SPOILER: GymchickregelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Deuce92 op 02-11-2014 22:17:01 ]
je zou er een grap over kunnen maken maar dan moet je wachten tot awasome er is om het uit te leggen.quote:Op zondag 2 november 2014 22:11 schreef Weissman het volgende:
Gadver, die gym chick.
Alleen maar Klokov een plezier te doen met zijn kettlebell
Weet je waar ze ook vaak bitter en chubby zijn?quote:Op zondag 2 november 2014 22:12 schreef stinkie het volgende:
Maar makers zijn wel altij naar. Ook vaak bitter en chubby
Die heb ik er vorige keer in gezet. Ben nog op zoek naar een nieuwe.quote:Op zondag 2 november 2014 22:11 schreef Weissman het volgende:
Gadver, die gym chick.
biefstukquote:Op zondag 2 november 2014 22:19 schreef Weissman het volgende:
Ik ga zo een bestelling plaatsen op muscle meat. mensen nog aanraders?
is ie op zijn kettlebell getrapt?quote:Op zondag 2 november 2014 22:13 schreef Awesome_ het volgende:
Klokov schaamt zich zegt ie. Hij kwam wel weer terug wanneer die over zn gezichtsverlies heen is.
komt*quote:Op zondag 2 november 2014 22:13 schreef Awesome_ het volgende:
Klokov schaamt zich zegt ie. Hij kwam wel weer terug wanneer die over zn gezichtsverlies heen is.
Worst, nom'sayin?quote:Op zondag 2 november 2014 22:19 schreef Weissman het volgende:
Ik ga zo een bestelling plaatsen op muscle meat. mensen nog aanraders?
Wat was de gymchick?quote:Op zondag 2 november 2014 22:11 schreef Weissman het volgende:
Gadver, die gym chick.
zou bekeren tot islam en seksslaaf maken/10quote:Op zondag 2 november 2014 22:34 schreef Sapstengel het volgende:
Die gym chick is wel lekker maar ze is Braziliaans dus ik denk dat 90% fake is. Zoals bijvoorbeeld de asser:
[ afbeelding ]
En wat is trouwens die obsessie die ze daar hebben met centaur benen? Srs elke chick heeft van die dikke poten.
dan is die ass ook echt, alleen bij een te groot verloop tussen benen en ass, is het fake.quote:Op zondag 2 november 2014 22:34 schreef Sapstengel het volgende:
Die gym chick is wel lekker maar ze is Braziliaans dus ik denk dat 90% fake is. Zoals bijvoorbeeld de asser:
[ afbeelding ]
En wat is trouwens die obsessie die ze daar hebben met centaur benen? Srs elke chick heeft van die dikke poten.
Daar heb je gelijk in idd, zoals bij Jen Selter, die heeft stokbenen met grote bil.quote:Op zondag 2 november 2014 22:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dan is die ass ook echt, alleen bij een te groot verloop tussen benen en ass, is het fake.
Denken dat wij vrouwen nodig hebben hierquote:Op zondag 2 november 2014 23:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Jullie kunnen wel wat vrouwelijke input gebruiken. Het homo-erotische zaad vliegt je om de oren hier.
quote:
Vond je dit ook zo grappig, maat? xDquote:Op zondag 2 november 2014 23:22 schreef Weissman het volgende:
Check C_C de mods op hun flikker geven dan!
Bitch please, 75% hier hangt z'n barbell en z'n linkerteelbal aan de wilgen om aan een gymchick te mogen zitten.quote:Op zondag 2 november 2014 23:16 schreef Weissman het volgende:
[..]
Denken dat wij vrouwen nodig hebben hier![]()
[ afbeelding ]
Haha. tof dat je ook gemaakt hebt. No biggie, G.quote:Op zondag 2 november 2014 23:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die taart is echt epic on epic on epic man.Thanks voor de hulp nog.
Ik had Awesome een DM gestuurd, gezien hij zijn taart iets aangepast heeft (en hij meer online lijktquote:Op zondag 2 november 2014 23:34 schreef Verbosity het volgende:
Awesome_ bedanken voor mijn recept die geïnspireerd is door Deuce
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Taart:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Wat was de aanpassing dan?quote:Op zondag 2 november 2014 23:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik had Awesome een DM gestuurd, gezien hij zijn taart iets aangepast heeft (en hij meer online lijkt). Jij ook bedankt.
Die heb ik maar dan zonder conquerquote:Op zondag 2 november 2014 23:33 schreef Awesome_ het volgende:
[ afbeelding ]
ga deze keer bestellen voor mn kamer.yolo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |