondag 2 november 2014 23:48 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Krijg je denk ik iets interessantere structuur nog. Marmering of zo noemt Rudolph dat.
Laatste cheesecake was een witte chocolade cheesecake met bosvruchten saus erdoor en erover om dat marmer effect te creeëren.quote:Op zondag 2 november 2014 23:48 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Krijg je denk ik iets interessantere structuur nog. Marmering of zo noemt Rudolph dat.
Same. Naja, heb af en toe van die fases waarin ik super culinair denk te zijn. Wel echt verslavend. Ben dan echt Randy-like van South Park voor een paar weken.quote:Op zondag 2 november 2014 23:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahaha, Rudolph.Ik mag die vent zo graag. Kan echt 24/7 naar 24kitchen kijken (haha, snap je).
lol, 100 laagjesquote:Op zondag 2 november 2014 23:50 schreef Awesome_ het volgende:
Favoriete gebak is spekkoek. Maar dat schijnt kut te bouwen te zijn.
quote:Op zondag 2 november 2014 23:50 schreef Awesome_ het volgende:
machtig spul dat spekkoekquote:Op zondag 2 november 2014 23:53 schreef Verbosity het volgende:
[..]spekkoek
![]()
Laatst een 6 gangen (9 gangen gegeten) buffet gehad met spekkoek bij het dessert zat. Iedereen was natuurlijk helemaal volgepropt en wou niks meer. Fucking veel gehad toen.
Laatste album is juist wel nice, beetje meer oldskool progrock. Aanstaande vrijdag staan ze in de HMH, ik ben er bij.quote:Op zondag 2 november 2014 18:49 schreef Champy het volgende:
[..]
Oude Opeth is nice, laatste album niet meer echt
Hou op, schei uitquote:Op zondag 2 november 2014 23:53 schreef Verbosity het volgende:
[..]spekkoek
![]()
Laatst een 6 gangen (9 gangen gegeten) buffet gehad met spekkoek bij het dessert zat. Iedereen was natuurlijk helemaal volgepropt en wou niks meer. Fucking veel gehad toen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BEASTMODE
quote:Op zondag 2 november 2014 23:56 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Hou op, schei uitDem kcals en macro's alleen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If not now, then when.
Gister nog een flinke cut gezet. Mede mogelijk gemaakt door Migraine. Was van 67,5kg naar 65kg gegaan.....quote:Op maandag 3 november 2014 00:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lol, inb4 Verbo kan zijn clean bulk niet maintainen en komt 20 kg aan.
Weet je wat een tering werk om dat te maken manquote:Op maandag 3 november 2014 00:00 schreef Verbosity het volgende:
http://www.24kitchen.nl/recepten/spekkoek
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 november 2014 00:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Weet je wat een tering werk om dat te maken mankan je beter gewoon kopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Modje van LIF worden?quote:Op maandag 3 november 2014 00:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Oe wacht, zal m'n foolproof witte chocolade cheesecake met frambozensaus recept voor jullie zoeken.
Ze hebben daar wel even een stevige hand nodig hequote:Op maandag 3 november 2014 00:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Modje van LIF worden?
Wannneer kommie etuh?
Doe ik, ik ga even in m'n planning gluren.quote:Op maandag 3 november 2014 00:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ze hebben daar wel even een stevige hand nodig he.
Doe eens een voorstel dmmen. Ik dacht vannacht nog aan je, de nachttrein ging niet verder dan dordt en ik miste bijna de NS-bus met m'n zatte kop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 november 2014 00:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Doe ik volgende keer dat ik verdwaald raak.
Boys and girls: seks op een bord.wtf? 165 gr suiker, whahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 november 2014 00:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Doe ik volgende keer dat ik verdwaald raak.
Boys and girls: seks op een bord.Wat voor taartvorm heb je dan dat er zo weinig in gaat (20 cm)? Voor de rest komt het aardig overeen met het recept wat had gemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
quote:
Nja als je echt voor diabeetus wil gaan kan je de vulling verdubbelen, hij wordt niet zo hoog. Maar hij is zo dense dat dat ook bepaald niet erg is. Volgens mij idd gewoon 20 cm.quote:Op maandag 3 november 2014 00:51 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Wat voor taartvorm heb je dan dat er zo weinig in gaat (20 cm)? Voor de rest komt het aardig overeen met het recept wat had gemaakt.
Kan ik me voorstellen. Vandaar dat ik slechts 85% op kreeg in 2 dagen met een 24cm taart.quote:Op maandag 3 november 2014 01:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Randy.
[..]
Nja als je echt voor diabeetus wil gaan kan je de vulling verdubbelen, hij wordt niet zo hoog. Maar hij is zo dense dat dat ook bepaald niet erg is. Volgens mij idd gewoon 20 cm.
Hahahahaquote:Op maandag 3 november 2014 01:31 schreef Verbosity het volgende:
You mirin' those glutes?
@ 15 degree incline
Jawel leg uit, ik snap hem niet.quote:Op maandag 3 november 2014 02:23 schreef Drinky het volgende:
2 Big american pizza's voor 2,50. De rest hoef ik jullie vriendjes denk ik niet uit te leggen.
RIP vriezer
groot ingeslagen. Ik eet die dingen toch wel en voor 1,25 per pizza, can't beat thatquote:Op maandag 3 november 2014 06:11 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Jawel leg uit, ik snap hem niet.
Je hebt die 2 pizzas als avondeten geklapt omdat vriezer ripped is?
quote:Op maandag 3 november 2014 07:46 schreef Drinky het volgende:
[..]
groot ingeslagen. Ik eet die dingen toch wel en voor 1,25 per pizza, can't beat that
tatta's be like
Ik heb flink wat mensen de stuipen op het lijf gejaagd.quote:Op maandag 3 november 2014 08:03 schreef RaymondK het volgende:
[..]
moge Deuzert. Die tovenaarsneus incl blondeert "neushaar" nog ergens laten zien v.h. weekend?
quote:Op maandag 3 november 2014 08:09 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik heb flink wat mensen de stuipen op het lijf gejaagd.
Haha, @100 dacht ik 'vriend, dat kan ik ook', totdat die hele schouder begon te draaienquote:Op maandag 3 november 2014 08:08 schreef RaymondK het volgende:
FUARK!
@ 0:29![]()
en @ 1:00 shoulder joint![]()
haha. nou als je zo je poten kan pakken dan ben je al heel behoorlijk flex Klokovquote:Op maandag 3 november 2014 08:51 schreef Klokov het volgende:
[..]
Haha, @100 dacht ik 'vriend, dat kan ik ook', totdat die hele schouder begon te draaien
Kom op man, dat kan iedereen in dit topicquote:Op maandag 3 november 2014 08:52 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha. nou als je zo je poten kan pakken dan ben je al heel behoorlijk flex Klokov
ja niet dus. LOL. no way man.quote:Op maandag 3 november 2014 08:54 schreef Klokov het volgende:
[..]
Kom op man, dat kan iedereen in dit topic
haah.quote:Op maandag 3 november 2014 08:56 schreef Klokov het volgende:
Iedereen in dit topic behalve Ray en wellicht wat van de oudjes
Had ik ook toen ik zink nam inderdaad, op een gegeven moment schrok ik elke nacht wakker van de meest gare nachtmerries, dus maar mee gestopt.quote:Op maandag 3 november 2014 09:03 schreef Weissman het volgende:
Zijn er nog meer mensen die bad trip dromen hebben met ZMA?
In het begin ging het nog wel goed en werd ik uitgerust wakker enzo maar laatste paar keer word ik steeds midden in de nacht wakker van nachtmerries
Sow die is wel gespiertquote:Op maandag 3 november 2014 08:08 schreef RaymondK het volgende:
FUARK!
Altijd al willen kunnen, m'n eigen ruften opsnuiven als ze nog warm zijnquote:
ff kijken of je goed afveegde ookquote:Op maandag 3 november 2014 09:40 schreef Champy het volgende:
[..]
Altijd al willen kunnen, m'n eigen ruften opsnuiven als ze nog warm zijn
quote:Op maandag 3 november 2014 09:09 schreef Qwea het volgende:
Lijstje
O: 3x spelt, pindakaas, kaas, kalkoenfilet. Bak kwark, 1 havermout pannenkoek met banaan.
S: PT
L: Bak kwark, 4x spelt, pindakaas, kaas, smeerkaas, ham. 2 gekookte eieren, appeltje.
T: 2x spelt, pindakaas, ham
T2 : Restje pasta
D: AGV
T: 2x roggebrood met oude kaas, 4 handjes noten, bak kwark met wat muesli, restje pasta.
quote:Op maandag 3 november 2014 09:25 schreef SausDip het volgende:
[..]
Dit is best een flinke hoeveelheid! Hoeveel kcal richt je op? En pfoe, 3 bakken kwark per dag, pittig hoor.
Qwea eet meer dan sommige mensen uit dit topicquote:
En nog steeds afvallenquote:Op maandag 3 november 2014 10:02 schreef Klokov het volgende:
[..]
[..]
[..]
Qwea eet meer dan sommige mensen uit dit topic
Hoeveel weeg je nu en hoe lang ben je?quote:
1,83, tussen de 70 en 76. Schommelt. Als ik ff wat minder eet knal ik naar beneequote:Op maandag 3 november 2014 10:06 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hoeveel weeg je nu en hoe lang ben je?
Call me a pussy maar ik krijg a) geen koffie weg en B) kan ik daarna op de plee blijven zittenquote:Op maandag 3 november 2014 10:16 schreef Klokov het volgende:
Zijn er wel meer die caffeine nemen ipv pwo. Veel mensen nemen een kop koffie en een banaan.
Noesquote:Op maandag 3 november 2014 10:17 schreef Klokov het volgende:
Mijn gewicht schommelt ook wanneer ik eet, drink, zweet, poep of plas
quote:Op maandag 3 november 2014 10:02 schreef Klokov het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zou helemaal naar te tering trekken.quote:Op zondag 2 november 2014 22:34 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Sssssssssssssstquote:Op maandag 3 november 2014 10:28 schreef Awesome_ het volgende:
Qwea = RaymondK
dacht dat iedereen dat wel wist?
quote:Op zondag 2 november 2014 23:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hier nog pics.
Mijn eigen gefabriceerde taartvorm:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Taart:Goede poverty cheesecake vriend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoezo neuzelen? Beetje meer respect zou wel op z'n plaats zijn vriend.quote:Op maandag 3 november 2014 10:15 schreef Qwea het volgende:
Iemand uit gym kwam laatst in dieet beetje neuzelen over PWO, Hij nam caffeïne pillen ipv pwo, wie was dat? Kan die post niet terug vinden.
Anders show je je staf weer?quote:Op maandag 3 november 2014 10:34 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hoezo neuzelen? Beetje meer respect zou wel op z'n plaats zijn vriend.
Denk niet dat caffeinepillen handig zijn icm je crohn.quote:Op maandag 3 november 2014 10:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Call me a pussy maar ik krijg a) geen koffie weg en B) kan ik daarna op de plee blijven zitten
Lekker hardlopen, goed voor je kuitenquote:
Maat begin me er niet over, sta je 2 uur te bakken en dan mislukt ie.quote:Op zondag 2 november 2014 23:50 schreef Awesome_ het volgende:
En de volgende deelnemer is RaymondK met zijn uitstekende plank houding. Boh kijk die chakra flowenquote:Op maandag 3 november 2014 08:08 schreef RaymondK het volgende:
FUARK!
houte plank in alle richtingen, geen beweging in te krijgenquote:Op maandag 3 november 2014 11:36 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
En de volgende deelnemer is RaymondK met zijn uitstekende plank houding. Boh kijk die chakra flowen![]()
![]()
Filmpje gekeken wtf man
Ik ben blij dat ik mn hele hand op de grond kan leggen met het strekken, maar zover kom ik nietquote:Op maandag 3 november 2014 11:40 schreef RaymondK het volgende:
[..]
houte plank in alle richtingen, geen beweging in te krijgen
ff de hamstrings strechen @ 2:18
Ik krijg m'n vingertoppen niet eens op de grond, scheelt wel 20cm denk ikquote:Op maandag 3 november 2014 11:45 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik mn hele hand op de grond kan leggen met het strekken, maar zover kom ik niet![]()
M'n moeder bleek vroeger gymnastiek gedaan te hebben op redelijk hoog niveau, dus die legt nog net niet d'r ellebogen op de grond![]()
deze paar keer per week doenquote:Op maandag 3 november 2014 11:45 schreef Champy het volgende:
[..]
Ik krijg m'n vingertoppen niet eens op de grond, scheelt wel 20cm denk ik
Thanks, vanavond eens proberenquote:Op maandag 3 november 2014 11:55 schreef Beach het volgende:
[..]
deze paar keer per week doen
en de volle 20min
tegenwoordig raak ik makkelijk de grond aan
als ik het een week niet doe, dan is het meteen een stuk lastiger
nohomo maar als ik dat kon zou ik mezelf wel pijpenquote:Op maandag 3 november 2014 08:08 schreef RaymondK het volgende:
FUARK!
Wauwquote:Op maandag 3 november 2014 11:45 schreef Champy het volgende:
[..]
Ik krijg m'n vingertoppen niet eens op de grond, scheelt wel 20cm denk ik
Dank u, wellicht dat dit wat helpt met hardlopen.quote:Op maandag 3 november 2014 11:55 schreef Beach het volgende:
[..]
deze paar keer per week doen
en de volle 20min
tegenwoordig raak ik makkelijk de grond aan
als ik het een week niet doe, dan is het meteen een stuk lastiger
quote:Op maandag 3 november 2014 11:33 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Maat begin me er niet over, sta je 2 uur te bakken en dan mislukt ie.
Waar ik de fout in ging:
- Een klein beetje eigeel door het eiwit. Srs dat verneukt het gerecht al helemaal.
- Iets te veel boter door het beslag, daardoor bakten de laagjes niet en werd het een grote moeras bende
Pro tip: Kijk eens bij de lokale aziatische toko.quote:Op maandag 3 november 2014 12:04 schreef Awesome_ het volgende:
[..]![]()
Ja zoiets is gewoon alchemie man. Daarom koop ik het wel. Alhoewel een spekkoek vers van de pers, al warm uit de oven gewoon te goed klinkt
quote:Op maandag 3 november 2014 12:14 schreef Weissman het volgende:
Fit 4 Free struggles #17;
Lief dagboek,
Vandaag was het legday voor mijDit is mijn favoriete trainingsdag omdat iedereen me aan het mirin' is.
Zoals gewoonlijk pakte ik de stang op uit het rek om op te warmen en deed een paar stappen achteruit. Via de spiegel zag ik dat de persoon die achter me rondliep (want trainen was wel het laatste wat hij aan het doen was) druk met zijn telefoon bezig was een langzaam richting het squatrack bewoog. Hij had ondertussen ook dus niet door dat ik daar stond. Ipv van hem te waarschuwen beleef ik stil staan.
De persoon in kwestie stootte zijn hoofd tegen de bar. Waarna hij weer druk met zijn telefoon, zonder iets te zeggen, verder ging. WTF?!
Omdat het een lege stang was en hij er niks van durfde te zeggen, heb ik ook maar mijn mond gehouden. Aan de andere kant vind ik het wel jammer dat ik geen volle stang op zijn voeten kon laten vallen. Tyfusmogool. hihi
Na dat ik klaar was met trainen heb ik dit incident gemeld bij het personeel. Ik heb ook gelijk gevraagd hoe ik me kan uitschrijven bij hun. tering tent.
Dat was het weer voor vandaag. Tot morgen.
Vind het wel chill om stronglifts op bij te houden.quote:Op maandag 3 november 2014 12:16 schreef Sapstengel het volgende:
Ze moeten telefoons in de gym ook gewoon verbieden. Of iemand laten rondlopen die als iemand met de telefoon bezig is hem afpakt en kapot gooit. Als je met je telefoon wil spelen ga je maar in de 'lounge' zitten.
quote:Op maandag 3 november 2014 12:16 schreef Sapstengel het volgende:
Ze moeten telefoons in de gym ook gewoon verbieden. Of iemand laten rondlopen die als iemand met de telefoon bezig is hem afpakt en kapot gooit. Als je met je telefoon wil spelen ga je maar in de 'lounge' zitten.
Dit.quote:Op maandag 3 november 2014 12:22 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Vind het wel chill om stronglifts op bij te houden.
Gewoon onthouden? Als ik sets moet doen met percentages maak ik gewoon een briefje met alle gewichten, maar meestal is dat niet eens nodig.quote:Op maandag 3 november 2014 12:22 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Vind het wel chill om stronglifts op bij te houden.
Zit ook een timertje op en alles. Gewoon handig.quote:Op maandag 3 november 2014 12:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Gewoon onthouden? Als ik sets moet doen met percentages maak ik gewoon een briefje met alle gewichten, maar meestal is dat niet eens nodig.
quote:Op maandag 3 november 2014 10:34 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hoezo neuzelen? Beetje meer respect zou wel op z'n plaats zijn vriend.
2 denk ik.quote:
PWO heb ik geen problemen mee. Alhoewel, de laatste week is het even kut, dus misschien is er een verbandquote:Op maandag 3 november 2014 10:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Denk niet dat caffeinepillen handig zijn icm je crohn.
lkr howrquote:
Ik neem altijd pen en papier mee. Kan niet kapot vallen oid en werkt perfect.quote:Op maandag 3 november 2014 12:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Gewoon onthouden? Als ik sets moet doen met percentages maak ik gewoon een briefje met alle gewichten, maar meestal is dat niet eens nodig.
Kijk als het even lezen of kort invoeren in de rust is kan het best. Maar je hebt figuren die op de bench zitten te appen of de hele tijd bellen of internet browsen oid. Ga dan ergens zitten waar je geen dingen bezet houd.
pcies.quote:Op maandag 3 november 2014 12:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Kijk als het even lezen of kort invoeren in de rust is kan het best. Maar je hebt figuren die op de bench zitten te appen of de hele tijd bellen of internet browsen oid. Ga dan ergens zitten waar je geen dingen bezet houd.
Inderdaad en het kan je niet afleiden.quote:Op maandag 3 november 2014 12:48 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik neem altijd pen en papier mee. Kan niet kapot vallen oid en werkt perfect.
Echt roid rage dit vriend.quote:Op maandag 3 november 2014 12:50 schreef RaymondK het volgende:
[..]
pcies.
Kansloos hele minuten achter elkaar zitten te kutten met dat ding
als d'r iets dommig uit ziet is dat het wel![]()
![]()
sowiezo op straat, op de fiets dat soort dingen ook, al lopende he-le-maal ingedachten doorlopend .![]()
als ik d'r zo eentje van achter nader op de fiets, dan steek ik altijd lekker strak d'r voor langs terug na het inhalen, zodat ze schrikken en het evenwicht/telefoon verliezen![]()
Is dit dubbelzinnig?quote:Op maandag 3 november 2014 12:52 schreef Questular het volgende:
Ik nam ook altijd een notitieblokje mee, todat ik hem in de plee heb laten vallen bij het sporten net na het pissen...nee geen blokjes meer voor mij.
Ik maak me meer druk over het feit dat ik die stang wel had laten vallen als hij geladen was. Dan heb je dus iemand met een verbrijzelde poot omdat hij zo nodig zijn insta moest checken of een chick moest appen. Boeit me verder niet of je het onthoudt, op schrijft, of invoert.quote:Op maandag 3 november 2014 12:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Waar mensen zich wel niet druk over kunnen maken. Fascinerend.
quote:Op maandag 3 november 2014 12:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Waar mensen zich wel niet druk over kunnen maken. Fascinerend.
quote:Op maandag 3 november 2014 12:57 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik maak me meer druk over het feit dat ik die stang wel had laten vallen als hij geladen was. Dan heb je dus iemand met een verbrijzelde poot omdat hij zo nodig zijn insta moest checken of een chick moest appen. Boeit me verder niet of je het onthoudt, op schrijft, of invoert.
Dat jij je niet stoort aan mensen die onoplettend zijn in de gym en tegen je stang lopen vind ik wel bijzonder eigenlijk. Vraag me eigenlijk wel af hoe je zou reageren als iemand je stang een zetje geeft met 140kg op je rug
Ik zou hem dood maken, maar ik had het niet over jou Weisskardes. Terechte klacht van jou kant.quote:Op maandag 3 november 2014 12:57 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik maak me meer druk over het feit dat ik die stang wel had laten vallen als hij geladen was. Dan heb je dus iemand met een verbrijzelde poot omdat hij zo nodig zijn insta moest checken of een chick moest appen. Boeit me verder niet of je het onthoudt, op schrijft, of invoert.
Dat jij je niet stoort aan mensen die onoplettend zijn in de gym en tegen je stang lopen vind ik wel bijzonder eigenlijk. Vraag me eigenlijk wel af hoe je zou reageren als iemand je stang een zetje geeft met 140kg op je rug
Jij lokt mij altijd naar de Mac om nieuwe shit te proberen.quote:Op maandag 3 november 2014 12:57 schreef Sapstengel het volgende:
Even iets heel anders, die dubbele bacon burger van de Mac is best niceen goed te doen voor 2 euro.
opschrijft*quote:Op maandag 3 november 2014 12:57 schreef Weissman het volgende:
[..]
Fuuuuucckk yeahhhh!!!quote:Op maandag 3 november 2014 12:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mobiel in de gym crew checking in.
Tevens, over 3 fucking dagen INTERSTELLAR faggots. BOOOMBOOOMBOOOOOOOM.
Challenge accepted.quote:Op maandag 3 november 2014 13:00 schreef Awesome_ het volgende:
Ik log Gewoon in jefit. Spotifytje aan. Flinke jongen die mij en mn phone weet te scheiden.
Moet je maar niet naar Maastricht gaan (en daar wonen).quote:Op maandag 3 november 2014 13:01 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Fuuuuucckk yeahhhh!!!
In Maastricht hebben we helaas een povertybioscoop dus geen imax
Hahha ach is maar 485kcal die dubbele. Ben wel benieuwd wat de sodium macro's zijn want dat ding is zout als een motherfucker.quote:Op maandag 3 november 2014 12:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jij lokt mij altijd naar de Mac om nieuwe shit te proberen. [ afbeelding ]
Hahaha, ja, ik ging laatst 200 gr. bacon bakken voor bij de eieren, en MyFitnessPal gaat dan altijd helemaal flippen om het natriumgehalte.quote:Op maandag 3 november 2014 13:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hahha ach is maar 485kcal die dubbele. Ben wel benieuwd wat de sodium macro's zijn want dat ding is zout als een motherfucker.
niet doen, krijg je schuldgevoel van is domquote:Op maandag 3 november 2014 13:06 schreef Sapstengel het volgende:
29 gram eiwit voor een dubbele, 465 kcal, 33 koolhydraten en 24 vet.
Protein is wel lekker.
Cinemac in Edequote:Op maandag 3 november 2014 13:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Moet je maar niet naar Maastricht gaan (en daar wonen).IMAX gaat echt bruut worden, IMAX is zo vet. Snap niet dat mensen IMAX verafschuwen, want IMAX is echt epic.
hehehe
Het zal je ongetwijfeld helpen met sporten/afvallen, maar ik denk dat je darmen je op de langere tijd minder dankbaar zijn.quote:Op maandag 3 november 2014 12:44 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
2 denk ik.
[..]
PWO heb ik geen problemen mee. Alhoewel, de laatste week is het even kut, dus misschien is er een verbandEven onder de loep nemen
quote:Op maandag 3 november 2014 13:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Moet je maar niet naar Maastricht gaan (en daar wonen).IMAX gaat echt bruut worden, IMAX is zo vet. Snap niet dat mensen IMAX verafschuwen, want IMAX is echt epic.
hehehe
Ja, zeker. Ben wel benieuwd naar die beelden in de ruimte enzo.quote:Op maandag 3 november 2014 13:15 schreef G.R.S. het volgende:
[..]![]()
9.5 op imdb maar dat punt zal nog wel naar beneden gaan zodra de grote massa de film heeft gezien
En de muziek natuurlijkquote:Op maandag 3 november 2014 13:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, zeker. Ben wel benieuwd naar die beelden in de ruimte enzo.
Haha ik heb nu zo'n literbak kwark van de appie gekochtquote:Op maandag 3 november 2014 13:27 schreef Awesome_ het volgende:
Hoeveel gram eiwitten heeft jullie kwark
Ga je GTA halen? Ik ga soon PS4 halen, ook weer FIFA. Sowieso maak ik je kapot.quote:Op maandag 3 november 2014 13:37 schreef Ethanolic het volgende:
Ik was even vergeten dat ik vandaag Advanced Warfare binnen zou krijgen
quote:Op maandag 3 november 2014 13:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ga je GTA halen? Ik ga soon PS4 halen, ook weer FIFA. Sowieso maak ik je kapot.
Hahaha! Dit gaat echt sickening worden.quote:Op maandag 3 november 2014 13:39 schreef Ethanolic het volgende:
[..]Yuri toch
Ik heb de PS4 al, met Fifa, diablo en nu ook AW.
lol nu nog cod spelenquote:Op maandag 3 november 2014 13:37 schreef Ethanolic het volgende:
Kevin motherfucking Spaceyquote:Op maandag 3 november 2014 13:37 schreef Ethanolic het volgende:
SPquote:Op maandag 3 november 2014 13:47 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Kevin motherfucking Spacey![]()
Ga je SP nog spelen of begin je gelijk aan de MP?
Over de grens zitten die dingen toch wel?quote:Op maandag 3 november 2014 13:01 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Fuuuuucckk yeahhhh!!!
In Maastricht hebben we helaas een povertybioscoop dus geen imax
En daarna lekker pizza eten met Etha zeker, no thanks Jeffquote:Op maandag 3 november 2014 13:53 schreef Deuce92 het volgende:
Wie wil lekker in mijn bak met popcorn grabbelen?
Nee, België heeft geen Imax zalenquote:Op maandag 3 november 2014 13:51 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Over de grens zitten die dingen toch wel?
quote:Op maandag 3 november 2014 12:14 schreef Weissman het volgende:
Fit 4 Free struggles #17;
[.. wederom een bak F4F ellende ..]
Ik heb ook gelijk gevraagd hoe ik me kan uitschrijven bij hun. tering tent.
Alleen als onderin een gat zit waar je penor doorheen komt.quote:Op maandag 3 november 2014 13:53 schreef Deuce92 het volgende:
Wie wil lekker in mijn bak met popcorn grabbelen?
Dat was de garp.quote:Op maandag 3 november 2014 14:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Alleen als onderin een gat zit waar je penor doorheen komt.
Fixed.quote:Op maandag 3 november 2014 13:27 schreef Awesome_ het volgende:
Hoeveel gram eiwitten heeft jullie kwak
M.a.w.: de topic meet wordt in Eindhoven: eerst hard trainen bij SportArena, dan een een of ander all-you-can-eat wokpaleis failliet vreten en dan uitbuiken in de IMAX.quote:
In mijn Pauwel Kwak zit ong 1,2 gram eiwit per 100mlquote:
lolquote:Op maandag 3 november 2014 14:19 schreef Verbosity het volgende:
[..]
In mijn Pauwel Kwak zit ong 1,2 gram eiwit per 100ml
Heb je er ook zo'n leuk glas bij?quote:Op maandag 3 november 2014 14:19 schreef Verbosity het volgende:
[..]
In mijn Pauwel Kwak zit ong 1,2 gram eiwit per 100ml
Helaas niet thuis.quote:
Dag Maria koekjesquote:Op maandag 3 november 2014 14:34 schreef Weissman het volgende:
Hey Mustafa Yilmaz
http://www.nu.nl/ondernem(...)n-turkse-handen.html
inbe4 tokkie's
ik kom ookquote:Op maandag 3 november 2014 14:18 schreef Eleiko het volgende:
[..]
M.a.w.: de topic meet wordt in Eindhoven: eerst hard trainen bij SportArena, dan een een of ander all-you-can-eat wokpaleis failliet vreten en dan uitbuiken in de IMAX.
Hardop gelachen.quote:Op maandag 3 november 2014 15:38 schreef Champy het volgende:
Whaha, Raymond, briefje geschreven naar de krant?
Klik
quote:Op maandag 3 november 2014 15:38 schreef Champy het volgende:
Whaha, Raymond, briefje geschreven naar de krant?
Klik
Niet iedereen hier is afkomstig uit de gehuchten in Kappadocië.quote:Op maandag 3 november 2014 16:29 schreef Awesome_ het volgende:
Verkapte 'ik heb op school gezeten' posts
Betaal jij mijn vliegtuig retour?quote:Op maandag 3 november 2014 14:18 schreef Eleiko het volgende:
[..]
M.a.w.: de topic meet wordt in Eindhoven: eerst hard trainen bij SportArena, dan een een of ander all-you-can-eat wokpaleis failliet vreten en dan uitbuiken in de IMAX.
Smeerkaas sambal van de Appiequote:Op maandag 3 november 2014 09:07 schreef Ethanolic het volgende:
Wtf dat nationaal schoolontbijt
Geen hagelslag, pindakaas of appelstroop, want 'dat is ongezond'. Nee we gaan lekker jam en smeerkaas eten.
Flinke lijst, zeker voor een dame.quote:Op maandag 3 november 2014 10:02 schreef Klokov het volgende:
[..]
[..]
[..]
Check samenkopen.net voor caffeinepoeierquote:Op maandag 3 november 2014 10:15 schreef Qwea het volgende:
Iemand uit gym kwam laatst in dieet beetje neuzelen over PWO, Hij nam caffeïne pillen ipv pwo, wie was dat? Kan die post niet terug vinden.
Imax is inderdaad goud. Laatste film die 'k gechecked heb in Imax was The Dark Knight Rises in Pathé Eindhoven. Dat geluidquote:Op maandag 3 november 2014 13:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
hehehe
Is dat dat ding langs de snelweg? Daar verkopen ze niet eens popcorn. Wat is dat voor 'n neppe bioscoop manquote:
Die mega-tent in Antwerpen ook niet? Met z'n 20 zalen ofzoquote:
Is de beste IMAX-zaal van Nederland. Goeie keus.quote:Op maandag 3 november 2014 14:18 schreef Eleiko het volgende:
[..]
BAN, beetje linken naar KINDERPORNO!quote:Op maandag 3 november 2014 16:24 schreef Deuce92 het volgende:
NWS / Sekstape juf (26) met scholier gaat viral
[ afbeelding ]
Metropolis is dat, heeft alleen Dolby zalenquote:[b]Op maandag 3 november 2014 16:41 schreef fathank
Die mega-tent in Antwerpen ook niet? Met z'n 20 zalen ofzo
Ah oke. Niet dat ik er nog vaker zal komen trouwensquote:Op maandag 3 november 2014 16:48 schreef Champy het volgende:
[..]
Metropolis is dat, heeft alleen Dolby zalen
Dat vind ik altijd zo mooi, mijn buurman is Turks en ik kan gewoon alle koekjes opeten daar en als ik er rond etenstijd ben kan ik gewoon blijven voor het avondeten.quote:Op maandag 3 november 2014 14:38 schreef Weissman het volgende:
Man, kom op! Wie weet er nou meer van koekjes bij de (turkse) thee?
Gierige tatta's met hun 1-koekje-policy
hd ik al verteld over die squash bal die me raakte tijdens het squaten nadat ze 'm over 3 muren heen wisten te keilen. Kutpubers.quote:Op maandag 3 november 2014 12:57 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik twijfel, ik moet de afmetingen van de bevestigingsplaten weten om te zien of ik het uberhaubt kan monteren. Volgens mij zijn ze namelijk geen 20cm hoog. Staat wel een mooie review bij trouwens:quote:Op maandag 3 november 2014 17:27 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Ik wil zelf deze halen, is ook in de aanbieding nu; http://gorillasports.nl/d(...)_zvsDqldPxoC0Pfw_wcB
quote:Deze gekocht en in de de slaapkamer gemonteerd. Vriendin niet blij, maar ik wel breed. Mooi ding, kan op zowel (brede) pullups als chinups doen. Niets mis mee.
Soundcloud widget werkt weer eens niet...quote:
Plaatjes doen het niet vriendquote:Op maandag 3 november 2014 18:16 schreef Dimachaerus het volgende:
Shit hej! Wat een lekker wijf is ze toch, en eindelijk haar in string gezien.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fucking lame, heb al tijden geleden een topic daarover geopend in BUG en een paar keer omhoog gekicked, maar er is niet eens een developer die erop reageert.quote:Op maandag 3 november 2014 18:16 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Soundcloud widget werkt weer eens niet...
Henry Krinke - Stay (Justin Martin Remix)
P.s. VMS nu nog 9 posts te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |